- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 21:28
zoli900 írta:valter320d írta:zoli900 írta:valter320d írta:zoli900 írta: Szevasztok!
Probléma a következő: Most cseréltünk 2 hónapja turbót (már az előtt se ment mert le volt tapadva) most pedig azt produkálja,hogy megyek vele tempósan,de max. gyorsulást sosem tud csinálni,és egy idő után elmegy belőle az szinte teljesen erő de a turbót még hallom fütyülni.
Ilyenkor leállítom,2 mp-t várok beindítom és jól megy az autó kb. fél percig.
Esetleg koszos légszűrő,kartergázszűrő,vagy lambda-szonda okozhatja-e ezt a problémát?
Az EGR-ről le van húzva a vákum cső,ez is érdekes mert ha visszadugom már is nincs turbónyomás,ha meg lehúzom meg jön nyomás.
Néztem,ahogy éreztem nincs vákum a csőben,de a turbó pedig kap vákumot-ha jól tudom ezek egy csövön mennek,csak az EGR előtt még van egy nyomás converter.
Kicsit hosszúra sikerült,de kíváncsi vagyok mi lehet a hiba,mert már nagyon idegesítő,hogy valamikor előzök és elmegy az erő,szerintem az EGR nélkül nem megy át a Taxi műszakin.
alacsony fordulaton is hallod a turbót fütyülni?
Igen,alacsony fordulaton is fütyül,persze nem annyira mint magas fordulaton
légtömegmérő?
Igen erre is gondoltam,de a napokba cseréljük a kartergázszűrőt,az lehet probléma?
A légszűrő az szerintem olajos,mivel kiszakadt a rezgéscsillapító és felnyomja a kormot,akkor lehet nem kap jó adatot a légtömegmérő,nem?
Ha lehúzod a az egr-ről a vákum vezérlőt akkor megszűnik a vákum a turbóvezérléshez is
ugyanis egy rendszeren vannak.
ha ki akarod iktatni az egr-t akkor lehúzott gumicsövet el kell dugaszolnod kb egy M5-ös csavar megteszi.
hasonló gondom volt és a tankban lévő üzemanyagszivattyú felélesztése megoldotta a problémát.
Vákum vezérlés:
http://www.realoem.com/bmw/par...&fg=45
de mielőtt bármit tennél egy diagnosztika sokat segíthet.
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. június 20. csütörtök, 21:32