Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 13:13


Sziasztok
Felfigyeltem rá hogy kamiont előzve, intenzívebb gázadásnál 3.- 4.-ben 3000res fordulat felett olyan mintha néha pillanatokra megtorpanna:S
Mitől lehet? légszűrő most lett cserélve esetleg lehet a gázolaj szűjő vagy valami más?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 28. vasárnap, 08:19

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz csikben

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. április 25. csütörtök, 12:41


Sziasztok! Egy problémával kapcsolatban fordulok hozzátok az e60 530D LCI-mmel kapcsolatban. A probléma a következő: elindulásnál kisebb gázt adva, majd elvéve egy érdekes "nyüsszenő" hangot hallat az autó. Gyakran a motorhang is más, kicsit ércesebb. Amikor ezek jelentkeznek, úgy vettem észre az autó kicsit közvetlenebb, gyorsabban reagál a gázadásokra. A km lassan eléri a 180 ezret. Ezen problémán kívül a jármű makulátlan. Korom/füst nincs, olajat nem eszi...
Automata, városi fogyasztása: 9,7 l/100km, gyakran használom rövid utakra.

Az előző témákat, internetet felhasználva nekem két tippem lenne:
1. Turbó kezdi megadni magát, km adott hozzá, a nyüsszögő hang fordulatesésnél is erre utal.
2. A rövid utak miatt gyakran regenerálja a partikerfiltert.

Várom válaszotokat!
Üdv: Benjámin

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 10:31


Sziasztok nekem a problémám az lenne hogy a kocsim alapjáraton szépen jár, de 1200 fordulattól el kezd berregni minél nagyobb a fordulat annál nagyobb a berregés vagy kelepelés nem is tom mihez lehet hasonlítani nagyon aggaszt!
Tud valaki tanácsolni valamit? Előre is köszönöm!

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 10:22


minimal írta:
troooger írta: sziasztok,
Gondoltam a nagy melegben kicsit bekapcsolom a klímát, erre kicsit furi nyöszörgő hangot adott, és nem olyan hideg levegőt fújt mint szokott. Van valakinek ötlete mi lehet a baj?


Vidd el egy klimáshoz, szerintem csak tölteni kell.


oké, köszönöm! Egy töltés milyen árban van? És kb mennyi idő?

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 09:41


troooger írta: sziasztok,
Gondoltam a nagy melegben kicsit bekapcsolom a klímát, erre kicsit furi nyöszörgő hangot adott, és nem olyan hideg levegőt fújt mint szokott. Van valakinek ötlete mi lehet a baj?


Vidd el egy klimáshoz, szerintem csak tölteni kell.


troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 08:54


sziasztok,
Gondoltam a nagy melegben kicsit bekapcsolom a klímát, erre kicsit furi nyöszörgő hangot adott, és nem olyan hideg levegőt fújt mint szokott. Van valakinek ötlete mi lehet a baj?

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 20:17


Sziasztok!

Ma udvarba való beálláskor fura hangra lettem figyelmes... ha jobbra tekerem a kormányt, kattogó, kopogó hang jön a jobb első keréktől :/ Mentem néhány kört és ott is kopogott lassú kanyarodásnál, plusz álló helyzetben, üresben is! Toronycsapágyra gondolok.

Viszont, ami nagyon fura, hogy "Pihentettem" kb 2 órát, most meg már nem csinálja. Kipróbáltam mindenféle sebességű kanyarodást, hajtottam egy kicsit, de semmi zaj.

Találkozott már valaki ilyen problémával? Normális, hogy "elmúlik"?
Köszi!


zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 15:31


Mitől rángat az autó alacsony sebességnél ha csúsztatom a kuplungot?

