anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 13:29


kempelen írta:
anubisz írta: Amúgy itt az enyém,így szólt, ne tévesszen meg,ha nem pont így szól a tied,mert mindenkinél másképpen szólhat.
Egy kis technikai malőr.
mindjárt.


Szerintem mindenki ugyanezt a hangot hallja, legfeljebb két oktávval magasabban.

A helyi tüneti kezelés semmit nem ér, mármint úgy értem, hogy nem nyúlok hozzá, nem veszem ki hanem majd messziről rápacsálok valami csodaszert.

Ki kell szedni a ventit a helyéről és úgy orvosolni a problémát. Legelsőként levegővel kifújni a lerakódott és összeszáradt port, mert a tengelyek körül és bent a motornál is az rakódik le a legjobban és ha azt kifújtuk már félsiker és akkor már eleve nem nyekereg az egész. Hiába a pollenszűrő a venti előtt. A finom porrészecskék így is szépen dolgoznak.

Utána lehet tetszés szerint fröcsölni kinek kinek szája íze szerinti kenőtrutyival...

A tengelyről személy szerint nem ajánlom levenni a lapátokat. Könnyen törnek és amúgy is centrírozva vannak, mint az autógumik.




Ő nem,látod. Azt mondja másról beszélünk.Neki nádsíp van benne szerintem is a sok szar portól kezd nyikorogni.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 13:02


anubisz írta: Amúgy itt az enyém,így szólt, ne tévesszen meg,ha nem pont így szól a tied,mert mindenkinél másképpen szólhat.
Egy kis technikai malőr.
mindjárt.


Szerintem mindenki ugyanezt a hangot hallja, legfeljebb két oktávval magasabban.

A helyi tüneti kezelés semmit nem ér, mármint úgy értem, hogy nem nyúlok hozzá, nem veszem ki hanem majd messziről rápacsálok valami csodaszert.

Ki kell szedni a ventit a helyéről és úgy orvosolni a problémát. Legelsőként levegővel kifújni a lerakódott és összeszáradt port, mert a tengelyek körül és bent a motornál is az rakódik le a legjobban és ha azt kifújtuk már félsiker és akkor már eleve nem nyekereg az egész. Hiába a pollenszűrő a venti előtt. A finom porrészecskék így is szépen dolgoznak.

Utána lehet tetszés szerint fröcsölni kinek kinek szája íze szerinti kenőtrutyival...

A tengelyről személy szerint nem ajánlom levenni a lapátokat. Könnyen törnek és amúgy is centrírozva vannak, mint az autógumik.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 01. csütörtök, 13:05

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 11:43


Amúgy itt az enyém,így szólt, ne tévesszen meg,ha nem pont így szól a tied,mert mindenkinél másképpen szólhat.
Egy kis technikai malőr.
mindjárt.


YouTube videó


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. december 01. csütörtök, 11:46

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 11:03


adee9 írta:
hil írta:
adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


Szia adee9!
Ezt hallottam én is és idegesített nagyon. Lusta is voltam, nem kicsit és hallgattam az okosságokra, ezért befújtam wd40-el , amit tapasztalatból semmire nem tartok alkalmasnak!!! Ez még olaj volt a tűzre, ezután már mindig szólt. Aztán erőt vettem magamon, kiszedtem, ami nem is volt nagy munka, (nekem 4 henger), bár a 6 hengeresnél állítólag le kell venni a szelepfedelet is. A venti lapátot nem akartam letörni, így maradt a helyén. Golyós csapágyazása van, amiket átmostam féktisztítóval alaposan. Ezt követően tengely irányban felállítottam és a már kimosott csapágyat felülről (alsót és felsőt is) meglocsoltam Castrol gyártmányú lánckenő spray-al. Kb 10perc után megfordítottam és e befújást megismételtem úgy mint az előbb, csak most a csapágyak másik oldaláról. Beszerel és azóta csend van. Ez a lángkenő azért nagyon jó, mert amikor kifújod, akkor porlasztott folyadék jön ki. Ez be tudott folyni a csapágyak belsejébe. Kb 5 perc után megszilárdul és zsírszerű trutyi halmazállapotot vesz fel, ami jó kenést biztosít a megfelelő helyen.
Biztos le fognak hurrogni, más módszerre esküdve meg a wd40-re, de én ezt tettem és tartósan jó.


