státusz petkerek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 08:28


Sziasztok!

Leendő BMW tulajként egy kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz illetve tulajdonosokhoz.
Ismerősi körben eladó lett egy 1999-es évjáratú e46 318i, a 118 lóerős (sedan) változat, 263 ezer igazolt km-rel.
A dilemmám a motorral kapcsolatos, mivel az autót átnéztük, kipróbáltuk, szerkezetileg minden tökéletes, a tulaját gyerekkorom óta ismerem, az autó pedig évek óta a tulajdonában van, mindig mindent megadott neki, talán többet is mint elvárható lenne.
Kérdés, hogy ez a motor mennyire lehet megbízható, esetlegesen mennyire lehet vele mellényúlni? Lépten-nyomon azt olvasni/hallani hogy 6 hengerest kell venni, azonban nem tudom hogy ez "csak" a menetteljesítmény vagy a hang, karakter miatti "elfogultságból" adódik, vagy van valami más oka is. (pl betegágy az egész 1.8i) Önmagában nekem ez a teljesítményszint egyébként megfelel, a normál közlekedéshez szerintem elég, nem akarok sem gyorsulgatni sem autópályán száguldozni, így önmagában emiatt nem lenne szükségem erősebbre.
Ez az autó kereken 1 millió Ft jelenleg. Kérdés, hogy ebben az ársávban kaphatnék-e egyáltalán hasonlóan jó állapotban lévő 6 hengerest, vagy ahhoz egy nagyságrenddel feljebb kell gondolkodnom?

Ha valaki veszi a fáradságot és válaszol azt megköszönöm

Üdv. petkerek

gcrc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz gcrc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. február 29. hétfő, 14:27


Sziasztok!

Hónapok óta keresgélek coupe 320i-t és most eljött a pillanat hogy olyat találtam ami nekem megfelelne. KM-től eltekintve láttok-e bármi gyanúsat? És hogy ajánlanátok-e olyan szervizt aki esetleg szombati napon átnézné nekem valamilyen összegért?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9864920

Köszi a segítséget!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 23. kedd, 17:59


sCr írta: Hali, auto vásárlás elött állok, 335d copue 2007 től ami érdekel, van bármilyen tapasztalat pozitiv, negativ?

Szia!
Fájdalom, de szinte minden kereskedő (külföldön is) átverős, a szerencse nem nélkülözhető, a szaktudás csak segítség. Ha nem tudod az autó teljes előéletét, akkor lutri mind.
Személyes tapasztalat, bár nekem a jelenlegivel eddig szerencsém volt.



sCr
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335d
Évjárat: 2009

státusz sCr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. február 23. kedd, 09:43


Hali, auto vásárlás elött állok, 335d copue 2007 től ami érdekel, van bármilyen tapasztalat pozitiv, negativ?

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 15:50


Utólag is köszönöm a segítségeteket, tájékoztatást, megvan a gép. 316i-t vettem, 1,8-as motorral, és szerintem elég jól is megy. Az autó 2003.12.29-én lett először forgalomba helyezve, külföldről behozott, szervízkönyves, 197 ezer km-el.

státusz Nagla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 22:03


Medvedisznoman írta: Köszönöm!!! Kezdtek végképp meggyőzni! Az automata váltós BMW-ben nincs kettős tömegű lendkerék???


Nincs hál'isten.
Arra figyelj majd, hogy a váltóban 50-60 ezrenként cseréltess olajat és szűrőt, természetesen mindenből jó minőségűt és a megfelelő minősítésűt. Így sokáig jó lesz.
Sok sikert! [/quote]

Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget, jelentkezem majd a fejleményekkel!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 06:50


Köszönöm!!! Kezdtek végképp meggyőzni! Az automata váltós BMW-ben nincs kettős tömegű lendkerék???
[/quote]

Nincs hál'isten.
Arra figyelj majd, hogy a váltóban 50-60 ezrenként cseréltess olajat és szűrőt, természetesen mindenből jó minőségűt és a megfelelő minősítésűt. Így sokáig jó lesz.
Sok sikert!


státusz Nagla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 14. vasárnap, 00:17


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!


Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!


légszi ha lehet, akkor ne felülre válaszolj! tudom, nekem is rossz volt megszokni

figyelj. ha valóban olyan patika az autó, és még képes eladás előtt leszervízeltetni, sőt engedni az árból, ami így is nagyon jó!!! szerintem nem kellene, hogy zavarjon, ha esetleg lendkereket kell cserélni majd, meg kuplungot. ez legyen a legkevesebb ilyen ár mellett.
ez az ár így si olyan kb. mint az átverős hirdetésekben. én E46 20d-t 2002-2004-es kivitelben sem adnék oda ennyiért. ez meg egy E90 széria. 2-2,5 milla körül is lepukkantak vannak ennyiért itthon. szerintem ne habozz, főleg ah tényleg ismered és megbízol benne.
vagy add meg a számát, majd keresztfater megveszi ennyiért.


Ok, lentre írok, még én is csak tanulom a fórumozást itt!
Köszönöm a bíztatást, kezdtek meggyőzni a dologról! Akkor talán még befektetésként is megérné a dolog. Minden esetre a héten döntésre jutok a témában, és értesítelek Titeket. Ha össze is jön a dolog, még legalább egy hónap eltelik a vásárlásig, és addig még jelentkezem a fejleményekkel.
Ha bárkinek javaslata van mire figyeljek, minden tanácsért hálás lennék! Köszönöm mindenkinek előre is!


Egyetértek Yellow-val, szerintem is jó vétel az autó, ha minden úgy van ahogy elmondtad. Én nem aggódnék a motor miatt sem, de egy vezérlést mindenképpen cserélnék, ha eddig még nem történt meg, csak hogy nyugodtan aludjak. (amúgy szerintem Yellow is a vezérműláncra gondolt)
Ezt most lehet, hogy rosszul tudom, de mintha az automata váltósokban nem lenne kettős tömegű, de javítsatok ki ha tévedek.


igazad van elírtam. éjszakás voltam, szóval 30+ órája ébren. előtte valami kettőstömegűről olvastam ez kavarhatott be.


Köszönöm!!! Kezdtek végképp meggyőzni! Az automata váltós BMW-ben nincs kettős tömegű lendkerék??? Ha nem volt/lesz benne (a vásárlás előtt) cserélve, a vezérmű láncot mindenképp cserélném!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 17:31


Medvedisznoman írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!


Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!


légszi ha lehet, akkor ne felülre válaszolj! tudom, nekem is rossz volt megszokni

figyelj. ha valóban olyan patika az autó, és még képes eladás előtt leszervízeltetni, sőt engedni az árból, ami így is nagyon jó!!! szerintem nem kellene, hogy zavarjon, ha esetleg lendkereket kell cserélni majd, meg kuplungot. ez legyen a legkevesebb ilyen ár mellett.
ez az ár így si olyan kb. mint az átverős hirdetésekben. én E46 20d-t 2002-2004-es kivitelben sem adnék oda ennyiért. ez meg egy E90 széria. 2-2,5 milla körül is lepukkantak vannak ennyiért itthon. szerintem ne habozz, főleg ah tényleg ismered és megbízol benne.
vagy add meg a számát, majd keresztfater megveszi ennyiért.


Ok, lentre írok, még én is csak tanulom a fórumozást itt!
Köszönöm a bíztatást, kezdtek meggyőzni a dologról! Akkor talán még befektetésként is megérné a dolog. Minden esetre a héten döntésre jutok a témában, és értesítelek Titeket. Ha össze is jön a dolog, még legalább egy hónap eltelik a vásárlásig, és addig még jelentkezem a fejleményekkel.
Ha bárkinek javaslata van mire figyeljek, minden tanácsért hálás lennék! Köszönöm mindenkinek előre is!


Egyetértek Yellow-val, szerintem is jó vétel az autó, ha minden úgy van ahogy elmondtad. Én nem aggódnék a motor miatt sem, de egy vezérlést mindenképpen cserélnék, ha eddig még nem történt meg, csak hogy nyugodtan aludjak. (amúgy szerintem Yellow is a vezérműláncra gondolt)
Ezt most lehet, hogy rosszul tudom, de mintha az automata váltósokban nem lenne kettős tömegű, de javítsatok ki ha tévedek.


igazad van elírtam. éjszakás voltam, szóval 30+ órája ébren. előtte valami kettőstömegűről olvastam ez kavarhatott be.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 14:16


Nagla írta:
YELLOW írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!


Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!


légszi ha lehet, akkor ne felülre válaszolj! tudom, nekem is rossz volt megszokni

figyelj. ha valóban olyan patika az autó, és még képes eladás előtt leszervízeltetni, sőt engedni az árból, ami így is nagyon jó!!! szerintem nem kellene, hogy zavarjon, ha esetleg lendkereket kell cserélni majd, meg kuplungot. ez legyen a legkevesebb ilyen ár mellett.
ez az ár így si olyan kb. mint az átverős hirdetésekben. én E46 20d-t 2002-2004-es kivitelben sem adnék oda ennyiért. ez meg egy E90 széria. 2-2,5 milla körül is lepukkantak vannak ennyiért itthon. szerintem ne habozz, főleg ah tényleg ismered és megbízol benne.
vagy add meg a számát, majd keresztfater megveszi ennyiért.


Ok, lentre írok, még én is csak tanulom a fórumozást itt!
Köszönöm a bíztatást, kezdtek meggyőzni a dologról! Akkor talán még befektetésként is megérné a dolog. Minden esetre a héten döntésre jutok a témában, és értesítelek Titeket. Ha össze is jön a dolog, még legalább egy hónap eltelik a vásárlásig, és addig még jelentkezem a fejleményekkel.
Ha bárkinek javaslata van mire figyeljek, minden tanácsért hálás lennék! Köszönöm mindenkinek előre is!


Egyetértek Yellow-val, szerintem is jó vétel az autó, ha minden úgy van ahogy elmondtad. Én nem aggódnék a motor miatt sem, de egy vezérlést mindenképpen cserélnék, ha eddig még nem történt meg, csak hogy nyugodtan aludjak. (amúgy szerintem Yellow is a vezérműláncra gondolt)
Ezt most lehet, hogy rosszul tudom, de mintha az automata váltósokban nem lenne kettős tömegű, de javítsatok ki ha tévedek.

státusz Nagla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 11:23


YELLOW írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!


Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!


légszi ha lehet, akkor ne felülre válaszolj! tudom, nekem is rossz volt megszokni

figyelj. ha valóban olyan patika az autó, és még képes eladás előtt leszervízeltetni, sőt engedni az árból, ami így is nagyon jó!!! szerintem nem kellene, hogy zavarjon, ha esetleg lendkereket kell cserélni majd, meg kuplungot. ez legyen a legkevesebb ilyen ár mellett.
ez az ár így si olyan kb. mint az átverős hirdetésekben. én E46 20d-t 2002-2004-es kivitelben sem adnék oda ennyiért. ez meg egy E90 széria. 2-2,5 milla körül is lepukkantak vannak ennyiért itthon. szerintem ne habozz, főleg ah tényleg ismered és megbízol benne.
vagy add meg a számát, majd keresztfater megveszi ennyiért.


Ok, lentre írok, még én is csak tanulom a fórumozást itt!
Köszönöm a bíztatást, kezdtek meggyőzni a dologról! Akkor talán még befektetésként is megérné a dolog. Minden esetre a héten döntésre jutok a témában, és értesítelek Titeket. Ha össze is jön a dolog, még legalább egy hónap eltelik a vásárlásig, és addig még jelentkezem a fejleményekkel.
Ha bárkinek javaslata van mire figyeljek, minden tanácsért hálás lennék! Köszönöm mindenkinek előre is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 10:26


Nagla írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!


Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!


légszi ha lehet, akkor ne felülre válaszolj! tudom, nekem is rossz volt megszokni

figyelj. ha valóban olyan patika az autó, és még képes eladás előtt leszervízeltetni, sőt engedni az árból, ami így is nagyon jó!!! szerintem nem kellene, hogy zavarjon, ha esetleg lendkereket kell cserélni majd, meg kuplungot. ez legyen a legkevesebb ilyen ár mellett.
ez az ár így si olyan kb. mint az átverős hirdetésekben. én E46 20d-t 2002-2004-es kivitelben sem adnék oda ennyiért. ez meg egy E90 széria. 2-2,5 milla körül is lepukkantak vannak ennyiért itthon. szerintem ne habozz, főleg ah tényleg ismered és megbízol benne.
vagy add meg a számát, majd keresztfater megveszi ennyiért.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 09:55


Nagla írta: Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!

Nálam is detto ez volt a helyzet, autópályán használom, hosszabb utakra. A kettőstömegűt a kuplunggal együtt cserélték, 400e ft körül volt a kettő. Igaz az enyém manuális váltós.

YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!



Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.






státusz Nagla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 23:53


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!

YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!



Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.




státusz Nagla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 23:51


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!