
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2015. április 01. szerda, 19:32
szabomate írta:bmw320d4 írta:anubisz írta:szabomate írta: Olvasgatom már egy ideje a fórumot, hozzászólásokat, de sehol nem bukkantam még rá olyan problémára ami nálam jelentkezett...
Egy 1999-es 11. havi E46-os 318-asról lenne szó. Az autót nemrég vettük, Olaszországból behozott gyönyörű állapotban. Ki is próbáltuk a helyszínen, beindítottuk gyönyörűen duruzsolt, tettünk vele egy kört és nyugtáztuk, hogy valóban nincs vele semmi baj. Apróbb hibáktól eltekintve műszakilag valóban tökéletes volt...egészen addig amíg itthon, ki nem próbáltuk. Az első probléma: miután elérte az üzemi hőmérsékletet elkezdett hangosan nyikorogni, ezt betudtuk az elöregedett szíjaknak. Leálltunk a ház elé és járattuk még egy kicsit és lám... a vízhőfok az egekben. Következőnap szerelő majd egy sor csereérett alkatrész (szíjak, görgők, vízpumpa, termosztát). Ezzel meg is oldódott a vizes téma, de a nyikorgás tovább folytatódott. Szerelő állítása szerint a motor és a váltó körül jön a hang, minden más lehetőség kizárva. Most értetlenül áll ő is a probléma előtt. Arra kérnék valakit, ha esetleg találkozott már hasonló problémával, azt megköszönném ha megírná mi is a hiba valójában. A válaszokat előre is köszönöm
Olaszból behozott autókról inkább nem mondok semmit. Még 1,2 évest is meleg onnan bevállalni..
A légszűrőház lemezanyája szokott nyikogni a kasztniban.
Sajnos nem ez a probléma
Szerk.: Probléma megoldódott
azert leirhattad volna mi volt , ha mar vegigolvastam