YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 17:16


atus083 írta: Sziasztok!
Nekem olyan jellegű problémám van, hogy álló helyzetben nehezen vagy egyáltalán nem tudom a kocsi t sebességbe tenni, pontosabban az 1-es fokozatot nehezen veszi. Ilyenkor szoktam vagy 2-esbe és úgy az 1-est vagy még egy kuplungozás…. Én úgy gondolom, hogy kuplungtárcsa…esetleg valakinek valami ötlete van? Ha kuplungtárcsa akkor milyen márkát illetve hol érdemes jó áron érdemes vásárolni? Motor: 2.0 dízel 150le 2005. évjárat
Előre is köszönöm!


ez nem kuplung.
ha volt váltóban olaj cserélve és akérmiylen márka manuális váltóolaját kapta, akkor akad. hogy miért, azt nem tudom, de ez a tapasztalat. esetleg szinkron gyűrű, bár nem tudom az 1-es szinkronizálva van-e, de szerintem igen, csak kéne.

atus083
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2006

státusz atus083

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 16:49


Sziasztok!
Nekem olyan jellegű problémám van, hogy álló helyzetben nehezen vagy egyáltalán nem tudom a kocsi t sebességbe tenni, pontosabban az 1-es fokozatot nehezen veszi. Ilyenkor szoktam vagy 2-esbe és úgy az 1-est vagy még egy kuplungozás…. Én úgy gondolom, hogy kuplungtárcsa…esetleg valakinek valami ötlete van? Ha kuplungtárcsa akkor milyen márkát illetve hol érdemes jó áron érdemes vásárolni? Motor: 2.0 dízel 150le 2005. évjárat
Előre is köszönöm!


státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 19:11


YELLOW írta:
Rorybreaker írta: Az én autómban is van kettőstömegű lendkerék?
Ha ezt tudom, nem veszem meg
Úgy tudtam, csak dízelben van

Mennyit bírnak ezek és mi a hibajelenség, ha már haldolkik?

Köszi!


van, de benzinesnél nem jellemző, hogy tönkre megy. a legtöbb új autóba van.

szerk.: új alatt azt értem, hogy 8 éve, mondjuk. az igényesebb gyárak beteszik. nekünk annyira nem jó, de na.


Értem, most kicsit megnyugtattál.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 19:06


Rorybreaker írta: Az én autómban is van kettőstömegű lendkerék?
Ha ezt tudom, nem veszem meg
Úgy tudtam, csak dízelben van

Mennyit bírnak ezek és mi a hibajelenség, ha már haldolkik?

Köszi!


van, de benzinesnél nem jellemző, hogy tönkre megy. a legtöbb új autóba van.

szerk.: új alatt azt értem, hogy 8 éve, mondjuk. az igényesebb gyárak beteszik. nekünk annyira nem jó, de na.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 19. hétfő, 19:07

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 18:30


Az én autómban is van kettőstömegű lendkerék?
Ha ezt tudom, nem veszem meg
Úgy tudtam, csak dízelben van

Mennyit bírnak ezek és mi a hibajelenség, ha már haldolkik?

Köszi!

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 17:47


Sziasztok!

Vettem egy új kuplung tárcsát és szerkezetet az autómhoz, E46 320d 136LE M47D20 motorkód.
A baj az, hogy nem jó bele, átmérő stimmel 228mm fogszám stimmel 10. A kuplung Sachs, ezek a számok vannak a szerkezeten: 123039210 valamint 3000 842 001 4223. Sztem a boltban összekeverték de nem veszik vissza. Nem tudjátok véletlenül melyik típushoz való? mert szeretném eladni. Üdv.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 19. hétfő, 20:24

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 21:55


szotakdavid írta:
pupika írta: Sziasztok!

A barátnőmnek van egy 2006-os 1es bmwje! A próbléma a következő, álló autónál a kuplung benyomásánál zörögni kezd a kocsi! Van aki azt mondta kezdésből, hogy ez a lendkerék, van aki azt mondta a kinyomócsapágy ment szét! Nektek mi a vélemény! Köszönöm a választ


95% h lendkerék


97,1%


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 21:51


pupika írta: Sziasztok!

A barátnőmnek van egy 2006-os 1es bmwje! A próbléma a következő, álló autónál a kuplung benyomásánál zörögni kezd a kocsi! Van aki azt mondta kezdésből, hogy ez a lendkerék, van aki azt mondta a kinyomócsapágy ment szét! Nektek mi a vélemény! Köszönöm a választ


95% h lendkerék

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz pupika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 19:37


Sziasztok!

