mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. február 07. szombat, 00:36


Na megvan a kicsike, ma reggel hoztam el munka elött, késtem is fél ótát de drágalátos cég kitalálta, hogy 12 órás müszakok jönnek 3 napig zsinorban, gondolom valentin nap vagy mi miatt, így mosott sz...r-ként nem fogom tudni kiélvezni, kedd-szerda szabadnap, majd addig max bújom kézikönyvet szünetekben 2009es E92 M3 91e km, minden létező extrával, kivéve napfénytető DSG váltos. Elég hamar meg lehet szokni, jó nagyon a váltó, csak hajlamos hamar harapni. 40es temponál csináltam előzést, 60ra gyorsított kb, de már kidobta seggét legvisszafogottabb beállítások melett is Le vannak fagyva utak M és sport fokozatot így még nem mertem kipróbálni, időm sem volt még rá, hogy őszinte legyek Majd dobok fel képeket Városban 15 liter eszik, pályán lement 9,7-re!!! igaz fűtés ment rendesen és hifi is, még szokni kell, megy ez lejebb is szerintem. RX8-asom sem volt gazdaségosabb.

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 21:09


YELLOW írta:
mgerihun írta:
YELLOW írta: ha az M3-ról beszélünk, akkor mindig az áhitatos dízellel jössz. akkor miről si beszélünk?
vegyél akkor 35d-t, aztán majd folytatjuk pár hónap múlva a többi topic-ban. úgyis jobban megy, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb is, nem kell hitel. akkor? és a témát le is lehet zárni.


Ha az kéne jobben, akkor 335D topikban nyitok témát, minden 335D mellett szól, ha ész érvekről beszélünk, asszony sem herélne ki ha az olcsóbb megoldást választanám, de M3 felé jobban húzok, csak félek tőle, hogy nem adja azt amit elvársz tőle ennyi pénzért. Próbakörrel sem érek sokat, kipróbálom városban 5-10 percet, az nem elég semmire. Angol "népitélet" leírások is megoszlóak. Van aki istenití, van aki lehúzza. Manuális váltóval persze lenne olcsóbb, de túl nagy áttételü, duplakuplungos DSG sokkal jobb, egyenletes húzást biztosít, váltások közt nincs visszarúgás, viszont az megint + pénz.


szerintem ezt direkt csinálod....
feladom!
ha azt írjuk M3, akkor ellenkezel ellene, ha a másikat, akkor emide hajolsz...
szerintem azt veszel, amit akarsz!


Csak nem akarok szarba tenyerelni Amúgy 80%-ban M3 felé hajlok már...az való hülyéknek és én az vagyok Majd irok, hogy mi lett

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 20:53


mgerihun írta:
YELLOW írta: ha az M3-ról beszélünk, akkor mindig az áhitatos dízellel jössz. akkor miről si beszélünk?
vegyél akkor 35d-t, aztán majd folytatjuk pár hónap múlva a többi topic-ban. úgyis jobban megy, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb is, nem kell hitel. akkor? és a témát le is lehet zárni.


Ha az kéne jobben, akkor 335D topikban nyitok témát, minden 335D mellett szól, ha ész érvekről beszélünk, asszony sem herélne ki ha az olcsóbb megoldást választanám, de M3 felé jobban húzok, csak félek tőle, hogy nem adja azt amit elvársz tőle ennyi pénzért. Próbakörrel sem érek sokat, kipróbálom városban 5-10 percet, az nem elég semmire. Angol "népitélet" leírások is megoszlóak. Van aki istenití, van aki lehúzza. Manuális váltóval persze lenne olcsóbb, de túl nagy áttételü, duplakuplungos DSG sokkal jobb, egyenletes húzást biztosít, váltások közt nincs visszarúgás, viszont az megint + pénz.


szerintem ezt direkt csinálod....
feladom!
ha azt írjuk M3, akkor ellenkezel ellene, ha a másikat, akkor emide hajolsz...
szerintem azt veszel, amit akarsz!

