státusz Redjoy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. július 11. péntek, 07:21


Sziasztok. A héten vettem egy autót(szándékosan nem írtam hogy Bmw mert a regisztráláskor nem találtam a típusát,tehát csak rajongó vagyok ) Sajnos oly lázban voltam mint aki a szüzességét veszíti el épp és elkövettem azt a hibát hogy nem voltam elég alapos az autó átvételekor.Hazaérve tapasztaltam hogy a zárható kesztyűtartóhoz nem kaptam kulcsot és az autóhoz is csak egy távirányítom van mivel az autó start-stop-os.Az autó ez év márciusi..felhívtam a kereskedőt aki annyit mondott hogy a második távirányítót megrendeli és elküldi nekem de a kesztyűtartó kulcsát nem tudja odaadni mivel ezt már ő sem kapta meg az első tulajtól(érdekes miután alig 5500km van benne) Tehát a kérdésem ,tudom valahogy pótolni vagy bele kell törődnöm hogy nincs meg? Köszönöm a segítségeteket előre is!

GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 13:38


YELLOW írta:
Totyasrac írta: Sziasztok!

Kicsit utánaolvastam a témának itt a fórumon (minthogy egy kulccsal vettem az autót és szeretném letiltatni a korábbiakat meg tartalékot csináltatni). Felhívtam márkaszervizeket, 60-70e Ft a rombusz E46 kulcs és a programozás; nem barátok

Naszóval arra gondoltam, hogy ha keresek alternatív megoldást (kulcs elektronikával féláron eBay-ről vagy máshonnét + feltanítás az itt leírtak alapján), akkor van-e valami maszek szerviz, akiben meg lehet bízni és a korábbi kulcsokat letiltja, valamint magának nem tárolja el későbbi felhasználásra az immo/távirányító információit? Ha igen, kit érdemes keresnem?

Köszi a válaszokat előre is!

P.s.: Ha rosszul értelmeztem az itt olvasottakat, nyugodtan mondjátok el, ha valami máshogyan működik, nekem így jött le a dolog


én most konkrétan nem is tudom kit ajánljak, mondjuk neked pest környékén, majd más megteszi.
a tiltás annyiból áll, hogy az EWS-ben a hiányzó kulcsok adatait kinullázzák, amik nálad vannak, azokat meg beírják. az autó a régi kulccsal nyitható ugyanúgy, csak beindítani lesz nehezebb, ha valaki ebből a célból tartotta magánál. hameg nyitható az autó, akkor vontatható is, tehát ez nem megnyugvás amúgy. egyébként furcsa, hogy így bedrágultak, mert korábban 40-45ezer volt egy gyári kulcs és ebben a felprogramozás is benne volt ha jól emlékszem, ahogy írták. de amúgy 15-20ezer körül csinálnak ilyen maszek kulcsosok, elvileg ők is tudnak EWS-t programozni, de ebben is majd segítenek, csináltattak már többen így kulcsot.


Hali! Kérdezz rá a sráctól! http://www.bmwfanatics.hu/tagok/sbalazs22.html
http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=4977


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 12:58


Totyasrac írta: Sziasztok!

Kicsit utánaolvastam a témának itt a fórumon (minthogy egy kulccsal vettem az autót és szeretném letiltatni a korábbiakat meg tartalékot csináltatni). Felhívtam márkaszervizeket, 60-70e Ft a rombusz E46 kulcs és a programozás; nem barátok

Naszóval arra gondoltam, hogy ha keresek alternatív megoldást (kulcs elektronikával féláron eBay-ről vagy máshonnét + feltanítás az itt leírtak alapján), akkor van-e valami maszek szerviz, akiben meg lehet bízni és a korábbi kulcsokat letiltja, valamint magának nem tárolja el későbbi felhasználásra az immo/távirányító információit? Ha igen, kit érdemes keresnem?

Köszi a válaszokat előre is!

P.s.: Ha rosszul értelmeztem az itt olvasottakat, nyugodtan mondjátok el, ha valami máshogyan működik, nekem így jött le a dolog


én most konkrétan nem is tudom kit ajánljak, mondjuk neked pest környékén, majd más megteszi.
a tiltás annyiból áll, hogy az EWS-ben a hiányzó kulcsok adatait kinullázzák, amik nálad vannak, azokat meg beírják. az autó a régi kulccsal nyitható ugyanúgy, csak beindítani lesz nehezebb, ha valaki ebből a célból tartotta magánál. hameg nyitható az autó, akkor vontatható is, tehát ez nem megnyugvás amúgy. egyébként furcsa, hogy így bedrágultak, mert korábban 40-45ezer volt egy gyári kulcs és ebben a felprogramozás is benne volt ha jól emlékszem, ahogy írták. de amúgy 15-20ezer körül csinálnak ilyen maszek kulcsosok, elvileg ők is tudnak EWS-t programozni, de ebben is majd segítenek, csináltattak már többen így kulcsot.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 11:22


Sziasztok!

