Levimester
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Levimester

Újonc

Elismertség: 19% (4 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 09:55


herrderek írta: Sziasztok!

Tud valaki nekem segíteni abban, hogy a 2001es 170le 320i ben van-e kettőstömegü lendkerék?

A válaszokat előre is köszönöm!



Szia, van benne.


herrderek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz herrderek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 09:45


Sziasztok!

Tud valaki nekem segíteni abban, hogy a 2001es 170le 320i ben van-e kettőstömegü lendkerék?

A válaszokat előre is köszönöm!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. november 30. vasárnap, 09:02


[quote="andree"]
daflava írta: Sziasztok!

2004-es 318d-m van, és olyan problémám áll fenn, hogy egy helyben állva ráz egy kicsit az autó, amikor haladok akkor egyáltalán nem. Én lendkerékre tippelek, van ötletetek hogy mi lehet ez? Amúgy melegen mintha egy kicsit jobban rázna.

A válaszokat előre is köszönöm.


Szerintem ne találgass mert az nagyon sokba tud kerülni (tapasztalat).
Lendkeréken kívül lehet porlasztó, szíjtárcsa, kipufogó, tartóbakok és még bármi aminek tömege van és mozog. Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz. Ja és a lendkeréknek leállításkor csattanó hangja van.


Leállításkor egy nyekkenő hangot szoktam hallani, de megfogadom a tanácsod átnézetem valakivel. Köszi





andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. november 29. szombat, 21:10


daflava írta: Sziasztok!

2004-es 318d-m van, és olyan problémám áll fenn, hogy egy helyben állva ráz egy kicsit az autó, amikor haladok akkor egyáltalán nem. Én lendkerékre tippelek, van ötletetek hogy mi lehet ez? Amúgy melegen mintha egy kicsit jobban rázna.

A válaszokat előre is köszönöm.


Szerintem ne találgass mert az nagyon sokba tud kerülni (tapasztalat).
Lendkeréken kívül lehet porlasztó, szíjtárcsa, kipufogó, tartóbakok és még bármi aminek tömege van és mozog. Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz. Ja és a lendkeréknek leállításkor csattanó hangja van.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 29. szombat, 21:30

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. november 29. szombat, 15:54


Sziasztok!

2004-es 318d-m van, és olyan problémám áll fenn, hogy egy helyben állva ráz egy kicsit az autó, amikor haladok akkor egyáltalán nem. Én lendkerékre tippelek, van ötletetek hogy mi lehet ez? Amúgy melegen mintha egy kicsit jobban rázna.

A válaszokat előre is köszönöm.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 21:33


mrred írta: Sziasztok!

320D E91 2006-os 3-masba keresnék új kettőstömegű lendkereket és kuplungszettet baráti elfogadható áron. Visszaolvastam pár hozzászólást, lendkerékbe LUK és kuplungba Sachs?

Köszönöm előre is a segítséget


Ezektől olcsóbban nem igazán fogsz találni:
PADRE:http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1446
http://webshop.alkatracer.hu/a...ker%C3%A9k
http://kuplungmester.hu/


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz mrred

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 21:25


Sziasztok!

320D E91 2006-os 3-masba keresnék új kettőstömegű lendkereket és kuplungszettet baráti elfogadható áron. Visszaolvastam pár hozzászólást, lendkerékbe LUK és kuplungba Sachs?

Köszönöm előre is a segítséget


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz kivancsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. október 28. kedd, 10:51


Pitykoo írta: Hali! Nekem is azt csinálta, hogy hidegen indulásnál, főleg 1-be rángatott. Amikor már bemelegedett nem csinálta!
Kapott egy új kuplungszettet és azóta semmi baja!
Márkára a Sachs vagy a LUK amit ajánlanak!


Köszönöm szépen.
Ebben az irányban fogok elindulni én is.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 22. szerda, 19:25


kivancsi írta: Andras6800: az általad említett problémára végül mi lett a megoldás?

jlaci74 írta:
Andras6800 írta: Sziasztok,

adott számomra egy 2003as gyártású E46 316i jármű. Anno ~110000-es óraállással lett megvéve, és azóta fenáll a hiba, hogy főleg tolatásnál, meg de 1-es fokozatban is a kuplung felengedésnél ha nem pörgetem a motort mint az állat beremeg az egész autó. Főleg hideg indításnál jelenkezik az egész, ahogy átmelegszik a szerkezet, jelentősen javul, de meg nem szűnik. Jelenleg amúgy kicsit kevesebb, mint 150k km van a vasban, és mindig is jelentős városi használatranak volt kitéve, talán az életének első 4-5 évében, amikor országúton volt használva mindennap. Gondolom, mint városi autó 5 sebességek kézi váltóval, kicsit már megkopott a kuplung, bár megcsúszni, még soha nem éreztem. De a remegés nagyon idegesít, mégiscsak egy prémium márkáról van szó, mégha kicsit már öregecske is.