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 20:51


hil írta:
mgerihun írta:

Annyiban jó helyzetben vagyok, hogy nincs messze munka és kis városban lakunk, ritka a dugó. Másik fő gond, hogy hiába van 13 éve jogsim, büntetés és baleset mentesen, nem tudom áthozni bonuszaimat UK-ba, így 0-ról indultam. Ami vicc, hogy az 1.4es Alfa-ra fizethetek havi 92fontos biztosítást (kb 40-41ezer forint/hó) de az M3-ra 130 lenne......Most akkor mi ebben a logika? Alig van eltérés biztosítás terén. 2 Autot nem engedhetek meg így magamnak, nagyon sok lenne a 2 biztosítása. Egyébként itt talán még olcsóbb is a szerviz mint otthon, minden második sarkon van egy műhely, alkatrészek is jobb áron mozognak. Szakszerviz megint más, de használt kocsik álltalában túlestek már km-ben kötelező szervizeken, specialista garázsok meg akadnak szép számmal.


Szia!
Azért több rá a biztosítás (szerintem), mert mégiscsak egy kiemelt prémium márkáról van szó az Alfával szemben. Abban igazat adok Y-nak, hogy nem egészséges, ha "jobb" autód van mint a főnöködnek. Én is ebben a cipőben járok, a főnököm most vett egy kifutott Nissan X-trayt újonnan, de az enyém mégiscsak Bömös, még ha 15 éves is. Csípi is a szemét rendesen.
(bár mint ismert, a magyarságot az irigység tartja össze.....)
hil







Áh, nem rajongok azért a munkahelyért annyira Boss is normális, ettől nem félek.

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 20:45


YELLOW írta: ha az M3-ról beszélünk, akkor mindig az áhitatos dízellel jössz. akkor miről si beszélünk?
vegyél akkor 35d-t, aztán majd folytatjuk pár hónap múlva a többi topic-ban. úgyis jobban megy, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb is, nem kell hitel. akkor? és a témát le is lehet zárni.


Ha az kéne jobben, akkor 335D topikban nyitok témát, minden 335D mellett szól, ha ész érvekről beszélünk, asszony sem herélne ki ha az olcsóbb megoldást választanám, de M3 felé jobban húzok, csak félek tőle, hogy nem adja azt amit elvársz tőle ennyi pénzért. Próbakörrel sem érek sokat, kipróbálom városban 5-10 percet, az nem elég semmire. Angol "népitélet" leírások is megoszlóak. Van aki istenití, van aki lehúzza. Manuális váltóval persze lenne olcsóbb, de túl nagy áttételü, duplakuplungos DSG sokkal jobb, egyenletes húzást biztosít, váltások közt nincs visszarúgás, viszont az megint + pénz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 20:43


hil írta:
mgerihun írta:

Annyiban jó helyzetben vagyok, hogy nincs messze munka és kis városban lakunk, ritka a dugó. Másik fő gond, hogy hiába van 13 éve jogsim, büntetés és baleset mentesen, nem tudom áthozni bonuszaimat UK-ba, így 0-ról indultam. Ami vicc, hogy az 1.4es Alfa-ra fizethetek havi 92fontos biztosítást (kb 40-41ezer forint/hó) de az M3-ra 130 lenne......Most akkor mi ebben a logika? Alig van eltérés biztosítás terén. 2 Autot nem engedhetek meg így magamnak, nagyon sok lenne a 2 biztosítása. Egyébként itt talán még olcsóbb is a szerviz mint otthon, minden második sarkon van egy műhely, alkatrészek is jobb áron mozognak. Szakszerviz megint más, de használt kocsik álltalában túlestek már km-ben kötelező szervizeken, specialista garázsok meg akadnak szép számmal.


Szia!
Azért több rá a biztosítás (szerintem), mert mégiscsak egy kiemelt prémium márkáról van szó az Alfával szemben. Abban igazat adok Y-nak, hogy nem egészséges, ha "jobb" autód van mint a főnöködnek. Én is ebben a cipőben járok, a főnököm most vett egy kifutott Nissan X-trayt újonnan, de az enyém mégiscsak Bömös, még ha 15 éves is. Csípi is a szemét rendesen.
(bár mint ismert, a magyarságot az irigység tartja össze.....)
hil


aztán mikor sírok a gyatra fizetésem miatt, akkor mindig jönnek: "dehát nem is tudom ki jér BMW-vel" persze nem dolgozni, ahhoz túl közel a melóhely. abba nem gondol bele, hogy nem a jelenlegi munkahelyem fizetéséből vettem. és arról nem beszélve, hogy az enyém is már 13 éves lesz 6 hónap múlva.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 20:38


mgerihun írta:

