státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 16:37


BarG írta:
Azért hal meg idő előtt, mert kimilliméterezik, hogy meddig szabad csak tartania. Ha egy picikét vastagabban fogna a tervező ceruzája a tervezésnél, akkor kibírna olyan akciókat, hogy az egyik befecskendező kicsit rosszalkodik, de amúgy az autóban ezt te észre se veszed, mert olyan pici a probléma még. De a rühes kéttömegűd már megdöglött tőle. Hát ezt aztán lehet vizsgálgatni napestig. Én azt kívánom, hogy az ilyen tervezőknek a házát is ugyanazon elvek mentén tervezzék, amiket ők alkalmaznak az autóalkatrészek esetében. Ja ki ne felejtsem a gazdasági szakembereket, akik az egész történet forgatókönyvírói.



Tervezne a tervező, dehát cost reduction.....

Maga a tervező biztos nem tehet róla. Ha tudja is hogy nem bír annyit, akkor is köti a kezét az hogy szigorú keretek között megmondták neki mire, mit hogyan tervezzen.

Szerintem a pénzügyesek és a már említett gazdasági szakemberekre gondoltál.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 29. szombat, 16:39

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 15:32


anubisz írta: Ez azért nagyon durva. Így válasz szerelőt

Na és ez
Lehetséges azonban az is, hogy még külsőbb tényező, például az indítómotor okozza a kéttömegű lendkerék idő előtti kimúlását, ilyennel Dirck Fuchs például egy teljesen hibátlannak tűnő, 12 ezer kilométert futott VW Transporternél találkozott. Hosszú kísérletezés után derült ki, hogy melegen nehezen és nagyon alacsony, 250/perc fordulattal indul be a 2,5 literes TDI. Mint az a mérések során kiderült, ilyenkor 1800 Newtonméter erő ment át a lendkeréken.
1800 Nm


Ez mekkora baromság... Az indító a fogaskoszorút hajtja, ami nem a rugós részén van a lendkeréknek, tehát semmi köze hozzá.



blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 14:37


Milan írta: Akkor tehát az állás hogy jó-e az amit vettem: 3:1


Tuti a 4:1

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 12:11


ez a lendkerék hangja lenne?


YouTube videó

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 11:57


anubisz írta: Ez azért nagyon durva. Így válasz szerelőt


Ilyennel egyébként hírhedten a Volkswagen-féle PD TDI motoroknál találkoznak leggyakrabban a szerelők, s pletykák nem alaptalanok, Dirk Fuchs, a Sachs anyavállalatának számító ZF szervizmérnöke is 95 százalékban PD TDI motoros autókból kivett lendkerekeket vizsgál munkája során, hogy vajon miért halt az meg idő előtt. A hiba-okot jelentő rezonanciát legtöbbször a hengerek egyenetlen járása adja, melyért rendszerint valamelyik befecskendező-elem a felelős. Még csak nem is biztos, hogy hibára kell gondolni, találkozott ugyanis olyan, hibamentesnek tűnő Audi A4 1.9 TDI-vel, mely 40 ezer kilométer alatt 3 darab kéttömegű lendkereket fogyasztott el. Végül kiderült róla, hogy nem sokkal az első lendkerék cseréje előtt, 140 ezer kilométernél, elektronikai hiba miatt váltották újra az egyik befecskendezőjét, s mivel a többin már voltak lerakódások, innentől kezdve nem azonos mennyiségű üzemanyag került a négy hengerbe. A hibát mindössze a többi injektor tisztításával lehetett orvosolni – közel 1 millió forintnyi lendkerék után.

