ismolnar írta:
Köszönöm szépen mindenki válaszát, nagyon hasznos volt számomra, de tényleg!!!!
Már régóta keresem az "igazit" de nehéz tényleg jó állapotút kifogni. Nem kapkodom el a vásárlást de amint lesz eredmény jelentkezem és megosztom tapasztalataim veletek, illetve az újonnan csatlakozókkal.
Üdv!
Szerintem a legjobb stratégia megvenni
- a legolcsóbbat, ami még elfogadható számodra állapotát tekintve
- a legdrágábbakra tartottakat végignézni.
Szinte biztos, hogy kell költeni a kocsira (üzemanyagszűrő sem olcsó de megéri, gyertyák/fékek/lengőkar stb.) akkor is, ha az eladó (a lentebb részletezett okokból) azt állítja, hogy mindig mindent megkapott - akkor már miért ne legyen olcsó?
A legdrágábbak közül meg lehet találni általában olyat, aminek valós szervizkönyve van és le is kérdezhető - tehát lehet tudni, hogy a fent említett dolgokat mikor cserélték, ezáltal elég sok pénzt és kellemetlenséget lehet megspórolni.
Végül mindegyik hasonló árban lesz ezek közül, az egyik a vételár miatt, a másik az első nagyobb szervíz miatt. Nem a km, hanem az állapot a fő, egy rendesen karbantartott autó kevesebb meglepetést tartogat 3-400e km után is (volt több ilyenem), mint egy elhanyagolt 100e km-es.