Annyiban jó helyzetben vagyok, hogy nincs messze munka és kis városban lakunk, ritka a dugó. Másik fő gond, hogy hiába van 13 éve jogsim, büntetés és baleset mentesen, nem tudom áthozni bonuszaimat UK-ba, így 0-ról indultam. Ami vicc, hogy az 1.4es Alfa-ra fizethetek havi 92fontos biztosítást (kb 40-41ezer forint/hó) de az M3-ra 130 lenne......Most akkor mi ebben a logika? Alig van eltérés biztosítás terén. 2 Autot nem engedhetek meg így magamnak, nagyon sok lenne a 2 biztosítása. Egyébként itt talán még olcsóbb is a szerviz mint otthon, minden második sarkon van egy műhely, alkatrészek is jobb áron mozognak. Szakszerviz megint más, de használt kocsik álltalában túlestek már km-ben kötelező szervizeken, specialista garázsok meg akadnak szép számmal.


Szia!
Azért több rá a biztosítás (szerintem), mert mégiscsak egy kiemelt prémium márkáról van szó az Alfával szemben. Abban igazat adok Y-nak, hogy nem egészséges, ha "jobb" autód van mint a főnöködnek. Én is ebben a cipőben járok, a főnököm most vett egy kifutott Nissan X-trayt újonnan, de az enyém mégiscsak Bömös, még ha 15 éves is. Csípi is a szemét rendesen.
(bár mint ismert, a magyarságot az irigység tartja össze.....)
hil







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. január 21. szerda, 20:40


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 20:32


ha az M3-ról beszélünk, akkor mindig az áhitatos dízellel jössz. akkor miről si beszélünk?
vegyél akkor 35d-t, aztán majd folytatjuk pár hónap múlva a többi topic-ban. úgyis jobban megy, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb is, nem kell hitel. akkor? és a témát le is lehet zárni.

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 20:19


hil írta:
mgerihun írta:

A kocsikat amiket felsoroltam a 235I kivételével öregebbek vagy egy idősek vele. Még mindig E92-ről beszélek. M3-as-ból 2008-2009es a target kb 80 és 140ezer km között. Én csak arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy M3 ér-e annyival többet mint amennyibe kerül. Számosítva, kb azonos évjáratok.

335D 8-12.000 font
335I 7-10.000 font
Evo X 10-13.000 font
S5 10-14.000 font
M3 17-22.000 font

Tehát ér-e adott esetben az M3 5-6.000 fontal többet. Persze, az a legjobb, de jobb-e ennyivel a többinél. Külsőt mellőzük, M3 body kit 800 font, tehát az nem döntő.



Szia!
Továbbra is azt tartom: ne vegyél BMW-t csak ezért, az az "M" betű nem ér annyit, amennyivel többe kerül. Most jött le, hogy nem itthon használnád, Angliában nagyon mások az alkatrész és szerviz árak, mindenképpen sokkal többe lenne Neked, nagyon nem érné meg, mindened rámenne feleslegesen, bár nem tudom és nem is kérdezem, hogy mi rá a kereted.
hil



Annyiban jó helyzetben vagyok, hogy nincs messze munka és kis városban lakunk, ritka a dugó. Másik fő gond, hogy hiába van 13 éve jogsim, büntetés és baleset mentesen, nem tudom áthozni bonuszaimat UK-ba, így 0-ról indultam. Ami vicc, hogy az 1.4es Alfa-ra fizethetek havi 92fontos biztosítást (kb 40-41ezer forint/hó) de az M3-ra 130 lenne......Most akkor mi ebben a logika? Alig van eltérés biztosítás terén. 2 Autot nem engedhetek meg így magamnak, nagyon sok lenne a 2 biztosítása. Egyébként itt talán még olcsóbb is a szerviz mint otthon, minden második sarkon van egy műhely, alkatrészek is jobb áron mozognak. Szakszerviz megint más, de használt kocsik álltalában túlestek már km-ben kötelező szervizeken, specialista garázsok meg akadnak szép számmal.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 19:37


mgerihun írta:

A kocsikat amiket felsoroltam a 235I kivételével öregebbek vagy egy idősek vele. Még mindig E92-ről beszélek. M3-as-ból 2008-2009es a target kb 80 és 140ezer km között. Én csak arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy M3 ér-e annyival többet mint amennyibe kerül. Számosítva, kb azonos évjáratok.

