szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 18:20


konkolyd írta: Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdát ami kicsit ciki volt.

Előre is köszi!


Süni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 17:53


Sziasztok! Ki tud nekem segíteni mi lehet a baj?
E46 coupe, leállítom a motort, leveszem a gyújtást, minden kikapcsol, de a fűtőventillátor néha néha felpörög pár másodpercre(digit klíma). Önmagában ez nem érdekelne, mert pörögjön ha akar, de 3 nap alatt leszívta nullára az akksimat és a csajomnak kellett betolni a verdát ami kicsit ciki volt.

Előre is köszi!

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 17:26


Pocses írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.


utangyartottat nem javaslom...csak bosch

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 16:58


BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!


Ez úgy néz ki mint ami belevaló a Tiedbe és az enyémbe is. Nagyon jó ár, én kedvezménnyel tudnék venni 22 papírért Magneti Marelli márkát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 15:57


YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.


http://racing-bazar.hu/alkatre...ri_minoseg

Ez a fajta után gyártott jó lehet bele? (csak mert ahogy néztem 80 ezer körül mozognak)!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 10:45


BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


hát sokáig nem célszerű úgy használni... a fogyasztásod megnő, nem lesz olyan dinamikus az autó. szóval célszerű cserélni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. szeptember 30. hétfő, 10:30


YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.


Igen lényegében sikerült kipróbálnom. Valószínű a légtömegmérővel lesznek gondok. Ha lehúzom a csatlakozóját, abban a pillanatban -1010000 fokban is tökéletesen jár a motor... Ma fogom megpucolni, remélem segíteni fog rajta és nem kell egyből cserélnem, mert ahogy néztem elér húzós az áruk... :/
Ergó: Mivan akkor ha folyton lehúzkodom vagy esetleg nem is rakom vissza a légtömegmérő csatlakozóját. Erre, hogy reagál az autó/motor? Káros?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 19:47


ATiiSP írta:
valter320d írta:
ATiiSP írta:
hancurozo írta:
ATiiSP írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?


A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink


Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.


Szia
Kérdezd bmw320d4 et ő megmondja de élőadatot is néznetek kéne szerintem!


Szia. Koszi h irtal. Minden esetre azota a legtomegnopvelo csatlakozojat lehuztam h kiprobaljam ugy mit reagal(masik topicban olvastam rola) es sokkal jobb lett. bar 3.5 rmp nel meg mindig letilt.



az nem feltétlen baj, hogy letilt... viszont ha megszűnt a korábbi dolog, akkor gyanúsan légtömegmérő hiba. ha tudsz szerezz egy működő próbadarabot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 17:51


valter320d írta:
ATiiSP írta:
hancurozo írta:
ATiiSP írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?


A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink


Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.


Szia
Kérdezd bmw320d4 et ő megmondja de élőadatot is néznetek kéne szerintem!


Szia. Koszi h irtal. Minden esetre azota a legtomegnopvelo csatlakozojat lehuztam h kiprobaljam ugy mit reagal(masik topicban olvastam rola) es sokkal jobb lett. bar 3.5 rmp nel meg mindig letilt.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 06:01


ATiiSP írta:
hancurozo írta:
ATiiSP írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?


A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink


Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.


Szia
Kérdezd bmw320d4 et ő megmondja de élőadatot is néznetek kéne szerintem!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 22:32


hancurozo írta:
ATiiSP írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?


A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink


Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 17:47


ATiiSP írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?


A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 16:56


ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 22:46


szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


Mivel nincs kitöltve rendesen az adatlapod nem tudunk ajánlani senkit kihez vidd el.. azt írtad nagynyomású pumpa(??) cserélve..adagolóra gondolsz??


Kulfoldon tartozkodom, igy az elvitel nem megoldhato. Igen a gazolaj adagolora gondoltam csak nem vagyok tisztaba a pontos megnevezesevel. Esetleg valami kiindulas is sokat segitene, itt a szerelok nem tudjak h mi a problema.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 22:06


ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


Mivel nincs kitöltve rendesen az adatlapod nem tudunk ajánlani senkit kihez vidd el.. azt írtad nagynyomású pumpa(??) cserélve..adagolóra gondolsz??