YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. október 09. kedd, 09:53


m_attila írta:
DomokosSzabi írta:
vivaladiesel írta:
DomokosSzabi írta: A MEAT@DORIA nevezetű termékekben gyári BOSCH és PIREBURG légtömegmérők vannak csomagolva 20 ezer forint környékén a saját szememel láttam ez az olasz cég csak csomagolja ezeket a termékeket és nem kell neki a nevet megfizetni, ugyan az mint a 80 ezer forintos gyári alkatrész még a márkanév sincs kiköszörülve belőlük, tehát itt a megoldás


A Ruville is gyárit csomagol.


Ez Igy igaz


hAJRÁ


most ezt a hajrát, hogy értsem tőled? privátba is jöhet a válasz csak az igazat akarom

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. október 09. kedd, 09:24


DomokosSzabi írta:
vivaladiesel írta:
DomokosSzabi írta: A MEAT@DORIA nevezetű termékekben gyári BOSCH és PIREBURG légtömegmérők vannak csomagolva 20 ezer forint környékén a saját szememel láttam ez az olasz cég csak csomagolja ezeket a termékeket és nem kell neki a nevet megfizetni, ugyan az mint a 80 ezer forintos gyári alkatrész még a márkanév sincs kiköszörülve belőlük, tehát itt a megoldás


A Ruville is gyárit csomagol.


Ez Igy igaz


hAJRÁ

DomokosSzabi

státusz DomokosSzabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. október 09. kedd, 09:23


vivaladiesel írta:
DomokosSzabi írta: A MEAT@DORIA nevezetű termékekben gyári BOSCH és PIREBURG légtömegmérők vannak csomagolva 20 ezer forint környékén a saját szememel láttam ez az olasz cég csak csomagolja ezeket a termékeket és nem kell neki a nevet megfizetni, ugyan az mint a 80 ezer forintos gyári alkatrész még a márkanév sincs kiköszörülve belőlük, tehát itt a megoldás


A Ruville is gyárit csomagol.


Ez Igy igaz


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 21:58


ignasow írta: Sziasztok! A napokban rátettük diagra az autót és nem mutatott hibát, viszont ha nincs visszadugva a csati a légtömegmérőre nem történik változás, ugyanolyan gyengécske.Létezik szerintetek, hogy a diag nem látja a hibát? Üdv.


vannak hibák, amiket nem minden diag progi lát... az, hogy nincs változás, az két dolgot jelent. vagy nem az a baja, vagy a vezeték úgy szakadt, hogy úgy megy az autó, mintha nem lenne a légtömegmérő rádugva

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 20:32


Sziasztok! A napokban rátettük diagra az autót és nem mutatott hibát, viszont ha nincs visszadugva a csati a légtömegmérőre nem történik változás, ugyanolyan gyengécske.Létezik szerintetek, hogy a diag nem látja a hibát? Üdv.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 19:31


DomokosSzabi írta: A MEAT@DORIA nevezetű termékekben gyári BOSCH és PIREBURG légtömegmérők vannak csomagolva 20 ezer forint környékén a saját szememel láttam ez az olasz cég csak csomagolja ezeket a termékeket és nem kell neki a nevet megfizetni, ugyan az mint a 80 ezer forintos gyári alkatrész még a márkanév sincs kiköszörülve belőlük, tehát itt a megoldás


A Ruville is gyárit csomagol.

DomokosSzabi

státusz DomokosSzabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. október 08. hétfő, 18:30


A MEAT@DORIA nevezetű termékekben gyári BOSCH és PIREBURG légtömegmérők vannak csomagolva 20 ezer forint környékén a saját szememel láttam ez az olasz cég csak csomagolja ezeket a termékeket és nem kell neki a nevet megfizetni, ugyan az mint a 80 ezer forintos gyári alkatrész még a márkanév sincs kiköszörülve belőlük, tehát itt a megoldás


ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 21:32


DomokosSzabi írta:
ervin35 írta:
valter320d írta:
DomokosSzabi írta:
jrtom írta: Csak gyári-t vagy bosch-t vegyél. A gyári is bosch egyébként.

