autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 21:28


zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.


alacsony fordulaton is hallod a turbót fütyülni?


Igen,alacsony fordulaton is fütyül,persze nem annyira mint magas fordulaton

légtömegmérő?


Igen erre is gondoltam,de a napokba cseréljük a kartergázszűrőt,az lehet probléma?
A légszűrő az szerintem olajos,mivel kiszakadt a rezgéscsillapító és felnyomja a kormot,akkor lehet nem kap jó adatot a légtömegmérő,nem?


Ha lehúzod a az egr-ről a vákum vezérlőt akkor megszűnik a vákum a turbóvezérléshez is
ugyanis egy rendszeren vannak.
ha ki akarod iktatni az egr-t akkor lehúzott gumicsövet el kell dugaszolnod kb egy M5-ös csavar megteszi.
hasonló gondom volt és a tankban lévő üzemanyagszivattyú felélesztése megoldotta a problémát.
Vákum vezérlés:
http://www.realoem.com/bmw/par...&fg=45


de mielőtt bármit tennél egy diagnosztika sokat segíthet.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. június 20. csütörtök, 21:32

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 21:14


Padre323i írta:
baloe írta: sziasztok!kb 3 hónaja vettem egy e36 318i-t.az a bajom hogy "szerintem" nem megy elég jól!elötte e30 320am volt,kis bütykóléssel ment mint a rakéta!simán füstöltem vele a 225 r17 gumikat,ez az uj meg lusta mint a lajhár!hirröl se közeliti meg a régi 20ast!szóval nem megy!tudnátok segiteni hogy mit csináljak vele,vagy törödjek bele hogy ez ijen és kész?!elöre is köszönöm a hozzászólásokat!!!


34 ló különbséget sajnos már igencsak észre lehet venni,+ a 4 hengeres eleve nyomatékszegényebb mint a 6.



őőő egy 4 hengeres hamarabb pörög fel, mondhatni jobban "tölt" nyomatékszegény? 15Nm különbség van, vagy 10 pl a 150lovas 6 hengeres, meg az enyém között.
az iS meg simán veri a 20i-t. tehát ha iS-ről beszélünk akkor ott valami gond van. de ilyen idős motornál a kopástól kezdve bármi lehet dugulás, szűrő, stb.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 21:07


baloe írta: sziasztok!kb 3 hónaja vettem egy e36 318i-t.az a bajom hogy "szerintem" nem megy elég jól!elötte e30 320am volt,kis bütykóléssel ment mint a rakéta!simán füstöltem vele a 225 r17 gumikat,ez az uj meg lusta mint a lajhár!hirröl se közeliti meg a régi 20ast!szóval nem megy!tudnátok segiteni hogy mit csináljak vele,vagy törödjek bele hogy ez ijen és kész?!elöre is köszönöm a hozzászólásokat!!!


34 ló különbséget sajnos már igencsak észre lehet venni,+ a 4 hengeres eleve nyomatékszegényebb mint a 6.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 21:04


baloe írta: sziasztok!kb 3 hónaja vettem egy e36 318i-t.az a bajom hogy "szerintem" nem megy elég jól!elötte e30 320am volt,kis bütykóléssel ment mint a rakéta!simán füstöltem vele a 225 r17 gumikat,ez az uj meg lusta mint a lajhár!hirröl se közeliti meg a régi 20ast!szóval nem megy!tudnátok segiteni hogy mit csináljak vele,vagy törödjek bele hogy ez ijen és kész?!elöre is köszönöm a hozzászólásokat!!!


318i de melyik motorral, az iS M42 vagy a sima 1.8 M40? mert max az iS veszi fel a versenyt egy 20i-vel, vagy az enyém

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1992

státusz baloe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 20:58


sziasztok!kb 3 hónaja vettem egy e36 318i-t.az a bajom hogy "szerintem" nem megy elég jól!elötte e30 320am volt,kis bütykóléssel ment mint a rakéta!simán füstöltem vele a 225 r17 gumikat,ez az uj meg lusta mint a lajhár!hirröl se közeliti meg a régi 20ast!szóval nem megy!tudnátok segiteni hogy mit csináljak vele,vagy törödjek bele hogy ez ijen és kész?!elöre is köszönöm a hozzászólásokat!!!

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 23:46


valter320d írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.


alacsony fordulaton is hallod a turbót fütyülni?


Igen,alacsony fordulaton is fütyül,persze nem annyira mint magas fordulaton

légtömegmérő?


Igen erre is gondoltam,de a napokba cseréljük a kartergázszűrőt,az lehet probléma?
A légszűrő az szerintem olajos,mivel kiszakadt a rezgéscsillapító és felnyomja a kormot,akkor lehet nem kap jó adatot a légtömegmérő,nem?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 23:36


zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.


alacsony fordulaton is hallod a turbót fütyülni?


