gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. július 19. szombat, 13:41


Sziasztok

Egyik barátomnak szeretnék segitséget kérni.Az autó e92 335d.
A légszürőház légtömegmérövel együtt ki lett véve.Az ok hogy lássa honnan szivárog az olaj.A lényeg hogy arrébb kellett álljon és rutinbol beinditotta a kocsit.
A check engine kigyulladt helytelen emissziora panaszkodva.
Visszadugás után is világit.
Házilag lehet törölni szerintetek?
Vagy gépre kell dugni.

Köszi

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:40


ocsicsavo írta: Tisztelt Bmw fanok ! e36 . 318i m40 1991

lenne egy olyan kérdésem hogy a bömösömben rossz a légtömeg mérő
na most a 318 i -be bele lehet-e tenni a 316-os m43 ét ? és müködik -e vele ?
nagyon fontos lenne a válasz akinek van tapasztalata ossza meg velem legyen oly kedves . mindenkinek köszönöm


Én ug emlékszem de nyugodtan javitsatok ki hogy a benzin 4 hengereseké316-318 ugyanaz.Amikor én vettem mindenhol ugyanazzal a cikkszámmal hirdették 16i é 18i hez.
De szerintem az m43 motoron belül.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 14. hétfő, 20:41

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:35


MattM325 írta:
anubisz írta:
MattM325 írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.


CSAK VDO vagy gyári(akár bontott), a többi sosem lesz jó. Benzinesben amúgy nagyon ritka, hogy tönkremegy, szinte sosem kell cserélni.
Csati lehúzása nem ér semmit, nekem pl. lehúzás után 5 percel már letiltja a fojtószelepet is.


Köszönöm a tanácsokat. Nálam nagyon szarúl jár reggel a motor 1000 től 650,700 ig amíg be nem áll a fordulat,utána már jó, de ha lehúzom és úgy indíttok akkor meg tökéletes. Én se járok vele úgy, csak kipróbáltam. Nekem az automata váltóhoz ír be azonnal hibát, egyből megjelenik a fogaskerék ikon.
Azt hiszem előbb kipróbálok egy bontottat, gyárit. Az még kérdés hol jutok hozzá egy ilyenhez.


Az enyém eltört, Kaszától rendeltem postán. Szerintem valami más okozza a hibát. Olvastasd ki valakivel (lehetőleg ne a Polltomékal) aztán majd kiderül. Akár fals levegőt is szívhat vagy az üzemanyagnyomással is lehetnek problémák.

Semmit nem ír. Már volt cserélve ac, meg szűrő is, indítási gondom nincs, na meg akkor tömegmérő nélkül is szarakodna. Úgy meg gyönyörűen jár hidegen indítva is.
Csak úgy tudom kiszűrni ha beteszek próbának egy biztos jót,és várok 2,3 napot hogy indul vele.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:31


ocsicsavo írta: Tisztelt Bmw fanok ! e36 . 318i m40 1991

lenne egy olyan kérdésem hogy a bömösömben rossz a légtömeg mérő
na most a 318 i -be bele lehet-e tenni a 316-os m43 ét ? és müködik -e vele ?
nagyon fontos lenne a válasz akinek van tapasztalata ossza meg velem legyen oly kedves . mindenkinek köszönöm


Ha más a száma,gondolom nem. Gondolom egy 16 os más menyiséget igényel mint egy 18 as. akkor én is berakhatnám az 16 os ét a 3000 benzinesbe. Hasonlítsd össze a számokat, biztos nem stimmelnek,ha igen,akkor biztos,de meglepődnék.
E36 nál nemtom hogy van.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 14. hétfő, 20:44

ocsicsavo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1991

státusz ocsicsavo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:11


Tisztelt Bmw fanok ! e36 . 318i m40 1991

lenne egy olyan kérdésem hogy a bömösömben rossz a légtömeg mérő
na most a 318 i -be bele lehet-e tenni a 316-os m43 ét ? és müködik -e vele ?
nagyon fontos lenne a válasz akinek van tapasztalata ossza meg velem legyen oly kedves . mindenkinek köszönöm

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 12:04


anubisz írta:
MattM325 írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.


CSAK VDO vagy gyári(akár bontott), a többi sosem lesz jó. Benzinesben amúgy nagyon ritka, hogy tönkremegy, szinte sosem kell cserélni.
Csati lehúzása nem ér semmit, nekem pl. lehúzás után 5 percel már letiltja a fojtószelepet is.


Köszönöm a tanácsokat. Nálam nagyon szarúl jár reggel a motor 1000 től 650,700 ig amíg be nem áll a fordulat,utána már jó, de ha lehúzom és úgy indíttok akkor meg tökéletes. Én se járok vele úgy, csak kipróbáltam. Nekem az automata váltóhoz ír be azonnal hibát, egyből megjelenik a fogaskerék ikon.
Azt hiszem előbb kipróbálok egy bontottat, gyárit. Az még kérdés hol jutok hozzá egy ilyenhez.


Az enyém eltört, Kaszától rendeltem postán. Szerintem valami más okozza a hibát. Olvastasd ki valakivel (lehetőleg ne a Polltomékal) aztán majd kiderül. Akár fals levegőt is szívhat vagy az üzemanyagnyomással is lehetnek problémák.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 09:05


MattM325 írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.


CSAK VDO vagy gyári(akár bontott), a többi sosem lesz jó. Benzinesben amúgy nagyon ritka, hogy tönkremegy, szinte sosem kell cserélni.
Csati lehúzása nem ér semmit, nekem pl. lehúzás után 5 percel már letiltja a fojtószelepet is.


