autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. június 03. kedd, 22:49


Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 19:14


kundof1 írta: Mostanába kezdtem sűrűbben használni a kocsit és azt vettem észre, h ha kanyarodok vmerre, lassan, engedem rá a kuplungot, akkor rázza a kocsit egy picit, én egyből már lednkerékre gyanakszom, mert azlehet a baja, de nem mindig csinálja ezt sem! Leállításkor nem csattan!


Lehet kuplung is!

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 23:13


Mostanába kezdtem sűrűbben használni a kocsit és azt vettem észre, h ha kanyarodok vmerre, lassan, engedem rá a kuplungot, akkor rázza a kocsit egy picit, én egyből már lednkerékre gyanakszom, mert azlehet a baja, de nem mindig csinálja ezt sem! Leállításkor nem csattan!

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 22:12


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
ozon írta: Sziasztok:Kis segítségre lenne szükségem.Kettőstömegő lendkerék és kuplung csere előtt állok.Ha valaki tud egy helyet vagy linket ahol ezt olcsóbban betudom szerezni azt megköszönném.E46 320d 2004-es 270000km.Melyik jobb luk?vagy valeo
üdv
ozon


én azt mondom kettőstömegűben a LUK, kuplungban Sachs. szerintem valeo semmiképp, bár lehet a gyári kettőstömegű pont valeo-s.


Luk a gyárija általában 10-ből 7 6 sebességes 20d-n szar a lendkerék!Viszont olcsóbb mint a többire.


http://olx.hu/hirdetes/bmw3-ke...f8f271ba89

http://webshop.alkatracer.hu/a...ker%C3%A9k

http://olx.hu/hirdetes/bmw-e46...ea3289feb3

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 21:41


YELLOW írta:
ozon írta: Sziasztok:Kis segítségre lenne szükségem.Kettőstömegő lendkerék és kuplung csere előtt állok.Ha valaki tud egy helyet vagy linket ahol ezt olcsóbban betudom szerezni azt megköszönném.E46 320d 2004-es 270000km.Melyik jobb luk?vagy valeo
üdv
ozon


én azt mondom kettőstömegűben a LUK, kuplungban Sachs. szerintem valeo semmiképp, bár lehet a gyári kettőstömegű pont valeo-s.


Luk a gyárija általában 10-ből 7 6 sebességes 20d-n szar a lendkerék!Viszont olcsóbb mint a többire.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 21:33


ozon írta: Sziasztok:Kis segítségre lenne szükségem.Kettőstömegő lendkerék és kuplung csere előtt állok.Ha valaki tud egy helyet vagy linket ahol ezt olcsóbban betudom szerezni azt megköszönném.E46 320d 2004-es 270000km.Melyik jobb luk?vagy valeo
üdv
ozon


én azt mondom kettőstömegűben a LUK, kuplungban Sachs. szerintem valeo semmiképp, bár lehet a gyári kettőstömegű pont valeo-s.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ozon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 21:30


Sziasztok:Kis segítségre lenne szükségem.Kettőstömegő lendkerék és kuplung csere előtt állok.Ha valaki tud egy helyet vagy linket ahol ezt olcsóbban betudom szerezni azt megköszönném.E46 320d 2004-es 110kw 270000km.Melyik jobb luk?vagy valeo
üdv
ozon



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 03. szombat, 21:41


sam87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sam87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. április 30. szerda, 20:30


Hello!
Valeo 4p kitről mi a véleményetek?
Előre is köszi!

státusz bob

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. február 21. péntek, 15:48


harmas írta:
JANI77 írta: először is nagyon köszi srácok az infokat,akkor egyenlőre hagyom a lendkerék "részét"..a váltótartóbakra tényleg nem gondoltam....:Sigazatok van abban is ,hogy elég könnyen rávágják a szerelők /és tisztelet a kivételnek/ ,hogy ezt vegyél,akkor mégsem de ez is szar volt..most vegyünk azt...szóval a diagnózis: nem ketyeg utána / mint anno a "nagykompressziós" Zsigulik kis oktánszámú benzinnel/le áll egyből,az ékszíj egyet nyösszen/biztos az mert szilikon ráfújás után elhallgat-fagyálló ráfolyt.../ nem csúszik a kuplung,nem ráz,nem remeg menet közben semmi de abszolút semmi.."mint a vaj"...tényleg eredeti 156000 kilométer van az autóban...a váltótartóbak "infónak" örülök...és köszi mégegyszer remélem ott lesz a hiba....