335D 8-12.000 font
335I 7-10.000 font
Evo X 10-13.000 font
S5 10-14.000 font
M3 17-22.000 font

Tehát ér-e adott esetben az M3 5-6.000 fontal többet. Persze, az a legjobb, de jobb-e ennyivel a többinél. Külsőt mellőzük, M3 body kit 800 font, tehát az nem döntő.



Szia!
Továbbra is azt tartom: ne vegyél BMW-t csak ezért, az az "M" betű nem ér annyit, amennyivel többe kerül. Most jött le, hogy nem itthon használnád, Angliában nagyon mások az alkatrész és szerviz árak, mindenképpen sokkal többe lenne Neked, nagyon nem érné meg, mindened rámenne feleslegesen, bár nem tudom és nem is kérdezem, hogy mi rá a kereted.
hil



blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 19:19


mgerihun írta:
YELLOW írta:
hil írta:
mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil



szerintem ezen írások után azért ne vegyen BMW-t, mert csak rontani fog a BMW-sek megítélésén. utcai verseny. még szerencse, hogy ezt a baromságot nem itthon akarod művelni. szóval a főnököt akarod lenyomni, előtte akarsz villogni. bocs, ha tévedek, de ez jön le az írásodból. amire már korábban is gondoltam, hisz az érveidnek ez a magyarázata. megsúgom, ha jobb autódvan mint a főnöknek, azzal csak rosszul jössz ki. tapasztalat. pedig az enyém, 8 éve is molyfing volt egy M3-hoz képest.


Miért, boltba járáshoz vegyek M3-at? Vagy városi közlekedéshez? Járunk verseny pályára és gyorsulásra is. Mivel BMW kivonult tura bajnokságokból, szerinted sport autóit mire szánja? Erre lehet őket és erre kell használni.


Nem tudom mit tökölsz, neked versenyautó kell, gyorsuljon, legyen megbízhatóbb mint a dízel, legyen hangja, és igazi M széria, akkor az a BMW M3, ha megtudod venni akkor nem kérdés.

Én biztos a traktort venném mert első kocsinak venném, évi bő 30-40 ezer km futás mellett, és pályázni se mennék, a golfok ellen meg elég ez is, tehát nekem más igényeim lennének, mást is vennék, a te igényeidhez nem kérdés mit kell választanod...


mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 19:05


YELLOW írta:
hil írta:
mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil



szerintem ezen írások után azért ne vegyen BMW-t, mert csak rontani fog a BMW-sek megítélésén. utcai verseny. még szerencse, hogy ezt a baromságot nem itthon akarod művelni. szóval a főnököt akarod lenyomni, előtte akarsz villogni. bocs, ha tévedek, de ez jön le az írásodból. amire már korábban is gondoltam, hisz az érveidnek ez a magyarázata. megsúgom, ha jobb autódvan mint a főnöknek, azzal csak rosszul jössz ki. tapasztalat. pedig az enyém, 8 éve is molyfing volt egy M3-hoz képest.


Miért, boltba járáshoz vegyek M3-at? Vagy városi közlekedéshez? Járunk verseny pályára és gyorsulásra is. Mivel BMW kivonult tura bajnokságokból, szerinted sport autóit mire szánja? Erre lehet őket és erre kell használni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 18:48


hil írta:
mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil



szerintem ezen írások után azért ne vegyen BMW-t, mert csak rontani fog a BMW-sek megítélésén. utcai verseny. még szerencse, hogy ezt a baromságot nem itthon akarod művelni. szóval a főnököt akarod lenyomni, előtte akarsz villogni. bocs, ha tévedek, de ez jön le az írásodból. amire már korábban is gondoltam, hisz az érveidnek ez a magyarázata. megsúgom, ha jobb autódvan mint a főnöknek, azzal csak rosszul jössz ki. tapasztalat. pedig az enyém, 8 éve is molyfing volt egy M3-hoz képest.

