Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 10:19


hancurozo írta:
Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.


"Szerintem a szabályokat be kell tartani." meg "a rosszakat el kell ítélni"

A szabályokat egy kivétellel mindig betartom, jelen esetben a sebességhatárra gondoltam, ami az egyetlen, amit képtelenség betartani Én megpróbálok előzékenységgel (gyalogosok átengedése, másokra is tekintettel levő parkolás, stb) és a tahóság (zenebömböltetés, tailgating, dudálás, ködlámpázás)elkerülésével javítani a BMW tulajdonosok hírnevén.

A gyorshajtás gyorshajtás, legtöbb esetben nem árt a légynek sem, illetve van a társadalmunkban egyfajta gyorshajtásra ösztönzés is - ha nem lenne, akkor senkit nem érdekelne a lóerők száma, a nyomaték, a gyorsulás, a végsebesség... minden autót le lehetne szabályozni 130 km/h-ra, ehhez meg elég az 1 literes, 3 hengeres, félig elektromos motor is.
De ki akar ennyire "zöld" lenni, ha azon nőttünk fel, hogy vényóc, zsarukanyar, nájtrájder, dzsenerállí, tidzséhúker, szupercsapat, nídforszpíd, és a gyártók legerősebb reklámforrása még mindig az autóverseny?
Példának okáért, én a múltkor azon (a szégyenteljes és balga tevékenységen) kaptam magam, hogy Chevy Cruze-okat nézegetek. Persze az utcai változatok sokkal szánalmasabbak, mint a WTCC-sek



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 09:54


Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 09:16


BarG írta: Láttátok már, hogy megjelent az új 125d, 2 literes 218 LE 450Nm-es dízel motorral?! Szabványkörös fogyi 5,1 liter/100km.


Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 21:47


Láttátok már, hogy megjelent az új 125d, 2 literes 218 LE 450Nm-es dízel motorral?! Szabványkörös fogyi 5,1 liter/100km.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 18:55


Lassan közelednénk az új autóhoz!
Találtam, egy kinti kiskocsit korrekt áron 2005-ös, 187 ezer kilométerrel 20 ezer kilométerek ezelőtt nagy szerviz feszítők, lánc stb., olaj stb. visszanyomozva a szerviznél (egy barátom volt olyan kedves és megtette, hogy ment ki más BMW-ért és benézett ide, és megleste az autót) van korrekt szerviz- könyve, nem volt törve csak egy horpadás lett javítva a szerviz szerint a bal hátsó íven. Az autó jó erőben van, és szép esztétikai állapotban. Nagy- navigációs, full bőr, króm csíkos, cd- táros, M-es futómű, és nem eszi az olajat a turbó... Kormány, elfogadhatóan kopva de nem szakadt, a vezető ülés oldaltámasza a szokásosan megkopva de nem szakadt nem repedezett. Gyári felnivel jó gumikkal, szép kormánnyal ezüst csíkkal és onnan vezérelhető a tempomat is.
A kérdésem az lenne, hogy az M futómű mit jelent, miben jobb... és a 6 sebességes váltókról mi a véleményetek, mennyire használható a 320d-ben, és a leírtak alapján mennyit adnátok a kiskocsiért?
Köszönöm, a segítségetek újfent!



Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 14:04


Coyote írta:
Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Nem egy nagy dolog az átalakítás. Olyan 50-től kezdődnek a sportkormányok, 70 körül már M-es is van, de ezek használtak. Új állapotút 120-130 között lehet szerezni (persze multikormány)
Én vettem egy használtat, majd 13-ért bőröztettem, mindjárt teszek is fel fotót róla


Akkor jó nem okoz komoly többlet kiadást... a lényeg hogy multi legyen és kicsinek tűnjön ezek szerint! Bőröztetni én is sokat csinálta, sajnos zavar minden apró részlet!
Kicsit, talán fanatikusan is precíz vagyok ilyen téren... vagy az autó restaurálások miatt, vagy a pilótaság miatt, vagy egyszerűen ütődött vagyok


Teljesen normális dolog a BMW-sek körében, hogy a restaurálásra nem szoruló, közepesen használt autót is restauráljuk eredeti (vagy annál jobb) állapotra, meg extra gyári kiegészítőkkel kényeztetjük az amúgy sem fapados gépünket. Ezt a saját példámon is látom: vettem egy szerintem jól felszerelt autót, de lám, azért csak találtam hülyeségeket (lásd galéria) amire el tudtam költeni pár százezret - és ezt rajtam kívül senki nem értékeli a környezetemben (észre sem veszik), de nekem ez mégis így jó

Ezt szeretem a BMW-ben. Ha megnézed a Hondásokat (mint másik nagy rajongói klub), ők mindenféle márkaidegen cuccokkal aggatják tele a szarjukat, ebből is látszik, hogy azok az autók már gyárilag messze vannak az ideálistól. Valljuk be, több BMW-n látni M felszereléseket, mint Hondán Mugen-t...



