« előző12345678910következő »
AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 17:28


YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.


még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.


Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.

Tanácstalan vagyok



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 17:24


AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.


még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 17:19


YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 17:10


AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 17:02


Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 20. hétfő, 20:49


Atilla írta: Sziasztok!
320 ezer km van a paripában. Gyorsításnál mély, daráló hang hallatszott. Megállapították, hogy a kardáncsukló elkopott. Érdemes-e újat venni vagy inkább a meglévőt felújíttatni?
Válaszokat előre is köszönöm!


Felejtsd el a felújítást,nem lehet. Legjobb helyre vittem,az országba is sokan más javítóműhely is oda hordja. Nem lehet javítani,persze gányolni lehet. Bontó. Simát lehet szerezni,nekem 4 kerekes,és pár óra alatt szereztek!! 80 ropiért,az új 160 000. Te sokkal olcsóbban megúszod,nekem gyorsba kellett,mert ugye szét lett szedve,és aknán állt a kocsi,persze ilyenkor kihasználják az embert,amit 40 ért adtak volna,most 80 lett. Kitudja mióta rohadt ott valahol,érdekes egyből volt egy





itt van egy nemtom jó e http://racing-bazar.hu/alkatre...s_automata
De biztos van nekik több is.




Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2011. június 20. hétfő, 21:08

Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2011. június 20. hétfő, 20:33


Sziasztok!
320 ezer km van a paripában. Gyorsításnál mély, daráló hang hallatszott. Megállapították, hogy a kardáncsukló elkopott. Érdemes-e újat venni vagy inkább a meglévőt felújíttatni?
Válaszokat előre is köszönöm!


« előző12345678910következő »