Köszönöm a tanácsokat. Nálam nagyon szarúl jár reggel a motor 1000 től 650,700 ig amíg be nem áll a fordulat,utána már jó, de ha lehúzom és úgy indíttok akkor meg tökéletes. Én se járok vele úgy, csak kipróbáltam. Nekem az automata váltóhoz ír be azonnal hibát, egyből megjelenik a fogaskerék ikon.
Azt hiszem előbb kipróbálok egy bontottat, gyárit. Az még kérdés hol jutok hozzá egy ilyenhez.


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 12:08


pneurob írta:
anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.


CSAK VDO vagy gyári(akár bontott), a többi sosem lesz jó. Benzinesben amúgy nagyon ritka, hogy tönkremegy, szinte sosem kell cserélni.
Csati lehúzása nem ér semmit, nekem pl. lehúzás után 5 percel már letiltja a fojtószelepet is.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 13. vasárnap, 12:12

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 11:52


anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Szia!

Nekem anno ez a csati lehúzás nem jött be, még sokkal rosszabb lett a motor járása és teljesítménye mint dögledező légmennyiségmérővel. Én is gondoltam pl. viszek Bosch-t újat unixból, erre mondja szerelőm (Attila) jó, de nembiztos, hogy felismeri akkor meg leshetem.
Gyári újat, vagy gyári bontottat ajánlott, a bontott mellett döntöttem (gyári új 300 ójró). Fehérvárról lett a bontott, 20 papír volt munkadíjjal együtt, azóta jól muzsikál. Kopp-kopp.

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 23:53


anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.


Meyle-t ne vegyél, mi is visszaküldtük mindet. Bosch, Hella esetleg VDO jöhet szóba.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 20:35


Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.

Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 12. szombat, 20:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 07. hétfő, 17:43


ocsicsavo írta: Mi okozhatja ezt a hibát?
nekem az a bajom jelenleg hogy ha hideg az autó sokat teker de elindul . de ha meleg akkor tökéletes .
mi okozhatja ezt a hibát ? a légtömegmérő?
ha lehuzom a dugot akkor jó de vissza dugom akkor elkezd fulladozni amugy kicsit bemelegszik akkor tökéletes egyből indul. csak 2 hét mulva tudom vinni a szerelömhöz mert nyaral és nagyon kíváncsi lennék a hibára .
Köszönöm mindenkinek a segítséget !
bmw e36 318i 1992
köszönöm a válaszokat mindenkinek


lehet a rendszer elengedi a hosszú állás alatt az benzin nyomást. azt kellene megnézni, megmérni, hogy elejti-e pár óra alatt.

ocsicsavo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1991

státusz ocsicsavo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. július 07. hétfő, 17:24


Mi okozhatja ezt a hibát?
nekem az a bajom jelenleg hogy ha hideg az autó sokat teker de elindul . de ha meleg akkor tökéletes .
mi okozhatja ezt a hibát ? a légtömegmérő?
ha lehuzom a dugot akkor jó de vissza dugom akkor elkezd fulladozni amugy kicsit bemelegszik akkor tökéletes egyből indul. csak 2 hét mulva tudom vinni a szerelömhöz mert nyaral és nagyon kíváncsi lennék a hibára .
Köszönöm mindenkinek a segítséget !
bmw e36 318i 1992
köszönöm a válaszokat mindenkinek

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 19:56


bmw320d4 írta:
andree írta:
bmw320d4 írta:
andree írta:
bmw320d4 írta:
andree írta:
andree írta: Üdv,
Tudja esetleg valaki hogy 136hp 20d esetében ha lehúzom a légtömegmérő csatiját akkor kell e változni az alapjáratnak? És mennyi a normális mért érték kg/h?

Köszönöm!


Valaki?


Nem kell változnia.

kb 280-310 között jó mg/hub-ban


Köszönöm! Mi Inpaval néztük és ott a skála 0-16-ig van, nekem 40 volt kg/h-ban. Valaki írta hogy inpában nem jó a skála és a mért értéket vegyem figyelembe, de azt nem tudom hogy mennyi a jó mért érték.


Inkább légtömegmérőtesztet kellene csinálni.


Milyen progival tudom ezt megtenni?


Bemész egy olyan helyre, ahol ezzel foglalkoznak és kész. Szerintem egyszerűbb. Gyárival.



Köszi az infokat.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. július 02. szerda, 19:52


andree írta:
bmw320d4 írta:
andree írta:
bmw320d4 írta:
andree írta:
andree írta: Üdv,
Tudja esetleg valaki hogy 136hp 20d esetében ha lehúzom a légtömegmérő csatiját akkor kell e változni az alapjáratnak? És mennyi a normális mért érték kg/h?

Köszönöm!


Valaki?


Nem kell változnia.

kb 280-310 között jó mg/hub-ban


Köszönöm! Mi Inpaval néztük és ott a skála 0-16-ig van, nekem 40 volt kg/h-ban. Valaki írta hogy inpában nem jó a skála és a mért értéket vegyem figyelembe, de azt nem tudom hogy mennyi a jó mért érték.


Inkább légtömegmérőtesztet kellene csinálni.


Milyen progival tudom ezt megtenni?


Bemész egy olyan helyre, ahol ezzel foglalkoznak és kész. Szerintem egyszerűbb. Gyárival.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 02. szerda, 19:53