Bár, ahogy elnézem a képeidet nekem ilyenformában a régi kormányod is tetszett!
Sajnos, itt mindent kissé megbonyolítanak és nehézé tesznek... kevesebb energia marad az apróságokra
Kint, elég nagy a kultusza az európai kocsiknak... ennek ellenére én egy 66-os Ford Mustang-al kezdtem a pályafutásomat 9 éve Még a kinyomo villa is aranyszínűre volt galvanizálva
Pont, nem messze van tőlünk egy pár saroknyira kint egy BMW, Saab, és Mercedes szalon... csak úgy hívjuk őket hogy az üveggombák... mind nagy üveg és gomba alatt vannak
De sok mindenben eltérnek az európaiaktól, amit nem is értek

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 13:08


Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Nem egy nagy dolog az átalakítás. Olyan 50-től kezdődnek a sportkormányok, 70 körül már M-es is van, de ezek használtak. Új állapotút 120-130 között lehet szerezni (persze multikormány)
Én vettem egy használtat, majd 13-ért bőröztettem, mindjárt teszek is fel fotót róla


Akkor jó nem okoz komoly többlet kiadást... a lényeg hogy multi legyen és kicsinek tűnjön ezek szerint! Bőröztetni én is sokat csinálta, sajnos zavar minden apró részlet!
Kicsit, talán fanatikusan is precíz vagyok ilyen téren... vagy az autó restaurálások miatt, vagy a pilótaság miatt, vagy egyszerűen ütődött vagyok


Teljesen normális dolog a BMW-sek körében, hogy a restaurálásra nem szoruló, közepesen használt autót is restauráljuk eredeti (vagy annál jobb) állapotra, meg extra gyári kiegészítőkkel kényeztetjük az amúgy sem fapados gépünket. Ezt a saját példámon is látom: vettem egy szerintem jól felszerelt autót, de lám, azért csak találtam hülyeségeket (lásd galéria) amire el tudtam költeni pár százezret - és ezt rajtam kívül senki nem értékeli a környezetemben (észre sem veszik), de nekem ez mégis így jó

Ezt szeretem a BMW-ben. Ha megnézed a Hondásokat (mint másik nagy rajongói klub), ők mindenféle márkaidegen cuccokkal aggatják tele a szarjukat, ebből is látszik, hogy azok az autók már gyárilag messze vannak az ideálistól. Valljuk be, több BMW-n látni M felszereléseket, mint Hondán Mugen-t...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 01. kedd, 13:10


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 13:07


Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


megsúgom neked, hogy az M-es kormány is ugyanakkora mint a sima 4 ágú. csak a karima miatti vékonyságból adódik, mintha nagyobb lenne. nekem is olyan vót benne, nem volt vele semmi baj.

valvetronic: változó szelepvezérlés - szelep nyitási mélységet állít
vanos: vezérműtengely változtatás - ebben az esetben dupla, azaz szívó és kipuff oldalon is. ez annyit tesz, hogy a vez. tengelyen fordít megadott fokot, így hamarabb, vagy később nyitja a szelepet, attól függ miylen tartományban vagy fordulatilag. olyan ez kb, mint a hondánál a VTEC vezérlés. vagy mintha natúr autóba, más fokos vez. tengelyeket vennél. vedd úgy mint gyári tuning a BMW-től.


Köszi a felvilágosítást! Nagyon jó, mert így végre érteni fogom a BMW-ket... nagyon kezdő vagyok, eddig ódzkodtam a típustól... mert itt nagy meglepetésemre máshogyan kezelik a BMW embereket, mind otthon ez nem tetszett, de ha jó autót akarok és elérhető ccm-ben és fiatalos dinamizmust akarom hogy társuljon hozzá... csak ez ami talpon marad! Elnézést, az őszinteségért!

Mindegyik újabb motoros vanos, csak valamelyik duplán is az ezek szerint? Akkor, csak ennél fogok maradni


a lényeg, hogy a BMW a 90-es évek eleje óta gyárt VANOS-os motort. eleinte csak szimpla volt, ez is a 6 hengeres motoroknál. aztán jött a dupla VANOS, szintén 6 hengeresekhez.
majd ugye jött a valvetronic. itt többféle infó van én sem tom melyik az igazi.
én az enyémre N42 azt olvastam, hogy dupla VANOS+valvetronic is van.
viszont infók szerint az N42 csak valvetronic, az N45 csak VANOS-os. ezt most csak a 4 hengeres motorokra írom. ettől többet sajna nem tudok én sem. elvileg az N46 meg ugyanaz mint az N42. az N40-est meg elfelejteném, mert hajlamos volt vez. lánc megugrásra. ezek csak 1.6-osok.

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 13:03


Coyote írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Nem egy nagy dolog az átalakítás. Olyan 50-től kezdődnek a sportkormányok, 70 körül már M-es is van, de ezek használtak. Új állapotút 120-130 között lehet szerezni (persze multikormány)
Én vettem egy használtat, majd 13-ért bőröztettem, mindjárt teszek is fel fotót róla


Akkor jó nem okoz komoly többlet kiadást... a lényeg hogy multi legyen és kicsinek tűnjön ezek szerint! Bőröztetni én is sokat csinálta, sajnos zavar minden apró részlet!
Kicsit, talán fanatikusan is precíz vagyok ilyen téren... vagy az autó restaurálások miatt, vagy a pilótaság miatt, vagy egyszerűen ütődött vagyok


Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 13:00


YELLOW írta:
Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


megsúgom neked, hogy az M-es kormány is ugyanakkora mint a sima 4 ágú. csak a karima miatti vékonyságból adódik, mintha nagyobb lenne. nekem is olyan vót benne, nem volt vele semmi baj.

valvetronic: változó szelepvezérlés - szelep nyitási mélységet állít
vanos: vezérműtengely változtatás - ebben az esetben dupla, azaz szívó és kipuff oldalon is. ez annyit tesz, hogy a vez. tengelyen fordít megadott fokot, így hamarabb, vagy később nyitja a szelepet, attól függ miylen tartományban vagy fordulatilag. olyan ez kb, mint a hondánál a VTEC vezérlés. vagy mintha natúr autóba, más fokos vez. tengelyeket vennél. vedd úgy mint gyári tuning a BMW-től.


Köszi a felvilágosítást! Nagyon jó, mert így végre érteni fogom a BMW-ket... nagyon kezdő vagyok, eddig ódzkodtam a típustól... mert itt nagy meglepetésemre máshogyan kezelik a BMW embereket, mind otthon ez nem tetszett, de ha jó autót akarok és elérhető ccm-ben és fiatalos dinamizmust akarom hogy társuljon hozzá... csak ez ami talpon marad! Elnézést, az őszinteségért!

Mindegyik újabb motoros vanos, csak valamelyik duplán is az ezek szerint? Akkor, csak ennél fogok maradni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 11:32


Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


megsúgom neked, hogy az M-es kormány is ugyanakkora mint a sima 4 ágú. csak a karima miatti vékonyságból adódik, mintha nagyobb lenne. nekem is olyan vót benne, nem volt vele semmi baj.

valvetronic: változó szelepvezérlés - szelep nyitási mélységet állít
vanos: vezérműtengely változtatás - ebben az esetben dupla, azaz szívó és kipuff oldalon is. ez annyit tesz, hogy a vez. tengelyen fordít megadott fokot, így hamarabb, vagy később nyitja a szelepet, attól függ miylen tartományban vagy fordulatilag. olyan ez kb, mint a hondánál a VTEC vezérlés. vagy mintha natúr autóba, más fokos vez. tengelyeket vennél. vedd úgy mint gyári tuning a BMW-től.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 10:35


Thony írta: Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Nem egy nagy dolog az átalakítás. Olyan 50-től kezdődnek a sportkormányok, 70 körül már M-es is van, de ezek használtak. Új állapotút 120-130 között lehet szerezni (persze multikormány)
Én vettem egy használtat, majd 13-ért bőröztettem, mindjárt teszek is fel fotót róla

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 09:58


Megmondom őszintén, egy ami zavar a kékben... hogy az a nagy kormánya van és nem az a kis modern... ha kormányt cserélek, mennyiért futnak a kicsik, nem kell M meg hasonló? Ha kormány multis, a kábelezés fel van hozva és csak összerakjuk, vagy hekkelgetni is kell?


Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 09:54


YELLOW írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember


ha muszáj lenne ezek közül választani, akkor a kéket választanám. Az sem 1.3, hanem papírokkal 1.55 - bár a futásteljesítményt felejtsd el. De az tetszik, főleg az ülései.
Mondjuk tényleg szégyen, hogy ennyi pénzért mennek ezek, én tavaly ilyenkor 2.9-ért vettem egy olyat, ami persze jobb, de laikus szemmel elenyésző a különbség.
De egy dolgot megfogadtam: inkább egy jól kiforrott és felszerelt régebbi generáció, mint egy fapados az új generáció elejéről. Ez a BMW-kre hatványozottan igaz.