Fuhh, köszi szépen az infót és a segítséget, de nem vagyok biztos benne, hogy ugyanarról beszélünk, mert én ezt a ciripelő hangot az utastérben hallom, pontosabban a középső levegő beömlőtől, és ki is próbáltam, hogyha kikapcsolom a légkondid, akkor nem csinálja . Na mi a reakció?


Miért? Télen klímát használsz? felfűtöd a kocsit? utána meg lehűtöd?
Még annyit,ha nem tudnád,a venti pont középen a két középső rostély alatt van a motortérben. Szerinted hova vezetné fel a hangot,ha nem a két középső sordélyba? Ugyanis egyenes út vezet hozzá a középső légcsatornáknak.
Akkor hallgasd tovább,biztos tücsök van benne.Ha nem hiszel nekünk,akik sokan ezzel a problémával szívtunk. Szerinted mi ciripel egy zárt műanyag csatornában,ami egyenest a ventihez vezet?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 01. csütörtök, 11:10

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2011. december 01. csütörtök, 10:43


hil írta:
adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


Szia adee9!
Ezt hallottam én is és idegesített nagyon. Lusta is voltam, nem kicsit és hallgattam az okosságokra, ezért befújtam wd40-el , amit tapasztalatból semmire nem tartok alkalmasnak!!! Ez még olaj volt a tűzre, ezután már mindig szólt. Aztán erőt vettem magamon, kiszedtem, ami nem is volt nagy munka, (nekem 4 henger), bár a 6 hengeresnél állítólag le kell venni a szelepfedelet is. A venti lapátot nem akartam letörni, így maradt a helyén. Golyós csapágyazása van, amiket átmostam féktisztítóval alaposan. Ezt követően tengely irányban felállítottam és a már kimosott csapágyat felülről (alsót és felsőt is) meglocsoltam Castrol gyártmányú lánckenő spray-al. Kb 10perc után megfordítottam és e befújást megismételtem úgy mint az előbb, csak most a csapágyak másik oldaláról. Beszerel és azóta csend van. Ez a lángkenő azért nagyon jó, mert amikor kifújod, akkor porlasztott folyadék jön ki. Ez be tudott folyni a csapágyak belsejébe. Kb 5 perc után megszilárdul és zsírszerű trutyi halmazállapotot vesz fel, ami jó kenést biztosít a megfelelő helyen.
Biztos le fognak hurrogni, más módszerre esküdve meg a wd40-re, de én ezt tettem és tartósan jó.


Fuhh, köszi szépen az infót és a segítséget, de nem vagyok biztos benne, hogy ugyanarról beszélünk, mert én ezt a ciripelő hangot az utastérben hallom, pontosabban a középső levegő beömlőtől, és ki is próbáltam, hogyha kikapcsolom a légkondid, akkor nem csinálja . Na mi a reakció?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 19:34


hil írta:
adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


Szia adee9!
Ezt hallottam én is és idegesített nagyon. Lusta is voltam, nem kicsit és hallgattam az okosságokra, ezért befújtam wd40-el , amit tapasztalatból semmire nem tartok alkalmasnak!!! Ez még olaj volt a tűzre, ezután már mindig szólt. Aztán erőt vettem magamon, kiszedtem, ami nem is volt nagy munka, (nekem 4 henger), bár a 6 hengeresnél állítólag le kell venni a szelepfedelet is. A venti lapátot nem akartam letörni, így maradt a helyén. Golyós csapágyazása van, amiket átmostam féktisztítóval alaposan. Ezt követően tengely irányban felállítottam és a már kimosott csapágyat felülről (alsót és felsőt is) meglocsoltam Castrol gyártmányú lánckenő spray-al. Kb 10perc után megfordítottam és e befújást megismételtem úgy mint az előbb, csak most a csapágyak másik oldaláról. Beszerel és azóta csend van. Ez a lángkenő azért nagyon jó, mert amikor kifújod, akkor porlasztott folyadék jön ki. Ez be tudott folyni a csapágyak belsejébe. Kb 5 perc után megszilárdul és zsírszerű trutyi halmazállapotot vesz fel, ami jó kenést biztosít a megfelelő helyen.
Biztos le fognak hurrogni, más módszerre esküdve meg a wd40-re, de én ezt tettem és tartósan jó.