Na és ez
Lehetséges azonban az is, hogy még külsőbb tényező, például az indítómotor okozza a kéttömegű lendkerék idő előtti kimúlását, ilyennel Dirck Fuchs például egy teljesen hibátlannak tűnő, 12 ezer kilométert futott VW Transporternél találkozott. Hosszú kísérletezés után derült ki, hogy melegen nehezen és nagyon alacsony, 250/perc fordulattal indul be a 2,5 literes TDI. Mint az a mérések során kiderült, ilyenkor 1800 Newtonméter erő ment át a lendkeréken.
1800 Nm


Azért hal meg idő előtt, mert kimilliméterezik, hogy meddig szabad csak tartania. Ha egy picikét vastagabban fogna a tervező ceruzája a tervezésnél, akkor kibírna olyan akciókat, hogy az egyik befecskendező kicsit rosszalkodik, de amúgy az autóban ezt te észre se veszed, mert olyan pici a probléma még. De a rühes kéttömegűd már megdöglött tőle. Hát ezt aztán lehet vizsgálgatni napestig. Én azt kívánom, hogy az ilyen tervezőknek a házát is ugyanazon elvek mentén tervezzék, amiket ők alkalmaznak az autóalkatrészek esetében. Ja ki ne felejtsem a gazdasági szakembereket, akik az egész történet forgatókönyvírói.



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 10:54


Akkor tehát az állás hogy jó-e az amit vettem: 3:1


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 10:53


wizzaerr írta:
Milan írta:
Hogyhogy új? Használt?
Újat veszek bele mindenképpen, használtnak nincs értelme.
Találtam lendkereket
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=249510
3 autósboltos haverből 2 azt mondja jó az enyémbe, ha hozzávaló
kuplungszett kerül mellé...
1 azt mondja tuti nem jó, mert a fogazat eltér...
Úgyhogy már jól indul...


Az az 1 nem ajánlotta fel, hogy rendel neked pl a Bárditól?
Ez a lendkerék jó a te autódba.
Elvileg új csavarok is kellenének, de nálam is a régiek mentek vissza. Munkadíjat lehet tudni előre?




Hehh ezfasza
Igazából mindenkitől kértem árat.

Áhh... nem egyszerű ez. Rá kell szánni egy hetet...

Árat nem is kérdeztem, én olyan 30 ezerre saccolom, ha kevesebb, csak
kellemeset csalódok. (A polomnál 25-ezerbe került a történet.)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 10:47


Milan írta:
Hogyhogy új? Használt?
Újat veszek bele mindenképpen, használtnak nincs értelme.
Találtam lendkereket
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=249510
3 autósboltos haverből 2 azt mondja jó az enyémbe, ha hozzávaló
kuplungszett kerül mellé...
1 azt mondja tuti nem jó, mert a fogazat eltér...
Úgyhogy már jól indul...


Az az 1 nem ajánlotta fel, hogy rendel neked pl a Bárditól?
Ez a lendkerék jó a te autódba.
Elvileg új csavarok is kellenének, de nálam is a régiek mentek vissza. Munkadíjat lehet tudni előre?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 00:04


Milan írta:
anubisz írta:
Milan írta: Azt hiszem nekem most fordult fel a gyomrom ettől a rohadt kettőstömegű lendkerékcserétől...
Még előtte állok... kb 2 hét...
De már most látom hogy sok ősz hajszálam fog kijönni...


Új? Használt?




Hogyhogy új? Használt?
Újat veszek bele mindenképpen, használtnak nincs értelme.
Találtam lendkereket
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=249510
3 autósboltos haverből 2 azt mondja jó az enyémbe, ha hozzávaló
kuplungszett kerül mellé...
1 azt mondja tuti nem jó, mert a fogazat eltér...


Úgyhogy már jól indul...


Fasza,lehet sorsolni kinek higgyél. Ha írják hozzá a kocsit,csak jó lesz. Ha nem,csak visszalehet vinni,mivel az volt írva, jó hozzá.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 23:59


anubisz írta:
Milan írta: Azt hiszem nekem most fordult fel a gyomrom ettől a rohadt kettőstömegű lendkerékcserétől...
Még előtte állok... kb 2 hét...
De már most látom hogy sok ősz hajszálam fog kijönni...