Fogyasztásra, a 1.6 réginél tényleg jobb a 1.8 újabb?


nekem nem hiszed el, amiket mondtam? akkor miért kérdezted meg privátban? asszem kezdem unni privátok megválaszolgatását....


Hogyne hinném el, csak véletlen töröltem és nem volt pofám megint megkérdezni
Ha jól emlékszem, azt mondtad hogy a te fajta motorod a jobb... ami tiszta de minden újabb motor valvetonic-os? Nem akartalak megbántani, a segítőkészségedért meg főleg nem!


E46-ba csak valvetronic-osat tudsz venni, ha faceliftest veszel. talán ha jól emlékszem az N46 már nem tronicos, hanem simán vanos-os. de lehet ez az N45, amit az 1-esekbe tesznek. én mindenképp újabbat vennék, mert az autó szerkezetileg is jobb, mint a régebbi, a motor mege gyértelműen jobb. az E46-ban ami valóban 1.6-os az N40B16 motorkódra hallgat. én ezt kihagynám. komolyan nem haza akarok beszélni, de az enyém teljesen jó. már a környéken is van pár hasonló, nem sokan panaszkodnak.


Akkor meglesem majd motorkódját, egyenlőre a kék a befutó a héten megyek meglesni... ha szép és jó és tényleg egyben van akkor lefoglalózom! A "van-os" amúgy mit jelent? Ez a szelep állítgatós dolog amit írtál?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 09:15


Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
YELLOW írta:
Thony írta: Kit kocsi között gondolkozok, fogyasztás és tartósság szempontjából! Mindkettő, jó egészségnek örvend... bár a régebbinek a 10 küllős felnije ami nagyon csábít
Mire figyeljek a két külön korosztálynál vásárláskor? Mi a motorok közötti különbség a ccm-en kívül, takarékosabb az újabb vagy megbízhatóbb a nagyobb motor?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-5670260

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5552699


én tutti nem adnám oda az enyémet ennyi kavicsért... hát ez vicces 1.300.000 egy afceliftes BMW... egy E36 is kerül ennyibe. tiszta gáz, hogy szarért-hugyért adogatják ezeket.... vagy valami nem kóser vele...


http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-5661733

példáúl ez is már a friss verzió és nem rossz... ami a hibája, hogy a kocsi visszahívott és a fődarabok cserélve voltak a motorban... 2008-ban szakeszervízben, papírosan... valami halkan elkezdett 50 ezer kilométer múlva a vezlánc csere után csörögni alapjáraton... ha tényleg csak ez a gond, ez is megér ennyit... persze aki betolja a szakszervizbe cseréltetni annak gatyája rámegy... ezeknek ahogy utánanéztem, nagyon kis aranyos egyszerű motorjuk van... ha az elektronikához nem ér az ember


ha muszáj lenne ezek közül választani, akkor a kéket választanám. Az sem 1.3, hanem papírokkal 1.55 - bár a futásteljesítményt felejtsd el. De az tetszik, főleg az ülései.
Mondjuk tényleg szégyen, hogy ennyi pénzért mennek ezek, én tavaly ilyenkor 2.9-ért vettem egy olyat, ami persze jobb, de laikus szemmel elenyésző a különbség.
De egy dolgot megfogadtam: inkább egy jól kiforrott és felszerelt régebbi generáció, mint egy fapados az új generáció elejéről. Ez a BMW-kre hatványozottan igaz.


Fogyasztásra, a 1.6 réginél tényleg jobb a 1.8 újabb?


nekem nem hiszed el, amiket mondtam? akkor miért kérdezted meg privátban? asszem kezdem unni privátok megválaszolgatását....


Hogyne hinném el, csak véletlen töröltem és nem volt pofám megint megkérdezni
Ha jól emlékszem, azt mondtad hogy a te fajta motorod a jobb... ami tiszta de minden újabb motor valvetonic-os? Nem akartalak megbántani, a segítőkészségedért meg főleg nem!


E46-ba csak valvetronic-osat tudsz venni, ha faceliftest veszel. talán ha jól emlékszem az N46 már nem tronicos, hanem simán vanos-os. de lehet ez az N45, amit az 1-esekbe tesznek. én mindenképp újabbat vennék, mert az autó szerkezetileg is jobb, mint a régebbi, a motor mege gyértelműen jobb. az E46-ban ami valóban 1.6-os az N40B16 motorkódra hallgat. én ezt kihagynám. komolyan nem haza akarok beszélni, de az enyém teljesen jó. már a környéken is van pár hasonló, nem sokan panaszkodnak.