autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz tomika999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:22


Szia! Ezt sajnos nem tudom, hétfőn indulok neki még egy BMW bontónak, hátha találok ilyen méretet, aztán akkor meg tudom nézni hogy milyen a difi benne. Váltó szerintem nem lett cserélve, bár ezt sem tudom igazából

YELLOW írta:
tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:18


tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz tomika999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:13


Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 28. szombat, 17:14

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2007

státusz doby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 15:57


Sziasztok!
330xd hátsó kardánkereszteket hol kapok? cikkszám is jó lenne.
Köszönöm!

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 17:11


ArkyCsaba írta:
ArkyCsaba írta:
kzste írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Az igaz,hogy a kardánt tartó csapágy rá van préselve vagy csak átba**tak és nem akarták kicserélni?


Kb negyed óra volt kicserélni. Mondjuk volt szerviz ahol engem is elhajtottak vele, hogy inkább vegyek helyette bontott kardánt.


Tehát a szaki nem akart vele vesződni.Mert folyamatosan azzal érvelt,hogy speckós szerszám kell hozzá.


Kicsit keresgéltem, Visszarakásnál ezzel a csavarral kell ráhúzatni a csapágyat?


Igazából fogalmam sincs, szervizben csinálták meg.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 16:49


ArkyCsaba írta:
kzste írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Az igaz,hogy a kardánt tartó csapágy rá van préselve vagy csak átba**tak és nem akarták kicserélni?


Kb negyed óra volt kicserélni. Mondjuk volt szerviz ahol engem is elhajtottak vele, hogy inkább vegyek helyette bontott kardánt.


Tehát a szaki nem akart vele vesződni.Mert folyamatosan azzal érvelt,hogy speckós szerszám kell hozzá.


Kicsit keresgéltem, Visszarakásnál ezzel a csavarral kell ráhúzatni a csapágyat?


ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 16:01


kzste írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Az igaz,hogy a kardánt tartó csapágy rá van préselve vagy csak átba**tak és nem akarták kicserélni?


Kb negyed óra volt kicserélni. Mondjuk volt szerviz ahol engem is elhajtottak vele, hogy inkább vegyek helyette bontott kardánt.


Tehát a szaki nem akart vele vesződni.Mert folyamatosan azzal érvelt,hogy speckós szerszám kell hozzá.


kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 15:44


ArkyCsaba írta: Sziasztok.Az igaz,hogy a kardánt tartó csapágy rá van préselve vagy csak átba**tak és nem akarták kicserélni?


Kb negyed óra volt kicserélni. Mondjuk volt szerviz ahol engem is elhajtottak vele, hogy inkább vegyek helyette bontott kardánt.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 15:38


Sziasztok.Az igaz,hogy a kardánt tartó csapágy rá van préselve vagy csak átba**tak és nem akarták kicserélni?

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. december 31. csütörtök, 14:49


Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta: Azért az látszik,hogy bmw-sek vagyunk
Sztem semmilyen más márkánál nem paráznak ennyire mindenen


Túl tökéleteset akar az ember sztem!


Azért mennék egyet a 320i-vel.Biztosan szép hangja van a 6 hengeres gépnek.
Kicsit irigykedek ám


Jó hangja van, nekem is tetszik!
Csak ilyenkor van az, hogy én meg egy 330i-vel vagyok így!
Főleg a menetteljesítményre lennék nagyon kíváncsi!




https://www.youtube.com/watch?v=exUz26S05rg

Jól el tud lépni az biztos.Majdnem m3 szintje.


6s alatt 100őn.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2015. december 31. csütörtök, 14:22


Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta: Azért az látszik,hogy bmw-sek vagyunk
Sztem semmilyen más márkánál nem paráznak ennyire mindenen


Túl tökéleteset akar az ember sztem!


Azért mennék egyet a 320i-vel.Biztosan szép hangja van a 6 hengeres gépnek.
Kicsit irigykedek ám


Jó hangja van, nekem is tetszik!
Csak ilyenkor van az, hogy én meg egy 330i-vel vagyok így!
Főleg a menetteljesítményre lennék nagyon kíváncsi!




https://www.youtube.com/watch?v=exUz26S05rg

Jól el tud lépni az biztos.Majdnem m3 szintje.


Tetszene!

profil BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!