anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 22:20


wizzaerr írta:
anubisz írta:
Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.


Ez is gyári...csak a LUK gyárt bmw-hez kettőstömegűt. Ez mind LUK (amit én rendeltem az is az) Amúgy Magyarországon is van LUK és készítenek is bmw lendkereket



Nem a sachs gyártja a BMW-hez?

Ez se vészes,a gyárihoz képest.
http://fridcar.hu/autoalkatres...kerek/bmw/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 22:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 22:18


anubisz írta:
Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.


Ez is gyári...csak a LUK gyárt bmw-hez kettőstömegűt. Ez mind LUK (amit én rendeltem az is az) Amúgy Magyarországon is van LUK és készítenek is bmw lendkereket

Az a szomorú, hogy kishazánkban (tisztelet a kivételnek) ilyen haszonkulccsal árusítanak mint amit belinkeltél.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 22:22

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 22:13


wizzaerr írta:
anubisz írta:
wizzaerr írta:
anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.




focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)

Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)


Kuplungot is cserélni kel vele? az úgy tényleg baráti összeg,plusz a szerelés,jó esetbe kijön vagy 400 ezerből Az a gond,hogy oda aztán mehetsz panaszra


külföldi fórumon ajánlották az oldalt ezért is mertem bevállalni...nem csalódtam. Egyedül az volt a gond, hogy 2hónapot kellett várnom mire küldeni tudták (családtagomhoz aki kinn él)

http://auto-motor.vatera.hu/al...57134.html

Ez ha minden igaz focusauto-s hirdetés, mert azok is pécsiek asszem.





Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 22:10


anubisz írta:
wizzaerr írta:
anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.




focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)

Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)


Kuplungot is cserélni kel vele? az úgy tényleg baráti összeg,plusz a szerelés,jó esetbe kijön vagy 400 ezerből Az a gond,hogy oda aztán mehetsz panaszra


külföldi fórumon ajánlották az oldalt ezért is mertem bevállalni...nem csalódtam. Egyedül az volt a gond, hogy 2hónapot kellett várnom mire küldeni tudták (családtagomhoz aki kinn él)

http://auto-motor.vatera.hu/al...57134.html

Ez ha minden igaz focusauto-s hirdetés, mert azok is pécsiek asszem.





anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 22:05


wizzaerr írta:
anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.




focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)

Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)


Kuplungot is cserélni kel vele? az úgy tényleg baráti összeg,plusz a szerelés,jó esetbe kijön vagy 400 ezerből Az a gond,hogy oda aztán mehetsz panaszra

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:59


anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.




focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)

Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:58


wizzaerr írta:
anubisz írta: Nem lehet,hogy a tiedbe még épek voltak a rugók,és azért nem csattogott? csak már szét volt kopva. Szerintem,ha elszáll a rugózás,az tuti csattog,mert nem lesz benne tompítás.


Ahogy mondod, valszeg azért nem hallottam leállításkor a leírt hangokat, mert a rugók épek így tompítás is van még a régi keréken...(nincs annyira szét mint a linkelt videón...)


Azon nagyon betyáros,az tuti nagyon szólt már,csoda hogy nem szakadt szét


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:54


Bianconero írta:
anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.








Fú, remélem csak bakok...Azért megénzném, aki ezt a kettőstömegűt kitalálta...



Azért ennek megvan a szerepe,nem úgy terveznek kocsit,hogy na a Magyar nagyon csóró,nem tud alkatrészt venni.

YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:52


anubisz írta: Nem lehet,hogy a tiedbe még épek voltak a rugók,és azért nem csattogott? csak már szét volt kopva. Szerintem,ha elszáll a rugózás,az tuti csattog,mert nem lesz benne tompítás.


Ahogy mondod, valszeg azért nem hallottam leállításkor a leírt hangokat, mert a rugók épek így tompítás is van még a régi keréken...(nincs annyira szét mint a linkelt videón...)

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:51


anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.








Fú, remélem csak bakok...Azért megénzném, aki ezt a kettőstömegűt kitalálta...



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:28


Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.








Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 21:39

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:19


Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 21:01


Köszi,most egy kicsit megnyugodtam

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 20:35


wizzaerr írta:
anubisz írta:
Bero írta: Köszi Yellow! Wizzaerr: Nekem eddig kétszer remegett a lábam félig benyomott kuplungnál! Elképzelhető,hogy nekem is ez lesz a baj? Csak,mert hangja nincs a kocsinak és ez a remegés is csak 2x volt! Köszi



És gondolod,ha megadta magát,vagy elgyengült,akkor 2xfog rezonálni fél év alatt?
Ezt a netről másoltam be,rengeteg helyen írják mik a tünetei csak keress rá. Ahoz már tudsz hasonlítani.

( A kettőstömegű lendkerék meghibásodásának legjellegzetesebb jele a leállításkor, majd később az indításkor is hallható erős koppanás. Ha ezt észleli, és emellett a rázkódás is jelentkezik, majdnem biztosan a lendkerék halálozott el. )


Valóban, ha elromlott akkor a remegést/hangot mindig tapasztalod, nem csak elvétve. Nekem amúgy nem volt semmi koppanás (se puffanás ahogy más írta) leállításkor csak olyan fémes hang a kuplung félig benyomott állapotában..(a hangot ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor egy csapágy elhasználódik..)
Kiszerelve a kettőstömegűt a "belseje" nem csak körbe, hanem tengelyirányban is mozgott.
valahogy így:

YouTube videó



Azért írom én is,az he elszáll,vagy elgyengül,törik a rugó,rugók,az mindig,csinálja a hibát,nem 2,3 x 1,2,3 hónap alatt,az biztos. Mivel ez minden indításkor,leállításkor,meg szinte mindig terhelve van.
Nem lehet,hogy a tiedbe még épek voltak a rugók,és azért nem csattogott? csak már szét volt kopva. Szerintem,ha elszáll a rugózás,az tuti csattog,mert nem lesz benne tompítás.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 20:41

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 20:31


anubisz írta:
Bero írta: Köszi Yellow! Wizzaerr: Nekem eddig kétszer remegett a lábam félig benyomott kuplungnál! Elképzelhető,hogy nekem is ez lesz a baj? Csak,mert hangja nincs a kocsinak és ez a remegés is csak 2x volt! Köszi



És gondolod,ha megadta magát,vagy elgyengült,akkor 2xfog rezonálni fél év alatt?
Ezt a netről másoltam be,rengeteg helyen írják mik a tünetei csak keress rá. Ahoz már tudsz hasonlítani.

( A kettőstömegű lendkerék meghibásodásának legjellegzetesebb jele a leállításkor, majd később az indításkor is hallható erős koppanás. Ha ezt észleli, és emellett a rázkódás is jelentkezik, majdnem biztosan a lendkerék halálozott el. )


Valóban, ha elromlott akkor a remegést/hangot mindig tapasztalod, nem csak elvétve. Nekem amúgy nem volt semmi koppanás (se puffanás ahogy más írta) leállításkor csak olyan fémes hang a kuplung félig benyomott állapotában..(a hangot ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor egy csapágy elhasználódik..)
Kiszerelve a kettőstömegűt a "belseje" nem csak körbe, hanem tengelyirányban is mozgott.
valahogy így:

YouTube videó