Kicsit utánaolvastam a témának itt a fórumon (minthogy egy kulccsal vettem az autót és szeretném letiltatni a korábbiakat meg tartalékot csináltatni). Felhívtam márkaszervizeket, 60-70e Ft a rombusz E46 kulcs és a programozás; nem barátok

Naszóval arra gondoltam, hogy ha keresek alternatív megoldást (kulcs elektronikával féláron eBay-ről vagy máshonnét + feltanítás az itt leírtak alapján), akkor van-e valami maszek szerviz, akiben meg lehet bízni és a korábbi kulcsokat letiltja, valamint magának nem tárolja el későbbi felhasználásra az immo/távirányító információit? Ha igen, kit érdemes keresnem?

Köszi a válaszokat előre is!

P.s.: Ha rosszul értelmeztem az itt olvasottakat, nyugodtan mondjátok el, ha valami máshogyan működik, nekem így jött le a dolog

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 13:18


hancurozo írta: Nézz szét itt.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...modul.html
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...emory.html
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...lcsok.html
És van még hasonló sok.
Csak ne építsétek tovább a piramist.


Köszönöm a segítséget,közben egyiket már megtaláltam..
Ennyi beírás is elég lett volna elsőre is de mindenkinek köszönöm!

Üdv!



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 12:35

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 12:12


YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo


Azt már olvastam de azt gondoltam hogy az ajtó nyitáson kívül másra is be lehet tanítani a kulcsot.Pl ablakok,lámpák extrák stb...
Vagy ezzel a betanítással mindezeket elvégzem?
De még tovább keresgélek..



egyéb dolgot csak diaggal lehet, és nem a kulcsot programozod, hanem egy egységet. kulccsal ennyit tudsz, hogy a távos részét rátanítod az autóra.

Ezt a diagot csak hivatalos Bmw-nél lehet elvégezni vagy egy ügyesebb szerelő is megtudja csinálni?
Miket lehet pluszban felprogramozni,erre van vhol lista?
És mi kell hozzá?Gondolom pc,specko soft stb..?



na ezt már végkép nem szeretném 200adjára újra leírni. mivel írtad szeretsz olvasgatni, hát tedd meg, a fórumon megtalálsz mindent.

Melyik válasz van 200.-jára leírva?
Esetleg linket adsz?
Lehet nem jól használom a keresőt..




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 12:02


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo


Azt már olvastam de azt gondoltam hogy az ajtó nyitáson kívül másra is be lehet tanítani a kulcsot.Pl ablakok,lámpák extrák stb...
Vagy ezzel a betanítással mindezeket elvégzem?
De még tovább keresgélek..



egyéb dolgot csak diaggal lehet, és nem a kulcsot programozod, hanem egy egységet. kulccsal ennyit tudsz, hogy a távos részét rátanítod az autóra.

Ezt a diagot csak hivatalos Bmw-nél lehet elvégezni vagy egy ügyesebb szerelő is megtudja csinálni?
Miket lehet pluszban felprogramozni,erre van vhol lista?
És mi kell hozzá?Gondolom pc,specko soft stb..?



na ezt már végkép nem szeretném 200adjára újra leírni. mivel írtad szeretsz olvasgatni, hát tedd meg, a fórumon megtalálsz mindent.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 11:55


YELLOW írta:
rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo


Azt már olvastam de azt gondoltam hogy az ajtó nyitáson kívül másra is be lehet tanítani a kulcsot.Pl ablakok,lámpák extrák stb...
Vagy ezzel a betanítással mindezeket elvégzem?
De még tovább keresgélek..



egyéb dolgot csak diaggal lehet, és nem a kulcsot programozod, hanem egy egységet. kulccsal ennyit tudsz, hogy a távos részét rátanítod az autóra.

Ezt a diagot csak hivatalos Bmw-nél lehet elvégezni vagy egy ügyesebb szerelő is megtudja csinálni?
Miket lehet pluszban felprogramozni,erre van vhol lista?
És mi kell hozzá?Gondolom pc,specko soft stb..?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 11:44


rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo


Azt már olvastam de azt gondoltam hogy az ajtó nyitáson kívül másra is be lehet tanítani a kulcsot.Pl ablakok,lámpák extrák stb...
Vagy ezzel a betanítással mindezeket elvégzem?
De még tovább keresgélek..



egyéb dolgot csak diaggal lehet, és nem a kulcsot programozod, hanem egy egységet. kulccsal ennyit tudsz, hogy a távos részét rátanítod az autóra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 11:33


Neo954 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo


Azt már olvastam de azt gondoltam hogy az ajtó nyitáson kívül másra is be lehet tanítani a kulcsot.Pl ablakok,lámpák extrák stb...
Vagy ezzel a betanítással mindezeket elvégzem?
De még tovább keresgélek..



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 11:23


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 11:08


YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 09:22


rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 09:04


YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!