a wd-40-nek annyi előnye van, hogy könnyű megjegyezni. amúgy szerintem sem való semmire. emlékszem bringás éveimből feszt ezt hallgattam, aztán sorra mentek tönkre a telók vagy más alkatrészek.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 19:11


adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


Szia adee9!
Ezt hallottam én is és idegesített nagyon. Lusta is voltam, nem kicsit és hallgattam az okosságokra, ezért befújtam wd40-el , amit tapasztalatból semmire nem tartok alkalmasnak!!! Ez még olaj volt a tűzre, ezután már mindig szólt. Aztán erőt vettem magamon, kiszedtem, ami nem is volt nagy munka, (nekem 4 henger), bár a 6 hengeresnél állítólag le kell venni a szelepfedelet is. A venti lapátot nem akartam letörni, így maradt a helyén. Golyós csapágyazása van, amiket átmostam féktisztítóval alaposan. Ezt követően tengely irányban felállítottam és a már kimosott csapágyat felülről (alsót és felsőt is) meglocsoltam Castrol gyártmányú lánckenő spray-al. Kb 10perc után megfordítottam és e befújást megismételtem úgy mint az előbb, csak most a csapágyak másik oldaláról. Beszerel és azóta csend van. Ez a lángkenő azért nagyon jó, mert amikor kifújod, akkor porlasztott folyadék jön ki. Ez be tudott folyni a csapágyak belsejébe. Kb 5 perc után megszilárdul és zsírszerű trutyi halmazállapotot vesz fel, ami jó kenést biztosít a megfelelő helyen.
Biztos le fognak hurrogni, más módszerre esküdve meg a wd40-re, de én ezt tettem és tartósan jó.




adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 12:00


Coyote írta:
adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


hogy lehet ilyen hülye profilképet választani?


Jó a kérdés majd keresek jobbat

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 11:56


adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


hogy lehet ilyen hülye profilképet választani?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 11:49


adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


Igen,nekem is csinálta régen,most is néha ,ha nagyobb hideg lesz -10-15 jobban előjön. Sajnos elhal benne a kenés,és kiszedni nagyon genya meló. Biztos jobb lesz ha megfújkálná kicsit az ember,de kibontani borzalom. Igen,ez hidegben jellemző. Vagy együtt élsz vele,télen,vagy darabokra szeded,és megkened valami profi tartós cuccal.
Állítólag az se tart sokáig,mert ebbe valami önkenő tengely van,itt olvastam,nem az én tapasztalatom.
És ahogy mondod,nekem is csak épp,hogy alacsony fordulaton,mikor alig forog.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. november 30. szerda, 11:54

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 11:36


Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 10:03


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: kb 2 hete, mikor a leghidegebb volt eddig, nem fagyott. szóval ahogy ráraktam a gyújtást, és elindítottam a levegőkeringetést, akkor a klíma kijelzőjén ilyen érdekes kriszk-kraszkok voltak. minden betű tökéletes volt, csak a többi részen olyan csíkok, mint amikor az ablakokon ott van a zúzmara vagy mi nem tom jobban megfogalmazni. eddig sosem láttam ilyet még -20 fokos 12 órás állás után sem. azóta nem tapasztaltam.
nem tom mennyire jelent ez rosszat, de ilyet még nem tapasztaltam semmilyen ilyen jellegű kijelzőnél sem.
csupán érdeklődés hátha másnál is volt már ilyen...

szerk.: ja kb 1 perc után megszünt a jelenség...


Nekem volt ehhez hasonló,aztán utána idővel el, eltűntek a betűk darabjai,néha olyan volt mint valami idegen lények írták volna a számokat. Sajnos nem tudom megmondani mi okozta,mivel akkor volt szar a sünim is,és nem tudom összefüggésben volt e a kettő,vagy az egyik okozta a másik hibáját.Panelt is szétszedtem darabokra,kijelzőt is,utána is csinálta,kiszámíthatatlan időközönként,de inkább hidegben. Szerintem kezdte magát megadni a panel. Inkább vettem az egyik BMW szerelőtől egy másikat 15 ért. meg egy új sünit,mert a venti már egyáltalán nem ment. Nem tudom megmondani mi okozhatta. Néha már nem láttam milyen számot mutatott,mer hol eltűntek,hol megjelentek a számok darabjai,aztán néha összevissza minden.Ha minimumon volt a fordulat akkor is maxot mutatott.


nekem a betük/számok tökéletesek. a kijelző szélén (inkább alsó részén) mint amikor betörsz valamit, kis hajszál repedés szerű valamik.