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 18:16


hil írta:
mgerihun írta:

Irásban nem jön át szarkazmus, így nem tudom mit is akarsz valójában közölni. De bocs, hogy BMW fórumon érdeklődöm BMW-ről, és érdemleges válasz még mindig nem született. Gondoltam hátha feltéved ide egy specialista néha, vagy szerelő, vagy legalább valaki, akinek van, vagy volt már valamelyik. Mik a szervíz igények, tapasztalatok, mire kell figyelni vásárláskor, gyorsan kopó alkatrészek, hülye technikai hibák ami ecu resetet igényelnek, ideális olaj, gumi.........

Szia!
Nem sértegettelek, megtiszteltelek (nagy betűvel megszólítva Téged), köszöntem is, tisztelettudó voltam, tanácsot adtam. M-es Bimmert akarsz, ami: olcsó, tehát nem drága, legyen jó állapotba, ne kelljen rá költeni, nagyon menjen, erős legyen: sajnos ez nem az e46 BMW. Mint ismert, ebből a típusból ez minimum 10 éves konstrukció, x Km-el a háta mögött és nem akarsz beégni az újabb autók előtt. Ezért írtam azt, hogy felejtsd el a Bömöst, mert csalódni fogsz, meg fogod utálni a márkát (tisztelettel), inkább céjaidra gondolkodj valami másban, mert ezekre azért kell költeni is.
Konkrétumot nagyon még visszaolvasva sem kérdeztél, vagy csak én nem vettem észre. Mire kell vigyázni egy min 10 éves autó megvásárlásakor? Ha elolvasod az autó vásárlás és a megvegyek ilyet topikot, akkor minden kérdésedre meg fogod kapni a választ, de ezeket a dolgokat Te is tudod. Mellesleg az alkatrész árak nem nagyobbak mint mondjuk egy Mondeo vagy népautó esetében.
hil

hil



A kocsikat amiket felsoroltam a 235I kivételével öregebbek vagy egy idősek vele. Még mindig E92-ről beszélek. M3-as-ból 2008-2009es a target kb 80 és 140ezer km között. Én csak arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy M3 ér-e annyival többet mint amennyibe kerül. Számosítva, kb azonos évjáratok.

335D 8-12.000 font
335I 7-10.000 font
Evo X 10-13.000 font
S5 10-14.000 font
M3 17-22.000 font

Tehát ér-e adott esetben az M3 5-6.000 fontal többet. Persze, az a legjobb, de jobb-e ennyivel a többinél. Külsőt mellőzük, M3 body kit 800 font, tehát az nem döntő.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 21. szerda, 18:17

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 17:30


mgerihun írta:

Irásban nem jön át szarkazmus, így nem tudom mit is akarsz valójában közölni. De bocs, hogy BMW fórumon érdeklődöm BMW-ről, és érdemleges válasz még mindig nem született. Gondoltam hátha feltéved ide egy specialista néha, vagy szerelő, vagy legalább valaki, akinek van, vagy volt már valamelyik. Mik a szervíz igények, tapasztalatok, mire kell figyelni vásárláskor, gyorsan kopó alkatrészek, hülye technikai hibák ami ecu resetet igényelnek, ideális olaj, gumi.........

Szia!
Nem sértegettelek, megtiszteltelek (nagy betűvel megszólítva Téged), köszöntem is, tisztelettudó voltam, tanácsot adtam. M-es Bimmert akarsz, ami: olcsó, tehát nem drága, legyen jó állapotba, ne kelljen rá költeni, nagyon menjen, erős legyen: sajnos ez nem az e46 BMW. Mint ismert, ebből a típusból ez minimum 10 éves konstrukció, x Km-el a háta mögött és nem akarsz beégni az újabb autók előtt. Ezért írtam azt, hogy felejtsd el a Bömöst, mert csalódni fogsz, meg fogod utálni a márkát (tisztelettel), inkább céjaidra gondolkodj valami másban, mert ezekre azért kell költeni is.
Konkrétumot nagyon még visszaolvasva sem kérdeztél, vagy csak én nem vettem észre. Mire kell vigyázni egy min 10 éves autó megvásárlásakor? Ha elolvasod az autó vásárlás és a megvegyek ilyet topikot, akkor minden kérdésedre meg fogod kapni a választ, de ezeket a dolgokat Te is tudod. Mellesleg az alkatrész árak nem nagyobbak mint mondjuk egy Mondeo vagy népautó esetében.
hil

hil