spree írta:
cytromayl írta:
Sziasztok!
BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!
Szia!
Jó dolog ez a kéttömegű, főleg ha cserélni kell.
Én találtam 70.000.-ért ez LUK.
Találtam 115.000.-ért ez is LUK.
Találtam 128.000.- ez is LUK.
Lehet venni persze sokkal drággábban is (akár 270.000.- gyári) de szerintem itt a lényegi kérdés az, hogy meddig akarod megtartani az autót, mert ha az átlag 4-5 évet, 100-130 e. kilométer futást veszed alapul arra semmi értelme (SZERINTEM) megvenni a rohadt drága alkatrészt, annyit, jópár tízezer kilométert elmegy az utángyártott de jó minőségű cucc is.
Nem mellékes, hogy a kéttömegű csere alkalmával preventíve illdomos kuplungozni is komplett, az is kb. hasonló árfekvésben mozog szettben.
Én legalábbis biztos azt is cserélem ha eljön valamelyiknek az ideje.
Munkadíj vonatkozásában alsó hangon is számíts egy min. 20-25 ropira még ha nem is szakműhelybe viszed, mert ez azért nem egy pollenszűrő csere téma.
Van itt az oldalon jópár alkatrész kereskedő korrekt márkatárs akik vágják a témát cakk-pakk, ezért nézd el nekem, hogy nem én ajánlgatok helyeket ahol be tudod szerezni a dolgokat, nem szeretnék senkit magamra haragítani emiatt.
U.I. ha valaki minden áron jóval olcsóbb árfekvésű egytömegű szettet akar rádtukmálni, azt hajtsd el messzire mert az gány. Egyébként sajna van rá mód berakni azt is, de ez kb. olyan mintha a gyárilag xenon lámpád helyére petróleumlámpát raknál óccsóért, hiszen az is világít.
Sok sikert!
Álljunk meg egy pillanatra!
Nem tudom, hogy a 2d-knél hogy van, de amikor én kerestem kéttömegűt, akkor kizárólag egyetlen gyártó terméke volt kapható, a gyári dobozban is, meg független kereskedőktől is - a LUK. És ugyanazt kaptam 150e-ért, mint a másik helyen 300e-ért. Szerintem van esélye, hogy ez ugyanígy legyen a 2d-knél is, vagyis minden árszinten ugyanazt kapja a kedves vevő. Csak nem mindegy, hogy hányan álltak a sorban a sáp lehúzásánál.
Ennek a gondolatmenetnek azonban van egy ellentmondása - mégpedig a féktárcsák esete. Ott a gyári dobozos ATE kifejezetten különbözik a független kereskedők által árult ATE-től, mégpedig a hullámosodási hajlamban, ami sajna az olcsóbb verziónál igen gyakoribb. Jó lenne tudni, hogy a nem gyári dobozból ugyanolyan alkatrész kerül-e ki, mint a gyáriból. Tapasztalatok?
Eddig két csapatot láttam kéttömegű lendkereket javítani, valaki tehetne már kísérletet velük, mert sok kiadástól menthetne meg sokakat ez a megoldás.
Ingyenreklám következik:voda-563-6415 és a másikat most nem lelem, a racingbazar-on szoktak hirdetni.