DomokosSzabi írta: Sziasztok márkatársak
érdeklődnék hogy valaki rakott e már az autójába UNIX féle vagy hasonló utángyártott légtömegmérőt elméletileg a BOSCH-al megegyezik csak nem 60 ezer forint hanem 20, szerinteteke jó lesz vele az autóm? mert a gyári tönkrement gyenge és erőtlen az autóm, már kitakarítottam féktisztítóval pár napig jó is volt de megint legyengült, a gépem: 318 i e46 1999 ,100E KM van benne, valaki találkozott már hasonlóval? bontottat nem merek venni mert szerintem az ugyancsak rossz lesz.

Üdv mindenkinek




sajnos a Bosch nagyon sokba kerül az utángyártottal nem fog menni? amúgy van arra is 1 év garancia


Szerintem nem szentírás a gyári fog vele menni csak nem lesz olyan tartós de 1 év garival nem gáz 1 év alatt bármi lehet.Az azért 20 mert annyit ér.


Csaó csak a gyári vagy a bosch!! Én saját bőrömön tapasztaltam hogy nem jó az útángyártott! nekem meyle volt és olyan fals jelet adott a motornak hogy össze vissza járt,akkor inkább rakj egy gyári bontottat ha nincs annyi pénzed hogy újat vegyél!




köszi a válaszokat
úgy döntöttem hogy holnap belerakom az UNIX os félét ez a saját termékük állítólag jó minőségű és 1 év gari, a 320 d-be is ez megy, aztán hátha jólesz és megtudom osztani a tapasztalatomat másokkal, ha nem akkor visszaveszi haverom mert ott dolgozik, majd beszámoltatom legfeljebb egy BOSCH ba, 15 pénzért adja nagyon kedvezményel hát kíváncsi leszek nekem az a lényeg hogy ne kb 80 Le- vel üzemeljen az autó mint most


Gondolhatod hogy milyen komoly minőség lehet ha kedvezménnyel 15e ft és még így is keresnek rajt! azért majd egy diaggal nézess rá,mert lehet hogy beteszed és nincs jel hogy rosszul működne,de mégsem pontos! általában az utángy légtömegmérők nem pontosak abból van a gond!! vagy kevesebb a légtömeg vagy több és egyik sem jó!

DomokosSzabi

státusz DomokosSzabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 21:05


ervin35 írta:
valter320d írta:
DomokosSzabi írta:
jrtom írta: Csak gyári-t vagy bosch-t vegyél. A gyári is bosch egyébként.

DomokosSzabi írta: Sziasztok márkatársak
érdeklődnék hogy valaki rakott e már az autójába UNIX féle vagy hasonló utángyártott légtömegmérőt elméletileg a BOSCH-al megegyezik csak nem 60 ezer forint hanem 20, szerinteteke jó lesz vele az autóm? mert a gyári tönkrement gyenge és erőtlen az autóm, már kitakarítottam féktisztítóval pár napig jó is volt de megint legyengült, a gépem: 318 i e46 1999 ,100E KM van benne, valaki találkozott már hasonlóval? bontottat nem merek venni mert szerintem az ugyancsak rossz lesz.

Üdv mindenkinek




sajnos a Bosch nagyon sokba kerül az utángyártottal nem fog menni? amúgy van arra is 1 év garancia


Szerintem nem szentírás a gyári fog vele menni csak nem lesz olyan tartós de 1 év garival nem gáz 1 év alatt bármi lehet.Az azért 20 mert annyit ér.


Csaó csak a gyári vagy a bosch!! Én saját bőrömön tapasztaltam hogy nem jó az útángyártott! nekem meyle volt és olyan fals jelet adott a motornak hogy össze vissza járt,akkor inkább rakj egy gyári bontottat ha nincs annyi pénzed hogy újat vegyél!




köszi a válaszokat
úgy döntöttem hogy holnap belerakom az UNIX os félét ez a saját termékük állítólag jó minőségű és 1 év gari, a 320 d-be is ez megy, aztán hátha jólesz és megtudom osztani a tapasztalatomat másokkal, ha nem akkor visszaveszi haverom mert ott dolgozik, majd beszámoltatom legfeljebb egy BOSCH ba, 15 pénzért adja nagyon kedvezményel hát kíváncsi leszek nekem az a lényeg hogy ne kb 80 Le- vel üzemeljen az autó mint most

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 20:27


valter320d írta:
DomokosSzabi írta:
jrtom írta: Csak gyári-t vagy bosch-t vegyél. A gyári is bosch egyébként.