Új? Használt?




Hogyhogy új? Használt?
Újat veszek bele mindenképpen, használtnak nincs értelme.
Találtam lendkereket
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=249510
3 autósboltos haverből 2 azt mondja jó az enyémbe, ha hozzávaló
kuplungszett kerül mellé...
1 azt mondja tuti nem jó, mert a fogazat eltér...


Úgyhogy már jól indul...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 23:49


Milan írta: Azt hiszem nekem most fordult fel a gyomrom ettől a rohadt kettőstömegű lendkerékcserétől...
Még előtte állok... kb 2 hét...
De már most látom hogy sok ősz hajszálam fog kijönni...


Új? Használt?

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 23:36


Azt hiszem nekem most fordult fel a gyomrom ettől a rohadt kettőstömegű lendkerékcserétől...
Még előtte állok... kb 2 hét...
De már most látom hogy sok ősz hajszálam fog kijönni...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 22:39


Ez azért nagyon durva. Így válasz szerelőt


Ilyennel egyébként hírhedten a Volkswagen-féle PD TDI motoroknál találkoznak leggyakrabban a szerelők, s pletykák nem alaptalanok, Dirk Fuchs, a Sachs anyavállalatának számító ZF szervizmérnöke is 95 százalékban PD TDI motoros autókból kivett lendkerekeket vizsgál munkája során, hogy vajon miért halt az meg idő előtt. A hiba-okot jelentő rezonanciát legtöbbször a hengerek egyenetlen járása adja, melyért rendszerint valamelyik befecskendező-elem a felelős. Még csak nem is biztos, hogy hibára kell gondolni, találkozott ugyanis olyan, hibamentesnek tűnő Audi A4 1.9 TDI-vel, mely 40 ezer kilométer alatt 3 darab kéttömegű lendkereket fogyasztott el. Végül kiderült róla, hogy nem sokkal az első lendkerék cseréje előtt, 140 ezer kilométernél, elektronikai hiba miatt váltották újra az egyik befecskendezőjét, s mivel a többin már voltak lerakódások, innentől kezdve nem azonos mennyiségű üzemanyag került a négy hengerbe. A hibát mindössze a többi injektor tisztításával lehetett orvosolni – közel 1 millió forintnyi lendkerék után.

Na és ez
Lehetséges azonban az is, hogy még külsőbb tényező, például az indítómotor okozza a kéttömegű lendkerék idő előtti kimúlását, ilyennel Dirck Fuchs például egy teljesen hibátlannak tűnő, 12 ezer kilométert futott VW Transporternél találkozott. Hosszú kísérletezés után derült ki, hogy melegen nehezen és nagyon alacsony, 250/perc fordulattal indul be a 2,5 literes TDI. Mint az a mérések során kiderült, ilyenkor 1800 Newtonméter erő ment át a lendkeréken.
1800 Nm

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 22:43

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 22:29


Bizony sachs is gyárt.

Ezt érdemes elolvasni,mire kel figyelni,hogy mi minden tönkre vághatja.
http://www.autonavigator.hu/ti...ektol-6043

sachs
http://www.zf.com/brands/conte...SACHS.html

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 22:30

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 22:25


anubisz írta:
wizzaerr írta:
anubisz írta:
Hát egy gyári árából 4 ilyen kijön,mert az 280 körül van áfával. ha fele annyit bír,akkor is megéri,az biztos.


Ez is gyári...csak a LUK gyárt bmw-hez kettőstömegűt. Ez mind LUK (amit én rendeltem az is az) Amúgy Magyarországon is van LUK és készítenek is bmw lendkereket



Nem a sachs gyártja a BMW-hez?

Ez se vészes,a gyárihoz képest.
http://fridcar.hu/autoalkatres...kerek/bmw/


én úgy tudtam, hogy LUK a gyári beszállító, sachsből csak kuplungszettet láttam...legalábbis eddig. sorry.