anubisz írta:
Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.
Ez is gyári...csak a LUK gyárt bmw-hez kettőstömegűt. Ez mind LUK (amit én rendeltem az is az) Amúgy Magyarországon is van LUK és készítenek is bmw lendkereket
anubisz írta:
Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.
Ez is gyári...csak a LUK gyárt bmw-hez kettőstömegűt. Ez mind LUK (amit én rendeltem az is az) Amúgy Magyarországon is van LUK és készítenek is bmw lendkereket
Az a szomorú, hogy kishazánkban (tisztelet a kivételnek) ilyen haszonkulccsal árusítanak mint amit belinkeltél.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 22:22
Bianconero írta:
Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne? Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?
Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat. Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.
A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.
focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)
Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)
Kuplungot is cserélni kel vele? az úgy tényleg baráti összeg,plusz a szerelés,jó esetbe kijön vagy 400 ezerből Az a gond,hogy oda aztán mehetsz panaszra
külföldi fórumon ajánlották az oldalt ezért is mertem bevállalni...nem csalódtam. Egyedül az volt a gond, hogy 2hónapot kellett várnom mire küldeni tudták (családtagomhoz aki kinn él)
Bianconero írta:
Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne? Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?
Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat. Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.
A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.
focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)
Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)
Kuplungot is cserélni kel vele? az úgy tényleg baráti összeg,plusz a szerelés,jó esetbe kijön vagy 400 ezerből Az a gond,hogy oda aztán mehetsz panaszra
külföldi fórumon ajánlották az oldalt ezért is mertem bevállalni...nem csalódtam. Egyedül az volt a gond, hogy 2hónapot kellett várnom mire küldeni tudták (családtagomhoz aki kinn él)
Bianconero írta:
Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne? Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?
Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat. Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.
A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.
focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)
Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)
Kuplungot is cserélni kel vele? az úgy tényleg baráti összeg,plusz a szerelés,jó esetbe kijön vagy 400 ezerből Az a gond,hogy oda aztán mehetsz panaszra
Bianconero írta:
Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne? Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?
Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat. Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.
A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.
focusauto ha jól emlékszem ott volt 75ért kettőstömegű. (kuplungszettet is cserélni kell, (az kb. 60 lehet)
Ha van angliában ismerősöd , akkor ajánlom a buypartsby.co.uk-t (csak angliába szállítanak) én onnan rendeltem és 100ezerből megvolt a kettőstömegű+kuplungszett. (+hazaszállítás költsége...louistrans csomagküldő)
anubisz írta:
Nem lehet,hogy a tiedbe még épek voltak a rugók,és azért nem csattogott? csak már szét volt kopva. Szerintem,ha elszáll a rugózás,az tuti csattog,mert nem lesz benne tompítás.
Ahogy mondod, valszeg azért nem hallottam leállításkor a leírt hangokat, mert a rugók épek így tompítás is van még a régi keréken...(nincs annyira szét mint a linkelt videón...)
Azon nagyon betyáros,az tuti nagyon szólt már,csoda hogy nem szakadt szét
Bianconero írta:
Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne? Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?
Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat. Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.
A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.
Fú, remélem csak bakok...Azért megénzném, aki ezt a kettőstömegűt kitalálta...
Azért ennek megvan a szerepe,nem úgy terveznek kocsit,hogy na a Magyar nagyon csóró,nem tud alkatrészt venni.
anubisz írta:
Nem lehet,hogy a tiedbe még épek voltak a rugók,és azért nem csattogott? csak már szét volt kopva. Szerintem,ha elszáll a rugózás,az tuti csattog,mert nem lesz benne tompítás.
Ahogy mondod, valszeg azért nem hallottam leállításkor a leírt hangokat, mert a rugók épek így tompítás is van még a régi keréken...(nincs annyira szét mint a linkelt videón...)
Bianconero írta:
Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne? Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?
Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat. Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.
A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.
Fú, remélem csak bakok...Azért megénzném, aki ezt a kettőstömegűt kitalálta...
Bianconero írta:
Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne? Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?
Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat. Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.
A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.
Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 21:39
Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne? Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?
Bero írta:
Köszi Yellow! Wizzaerr: Nekem eddig kétszer remegett a lábam félig benyomott kuplungnál! Elképzelhető,hogy nekem is ez lesz a baj? Csak,mert hangja nincs a kocsinak és ez a remegés is csak 2x volt! Köszi
És gondolod,ha megadta magát,vagy elgyengült,akkor 2xfog rezonálni fél év alatt? Ezt a netről másoltam be,rengeteg helyen írják mik a tünetei csak keress rá. Ahoz már tudsz hasonlítani.
( A kettőstömegű lendkerék meghibásodásának legjellegzetesebb jele a leállításkor, majd később az indításkor is hallható erős koppanás. Ha ezt észleli, és emellett a rázkódás is jelentkezik, majdnem biztosan a lendkerék halálozott el. )
Valóban, ha elromlott akkor a remegést/hangot mindig tapasztalod, nem csak elvétve. Nekem amúgy nem volt semmi koppanás (se puffanás ahogy más írta) leállításkor csak olyan fémes hang a kuplung félig benyomott állapotában..(a hangot ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor egy csapágy elhasználódik..) Kiszerelve a kettőstömegűt a "belseje" nem csak körbe, hanem tengelyirányban is mozgott. valahogy így:
Azért írom én is,az he elszáll,vagy elgyengül,törik a rugó,rugók,az mindig,csinálja a hibát,nem 2,3 x 1,2,3 hónap alatt,az biztos. Mivel ez minden indításkor,leállításkor,meg szinte mindig terhelve van. Nem lehet,hogy a tiedbe még épek voltak a rugók,és azért nem csattogott? csak már szét volt kopva. Szerintem,ha elszáll a rugózás,az tuti csattog,mert nem lesz benne tompítás.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 20:41
Bero írta:
Köszi Yellow! Wizzaerr: Nekem eddig kétszer remegett a lábam félig benyomott kuplungnál! Elképzelhető,hogy nekem is ez lesz a baj? Csak,mert hangja nincs a kocsinak és ez a remegés is csak 2x volt! Köszi
És gondolod,ha megadta magát,vagy elgyengült,akkor 2xfog rezonálni fél év alatt? Ezt a netről másoltam be,rengeteg helyen írják mik a tünetei csak keress rá. Ahoz már tudsz hasonlítani.
( A kettőstömegű lendkerék meghibásodásának legjellegzetesebb jele a leállításkor, majd később az indításkor is hallható erős koppanás. Ha ezt észleli, és emellett a rázkódás is jelentkezik, majdnem biztosan a lendkerék halálozott el. )
Valóban, ha elromlott akkor a remegést/hangot mindig tapasztalod, nem csak elvétve. Nekem amúgy nem volt semmi koppanás (se puffanás ahogy más írta) leállításkor csak olyan fémes hang a kuplung félig benyomott állapotában..(a hangot ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor egy csapágy elhasználódik..) Kiszerelve a kettőstömegűt a "belseje" nem csak körbe, hanem tengelyirányban is mozgott. valahogy így: