Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 12:42


Odin írta:
hil írta:
hancurozo írta:
Odin írta: Sziasztok!
Remélem tud valaki valami megnyugtatót mondani míg a szerelőm megnézi mert elég feszült vagyok.
Ma este mentem a kocsival(e46 330d) kereszteződésbe megvárva míg mindenki elmegy, kipörgésgátló kikapcs és padló 1-esbe.
Kb. 10-20m után valami eszméletlen "kalamolás" a motorból.Az utolsó 100m-en már toltam hazáig mert féltem beindítani. Megvártam míg lehül újra beindítottam és ugyan úgy (mélyen) kalamol.
Mi lehet a baj??
Remélem nem valami egetverő mert pont most nulláztam le magam anyagilag.


Így elég nehéz. Mivel nem halljuk pontosan honnan jön a hang, változik-e a motor fordulatával, mély vagy csilingelő, fémes vagy nem, tompán vagy élesen szól, autómata, vagy manual, stb.
Én a lendkerékre tippelek (csak tipp, mivel semmit nem tudok róla) Rakd sebességbe, emeld fel az autót, és a kardánt, vagy a kereket (a másikat le kell fogni, hogy ne diferáljon le) mozgasd meg erőből. Ha a lendkerék akkor fogod hallani.


Azt írta: a hang a motorból jön. (dugattyú átégés, hajtókar, főtengely csapágy, de lehet, hogy csak valami jelentéktelen dolog, így nehéz válaszolni erre)


Majd felveszem és felteszem valahová és bemásolom a linket csak várom hátha el tud jönni még ma a szerelőm.


2 évvel ezelőtt jártam 1 szervízbe..kicsit át nézegettem az autót, volt 1 olajcserém és ékszíj cserém..sajnos amikor indultam hazafelé észleltem hogy v.mi hangos kopogó hang hallatszik a motortérből, leálltam és megnéztem.
kiderült hogy v.milyen csavart nem húztak meg a motorban az ékszíj tárcsa majdnem lesett az csinált olyan hangot..ezért nézd meg hogy nyitott motorháztetőnél honnan hallod a hangokat..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 11:58


hil írta:
hancurozo írta:
Odin írta: Sziasztok!
Remélem tud valaki valami megnyugtatót mondani míg a szerelőm megnézi mert elég feszült vagyok.
Ma este mentem a kocsival(e46 330d) kereszteződésbe megvárva míg mindenki elmegy, kipörgésgátló kikapcs és padló 1-esbe.
Kb. 10-20m után valami eszméletlen "kalamolás" a motorból.Az utolsó 100m-en már toltam hazáig mert féltem beindítani. Megvártam míg lehül újra beindítottam és ugyan úgy (mélyen) kalamol.
Mi lehet a baj??
Remélem nem valami egetverő mert pont most nulláztam le magam anyagilag.


Így elég nehéz. Mivel nem halljuk pontosan honnan jön a hang, változik-e a motor fordulatával, mély vagy csilingelő, fémes vagy nem, tompán vagy élesen szól, autómata, vagy manual, stb.
Én a lendkerékre tippelek (csak tipp, mivel semmit nem tudok róla) Rakd sebességbe, emeld fel az autót, és a kardánt, vagy a kereket (a másikat le kell fogni, hogy ne diferáljon le) mozgasd meg erőből. Ha a lendkerék akkor fogod hallani.


Azt írta: a hang a motorból jön. (dugattyú átégés, hajtókar, főtengely csapágy, de lehet, hogy csak valami jelentéktelen dolog, így nehéz válaszolni erre)


Majd felveszem és felteszem valahová és bemásolom a linket csak várom hátha el tud jönni még ma a szerelőm.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 11:48


hancurozo írta:
Odin írta: Sziasztok!
Remélem tud valaki valami megnyugtatót mondani míg a szerelőm megnézi mert elég feszült vagyok.
Ma este mentem a kocsival(e46 330d) kereszteződésbe megvárva míg mindenki elmegy, kipörgésgátló kikapcs és padló 1-esbe.
Kb. 10-20m után valami eszméletlen "kalamolás" a motorból.Az utolsó 100m-en már toltam hazáig mert féltem beindítani. Megvártam míg lehül újra beindítottam és ugyan úgy (mélyen) kalamol.
Mi lehet a baj??
Remélem nem valami egetverő mert pont most nulláztam le magam anyagilag.


Így elég nehéz. Mivel nem halljuk pontosan honnan jön a hang, változik-e a motor fordulatával, mély vagy csilingelő, fémes vagy nem, tompán vagy élesen szól, autómata, vagy manual, stb.
Én a lendkerékre tippelek (csak tipp, mivel semmit nem tudok róla) Rakd sebességbe, emeld fel az autót, és a kardánt, vagy a kereket (a másikat le kell fogni, hogy ne diferáljon le) mozgasd meg erőből. Ha a lendkerék akkor fogod hallani.


Azt írta: a hang a motorból jön. (dugattyú átégés, hajtókar, főtengely csapágy, de lehet, hogy csak valami jelentéktelen dolog, így nehéz válaszolni erre)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 09:42


hancurozo írta:
Odin írta: Sziasztok!
Remélem tud valaki valami megnyugtatót mondani míg a szerelőm megnézi mert elég feszült vagyok.
Ma este mentem a kocsival(e46 330d) kereszteződésbe megvárva míg mindenki elmegy, kipörgésgátló kikapcs és padló 1-esbe.
Kb. 10-20m után valami eszméletlen "kalamolás" a motorból.Az utolsó 100m-en már toltam hazáig mert féltem beindítani. Megvártam míg lehül újra beindítottam és ugyan úgy (mélyen) kalamol.
Mi lehet a baj??
Remélem nem valami egetverő mert pont most nulláztam le magam anyagilag.


Így elég nehéz. Mivel nem halljuk pontosan honnan jön a hang, változik-e a motor fordulatával, mély vagy csilingelő, fémes vagy nem, tompán vagy élesen szól, autómata, vagy manual, stb.
Én a lendkerékre tippelek (csak tipp, mivel semmit nem tudok róla) Rakd sebességbe, emeld fel az autót, és a kardánt, vagy a kereket (a másikat le kell fogni, hogy ne diferáljon le) mozgasd meg erőből. Ha a lendkerék akkor fogod hallani.



Kössz a gyors választ, megpróbálom.
Amúgy manuális 5-ös, és elég mélyen zakatol. Úgy képzeld el mint amikor beindítod sima alapjáraton csak 15-20*-or hangosabb.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 13. vasárnap, 09:46

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 08:18


Odin írta: Sziasztok!
Remélem tud valaki valami megnyugtatót mondani míg a szerelőm megnézi mert elég feszült vagyok.
Ma este mentem a kocsival(e46 330d) kereszteződésbe megvárva míg mindenki elmegy, kipörgésgátló kikapcs és padló 1-esbe.
Kb. 10-20m után valami eszméletlen "kalamolás" a motorból.Az utolsó 100m-en már toltam hazáig mert féltem beindítani. Megvártam míg lehül újra beindítottam és ugyan úgy (mélyen) kalamol.
Mi lehet a baj??
Remélem nem valami egetverő mert pont most nulláztam le magam anyagilag.


Így elég nehéz. Mivel nem halljuk pontosan honnan jön a hang, változik-e a motor fordulatával, mély vagy csilingelő, fémes vagy nem, tompán vagy élesen szól, autómata, vagy manual, stb.
Én a lendkerékre tippelek (csak tipp, mivel semmit nem tudok róla) Rakd sebességbe, emeld fel az autót, és a kardánt, vagy a kereket (a másikat le kell fogni, hogy ne diferáljon le) mozgasd meg erőből. Ha a lendkerék akkor fogod hallani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 23:32


Sziasztok!
Remélem tud valaki valami megnyugtatót mondani míg a szerelőm megnézi mert elég feszült vagyok.
Ma este mentem a kocsival(e46 330d) kereszteződésbe megvárva míg mindenki elmegy, kipörgésgátló kikapcs és padló 1-esbe.
Kb. 10-20m után valami eszméletlen "kalamolás" a motorból.Az utolsó 100m-en már toltam hazáig mert féltem beindítani. Megvártam míg lehül újra beindítottam és ugyan úgy (mélyen) kalamol.
Mi lehet a baj??
Remélem nem valami egetverő mert pont most nulláztam le magam anyagilag.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1989

státusz Titus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2010. december 27. hétfő, 20:41


YELLOW írta:
Titus írta:
Titus írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.


én a gyertyát azért zárnám ki, mert ha még 1db esetleg elszáll menet közben, még mindig megy, a motor, alapjárata se lesz olyan hű de nagyon dadogós. érezni lehet, h kicsit egyenetlen az alapjárat, de nem fulladozik annyira. annak meg nem sok esélyét látom, h pont egyszerre hal meg kettő
sztem is AC


Köszi szépen az ötleteket. Igen én is gondoltam erre meg esetleg benzinszűrőre hogy lehet benne valami kosz esetleg. De ma még azért átnézem a gyújtás részt meg lehet belenézek az ac-ba is. Hátha az abba levő szűrő van tele kosszal. Meg az az érdekes hogy először csak rángat meg ránt 1et 1et aztán megfullad.