Amit nem tudok eldönteni, hogy benzines lévén egyáltanál van e a sokak számára sok "kellemes" pillanatot okozó kettőstömegű lendkerék a vasban, miel jpbbára dieselekben jellemző, illetve szerintetek mennyire indolokt a cseréje, ha már egyszer hamarosan egy kuplungszett cserét megejtenék?! Egyáltalán milyen való bele?

Motorkód: A691H096N40B16AB
Alvázszám: WBAAY11030FG29475

Ahogy olvasgattam itt a topicot, ilyen csörgések, meg hörrenések, meg stb soha nem jelentkezett eddig, de nem mindegy, hogy 80k, vagy 300k lesz a számla vége.



Kettőstömegű lendkerék van benne, de a hibajelenség amit írtál az inkább kuplung hibára utal. Én kuplung szett cserével kalkulálnék ...




Hali! Nekem is azt csinálta, hogy hidegen indulásnál, főleg 1-be rángatott. Amikor már bemelegedett nem csinálta!
Kapott egy új kuplungszettet és azóta semmi baja!
Márkára a Sachs vagy a LUK amit ajánlanak!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz kivancsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. október 22. szerda, 09:17


Andras6800: az általad említett problémára végül mi lett a megoldás?

jlaci74 írta:
Andras6800 írta: Sziasztok,

adott számomra egy 2003as gyártású E46 316i jármű. Anno ~110000-es óraállással lett megvéve, és azóta fenáll a hiba, hogy főleg tolatásnál, meg de 1-es fokozatban is a kuplung felengedésnél ha nem pörgetem a motort mint az állat beremeg az egész autó. Főleg hideg indításnál jelenkezik az egész, ahogy átmelegszik a szerkezet, jelentősen javul, de meg nem szűnik. Jelenleg amúgy kicsit kevesebb, mint 150k km van a vasban, és mindig is jelentős városi használatranak volt kitéve, talán az életének első 4-5 évében, amikor országúton volt használva mindennap. Gondolom, mint városi autó 5 sebességek kézi váltóval, kicsit már megkopott a kuplung, bár megcsúszni, még soha nem éreztem. De a remegés nagyon idegesít, mégiscsak egy prémium márkáról van szó, mégha kicsit már öregecske is.

Amit nem tudok eldönteni, hogy benzines lévén egyáltanál van e a sokak számára sok "kellemes" pillanatot okozó kettőstömegű lendkerék a vasban, miel jpbbára dieselekben jellemző, illetve szerintetek mennyire indolokt a cseréje, ha már egyszer hamarosan egy kuplungszett cserét megejtenék?! Egyáltalán milyen való bele?

Motorkód: A691H096N40B16AB
Alvázszám: WBAAY11030FG29475

Ahogy olvasgattam itt a topicot, ilyen csörgések, meg hörrenések, meg stb soha nem jelentkezett eddig, de nem mindegy, hogy 80k, vagy 300k lesz a számla vége.



Kettőstömegű lendkerék van benne, de a hibajelenség amit írtál az inkább kuplung hibára utal. Én kuplung szett cserével kalkulálnék ...




státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. augusztus 18. hétfő, 14:10


Andras6800 írta: Sziasztok,

adott számomra egy 2003as gyártású E46 316i jármű. Anno ~110000-es óraállással lett megvéve, és azóta fenáll a hiba, hogy főleg tolatásnál, meg de 1-es fokozatban is a kuplung felengedésnél ha nem pörgetem a motort mint az állat beremeg az egész autó. Főleg hideg indításnál jelenkezik az egész, ahogy átmelegszik a szerkezet, jelentősen javul, de meg nem szűnik. Jelenleg amúgy kicsit kevesebb, mint 150k km van a vasban, és mindig is jelentős városi használatranak volt kitéve, talán az életének első 4-5 évében, amikor országúton volt használva mindennap. Gondolom, mint városi autó 5 sebességek kézi váltóval, kicsit már megkopott a kuplung, bár megcsúszni, még soha nem éreztem. De a remegés nagyon idegesít, mégiscsak egy prémium márkáról van szó, mégha kicsit már öregecske is.

Amit nem tudok eldönteni, hogy benzines lévén egyáltanál van e a sokak számára sok "kellemes" pillanatot okozó kettőstömegű lendkerék a vasban, miel jpbbára dieselekben jellemző, illetve szerintetek mennyire indolokt a cseréje, ha már egyszer hamarosan egy kuplungszett cserét megejtenék?! Egyáltalán milyen való bele?

Motorkód: A691H096N40B16AB
Alvázszám: WBAAY11030FG29475

Ahogy olvasgattam itt a topicot, ilyen csörgések, meg hörrenések, meg stb soha nem jelentkezett eddig, de nem mindegy, hogy 80k, vagy 300k lesz a számla vége.