A kijelző üvegpanel ilyen gumis keretszerű valamire van rátéve,amibe ilyen csíkok vannak impregnálva,amik átvezetik az áramot a kijelzőbe.Jobban nem tudom leírni,mert nem vagyok szakember,de ha ott nem 100% a kapcsolat,az érintkezés mondjuk a hideg miatt,zsugorodás,tágulás csinálhat ilyen hibát. Nem mondom,hogy ez okozza,de lehet ez is.Azért szét ne szedd,elég gánya meló,és lehet rosszabb lesz.Aztán elszáll az egész kijelző.


dehogy szedem szét. előbb "itt kiélem magam". mondjuk az lehet amit írsz. csak ugye korábban nem vót. mindegy annyira nem parázok, amíg elmúlik, meg minden karakter normálisan megjelenik.


Korábban nem vót senki nem úgy veszi a kocsit,elromlik,csak úgy,mint minden más. Vannak olyan Autó típusok,ahol szinte évente kel az ilyen paneleket cserélni,mert mindig beszarnak. Széria hibásak.Már nem emlékszem melyik az,de szinte alig lehet találni olyat amiben a kijelző teljes pompában mükszik. Többnyire hiányoznak,betűk számok,vagy se kép,se hang. Ha jól emlékszem talán Lexus valamelyik régebbi típusába is szinte évente kellett cserélni. Még az Autókereskedők műsorba is volt egy ilyen mutatvány,ott is cserélni kellett egyből.

Meg van,jól emlékeztem
http://indavideo.hu/video/Auto...exus_LS400

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 30. szerda, 10:08

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 09:52


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: kb 2 hete, mikor a leghidegebb volt eddig, nem fagyott. szóval ahogy ráraktam a gyújtást, és elindítottam a levegőkeringetést, akkor a klíma kijelzőjén ilyen érdekes kriszk-kraszkok voltak. minden betű tökéletes volt, csak a többi részen olyan csíkok, mint amikor az ablakokon ott van a zúzmara vagy mi nem tom jobban megfogalmazni. eddig sosem láttam ilyet még -20 fokos 12 órás állás után sem. azóta nem tapasztaltam.
nem tom mennyire jelent ez rosszat, de ilyet még nem tapasztaltam semmilyen ilyen jellegű kijelzőnél sem.
csupán érdeklődés hátha másnál is volt már ilyen...

szerk.: ja kb 1 perc után megszünt a jelenség...


Nekem volt ehhez hasonló,aztán utána idővel el, eltűntek a betűk darabjai,néha olyan volt mint valami idegen lények írták volna a számokat. Sajnos nem tudom megmondani mi okozta,mivel akkor volt szar a sünim is,és nem tudom összefüggésben volt e a kettő,vagy az egyik okozta a másik hibáját.Panelt is szétszedtem darabokra,kijelzőt is,utána is csinálta,kiszámíthatatlan időközönként,de inkább hidegben. Szerintem kezdte magát megadni a panel. Inkább vettem az egyik BMW szerelőtől egy másikat 15 ért. meg egy új sünit,mert a venti már egyáltalán nem ment. Nem tudom megmondani mi okozhatta. Néha már nem láttam milyen számot mutatott,mer hol eltűntek,hol megjelentek a számok darabjai,aztán néha összevissza minden.Ha minimumon volt a fordulat akkor is maxot mutatott.


nekem a betük/számok tökéletesek. a kijelző szélén (inkább alsó részén) mint amikor betörsz valamit, kis hajszál repedés szerű valamik.


A kijelző üvegpanel ilyen gumis keretszerű valamire van rátéve,amibe ilyen csíkok vannak impregnálva,amik átvezetik az áramot a kijelzőbe.Jobban nem tudom leírni,mert nem vagyok szakember,de ha ott nem 100% a kapcsolat,az érintkezés mondjuk a hideg miatt,zsugorodás,tágulás csinálhat ilyen hibát. Nem mondom,hogy ez okozza,de lehet ez is.Azért szét ne szedd,elég gánya meló,és lehet rosszabb lesz.Aztán elszáll az egész kijelző.


dehogy szedem szét. előbb "itt kiélem magam". mondjuk az lehet amit írsz. csak ugye korábban nem vót. mindegy annyira nem parázok, amíg elmúlik, meg minden karakter normálisan megjelenik.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 09:44