Nah most értem haza egy majdnem kigyulladás után. Jöttem hazafele megint elkezdett dadogni de úgy próbáltam vele menni amennyire lehet. Aztán a mellettem levő integetett hogy álljak meg mert ég az autó alja. Aztán gyorsan ki és látom hogy a katalizátorom világít mint az állat. Mostmár durrogott a kipufogó rendesen és gondolom valahogy ott éghetett el a benzin. Erre valami ötlet? És utána leállítottam megvártam még lehűl beindítom és megy normálisan. Ez az érdekes dolog. Holnap megyek és levesszük a gyújtáselosztót hátha ott nem stimmel valami.


nekem ebből az következik, hogy:

sok az elégetlen üzemanyag, ami belemegy a katalizátorba,

vagy a katalizátor el van dugulva visszafojtja a motort, majd izzani kezd. nincs meg az áramlás, visszafojt, elégtelen az égés


Szia!
Köszi az ötletet de most azt hiszem meg lett a hiba. Ma jöttem vele 450 km-t úgyhogy dugulás nem hiszem hogy lehet. Viszont mikor levettük az elosztófedelet akkor észrevettük hogy ugye az egyik gyújtókábelen van egy jeladó amire ma azt mondták, hogy állítólag abból állít előgyújtást az autó. És az el volt szakadva már majdnem teljesen szerelés közbe meg el vált a műanyag rész is. És azóta sztem valami átlag előgyujtás értéken működik az autó mert nem megy teljesen jól de dadogásnak semmi nyoma. Ha valaki tudja esetleg hogy biztosra ezt csinálja-e az a jeladó akkor az ossza meg velem meg a másik hogy ennek hol van a csatija mert néztem hogy belemegy egy kábelkötegbe de utána már nem tudom követni.

Előre is köszönöm



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 27. hétfő, 08:44


Titus írta:
Titus írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.


én a gyertyát azért zárnám ki, mert ha még 1db esetleg elszáll menet közben, még mindig megy, a motor, alapjárata se lesz olyan hű de nagyon dadogós. érezni lehet, h kicsit egyenetlen az alapjárat, de nem fulladozik annyira. annak meg nem sok esélyét látom, h pont egyszerre hal meg kettő
sztem is AC


Köszi szépen az ötleteket. Igen én is gondoltam erre meg esetleg benzinszűrőre hogy lehet benne valami kosz esetleg. De ma még azért átnézem a gyújtás részt meg lehet belenézek az ac-ba is. Hátha az abba levő szűrő van tele kosszal. Meg az az érdekes hogy először csak rángat meg ránt 1et 1et aztán megfullad.


Nah most értem haza egy majdnem kigyulladás után. Jöttem hazafele megint elkezdett dadogni de úgy próbáltam vele menni amennyire lehet. Aztán a mellettem levő integetett hogy álljak meg mert ég az autó alja. Aztán gyorsan ki és látom hogy a katalizátorom világít mint az állat. Mostmár durrogott a kipufogó rendesen és gondolom valahogy ott éghetett el a benzin. Erre valami ötlet? És utána leállítottam megvártam még lehűl beindítom és megy normálisan. Ez az érdekes dolog. Holnap megyek és levesszük a gyújtáselosztót hátha ott nem stimmel valami.


nekem ebből az következik, hogy:

sok az elégetlen üzemanyag, ami belemegy a katalizátorba,

vagy a katalizátor el van dugulva visszafojtja a motort, majd izzani kezd. nincs meg az áramlás, visszafojt, elégtelen az égés

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1989

státusz Titus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 22:36


Titus írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.


én a gyertyát azért zárnám ki, mert ha még 1db esetleg elszáll menet közben, még mindig megy, a motor, alapjárata se lesz olyan hű de nagyon dadogós. érezni lehet, h kicsit egyenetlen az alapjárat, de nem fulladozik annyira. annak meg nem sok esélyét látom, h pont egyszerre hal meg kettő
sztem is AC


Köszi szépen az ötleteket. Igen én is gondoltam erre meg esetleg benzinszűrőre hogy lehet benne valami kosz esetleg. De ma még azért átnézem a gyújtás részt meg lehet belenézek az ac-ba is. Hátha az abba levő szűrő van tele kosszal. Meg az az érdekes hogy először csak rángat meg ránt 1et 1et aztán megfullad.


Nah most értem haza egy majdnem kigyulladás után. Jöttem hazafele megint elkezdett dadogni de úgy próbáltam vele menni amennyire lehet. Aztán a mellettem levő integetett hogy álljak meg mert ég az autó alja. Aztán gyorsan ki és látom hogy a katalizátorom világít mint az állat. Mostmár durrogott a kipufogó rendesen és gondolom valahogy ott éghetett el a benzin. Erre valami ötlet? És utána leállítottam megvártam még lehűl beindítom és megy normálisan. Ez az érdekes dolog. Holnap megyek és levesszük a gyújtáselosztót hátha ott nem stimmel valami.


