hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 19:40


hriazikc írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Mi lehet a baj? Tegnap hazafelé már 2.-ban rángatózott az autó, nem akart húzni. Ma el akartam vele menni itthonról, beindult, majd elkezdett dadogni, rángatózni, majd lefulladt. Kicsit később már be sem indult. Diagnosztika nem talál semmi motorhibát. Mostanában csinált olyat, hogy menetközben feldobta ez EML+DSC+Kézifék lámpákat és visszavette a teljesítményt. Voltam szakinál, aki szintén nem diagnosztizált semmit. Azt javasolta figyeljem a feszültséget, és ha továbbra is fenn áll a probléma, cseréljek akksit. A mostani jelenség (nem indul) nem tudom, hogy összefügghet-e ezzel?! Esetleg akksi baj lehet?

Ha valaki tapasztalt hasonlót, ossza meg legyen szíves a megoldást!

Köszi,
Csabi


ez nem akksi, azt a szakit kerüld el ha rossz az akksi és nem indul akkor csak kattogó hangokat hallasz, és villog a helyzetjelző.
viszont én leszedném az akksi sarukat. majd vissza. előfordulhat, hogy összeakadt valami. hírtelen én üzemanyag, vagy trafóra gondoltam, aztán ahogy írtad a kigyulladást... illetve átnéznám a biztiket. mivel ha rosszalkodik a DSC, az ugye mókol a gázzal is. lehet álló helyben is azt jelet küldi, hogy csúszik az autó, oszt elveszi a gázt.

szóval előbb akksi leköt. addig nézd végig a biztiket (kesztyűtartó kinyit, felül lenyit), aztán vissza a sarukat és próba.




Köszi a tippet, mindenképpen kipróbálom!!!




Szombaton kipróbáltam, amit tanácsoltál, csak a sok délelőtti indítástól az akksi megnyekkent. Szóval már csak kattogott. Tegnap este próbáltuk bikázni, tekert, de beindulni nem akart. Jött a tipp egy ex BMW szervizestől, hogy nézzük meg az AC pumpa zúg-e. Kibontottuk, persze nem zúgott. Néztük a biztijét, az jó volt. Kimértük, áram ment hátra a pumpához, de a pumpa direktbe kötve 12V-ra, sem ment. Így ma pumpa kibont, aztán irány a bolt. Pár óra alatt megvolt az egész művelet, hidegben, fagyban, itt a ház előtt a parkolóban
Örülök, hogy ez megoldódott, de aggaszt, hogy ettól még valószínűleg az a baj nem fog megszűnni, hogy a hiba jelző lámpákat feldobálja.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 13:17


Idézet: nem indul csak az also szivetyum a szürő elött egy folytába jár és kb 2 perc után abba hadja. de utána se indul. hátul az ülés alatti szivagyu az a jobb oldalán van az anyos ülés felőll?


Igen


magnat200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz magnat200

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 13:11


YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta: Sziasztok segitségetekre volna szükségem tegnap óta nem indul a kocsi csak teker és mikor gyujtásra teszem akkor egy folytába búg valami. Máskor is bugott inditás előtt de pármásodperc után elhalkult. tipus e46 320d 2003


hát ez AC pumpa lesz. AZért búg folyamatosan, mert nem képes a nyomást megtartani, ezt tartom valószínűnek.
csak egy apró kérdés, mert megszólnak megint. most nincs véletlen túl kevés üzemanyag a tankban?


kb 10 liter. De tegnap délután kitekertem a nyakát bugott játszottam a gázzal és be indult leállitottam utána inditottam egyböl járt kb alapjáraton 10 percet megált utána megint csak bugott


mondjuk enekd van az ülés alatt a kasztni alján is a szűrőnél egymásik pumpa is. lehet az a kakás. de ez gyanús, hogy pumpa, én 90%-ot merek neki adni. hogy melyik, azt meg szerelő megmondja, mert gondolom üzemanyag nyomást úgysem tudsz mérni. mondjuk anniyt lehet, hogy ráadod a gyújtást, hogy búgjon, aztán alányulsz az autónak a pumpához. ha azon érzed, hogy az dolgozna iylen szarul, akkor az a rossz. a másikat meg a hátsó ülés felszedve tudod kifülelni jobban.


