kempelen írta:
jons írta:
YELLOW írta:
egy másik fórumon bogár ültetődött a fülemben.
Rosszul ültetődött...
mivel az égés során víz is keletkezik, így nyilván amíg le nem hűl a kipufi rendszerben lévő vízgőz addig gőzölögni fog.
Kétség kívül egyetértek azzal a tartalommal amit Jons kollega írt, de engedd meg hogy most az egyszer ne értsek egyet azzal, hogy válaszoltál erre a hülyeségre.
Nem akartam belemenni ebbe a témába és ezért is linkeltem be ami lent látható.
Az a véleményem és most attól függetlenül hogy piszkálnám akár Yellow-t, hogy ez volt az a kiinduló komment (amit Yellow olvasott valahol máshol), amire egyáltalán nem kell válaszolni és nem Yellow miatt! Az ilyen kommenteknél egyszerűen kussolunk, nem kérdezünk vissza, nem akarjuk tudni miért nem válaszolnak és elfelejtjük a témát rögtön azután ahogy az első bejegyzés megjelent. Itt nincs más megoldás csak a csend. Mert ha nem így csináljuk felkapja az egészet a szél és messzire megyünk vele....
Szerintem Yellow-nak is az a legjobb ha úgy csinál, mintha nem is olvasta volna el azt amire hivatkozott.
Ekkora baromságot az ezotv-ben látni....
a lényeg, hogy egy 525i kolléga írta, hogy tócsa áll alatta. én is tudom, hogy van kondenzvíz, ami elkezd párologni. ezt mondtam én is többed magammal neki. csak aztán jött valaki, és leírta azt, "ha leállítás után gőzölög, akkor hengerfejes"
csak azért kaptam fel rá a fejem, mert nekem pont ezt csinálja. és eddig megmondom őszintén sehol nem láttam autónál, vagy csak marhára nem foglalkoztam vele. én eddig arra fogtam, biztpos a sportdob miatt, vagy mittom én belemagyaráztam, nem foglalkoztam vele. de azé egy picit mégis beparáztam, hisz állandóan azt hallom mindenkitől (irigység), hogy a BMW-k hengerfejesek lesznek, stb. na mindegy mivel nem volt jele más, én sem gondoltam, de úgy voltam vele a nagyérdeműt megkérdezem itt is.