És viszonylag pénztárcabarát:4-6E Ft/db. Valamint a cserélése sem ördöngősség


igaz

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 14:33


Perre semmiképp nem fog menni a dolog. Nem vagyok egy háborúzós típus, pl. azért nem fogom basztatni hogy nem megy a tükröm mert az egyértelműen a vásárlás után ment tönkre. Viszont ha jól sejtem egy ilyen lendkerék nem megy tönkre 2 hónap és 2000km alatt, ezt biztosan ő is tudja és ahogy YELLOW is mondta határozottnak kell lenni de rendesen amivel nem is lesz gond.. csak addíg nem szeretném felhívni amíg nem vagyok biztos magamban....

Szóval feltenném a kérdést még egyszer.. ez nagy valószínűséggel lendkerék lesz ugye?
Ma már rántott 1-2 nagyobbat is az autón, ismét random és alapjáraton.

A hónap végén szeretnék hazamenni vele ami 1200km csak oda, intézzem ezt el elötte vagy kibírja még azt a 2500-3000 km..??

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 13:40


haka írta:
zuziq írta: Sziasztok!

E46 330Ci..

Az autó remeg nagyon enyhén és teljesen random, leállításkor enyhe zörej érkezik a motor felől, ha kinyomott kuplunggal állítom le akkor ez elmarad. Egy pár órányi olvasás után azt sikerült levonnom hogy ez lendkerék lesz.

Egy pár kérdésem lenne ezzel kapcsolatban..

Helyes e a megállapításom??
Mennyire sürgős ennek a cseréje és milyen egyéb kárt tud okozni?
Mennyi idő alatt megy egy ilyen lendkerék tönkre?

...Ezt azért lenne jó tudnom mert Németországban élek itt vettem a kocsit és az itteni törvény szerint a kereskedőtől vásárolt autó esetében az első félévben neki kell bizonyítani azt hogy a hiba a vásárlás után jött elő (ami nagyon nehéz) a második félévben pedig nekem kell bizonyítani hogy a megvétel előtt már létezett a hiba. A kocsit 2 hónapja vettem. Ha a lendkerék állapota 3-4 hónapon belül határozottan romlik akkor valószínűleg ennek a javítását rá tudnám terhelni a komára.

Netántán van valaki aki itt él és jártas ilyen ügyben?!?

A válszokat előre is köszönöm!
Üdv Zsolt


(1-200 ezres tétel ha jól sejtem egy ilyen csere itthon, pereskedni nem érdemes miatta. Mondjuk kint gondolom nem ennyi az ára )


jó, hogy ilyen könnyen fogod fel, nem tudom hasonló esetben... bár örülök neki, ha csak ilyen egyszerű lenne neked akkor is. azért ezek elég durván alku alap dolgok, és ha elhallgatta, akkor átverésről van szó, senki sem autószerelő. tény, hogy egy per több is lehet, de ha a kereskedő hibázott, márpedig ezt sokan sejtik kint is, hogy megy az átverés, ő fizeti azt a költséget is. ha valaki határozottan lép fel, akkor inkább benyeli a költséget és fizeti a javítást.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 10:28


zuziq írta: Sziasztok!

E46 330Ci..

Az autó remeg nagyon enyhén és teljesen random, leállításkor enyhe zörej érkezik a motor felől, ha kinyomott kuplunggal állítom le akkor ez elmarad. Egy pár órányi olvasás után azt sikerült levonnom hogy ez lendkerék lesz.

Egy pár kérdésem lenne ezzel kapcsolatban..

Helyes e a megállapításom??
Mennyire sürgős ennek a cseréje és milyen egyéb kárt tud okozni?
Mennyi idő alatt megy egy ilyen lendkerék tönkre?

...Ezt azért lenne jó tudnom mert Németországban élek itt vettem a kocsit és az itteni törvény szerint a kereskedőtől vásárolt autó esetében az első félévben neki kell bizonyítani azt hogy a hiba a vásárlás után jött elő (ami nagyon nehéz) a második félévben pedig nekem kell bizonyítani hogy a megvétel előtt már létezett a hiba. A kocsit 2 hónapja vettem. Ha a lendkerék állapota 3-4 hónapon belül határozottan romlik akkor valószínűleg ennek a javítását rá tudnám terhelni a komára.

Netántán van valaki aki itt él és jártas ilyen ügyben?!?

A válszokat előre is köszönöm!
Üdv Zsolt


(1-200 ezres tétel ha jól sejtem egy ilyen csere itthon, pereskedni nem érdemes miatta. Mondjuk kint gondolom nem ennyi az ára )

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 16:51


Sziasztok!

E46 330Ci..

Az autó remeg nagyon enyhén és teljesen random, leállításkor enyhe zörej érkezik a motor felől, ha kinyomott kuplunggal állítom le akkor ez elmarad. Egy pár órányi olvasás után azt sikerült levonnom hogy ez lendkerék lesz.

Egy pár kérdésem lenne ezzel kapcsolatban..