DomokosSzabi írta: Sziasztok márkatársak
érdeklődnék hogy valaki rakott e már az autójába UNIX féle vagy hasonló utángyártott légtömegmérőt elméletileg a BOSCH-al megegyezik csak nem 60 ezer forint hanem 20, szerinteteke jó lesz vele az autóm? mert a gyári tönkrement gyenge és erőtlen az autóm, már kitakarítottam féktisztítóval pár napig jó is volt de megint legyengült, a gépem: 318 i e46 1999 ,100E KM van benne, valaki találkozott már hasonlóval? bontottat nem merek venni mert szerintem az ugyancsak rossz lesz.

Üdv mindenkinek




sajnos a Bosch nagyon sokba kerül az utángyártottal nem fog menni? amúgy van arra is 1 év garancia


Szerintem nem szentírás a gyári fog vele menni csak nem lesz olyan tartós de 1 év garival nem gáz 1 év alatt bármi lehet.Az azért 20 mert annyit ér.


Csaó csak a gyári vagy a bosch!! Én saját bőrömön tapasztaltam hogy nem jó az útángyártott! nekem meyle volt és olyan fals jelet adott a motornak hogy össze vissza járt,akkor inkább rakj egy gyári bontottat ha nincs annyi pénzed hogy újat vegyél!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 07. vasárnap, 20:28

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 19:44


DomokosSzabi írta:
jrtom írta: Csak gyári-t vagy bosch-t vegyél. A gyári is bosch egyébként.

DomokosSzabi írta: Sziasztok márkatársak
érdeklődnék hogy valaki rakott e már az autójába UNIX féle vagy hasonló utángyártott légtömegmérőt elméletileg a BOSCH-al megegyezik csak nem 60 ezer forint hanem 20, szerinteteke jó lesz vele az autóm? mert a gyári tönkrement gyenge és erőtlen az autóm, már kitakarítottam féktisztítóval pár napig jó is volt de megint legyengült, a gépem: 318 i e46 1999 ,100E KM van benne, valaki találkozott már hasonlóval? bontottat nem merek venni mert szerintem az ugyancsak rossz lesz.

Üdv mindenkinek




sajnos a Bosch nagyon sokba kerül az utángyártottal nem fog menni? amúgy van arra is 1 év garancia


Szerintem nem szentírás a gyári fog vele menni csak nem lesz olyan tartós de 1 év garival nem gáz 1 év alatt bármi lehet.Az azért 20 mert annyit ér.

DomokosSzabi

státusz DomokosSzabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 16:50


jrtom írta: Csak gyári-t vagy bosch-t vegyél. A gyári is bosch egyébként.

DomokosSzabi írta: Sziasztok márkatársak
érdeklődnék hogy valaki rakott e már az autójába UNIX féle vagy hasonló utángyártott légtömegmérőt elméletileg a BOSCH-al megegyezik csak nem 60 ezer forint hanem 20, szerinteteke jó lesz vele az autóm? mert a gyári tönkrement gyenge és erőtlen az autóm, már kitakarítottam féktisztítóval pár napig jó is volt de megint legyengült, a gépem: 318 i e46 1999 ,100E KM van benne, valaki találkozott már hasonlóval? bontottat nem merek venni mert szerintem az ugyancsak rossz lesz.

Üdv mindenkinek




sajnos a Bosch nagyon sokba kerül az utángyártottal nem fog menni? amúgy van arra is 1 év garancia

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 15:15


Csak gyári-t vagy bosch-t vegyél. A gyári is bosch egyébként.

DomokosSzabi írta: Sziasztok márkatársak
érdeklődnék hogy valaki rakott e már az autójába UNIX féle vagy hasonló utángyártott légtömegmérőt elméletileg a BOSCH-al megegyezik csak nem 60 ezer forint hanem 20, szerinteteke jó lesz vele az autóm? mert a gyári tönkrement gyenge és erőtlen az autóm, már kitakarítottam féktisztítóval pár napig jó is volt de megint legyengült, a gépem: 318 i e46 1999 ,100E KM van benne, valaki találkozott már hasonlóval? bontottat nem merek venni mert szerintem az ugyancsak rossz lesz.

