lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2013. április 20. szombat, 12:22


sziasztok!
20d-hez kéttömegű lendkereket kuplunggal most hol lehet "jó árban szerezni"?
apródon találtam egy linket, ehhez mit szóltok?

köszi

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. március 31. vasárnap, 10:08


andree írta: Sziasztok!
Hallottatok már kettős tömegű lendkerék felújításáról?
A minap olvasgattam a Bárdi oldalán a kuplung árakat és egy olyan megjegyzésre lettem figyelmes idézem "kettős tömegű lendkerék cseréje, javítása szükséges lehet".
Kíváncsi lettem és rákerestem mire találtam egy pár céget aki ilyennel foglalkozik. E-mail és jön a válasz hogy, természetesen lehetséges 1-2 nap 1év gari és 20-50e Huf.
Mit gondoltok? Tapasztalat?


Jól hangzik.
Én megpróbáltam volna az biztos ha tudom hogy van ilyen amikor én cseréltettem az enyémet.
Mondjuk még megvan a garázsban a régi, lehet ha addig meglesz az autó és eljön
az idő megint a cserére akkor kipróbálom.
Hogyan lehet őket elérni? Honlap esetleg?

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. március 31. vasárnap, 10:03


Biztos elég lenne, de pár ezer km után ha szétmegy és megint le/fel kell a váltót szerelni
az megint súlyos pénz és idő, ezért is ajánlott egyszerre a kettőt és akkor vagy 150 ezer km-ig nem lesz baj vele megint.

czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 21:42


Kedve mindenki!

Azt szeretném kérdezni tőletek hogy a kuplung enyhe taposásra el kezd kerengi ha felengedem abba marad,kB:nyáron kezdte.A szerelőm
egyértelműen azt mondta lendkerék probléma,a kuplung rendben van nem rángat nem fog magason minden ok vele.Kérdeztem meddig lehet így vele járni,erre azt mondta hogyha már
nehezen váltok vagy kuplungozásnál érzek valami nem oda illőt akkor szóljak mert a kuplungot meg a lendkereket egyszerre szokták cserélni.Mivel nem járunk sokat a géppel
és a kuplungot még mindig rendben érzem nem tudom nem e lenne elég csak a lendkereket cserélni?Köszi

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. március 18. hétfő, 18:18


Sziasztok!
Hallottatok már kettős tömegű lendkerék felújításáról?
A minap olvasgattam a Bárdi oldalán a kuplung árakat és egy olyan megjegyzésre lettem figyelmes idézem "kettős tömegű lendkerék cseréje, javítása szükséges lehet".
Kíváncsi lettem és rákerestem mire találtam egy pár céget aki ilyennel foglalkozik. E-mail és jön a válasz hogy, természetesen lehetséges 1-2 nap 1év gari és 20-50e Huf.
Mit gondoltok? Tapasztalat?

Csinosfiu69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Csinosfiu69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. március 06. szerda, 08:47


YELLOW írta: hát most a per jel mire vonatkozik, hogy sima vagy kettős az érdekes, de a twin a kettőre utal.


Na, de hogy kell tesztelni feltárás nélkül?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 20:12


Csinosfiu69 írta: Honnan lehet tudni hogy kéttömegű lendkerekem van, vagy sima? Realoem.com-ot már néztem, ott csak annyi van, hogy FLYWHEEL / TWIN MASS FLYWHEEL. Na most akkor melyik? Érzésre attól félek kéttömegű, mert kevés gázzal indulva nagyon lágyan hintázik, de annyira nem értek hozzá.


hát most a per jel mire vonatkozik, hogy sima vagy kettős az érdekes, de a twin a kettőre utal.


Csinosfiu69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Csinosfiu69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 19:50


Honnan lehet tudni hogy kéttömegű lendkerekem van, vagy sima? Realoem.com-ot már néztem, ott csak annyi van, hogy FLYWHEEL / TWIN MASS FLYWHEEL. Na most akkor melyik? Érzésre attól félek kéttömegű, mert kevés gázzal indulva nagyon lágyan hintázik, de annyira nem értek hozzá.

hali0
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz hali0

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 21:01


e90318d írta:
valter320d írta:
e90318d írta:
anubisz írta:
e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

"leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál."
Igen, úgy simán megy mindenhogy.

Sziasztok

A kuplunggal lesz bajod,remegés nincs elinduláskor?
Az enyém sem veszi mindig inditáskor az 1 csak ha elöször másik sebességben ráengedem
kettőstömegüd meg ha szar akkor tudok segíteni.
Adok tel számot újjítanak is fel és kuplungot is csinálnak visszaállítják meg minden!
1 év garanciával!

Szia, nincs baj, nem remeg induláskor, és melegen kb 20-ból egyszer akad, illetve nehezebb egyesbe rakni, sőt hidegen sincs probléma, csak legelöszőr, utána már megy, igaz kicsit akad, de az nem igazán zavarja a váltást.




Ilyen hibát okozhat a főtengely végcsapágy.Sokan elfelejtik számba venni kuplung hiba keresésnél.Szorul és hiába nyomod ki a kuplungot,ami látszólag jónak tűnik. Viszi a nyelestengelyt magával és nem áll meg a tárcsa.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz e90318d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 18:28


valter320d írta:
e90318d írta:
anubisz írta:
e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

"leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál."
Igen, úgy simán megy mindenhogy.

Sziasztok

A kuplunggal lesz bajod,remegés nincs elinduláskor?
Az enyém sem veszi mindig inditáskor az 1 csak ha elöször másik sebességben ráengedem
kettőstömegüd meg ha szar akkor tudok segíteni.
Adok tel számot újjítanak is fel és kuplungot is csinálnak visszaállítják meg minden!
1 év garanciával!

Szia, nincs baj, nem remeg induláskor, és melegen kb 20-ból egyszer akad, illetve nehezebb egyesbe rakni, sőt hidegen sincs probléma, csak legelöszőr, utána már megy, igaz kicsit akad, de az nem igazán zavarja a váltást.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 16. szerda, 18:47

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 10:50


e90318d írta:
anubisz írta:
e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

"leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál."
Igen, úgy simán megy mindenhogy.

Sziasztok

A kuplunggal lesz bajod,remegés nincs elinduláskor?
Az enyém sem veszi mindig inditáskor az 1 csak ha elöször másik sebességben ráengedem
kettőstömegüd meg ha szar akkor tudok segíteni.
Adok tel számot újjítanak is fel és kuplungot is csinálnak visszaállítják meg minden!
1 év garanciával!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz e90318d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 09:11


anubisz írta:
e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

"leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál."
Igen, úgy simán megy mindenhogy.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 01:36


e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz e90318d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 00:03


anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 23:30


sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 14. hétfő, 23:48