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 16:55


YELLOW írta:
Zolee írta:
si3rrabravo írta:
Qucsy írta:



köszönöm szépen..sajnos nem vagyok 1 autószerelő azt pontosan hol találom?, légtömegmérő mellett??nem az a pillangó szerű??



benzines bmwket nem ismerem, ez egy VW golf esetében müködött nálam, ugyanezeket a dolgokat produkálta, leállt kereszteződésbe.. stb.

viszont olvastam valahol hogy a BMW-ben talán valvetronicos szívószeleppel helyettesítették ezt a hagyományos fojtószelepes technologiát és mivel autószerelő nem vagyok, tanácsot sem igazán tudok adni, hogy mi is van egy 1.6os szívében

most gyorsan rákerestem amúgy és egy 1,2es fabia esetében így néz ki a dolog (kb mint a golf)

http://mulder82.atw.hu/fabia/f...zelep.html


A fojtószelep egy pillangószelep, a légtömegmérő után találod (nincs beszámozva, halványabb a rajzon). Ez maga fojtószelepház. Az 1.6-os motorokban (M43, N40) nincs valvetronic - sajnos, de az 1.8-asoktól felfele valóban ezzel váltották ki a klasszikus fojtószelepet.


fojtószelep ugyanúgy van, de normál esetben, amint ráadod a gyújtást kinyit full. méghozzá a vészüzem miatt van benne.


Tudom, ezért írtam h 'a klasszikus fojtószelepet'


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 16:46


Zolee írta:
si3rrabravo írta:
Qucsy írta:



köszönöm szépen..sajnos nem vagyok 1 autószerelő azt pontosan hol találom?, légtömegmérő mellett??nem az a pillangó szerű??



benzines bmwket nem ismerem, ez egy VW golf esetében müködött nálam, ugyanezeket a dolgokat produkálta, leállt kereszteződésbe.. stb.

viszont olvastam valahol hogy a BMW-ben talán valvetronicos szívószeleppel helyettesítették ezt a hagyományos fojtószelepes technologiát és mivel autószerelő nem vagyok, tanácsot sem igazán tudok adni, hogy mi is van egy 1.6os szívében

most gyorsan rákerestem amúgy és egy 1,2es fabia esetében így néz ki a dolog (kb mint a golf)

http://mulder82.atw.hu/fabia/f...zelep.html


A fojtószelep egy pillangószelep, a légtömegmérő után találod (nincs beszámozva, halványabb a rajzon). Ez maga fojtószelepház. Az 1.6-os motorokban (M43, N40) nincs valvetronic - sajnos, de az 1.8-asoktól felfele valóban ezzel váltották ki a klasszikus fojtószelepet.


fojtószelep ugyanúgy van, de normál esetben, amint ráadod a gyújtást kinyit full. méghozzá a vészüzem miatt van benne.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 15:07


Qucsy írta:
hil írta:
Qucsy írta: Köszönöm uraim a segítséget.. és mivel tudom tisztítani?, milyen anyaggal???

Féktisztító spray. Általában 500ml-es kiszerelésben 1000-1500Ft, de a Zsu kft-nél 650Ft.
Van ugyanilyen palackban kimondottan porlasztó tisztító spray is, kb ugyanennyibe kerül. Propanol tartalmú mindkettő, az utóbbi jobban oldja a kokszosodást.



Köszönöm a segítséget..és hogyan lehet velük kapcsolatba lépni??


Rosszul mondtam az árat, 599Ft. http://www.zsu.hu/?page=category&catid=476128
Minden autós boltban kapható egyébként, csak sokkal többért. Egy időben Textart használtam, de abban nem volt elég nagy a nyomás. Ezt nem 1 db-ból következtettem ki, mert kartonszámra veszem.








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. december 26. vasárnap, 15:09

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 14:43


hil írta:
Qucsy írta: Köszönöm uraim a segítséget.. és mivel tudom tisztítani?, milyen anyaggal???

Féktisztító spray. Általában 500ml-es kiszerelésben 1000-1500Ft, de a Zsu kft-nél 650Ft.
Van ugyanilyen palackban kimondottan porlasztó tisztító spray is, kb ugyanennyibe kerül. Propanol tartalmú mindkettő, az utóbbi jobban oldja a kokszosodást.



Köszönöm a segítséget..és hogyan lehet velük kapcsolatba lépni??

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 14:38


Qucsy írta: Köszönöm uraim a segítséget.. és mivel tudom tisztítani?, milyen anyaggal???

Féktisztító spray. Általában 500ml-es kiszerelésben 1000-1500Ft, de a Zsu kft-nél 650Ft.
Van ugyanilyen palackban kimondottan porlasztó tisztító spray is, kb ugyanennyibe kerül. Propanol tartalmú mindkettő, az utóbbi jobban oldja a kokszosodást.



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 14:31


Köszönöm uraim a segítséget.. és mivel tudom tisztítani?, milyen anyaggal???