csifamil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csifamil

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. július 08. péntek, 08:33


A kettőstömegű nem játék,sajnos én ráfáztam keményen. E91 320d-nél elszállt a kéttömegű,így a kuplung is cserés. Mellé megölte a negyedik hajtókar csapágyam, megrepedt a főtengelyem. Óra szerint 128e km.....

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 18. hétfő, 07:41


De elindulásnál szaggat...tehát meg van égve.
Polomnál is ugyanez volt. Megcsusszant párszor, vége is volt, meg is égett.
Csak hát az cakkumpúder 90 ezer ft volt, ennél meg... hmm hagyjuk is

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. április 18. hétfő, 00:34


Milan írta: Hhhááát ez qva jó...
170 ezernél járok, 3-4-5 csúszik... elindulásnál szaggat...
ezek szerint lendkerék is kell, nem csak kuplungszett... szuper.


Nem olyan biztos az, előtte azért meg kellene nézni.
Ha nem zörög, nem kell cserélni.



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2011. április 18. hétfő, 00:20


Hhhááát ez qva jó...
170 ezernél járok, 3-4-5 csúszik... elindulásnál szaggat...
ezek szerint lendkerék is kell, nem csak kuplungszett... szuper.

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2011. április 05. kedd, 21:42


tschikosch írta:
cytromayl írta:
pampi írta:
BarG írta:
hancurozo írta:
cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!


Gondolom nem 200e km van a kocsiban ha tönkrement (vagy nem te vagy az első tulaj, és az órában van kevesebb) mivel a lendkerék simán bír 500e km-et is.


Első tulaj vagyok, 190e-nél kukázni kellett a lendkerekemet.
Lehet, hogy van lendkerék, ami elmegy 500e-et. De nem mind.







Köszönöm az infókat cserélni fogom a lendkereket, csak egy normális és megbízható szerelőt kell keresnem a környéken. Ha valaki tud szóljon!



Mennyiért sikerült lendkereket keríteni?


Van lendkerék, ami elmegy 500e km-t, a régi merev lendkerék! A kettős tömegű lendkerék 200e-nél/körül meghal, elöregszik a gumi, ez ellen nincs mit tenni, holtjátéka lesz, aki mást mond az hazudik, vagy valeo-s merev lendkerék átalakító szettet használ, na az elmegy 500e-t, de a merec rugók miatt bizonyos fordulaton rángat, mint az istennyila!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 27. vasárnap, 10:36


cytromayl írta:
pampi írta:
BarG írta:
hancurozo írta:
cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!


Gondolom nem 200e km van a kocsiban ha tönkrement (vagy nem te vagy az első tulaj, és az órában van kevesebb) mivel a lendkerék simán bír 500e km-et is.


Első tulaj vagyok, 190e-nél kukázni kellett a lendkerekemet.
Lehet, hogy van lendkerék, ami elmegy 500e-et. De nem mind.







Köszönöm az infókat cserélni fogom a lendkereket, csak egy normális és megbízható szerelőt kell keresnem a környéken. Ha valaki tud szóljon!



Mennyiért sikerült lendkereket keríteni?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz cytromayl

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2011. március 27. vasárnap, 07:30


pampi írta:
BarG írta:
hancurozo írta:
cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!


Gondolom nem 200e km van a kocsiban ha tönkrement (vagy nem te vagy az első tulaj, és az órában van kevesebb) mivel a lendkerék simán bír 500e km-et is.


Első tulaj vagyok, 190e-nél kukázni kellett a lendkerekemet.
Lehet, hogy van lendkerék, ami elmegy 500e-et. De nem mind.







Köszönöm az infókat cserélni fogom a lendkereket, csak egy normális és megbízható szerelőt kell keresnem a környéken. Ha valaki tud szóljon!


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. március 25. péntek, 22:52


kriszpunt2 írta: Helló!

Nekem pont ma szedik szét a váltót, mert cserés a kuplung úgy ahogy van, és a szerelőm nekem is mondta, hogy nem akarom-e kicserélni a lendkereket, mert ilyenkor állítólag azt is szokták...második tulajként 225ekm ban a kocsiban ÓRA szerint. De mivel énis kaptam 5 féle árat ugyanarra LUK lendkerékre, és a szerelőmben megbízom, ezért mondtam neki hogy szedje szét és ha szte kell cserélni akkor megveszem... Az viszont igaz, hogy nekem csak a kuplung csúszik


Kérsz egy kis ideget?
190e-nél lett kéttömegű és akkor már a kuplung is cserélve. A kuplungom még félig se volt megkopva. Hány km is van akkor a gépedben?
Na jó, nem kell komolyan venni, mert más a konstrukcióm, meg én inkább országutazok, ott meg a kuplung "pihen". Aki sokat városozik, meg esetleg pesten teszi, az felezi, harmadolja a kuplungja életét.



kriszpunt2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kriszpunt2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. március 25. péntek, 18:51


Helló!

Nekem pont ma szedik szét a váltót, mert cserés a kuplung úgy ahogy van, és a szerelőm nekem is mondta, hogy nem akarom-e kicserélni a lendkereket, mert ilyenkor állítólag azt is szokták...második tulajként 225ekm ban a kocsiban ÓRA szerint. De mivel énis kaptam 5 féle árat ugyanarra LUK lendkerékre, és a szerelőmben megbízom, ezért mondtam neki hogy szedje szét és ha szte kell cserélni akkor megveszem... Az viszont igaz, hogy nekem csak a kuplung csúszik

pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 21:57



BarG írta:
hancurozo írta:
cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!