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: kb 2 hete, mikor a leghidegebb volt eddig, nem fagyott. szóval ahogy ráraktam a gyújtást, és elindítottam a levegőkeringetést, akkor a klíma kijelzőjén ilyen érdekes kriszk-kraszkok voltak. minden betű tökéletes volt, csak a többi részen olyan csíkok, mint amikor az ablakokon ott van a zúzmara vagy mi nem tom jobban megfogalmazni. eddig sosem láttam ilyet még -20 fokos 12 órás állás után sem. azóta nem tapasztaltam.
nem tom mennyire jelent ez rosszat, de ilyet még nem tapasztaltam semmilyen ilyen jellegű kijelzőnél sem.
csupán érdeklődés hátha másnál is volt már ilyen...

szerk.: ja kb 1 perc után megszünt a jelenség...


Nekem volt ehhez hasonló,aztán utána idővel el, eltűntek a betűk darabjai,néha olyan volt mint valami idegen lények írták volna a számokat. Sajnos nem tudom megmondani mi okozta,mivel akkor volt szar a sünim is,és nem tudom összefüggésben volt e a kettő,vagy az egyik okozta a másik hibáját.Panelt is szétszedtem darabokra,kijelzőt is,utána is csinálta,kiszámíthatatlan időközönként,de inkább hidegben. Szerintem kezdte magát megadni a panel. Inkább vettem az egyik BMW szerelőtől egy másikat 15 ért. meg egy új sünit,mert a venti már egyáltalán nem ment. Nem tudom megmondani mi okozhatta. Néha már nem láttam milyen számot mutatott,mer hol eltűntek,hol megjelentek a számok darabjai,aztán néha összevissza minden.Ha minimumon volt a fordulat akkor is maxot mutatott.


nekem a betük/számok tökéletesek. a kijelző szélén (inkább alsó részén) mint amikor betörsz valamit, kis hajszál repedés szerű valamik.


A kijelző üvegpanel ilyen gumis keretszerű valamire van rátéve,amibe ilyen csíkok vannak impregnálva,amik átvezetik az áramot a kijelzőbe.Jobban nem tudom leírni,mert nem vagyok szakember,de ha ott nem 100% a kapcsolat,az érintkezés mondjuk a hideg miatt,zsugorodás,tágulás csinálhat ilyen hibát. Nem mondom,hogy ez okozza,de lehet ez is.Azért szét ne szedd,elég gánya meló,és lehet rosszabb lesz.Aztán elszáll az egész kijelző.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 08:56


anubisz írta:
YELLOW írta: kb 2 hete, mikor a leghidegebb volt eddig, nem fagyott. szóval ahogy ráraktam a gyújtást, és elindítottam a levegőkeringetést, akkor a klíma kijelzőjén ilyen érdekes kriszk-kraszkok voltak. minden betű tökéletes volt, csak a többi részen olyan csíkok, mint amikor az ablakokon ott van a zúzmara vagy mi nem tom jobban megfogalmazni. eddig sosem láttam ilyet még -20 fokos 12 órás állás után sem. azóta nem tapasztaltam.
nem tom mennyire jelent ez rosszat, de ilyet még nem tapasztaltam semmilyen ilyen jellegű kijelzőnél sem.
csupán érdeklődés hátha másnál is volt már ilyen...

szerk.: ja kb 1 perc után megszünt a jelenség...


Nekem volt ehhez hasonló,aztán utána idővel el, eltűntek a betűk darabjai,néha olyan volt mint valami idegen lények írták volna a számokat. Sajnos nem tudom megmondani mi okozta,mivel akkor volt szar a sünim is,és nem tudom összefüggésben volt e a kettő,vagy az egyik okozta a másik hibáját.Panelt is szétszedtem darabokra,kijelzőt is,utána is csinálta,kiszámíthatatlan időközönként,de inkább hidegben. Szerintem kezdte magát megadni a panel. Inkább vettem az egyik BMW szerelőtől egy másikat 15 ért. meg egy új sünit,mert a venti már egyáltalán nem ment. Nem tudom megmondani mi okozhatta. Néha már nem láttam milyen számot mutatott,mer hol eltűntek,hol megjelentek a számok darabjai,aztán néha összevissza minden.Ha minimumon volt a fordulat akkor is maxot mutatott.


nekem a betük/számok tökéletesek. a kijelző szélén (inkább alsó részén) mint amikor betörsz valamit, kis hajszál repedés szerű valamik.