Helyes e a megállapításom??
Mennyire sürgős ennek a cseréje és milyen egyéb kárt tud okozni?
Mennyi idő alatt megy egy ilyen lendkerék tönkre?

...Ezt azért lenne jó tudnom mert Németországban élek itt vettem a kocsit és az itteni törvény szerint a kereskedőtől vásárolt autó esetében az első félévben neki kell bizonyítani azt hogy a hiba a vásárlás után jött elő (ami nagyon nehéz) a második félévben pedig nekem kell bizonyítani hogy a megvétel előtt már létezett a hiba. A kocsit 2 hónapja vettem. Ha a lendkerék állapota 3-4 hónapon belül határozottan romlik akkor valószínűleg ennek a javítását rá tudnám terhelni a komára.

Netántán van valaki aki itt él és jártas ilyen ügyben?!?

A válszokat előre is köszönöm!
Üdv Zsolt

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2001

státusz pasztortamas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 09:46


csbalu írta:
pasztortamas írta: Sziasztok!

Van egy olyan problemam az auton hogy alulrol a konyoklo kornyeken eros kopogo hangot hallok...nem mindig bizonyos fordulat es terheles alatt csinalja. Mar vqgy 50.000 km ert mentem ezzel a hangal ugy hogy nem ereztem azt hogy a kuplung romlott volna. Pedig ha jol tudom ha a lendkerek a rossz akkor tonkre ment volna a kuplungom. En sztem vagy a kardan vagy valami csapagy lehet az oka a kardan korul...
200.000 km van benne amugy nagyon megkimelt auto... meg tudna nekem valaki mondani mi lehet ez a hang, vagy talalkozott mar valaki hasonl9val?? Bizok benne hogy nem a lendkerek vagy ha az is akkor erdemes hasznaltat venni belole??
Valaszokat elore is nagxon koszonom!!
Udv Tom


Szia!

Nekem is jelentkezik ez a hang és BBali kollégánk szerint ez valami kardánközép csapágy (nem tudom hogy ez-e a hivatalos neve) adja. Nem egy vészes tétel. Nekem többnyire kanyarban jelentkezik, kattogó hang.


Amugy tenyleg inkabb kanyarok utan hallom leginkabb, ha egyenesen megyek es egyedul akkor szinte nem vagy egyaltalan nem kopog zorog. Elkezdek gyorsulni 0rol hallom hogy elkezd kopogni ahogy nagyobb a fordulatszam a kopogas is gyorsabb es intenzivebb. De ahogy leveszem a labam a gazrol es ujbol neki taposok a hang teljesen megszunik. Olyasmire gondolok hogy lassu fordulaton kovalyog a kardan ez ugye gyorsabb fordulatnal meg gyorsabb hangosabb, es ahogy megszuntetem azt a "rezonanciat" a gazpedal visszaengedesevel akkor elveszti azt a rezgest es utanna egyenesen kozpontosan tud tovabb forogni. Amugy maximum erdekes modon csak 40kmh ig csinalja az folott meg sosem! Akik hatul ulnek azok mondjak hogy ott a labuk alatt erzik a kopogast... ez pedig nem lehet lendkerek mert az nem ott van ha jol tudom. De ahogy te is irtad inkabb kanyaros utak utan hallom a leginkabb meg ha megvan terhelve a szeker egy teli tank plusz 3-5 szemely. Ha egyedul jarok vele van hogy napokig nem is csinalja. Gondolom ha lendkerek a rossz akkor az mindig kopog ha megvan terhelve ha nincs..!? Vagy nem? Meg pontosan hol van mondjuk az utasterbol vezetooldalrol nezve a l.kerek??

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 09:05


pasztortamas írta: Sziasztok!

Van egy olyan problemam az auton hogy alulrol a konyoklo kornyeken eros kopogo hangot hallok...nem mindig bizonyos fordulat es terheles alatt csinalja. Mar vqgy 50.000 km ert mentem ezzel a hangal ugy hogy nem ereztem azt hogy a kuplung romlott volna. Pedig ha jol tudom ha a lendkerek a rossz akkor tonkre ment volna a kuplungom. En sztem vagy a kardan vagy valami csapagy lehet az oka a kardan korul...
200.000 km van benne amugy nagyon megkimelt auto... meg tudna nekem valaki mondani mi lehet ez a hang, vagy talalkozott mar valaki hasonl9val?? Bizok benne hogy nem a lendkerek vagy ha az is akkor erdemes hasznaltat venni belole??
Valaszokat elore is nagxon koszonom!!
Udv Tom


Szia!

Nekem is jelentkezik ez a hang és BBali kollégánk szerint ez valami kardánközép csapágy (nem tudom hogy ez-e a hivatalos neve) adja. Nem egy vészes tétel. Nekem többnyire kanyarban jelentkezik, kattogó hang.