De mostha hozok bele kb 30 litert akkor szerinted életre keltem hogy a szerelőig elvigyem?




ha hozol bele 30-at, nem lesz gáz. utána nyugodtan lehet szerelőhöz vinni, mert a tankból nem folyik ki. viszont ha 30 literrel beröffen, akkor már tutti 100%, hogy a pumpa az. sokat segít az üzemanyag súly (nyomása) a rendszernek. ha gyenge a pumpa, és kevés az anyag, akkor kezd el bukdácsolni. szóval egy próbát megér, de ha be is indul mihamarabb a rossz pumpát cserélni kell, mert egyszer megáll menet közben, akkor tréler.

szerk.: na meg persze az ülés alatti szűrő is lehet eldugulva, de ezt nyomás méréssel lehet szűrő előtt és után mérni mondjuk. ha nem tudni mikor volt cserélve érdemes azt is cserélni.


Nem jött össze.rá néztem aknából és az alsó szivagyut széthuztam a gázolaj szürő előtt rá tettem gyujtásra ás csak ugy nyomta a gázolajt de zajos a szivagyú de a rendszerbe nyom gázolajt. de az ülés alati igy ki van zárva vagy lehet attol rossz mert azt nem néztem.



ezezl a másik van kizárva, vagyis tulajdonképpen az sincs. az oké, hogy nyomja, de vajon elegendő nyomással? az a lényeg, nem ejti-e vissza a nyomást.
amit csináltál ezzel a szűrő és melletet a másik pumpa nem lett lellenőrizve.
üzemanyagot vittél bele? úgy sem indult?


nem indul csak az also szivetyum a szürő elött egy folytába jár és kb 2 perc után abba hadja. de utána se indul. hátul az ülés alatti szivagyu az a jobb oldalán van az anyos ülés felőll?



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 13:01


Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 12:57


magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta: Sziasztok segitségetekre volna szükségem tegnap óta nem indul a kocsi csak teker és mikor gyujtásra teszem akkor egy folytába búg valami. Máskor is bugott inditás előtt de pármásodperc után elhalkult. tipus e46 320d 2003


hát ez AC pumpa lesz. AZért búg folyamatosan, mert nem képes a nyomást megtartani, ezt tartom valószínűnek.
csak egy apró kérdés, mert megszólnak megint. most nincs véletlen túl kevés üzemanyag a tankban?


kb 10 liter. De tegnap délután kitekertem a nyakát bugott játszottam a gázzal és be indult leállitottam utána inditottam egyböl járt kb alapjáraton 10 percet megált utána megint csak bugott


mondjuk enekd van az ülés alatt a kasztni alján is a szűrőnél egymásik pumpa is. lehet az a kakás. de ez gyanús, hogy pumpa, én 90%-ot merek neki adni. hogy melyik, azt meg szerelő megmondja, mert gondolom üzemanyag nyomást úgysem tudsz mérni. mondjuk anniyt lehet, hogy ráadod a gyújtást, hogy búgjon, aztán alányulsz az autónak a pumpához. ha azon érzed, hogy az dolgozna iylen szarul, akkor az a rossz. a másikat meg a hátsó ülés felszedve tudod kifülelni jobban.