Igen,alacsony fordulaton is fütyül,persze nem annyira mint magas fordulaton

légtömegmérő?



zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 23:33


valter320d írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.


alacsony fordulaton is hallod a turbót fütyülni?


Igen,alacsony fordulaton is fütyül,persze nem annyira mint magas fordulaton


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 23:29


zoli900 írta: Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.


alacsony fordulaton is hallod a turbót fütyülni?

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 23:25


Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 19:55


YELLOW írta:
hil írta:
andree írta: Sziasztok!
Egy közeli ismerősömnek van egy E46 320i M42 blokkal ami ha jól tudom egy e90-es motor. Én nem nagyon tudok neki segíteni de a benzines fórumtársak hátha.
A hiba a következő: ha a kocsi sokat áll a napon, akkor menet közben egyszer csak leáll. 5 percet vár indít majd simán megy megint egy darabig aztán kezdi újra. Amikor reggel indul akkor mehet bármennyit, de ha délután amikor már fel van forrósodva akkor egy negyven km-es úton kb 10szer leáll. Vizet nem forralja, benya van benne.
Holnap teszik gépre, de addig hátha van valakinek valami ötlete.
Köszönöm a válaszokat.

Üdv!

Szia!
Ez szinte teljesen egyértelmű, hogy főtengely jeladó. Diaggal hiába nézitek, mert nem írja be hibának.

bye:hil



de az nem M42, hanem N42, vagy N46. amúgy sanszos...


Jogos, nem is nagyon tudom és el is írtam

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 19:47


hil írta:
andree írta: Sziasztok!
Egy közeli ismerősömnek van egy E46 320i M42 blokkal ami ha jól tudom egy e90-es motor. Én nem nagyon tudok neki segíteni de a benzines fórumtársak hátha.
A hiba a következő: ha a kocsi sokat áll a napon, akkor menet közben egyszer csak leáll. 5 percet vár indít majd simán megy megint egy darabig aztán kezdi újra. Amikor reggel indul akkor mehet bármennyit, de ha délután amikor már fel van forrósodva akkor egy negyven km-es úton kb 10szer leáll. Vizet nem forralja, benya van benne.
Holnap teszik gépre, de addig hátha van valakinek valami ötlete.
Köszönöm a válaszokat.

Üdv!

Szia!
Ez szinte teljesen egyértelmű, hogy főtengely jeladó. Diaggal hiába nézitek, mert nem írja be hibának.

bye:hil



de az nem M42, hanem N42, vagy N46. amúgy sanszos...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 19:17


andree írta: Sziasztok!
Egy közeli ismerősömnek van egy E46 320i M42 blokkal ami ha jól tudom egy e90-es motor. Én nem nagyon tudok neki segíteni de a benzines fórumtársak hátha.
A hiba a következő: ha a kocsi sokat áll a napon, akkor menet közben egyszer csak leáll. 5 percet vár indít majd simán megy megint egy darabig aztán kezdi újra. Amikor reggel indul akkor mehet bármennyit, de ha délután amikor már fel van forrósodva akkor egy negyven km-es úton kb 10szer leáll. Vizet nem forralja, benya van benne.
Holnap teszik gépre, de addig hátha van valakinek valami ötlete.
Köszönöm a válaszokat.

Üdv!

Szia!
Ez szinte teljesen egyértelmű, hogy főtengely jeladó. Diaggal hiába nézitek, mert nem írja be hibának.

bye:hil



andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 19:05


Sziasztok!
Egy közeli ismerősömnek van egy E46 320i M42 blokkal ami ha jól tudom egy e90-es motor. Én nem nagyon tudok neki segíteni de a benzines fórumtársak hátha.
A hiba a következő: ha a kocsi sokat áll a napon, akkor menet közben egyszer csak leáll. 5 percet vár indít majd simán megy megint egy darabig aztán kezdi újra. Amikor reggel indul akkor mehet bármennyit, de ha délután amikor már fel van forrósodva akkor egy negyven km-es úton kb 10szer leáll. Vizet nem forralja, benya van benne.
Holnap teszik gépre, de addig hátha van valakinek valami ötlete.
Köszönöm a válaszokat.

Üdv!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 22:51


valter320d írta:
Bero írta: És ez inkább drága vagy szerelős dolog? Köszi a segítséget!!!


Szia nem drága mert max 5000 böl megvan a cucc,csak az hogy leveszitek a váltót,és aztán vissza ezt már ti tudjátok mennyire vagytok bevállalósak és nem ijedtek meg egy kis elakadástól!


Nem vagyunk ijedősök ) Köszi a segítséget!