anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 20:13


Bero írta: Köszi Yellow! Wizzaerr: Nekem eddig kétszer remegett a lábam félig benyomott kuplungnál! Elképzelhető,hogy nekem is ez lesz a baj? Csak,mert hangja nincs a kocsinak és ez a remegés is csak 2x volt! Köszi



És gondolod,ha megadta magát,vagy elgyengült,akkor 2xfog rezonálni fél év alatt?
Ezt a netről másoltam be,rengeteg helyen írják mik a tünetei csak keress rá. Ahoz már tudsz hasonlítani.

( A kettőstömegű lendkerék meghibásodásának legjellegzetesebb jele a leállításkor, majd később az indításkor is hallható erős koppanás. Ha ezt észleli, és emellett a rázkódás is jelentkezik, majdnem biztosan a lendkerék halálozott el. )

( A kéttömegű kerék pedig hiba esetén koppan egy nagyot majd esetleg még egy kisebbet. Az "esetleg" attól függ, melyik részen ment szét. Legtöbbször csak egy koppanás van. Olyasmi hangot ad, mint anno egy régi dízel teherautó leállításkor, csak erősebbet és "koppanóbbat". )

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 20:20

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 20:02


Köszi Yellow! Wizzaerr: Nekem eddig kétszer remegett a lábam félig benyomott kuplungnál! Elképzelhető,hogy nekem is ez lesz a baj? Csak,mert hangja nincs a kocsinak és ez a remegés is csak 2x volt! Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 28. péntek, 20:03

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 19:47


YELLOW írta:
Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta: Hali! Biztosan nagy baromságot fogok kérdezni,úgyhogy előre is bocs,de pl az én autómban is van kettőstömegű lendkerék? Vagy csak dízelekben van és az enyémben csak ''egyes'' van? Köszi



Igen, van a te kocsidban is.

És ha már pont téma, akkor leírom, hogy a benzinesé is tönkremegy.


Köszönöm! Az enyémbe már több mint 200E km van kezdjek rá gyűjteni? Mik a főbb előjelei? Végigolvastam a topikot,de konkrétan nem tudom mire kéne figyelnem! Nekem olyan esetem volt eddig 2x,hogy amikor elindultam és amikor benyomtam a kuplungot vagy úgy tartottam akkor elkezdett remegni az egész lábam a pedáltól! Ez mitől lehet? Remélem az enyémbe nem fog még tönkremenni


dízelnél lehet 200 környékén előjön, de egyik ismerős 600ezer körül jár 20i és még nem volt cserélve, nem érzi, hogy valami gáz lenne vele.


Én 199-nél járok és 1 hónapja lett cserélve. 320d. A kuplungpedál remegett, ha csak félig volt benyomva. (felengedve, teljesen benyomva nem lehetett érezni) A remegésen kívül hangja is volt... pár hónapig azért így jártam vele, mert nem volt raktáron lendkerék/angliából rendeltem/

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 17:18


Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta: Hali! Biztosan nagy baromságot fogok kérdezni,úgyhogy előre is bocs,de pl az én autómban is van kettőstömegű lendkerék? Vagy csak dízelekben van és az enyémben csak ''egyes'' van? Köszi



Igen, van a te kocsidban is.

És ha már pont téma, akkor leírom, hogy a benzinesé is tönkremegy.


Köszönöm! Az enyémbe már több mint 200E km van kezdjek rá gyűjteni? Mik a főbb előjelei? Végigolvastam a topikot,de konkrétan nem tudom mire kéne figyelnem! Nekem olyan esetem volt eddig 2x,hogy amikor elindultam és amikor benyomtam a kuplungot vagy úgy tartottam akkor elkezdett remegni az egész lábam a pedáltól! Ez mitől lehet? Remélem az enyémbe nem fog még tönkremenni


dízelnél lehet 200 környékén előjön, de egyik ismerős 600ezer körül jár 20i és még nem volt cserélve, nem érzi, hogy valami gáz lenne vele.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 16:35


bmw320d4 írta:
Bero írta: Hali! Biztosan nagy baromságot fogok kérdezni,úgyhogy előre is bocs,de pl az én autómban is van kettőstömegű lendkerék? Vagy csak dízelekben van és az enyémben csak ''egyes'' van? Köszi



Igen, van a te kocsidban is.

És ha már pont téma, akkor leírom, hogy a benzinesé is tönkremegy.


Köszönöm! Az enyémbe már több mint 200E km van kezdjek rá gyűjteni? Mik a főbb előjelei? Végigolvastam a topikot,de konkrétan nem tudom mire kéne figyelnem! Nekem olyan esetem volt eddig 2x,hogy amikor elindultam és amikor benyomtam a kuplungot vagy úgy tartottam akkor elkezdett remegni az egész lábam a pedáltól! Ez mitől lehet? Remélem az enyémbe nem fog még tönkremenni

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 16:06


Bero írta: Hali! Biztosan nagy baromságot fogok kérdezni,úgyhogy előre is bocs,de pl az én autómban is van kettőstömegű lendkerék? Vagy csak dízelekben van és az enyémben csak ''egyes'' van? Köszi



Igen, van a te kocsidban is.