Üdv mindenkinek




DomokosSzabi

státusz DomokosSzabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 14:20


Sziasztok márkatársak
érdeklődnék hogy valaki rakott e már az autójába UNIX féle vagy hasonló utángyártott légtömegmérőt elméletileg a BOSCH-al megegyezik csak nem 60 ezer forint hanem 20, szerinteteke jó lesz vele az autóm? mert a gyári tönkrement gyenge és erőtlen az autóm, már kitakarítottam féktisztítóval pár napig jó is volt de megint legyengült, a gépem: 318 i e46 1999 ,100E KM van benne, valaki találkozott már hasonlóval? bontottat nem merek venni mert szerintem az ugyancsak rossz lesz.

Üdv mindenkinek

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 13:53


hil írta:
BarG írta:

Bakker Yellow, még igaza is lehet!
Képzeld, a mostani autómhoz nem sokkal a megvétele után vettem a gyári szűrő helyére betehető sport szűrőt. Aztán elmentem Istvánkóékhoz és megmérettem gyári szűrővel és sport szűrővel is a teljesítményt és nyomatékot is. És képzeld, volt különbség. A teljesítményben szinte semmi, de sportszűrővel a nyomaték hamarabb ébredt és ez érezhető is volt. Aztán, mivel több helyen olvastam a sportszűrők nem tökéletes szűréséről, a kicsipkézett turbólapátokról, eladtam a JR típusú szűrőimet.


Sziasztok!
Még annyit hozzátennék, és itt nem a direkt szűrőről írok: én sem hittem a szűrési képességében. Első autómnál (A Vectra volt, amit újonan vettem) , nem akartam hibázni. Amikor kivettem a papír szűrőt, a szűrő utáni teret végig pucoltam alkoholos lintfee papírral. (persze a papírszűrő berakása előtt is átmostam, nehogy fals eredmény jöjjön ki és úgy használtam papír szűrővel ami eredeti GM szűrő volt) Az bizony koszos lett. Beraktam a JR szűrőt és amikor cserélni, illetve mosni kellett megismételtem az átmosást. A törlő fehér maradt. Ebből az jön le (nekem), hogy az olajos JR szűrő jobban szűr, mert amit a papír szürő átenged, azt az olaj megfogja. Némileg hasonlóan, mint a munkagépek olajos levegő szűrője, bor ott egy "labirintusban" áramlik a levegő és a kosz a gravitáció miatt esik bele az olajba.
Mindezeket nem hallottam, mondták, olvastam, hanem megcsináltam, tapasztaltam!
Számomra az előnye nem a "teljesítmény növekedésben", hanem abban van, hogy akkor mosom ki, amikor úri kedvem úgy tartja és mindezt ingyért, szemben a papír szűrő kb 6000 Ft-os árával. Azt gondolom mindenki megtapasztalta, hogy amikor kicseréli a levegő szűrőt, mintha jobban menne az autó. A különbség minimális, de van, mert a tiszta (új) papírszűrő több levegőt enged be a motorba.

Nem vitának szántam a fentieket, csupán saját tapasztalatomat írtam meg, mindenki kezelje is úgy, olvassa és hallgasson.



Akkor én is hozzátennék még. A 3d-ben úgy van a levegő vezetve, hogy oldalról a relatíve hosszú légszűrő oldalát egy kis ponton bombázza a belépő levegő és a benne lévő szilárd szemcse, szerintem igen durva nagy sebességgel. A gyári papírszűrőre ezért egy vastag szálas anyagból lévő burkot húznak, szerintem a becsapódások erejének csökkentésére. Szinte biztos vagyok benne, hogy a 3d motoroknál a fentiek miatt nem olyan jó a szűrési hatásfok. Régebbi Seatjaimnál én is folyamatosan használtam a betét típusú sportlégszűrőket, de ennél az autónál szerintem nem jó ötlet.
A vita viszont a légtömegmérők vonatkozásában indult el, és emlékeim szerint a Seatoknál kicsit olajos lett a szűrő utáni vezeték, ami idővel vezethet a légtömegmérő halálához.