A barátnőmnek van egy 2006-os 1es bmwje! A próbléma a következő, álló autónál a kuplung benyomásánál zörögni kezd a kocsi! Van aki azt mondta kezdésből, hogy ez a lendkerék, van aki azt mondta a kinyomócsapágy ment szét! Nektek mi a vélemény! Köszönöm a választ

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz halihoooo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. november 10. hétfő, 20:24


gfeco írta:
halihoooo írta:
horisz2 írta:
Levimester írta:
halihoooo írta: Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.


Hello!
A te motorodban nincs kettős tömegű lendkerék, csak 6 hengereseknél, alváz szám alapján vagy vin kód alapján ( alvázszám utolsó 7 karaktere)-ből meg tudják nézni a boltokban.
Mindkettő jó minőség. Ha keverni nem akarod, akkor érdemes komplett szettet választani.


Kettős tömegű lendkerék van benne!!!



Biztos,hogy van benne kettős tömegű lendkerék,ezért kérdezem amit kérdeztem.
Mindenképp komplett szettet veszek (tárcs,szerkezet,csapágy) csak nem tudom fontos-e,hogy milyen márkájú a lendkerék,mert azt nem szeretném cserélni.



Én sachs-ot vettem,lendkerék nem lett cserélve.
Hibátlan lett a cucc.
Szerintem bármelyiket veszed passzolni fog.


Én is úgy gondolom,csak egy szerelő mondta,hogy nem biztos,hogy passzol.
Ezért gondoltam,hogy megkérdezem itt,hátha van aki biztosan tudja.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 20:42


halihoooo írta:
horisz2 írta:
Levimester írta:
halihoooo írta: Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.


Hello!
A te motorodban nincs kettős tömegű lendkerék, csak 6 hengereseknél, alváz szám alapján vagy vin kód alapján ( alvázszám utolsó 7 karaktere)-ből meg tudják nézni a boltokban.
Mindkettő jó minőség. Ha keverni nem akarod, akkor érdemes komplett szettet választani.


Kettős tömegű lendkerék van benne!!!



Biztos,hogy van benne kettős tömegű lendkerék,ezért kérdezem amit kérdeztem.
Mindenképp komplett szettet veszek (tárcs,szerkezet,csapágy) csak nem tudom fontos-e,hogy milyen márkájú a lendkerék,mert azt nem szeretném cserélni.



Én sachs-ot vettem,lendkerék nem lett cserélve.
Hibátlan lett a cucc.
Szerintem bármelyiket veszed passzolni fog.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz halihoooo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 18:42


horisz2 írta:
Levimester írta:
halihoooo írta: Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.


Hello!
A te motorodban nincs kettős tömegű lendkerék, csak 6 hengereseknél, alváz szám alapján vagy vin kód alapján ( alvázszám utolsó 7 karaktere)-ből meg tudják nézni a boltokban.
Mindkettő jó minőség. Ha keverni nem akarod, akkor érdemes komplett szettet választani.


Kettős tömegű lendkerék van benne!!!



Biztos,hogy van benne kettős tömegű lendkerék,ezért kérdezem amit kérdeztem.
Mindenképp komplett szettet veszek (tárcs,szerkezet,csapágy) csak nem tudom fontos-e,hogy milyen márkájú a lendkerék,mert azt nem szeretném cserélni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 08. szombat, 18:45

horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 11:55


Levimester írta:
halihoooo írta: Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.


Hello!
A te motorodban nincs kettős tömegű lendkerék, csak 6 hengereseknél, alváz szám alapján vagy vin kód alapján ( alvázszám utolsó 7 karaktere)-ből meg tudják nézni a boltokban.
Mindkettő jó minőség. Ha keverni nem akarod, akkor érdemes komplett szettet választani.


Kettős tömegű lendkerék van benne!!!



Levimester
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Levimester

Újonc

Elismertség: 19% (4 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 11:07


halihoooo írta: Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.


Hello!
A te motorodban nincs kettős tömegű lendkerék, csak 6 hengereseknél, alváz szám alapján vagy vin kód alapján ( alvázszám utolsó 7 karaktere)-ből meg tudják nézni a boltokban.
Mindkettő jó minőség. Ha keverni nem akarod, akkor érdemes komplett szettet választani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz halihoooo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 05:55


Sziasztok!
Kuplung cserén gondolkozom,nézegettem a lehetőségeket. (sach/luk)
Nekem laikusként a sach szimpatikusabb.Viszont valaki azt mondta,hogy az sem mindegy,hogy a kettős tömegű lendkerék milyen.(sach vagy luk állítólag mindkettővel szerelték)Viszont lendkereket nem szeretnék cserélni.
Azt szeretném tudni,hogy ez valóban számít-e? Az illető ugyanis azt mondta,hogy előfordulhat,hogy a két márka nem kompatibilis. (nem igazán tudom elképzelni)
99-es 318i-ről van szó 118LE
Előre is köszönöm a segítséget.