És ha már pont téma, akkor leírom, hogy a benzinesé is tönkremegy.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 15:53


Hali! Biztosan nagy baromságot fogok kérdezni,úgyhogy előre is bocs,de pl az én autómban is van kettőstömegű lendkerék? Vagy csak dízelekben van és az enyémben csak ''egyes'' van? Köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Zizko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 13:33


ervin35 írta: sziastok. nekem a héten volt kuplung és kettőstömegű lendkerék cserém az autón e46 320d 136 lovas.155e volt a luk repset.már nagyon fent fogott a kuplung,sokszor rángatott is elindulásnál.emelkedön meg nagyobb gázzal kellet indulni,tolatásnál is darabosan ment.ég és föld a külömbség! most simán rángatás nélkül lehet indulni szinte alapjáraton,emelkedön is alig kell gázt adni.


Szia,
nekem is esedékes egy hasonló mutatvány, 10 év, és 260 ekm (óra szerint is, meg szerintem is ), 155 eFt volt a komplett csere, vagy az csak a lendkerék ára? Nekem 165+55 ajánlat érkezett LuK lendkerék+kuplungszettree. Reális ez?

ÜDv, Zizko

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. augusztus 25. csütörtök, 18:10


ervin35 írta: sziastok. nekem a héten volt kuplung és kettőstömegű lendkerék cserém az autón e46 320d 136 lovas.155e volt a luk repset.már nagyon fent fogott a kuplung,sokszor rángatott is elindulásnál.emelkedön meg nagyobb gázzal kellet indulni,tolatásnál is darabosan ment.ég és föld a külömbség! most simán rángatás nélkül lehet indulni szinte alapjáraton,emelkedön is alig kell gázt adni.


Sziasztok!
Valahol olvastam, hogy mivel főalkatrész cseréről van szó(lendkerék+kuplung) néhány száz km-en keresztül finoman kell bánni a kocsival, úgy mintha bejáratós lenne. Ez tényleg így van? már megvannak az alkatrészek, rövidesen bekerülnek a helyükre és nem akarom 1000km múlva kukázni őket csak azért mert nem adtam időt arra, hogy "bekopjanak".

más: a lendkerékhez nem kaptam csavarokat, de állítólag azokat is cserélni célszerű. Vissza mehetnek a régiek vagy inkább rendeljek újakat? Milyen árban vannak ezek?
köszi!


ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2011. augusztus 25. csütörtök, 09:14


sziastok. nekem a héten volt kuplung és kettőstömegű lendkerék cserém az autón e46 320d 136 lovas.155e volt a luk repset.már nagyon fent fogott a kuplung,sokszor rángatott is elindulásnál.emelkedön meg nagyobb gázzal kellet indulni,tolatásnál is darabosan ment.ég és föld a külömbség! most simán rángatás nélkül lehet indulni szinte alapjáraton,emelkedön is alig kell gázt adni.

csifamil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csifamil

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 12:37


Coyote írta:
csifamil írta: A kettőstömegű nem játék,sajnos én ráfáztam keményen. E91 320d-nél elszállt a kéttömegű,így a kuplung is cserés. Mellé megölte a negyedik hajtókar csapágyam, megrepedt a főtengelyem. Óra szerint 128e km.....


Részvétem. Volt valami előjel? Az enyém (E46) elindulásnál kicsit rángat, mintha eddig nem csinálta volna. Csúszni nem csúszik. A km alapján épp ideje lesz meghalnia a lendkeréknek... Kezdjek félni?


A rángatás egy év alatt 2szer jelentkezett adott fordulatnál,ha kicsit erőltetni kellett a kuplungot (emelkedőn való indulás). Más előjel nem nagyon mutatkozott

csifamil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csifamil

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 12:35


Simán lehet ilyen a háttérben,ezért is írtam hogy "óra szerint"


David
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz David

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 174

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 11:03


cene írta:
csifamil írta: A kettőstömegű nem játék,sajnos én ráfáztam keményen. E91 320d-nél elszállt a kéttömegű,így a kuplung is cserés. Mellé megölte a negyedik hajtókar csapágyam, megrepedt a főtengelyem. Óra szerint 128e km.....


Ez az eset ennyi km-nél eléggé hihetetlen(úgy is mondhatnám: gyanús), mert nekünk is kellett komplett kuplungot és lendkereket is cserélni de nem 128 ezernél, hanem 190-nél.
Azért a kettőstömegűnek 170 - 180 ezret birnia kellene.


Gyanús szerintem is olyan 200 környékén adják meg magukat.



cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 10:35


csifamil írta: A kettőstömegű nem játék,sajnos én ráfáztam keményen. E91 320d-nél elszállt a kéttömegű,így a kuplung is cserés. Mellé megölte a negyedik hajtókar csapágyam, megrepedt a főtengelyem. Óra szerint 128e km.....


Ez az eset ennyi km-nél eléggé hihetetlen(úgy is mondhatnám: gyanús), mert nekünk is kellett komplett kuplungot és lendkereket is cserélni de nem 128 ezernél, hanem 190-nél.
Azért a kettőstömegűnek 170 - 180 ezret birnia kellene.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 09:50


csifamil írta: A kettőstömegű nem játék,sajnos én ráfáztam keményen. E91 320d-nél elszállt a kéttömegű,így a kuplung is cserés. Mellé megölte a negyedik hajtókar csapágyam, megrepedt a főtengelyem. Óra szerint 128e km.....


Részvétem. Volt valami előjel? Az enyém (E46) elindulásnál kicsit rángat, mintha eddig nem csinálta volna. Csúszni nem csúszik. A km alapján épp ideje lesz meghalnia a lendkeréknek... Kezdjek félni?