Nem általános, néha jön elő. Induláskor csúsztatáskor egy ponton ha ott tartom a kuplungot, elkezd iszonyatosan rázni a kaszni, de nem fulladozik, mert a fordulat jóval ezer felett van stabilan. valami baja van a lendkeréknek, vagy kuplungtárcsának? mintha nem kapna rá....

motor tiptop, annak semmi baja, ezen kívül ha épp nincs ilyenje megy mint a szél. már az erejéhez képest

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 15:16


valter320d írta:
kecsurobi írta:
Tano írta:
csaki91 írta: Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi


Szerintem megcsúszott a kuplungod, és azért pörgött fel anélkül hogy gyorsult volna. Pedig ez inkább a nagyobb fokozatoknál fordul elő először.


vagy lehet turbó nyomás szabályzó szelep nekem is megkéne már nézni de sose érek oda van hogy elkezd huzni utána 2000fordulatnál 4 esbe kicsit megtorpan utána megint megy mióta chipeltem a kocsit nem annyira észre vehető.


Ugyan ezt csinálta nekem is 2000 nél volt egy torpanás nem nagy egy kicsike :mrgreen már annyira nem észrevehető szerintem a geo volt letapadva!


nekem nincs letapadva semmi megnézettetem turbosal és azt mondta minden rendbe van vele


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 21:50


kecsurobi írta:
Tano írta:
csaki91 írta: Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi


Szerintem megcsúszott a kuplungod, és azért pörgött fel anélkül hogy gyorsult volna. Pedig ez inkább a nagyobb fokozatoknál fordul elő először.


vagy lehet turbó nyomás szabályzó szelep nekem is megkéne már nézni de sose érek oda van hogy elkezd huzni utána 2000fordulatnál 4 esbe kicsit megtorpan utána megint megy mióta chipeltem a kocsit nem annyira észre vehető.


Ugyan ezt csinálta nekem is 2000 nél volt egy torpanás nem nagy egy kicsike :mrgreen már annyira nem észrevehető szerintem a geo volt letapadva!

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 21:06


Tano írta:
csaki91 írta: Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi


Szerintem megcsúszott a kuplungod, és azért pörgött fel anélkül hogy gyorsult volna. Pedig ez inkább a nagyobb fokozatoknál fordul elő először.


vagy lehet turbó nyomás szabályzó szelep nekem is megkéne már nézni de sose érek oda van hogy elkezd huzni utána 2000fordulatnál 4 esbe kicsit megtorpan utána megint megy mióta chipeltem a kocsit nem annyira észre vehető.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 14:34


csaki91 írta: Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi


Szerintem megcsúszott a kuplungod, és azért pörgött fel anélkül hogy gyorsult volna. Pedig ez inkább a nagyobb fokozatoknál fordul elő először.

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 10:10


YELLOW írta:
csaki91 írta: Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi


nos. nekem benyás van, de én télen tesztelgettem a DSC-t. hóban folyamatosan "kipörgő" kerékkel, ugye a DSC foylamatosan jelzett a műszerfalon, 2ezres fordulaton állt a mutató mint a cövek, akárhogy nyomtam.


ezzel nem is lenne baj de a DSC visszajelzőlámpa nem világitott
ja joltudom csak akkor avatkozik be ha villog vagy világit

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 07:45


csaki91 írta: Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi


nos. nekem benyás van, de én télen tesztelgettem a DSC-t. hóban folyamatosan "kipörgő" kerékkel, ugye a DSC foylamatosan jelzett a műszerfalon, 2ezres fordulaton állt a mutató mint a cövek, akárhogy nyomtam.

csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 22:57


Sziasztok

Ma ugy gondoltam egy picit meghajtom a kocsit...1esbe elég hirtelen indultam (bekapcsolt DSCvel) azt vettem észre hogy hirtelen megindult aztán visszahőkölt de a fordulatszám az ment fel 4 ezerig gyorsan beváltottam 2esbe de ott a fordulat 2ezernél megállt pedig padlógázzal ment a kocsi
3 4 mp után leszálltam a gázról majd megint ráléptem de onnantol már huzott
Miután megálltam ráléptem párszor a gázra de a turbo jol szolt
Nem lehetett valami pillanatnyi elekronikai hiba? Mert azota semmi baja

Elöre is köszi