Gondolom nem 200e km van a kocsiban ha tönkrement (vagy nem te vagy az első tulaj, és az órában van kevesebb) mivel a lendkerék simán bír 500e km-et is.


Első tulaj vagyok, 190e-nél kukázni kellett a lendkerekemet.
Lehet, hogy van lendkerék, ami elmegy 500e-et. De nem mind.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 24. csütörtök, 22:01

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 20:50


hancurozo írta:
cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!


Gondolom nem 200e km van a kocsiban ha tönkrement (vagy nem te vagy az első tulaj, és az órában van kevesebb) mivel a lendkerék simán bír 500e km-et is.


Első tulaj vagyok, 190e-nél kukázni kellett a lendkerekemet.
Lehet, hogy van lendkerék, ami elmegy 500e-et. De nem mind.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 20:47


spree írta:
cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!



Szia!
Jó dolog ez a kéttömegű, főleg ha cserélni kell.
Én találtam 70.000.-ért ez LUK.
Találtam 115.000.-ért ez is LUK.
Találtam 128.000.- ez is LUK.
Lehet venni persze sokkal drággábban is (akár 270.000.- gyári) de szerintem itt a lényegi kérdés az, hogy meddig akarod megtartani az autót, mert ha az átlag 4-5 évet, 100-130 e. kilométer futást veszed alapul arra semmi értelme (SZERINTEM) megvenni a rohadt drága alkatrészt, annyit, jópár tízezer kilométert elmegy az utángyártott de jó minőségű cucc is.
Nem mellékes, hogy a kéttömegű csere alkalmával preventíve illdomos kuplungozni is komplett, az is kb. hasonló árfekvésben mozog szettben.
Én legalábbis biztos azt is cserélem ha eljön valamelyiknek az ideje.
Munkadíj vonatkozásában alsó hangon is számíts egy min. 20-25 ropira még ha nem is szakműhelybe viszed, mert ez azért nem egy pollenszűrő csere téma.
Van itt az oldalon jópár alkatrész kereskedő korrekt márkatárs akik vágják a témát cakk-pakk, ezért nézd el nekem, hogy nem én ajánlgatok helyeket ahol be tudod szerezni a dolgokat, nem szeretnék senkit magamra haragítani emiatt.

U.I. ha valaki minden áron jóval olcsóbb árfekvésű egytömegű szettet akar rádtukmálni, azt hajtsd el messzire mert az gány. Egyébként sajna van rá mód berakni azt is, de ez kb. olyan mintha a gyárilag xenon lámpád helyére petróleumlámpát raknál óccsóért, hiszen az is világít.

Sok sikert!


Álljunk meg egy pillanatra!
Nem tudom, hogy a 2d-knél hogy van, de amikor én kerestem kéttömegűt, akkor kizárólag egyetlen gyártó terméke volt kapható, a gyári dobozban is, meg független kereskedőktől is - a LUK. És ugyanazt kaptam 150e-ért, mint a másik helyen 300e-ért. Szerintem van esélye, hogy ez ugyanígy legyen a 2d-knél is, vagyis minden árszinten ugyanazt kapja a kedves vevő. Csak nem mindegy, hogy hányan álltak a sorban a sáp lehúzásánál.

Ennek a gondolatmenetnek azonban van egy ellentmondása - mégpedig a féktárcsák esete. Ott a gyári dobozos ATE kifejezetten különbözik a független kereskedők által árult ATE-től, mégpedig a hullámosodási hajlamban, ami sajna az olcsóbb verziónál igen gyakoribb. Jó lenne tudni, hogy a nem gyári dobozból ugyanolyan alkatrész kerül-e ki, mint a gyáriból. Tapasztalatok?

Eddig két csapatot láttam kéttömegű lendkereket javítani, valaki tehetne már kísérletet velük, mert sok kiadástól menthetne meg sokakat ez a megoldás.
Ingyenreklám következik:voda-563-6415 és a másikat most nem lelem, a racingbazar-on szoktak hirdetni.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 20:47


cytromayl írta: Sziasztok!

BMW 320d Touring-om van. 2002 110kw E46
Olajcserés volt ma az autó és mondtam a szerelőnek mintha valami zörögne amikor megállítom talán a kipufogó? NEM!!!
Kettős tömegű lendkerék!
Azt mondta, használjam nyugodtan...
Kérdem én,ha nagy a rezonancia akkor gondolom előbb vagy utóbb az elromlik. és akkor mi van? azt nem kellene megvárni szerintem.
A kérdésem az lenne, ehhez a típushoz Kettős tömegű lendkereket, mennyiért lehet szerezni és mennyiért szerelik azt be?
Ha valakinek van infója az jelezze nekem, előre is köszi!


Gondolom nem 200e km van a kocsiban ha tönkrement (vagy nem te vagy az első tulaj, és az órában van kevesebb) mivel a lendkerék simán bír 500e km-et is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 20:46


YELLOW írta:
tschikosch írta: Keresd M_Attila-t.


méé nem dolgozol?



Azért,amiért te se!!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 24. csütörtök, 20:41


tschikosch írta: Keresd M_Attila-t.


méé nem dolgozol?