Kettőstömegű lendkerék van benne, de a hibajelenség amit írtál az inkább kuplung hibára utal. Én kuplung szett cserével kalkulálnék ...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E93
Kivitel: Cabrio
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Andras6800

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. augusztus 18. hétfő, 09:32


Sziasztok,

adott számomra egy 2003as gyártású E46 316i jármű. Anno ~110000-es óraállással lett megvéve, és azóta fenáll a hiba, hogy főleg tolatásnál, meg de 1-es fokozatban is a kuplung felengedésnél ha nem pörgetem a motort mint az állat beremeg az egész autó. Főleg hideg indításnál jelenkezik az egész, ahogy átmelegszik a szerkezet, jelentősen javul, de meg nem szűnik. Jelenleg amúgy kicsit kevesebb, mint 150k km van a vasban, és mindig is jelentős városi használatranak volt kitéve, talán az életének első 4-5 évében, amikor országúton volt használva mindennap. Gondolom, mint városi autó 5 sebességek kézi váltóval, kicsit már megkopott a kuplung, bár megcsúszni, még soha nem éreztem. De a remegés nagyon idegesít, mégiscsak egy prémium márkáról van szó, mégha kicsit már öregecske is.

Amit nem tudok eldönteni, hogy benzines lévén egyáltanál van e a sokak számára sok "kellemes" pillanatot okozó kettőstömegű lendkerék a vasban, miel jpbbára dieselekben jellemző, illetve szerintetek mennyire indolokt a cseréje, ha már egyszer hamarosan egy kuplungszett cserét megejtenék?! Egyáltalán milyen való bele?

Motorkód: A691H096N40B16AB
Alvázszám: WBAAY11030FG29475

Ahogy olvasgattam itt a topicot, ilyen csörgések, meg hörrenések, meg stb soha nem jelentkezett eddig, de nem mindegy, hogy 80k, vagy 300k lesz a számla vége.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. augusztus 16. szombat, 12:48


andree írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


szerintem csak motortartó bak


Azt csak aknáról lehet megállapítani vagy elég a motorháztetőt kinyitni és megnézni?Eléggé be van építve a motor,nehéz mellette szétnézni.



ha indításnál leállításnál nagyot bólint oldalra a motor, akkor nyitott tetőnél láthatod. vagy alulról, ha leszeded a borítást, lehet látni a bakokat, sőt nem is feltétlen muszáj lebontani semmit. szóval meg kell nézni nincs-e szétfolyva valami a környékén, mert el is durranhat, lengőkarra folyik, stb.


Azért megnyugtatlak hogy én túl vagyok a lendkerék-kuplung-bakok cseréjén és még mindig ugyanúgy beránt. Valaki azt írta régebben hogy főtengely ékszíjtárcsa. Ezt már nem cseréltem ki. Amúgy amit próbáltam 20d-t mindegyik rántott leállításnál, ne várd hogy úgy fog leállni mint egy benzines.
Amúgy a lendkerék kuplung kb 120e+munkadíj ami szerintem 30e körül van, a bakok szerintem szereléssel kb 35-40. Nekem corteco van benne de legközelebb lemfördert tennék. Sok sikert

Köszi az info-kat még majd ráfigyelünk..







andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. augusztus 16. szombat, 08:48


YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


szerintem csak motortartó bak


Azt csak aknáról lehet megállapítani vagy elég a motorháztetőt kinyitni és megnézni?Eléggé be van építve a motor,nehéz mellette szétnézni.



ha indításnál leállításnál nagyot bólint oldalra a motor, akkor nyitott tetőnél láthatod. vagy alulról, ha leszeded a borítást, lehet látni a bakokat, sőt nem is feltétlen muszáj lebontani semmit. szóval meg kell nézni nincs-e szétfolyva valami a környékén, mert el is durranhat, lengőkarra folyik, stb.


Azért megnyugtatlak hogy én túl vagyok a lendkerék-kuplung-bakok cseréjén és még mindig ugyanúgy beránt. Valaki azt írta régebben hogy főtengely ékszíjtárcsa. Ezt már nem cseréltem ki. Amúgy amit próbáltam 20d-t mindegyik rántott leállításnál, ne várd hogy úgy fog leállni mint egy benzines.
Amúgy a lendkerék kuplung kb 120e+munkadíj ami szerintem 30e körül van, a bakok szerintem szereléssel kb 35-40. Nekem corteco van benne de legközelebb lemfördert tennék. Sok sikert

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 21:55


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


szerintem csak motortartó bak


Azt csak aknáról lehet megállapítani vagy elég a motorháztetőt kinyitni és megnézni?Eléggé be van építve a motor,nehéz mellette szétnézni.



ha indításnál leállításnál nagyot bólint oldalra a motor, akkor nyitott tetőnél láthatod. vagy alulról, ha leszeded a borítást, lehet látni a bakokat, sőt nem is feltétlen muszáj lebontani semmit. szóval meg kell nézni nincs-e szétfolyva valami a környékén, mert el is durranhat, lengőkarra folyik, stb.