De mostha hozok bele kb 30 litert akkor szerinted életre keltem hogy a szerelőig elvigyem?




ha hozol bele 30-at, nem lesz gáz. utána nyugodtan lehet szerelőhöz vinni, mert a tankból nem folyik ki. viszont ha 30 literrel beröffen, akkor már tutti 100%, hogy a pumpa az. sokat segít az üzemanyag súly (nyomása) a rendszernek. ha gyenge a pumpa, és kevés az anyag, akkor kezd el bukdácsolni. szóval egy próbát megér, de ha be is indul mihamarabb a rossz pumpát cserélni kell, mert egyszer megáll menet közben, akkor tréler.

szerk.: na meg persze az ülés alatti szűrő is lehet eldugulva, de ezt nyomás méréssel lehet szűrő előtt és után mérni mondjuk. ha nem tudni mikor volt cserélve érdemes azt is cserélni.


Nem jött össze.rá néztem aknából és az alsó szivagyut széthuztam a gázolaj szürő előtt rá tettem gyujtásra ás csak ugy nyomta a gázolajt de zajos a szivagyú de a rendszerbe nyom gázolajt. de az ülés alati igy ki van zárva vagy lehet attol rossz mert azt nem néztem.



ezezl a másik van kizárva, vagyis tulajdonképpen az sincs. az oké, hogy nyomja, de vajon elegendő nyomással? az a lényeg, nem ejti-e vissza a nyomást.
amit csináltál ezzel a szűrő és melletet a másik pumpa nem lett lellenőrizve.
üzemanyagot vittél bele? úgy sem indult?

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 12:49


Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is

magnat200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz magnat200

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 12:37


YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta: Sziasztok segitségetekre volna szükségem tegnap óta nem indul a kocsi csak teker és mikor gyujtásra teszem akkor egy folytába búg valami. Máskor is bugott inditás előtt de pármásodperc után elhalkult. tipus e46 320d 2003


hát ez AC pumpa lesz. AZért búg folyamatosan, mert nem képes a nyomást megtartani, ezt tartom valószínűnek.
csak egy apró kérdés, mert megszólnak megint. most nincs véletlen túl kevés üzemanyag a tankban?


kb 10 liter. De tegnap délután kitekertem a nyakát bugott játszottam a gázzal és be indult leállitottam utána inditottam egyböl járt kb alapjáraton 10 percet megált utána megint csak bugott


mondjuk enekd van az ülés alatt a kasztni alján is a szűrőnél egymásik pumpa is. lehet az a kakás. de ez gyanús, hogy pumpa, én 90%-ot merek neki adni. hogy melyik, azt meg szerelő megmondja, mert gondolom üzemanyag nyomást úgysem tudsz mérni. mondjuk anniyt lehet, hogy ráadod a gyújtást, hogy búgjon, aztán alányulsz az autónak a pumpához. ha azon érzed, hogy az dolgozna iylen szarul, akkor az a rossz. a másikat meg a hátsó ülés felszedve tudod kifülelni jobban.


De mostha hozok bele kb 30 litert akkor szerinted életre keltem hogy a szerelőig elvigyem?




ha hozol bele 30-at, nem lesz gáz. utána nyugodtan lehet szerelőhöz vinni, mert a tankból nem folyik ki. viszont ha 30 literrel beröffen, akkor már tutti 100%, hogy a pumpa az. sokat segít az üzemanyag súly (nyomása) a rendszernek. ha gyenge a pumpa, és kevés az anyag, akkor kezd el bukdácsolni. szóval egy próbát megér, de ha be is indul mihamarabb a rossz pumpát cserélni kell, mert egyszer megáll menet közben, akkor tréler.

szerk.: na meg persze az ülés alatti szűrő is lehet eldugulva, de ezt nyomás méréssel lehet szűrő előtt és után mérni mondjuk. ha nem tudni mikor volt cserélve érdemes azt is cserélni.


Nem jött össze.rá néztem aknából és az alsó szivagyut széthuztam a gázolaj szürő előtt rá tettem gyujtásra ás csak ugy nyomta a gázolajt de zajos a szivagyú de a rendszerbe nyom gázolajt. de az ülés alati igy ki van zárva vagy lehet attol rossz mert azt nem néztem.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 23. hétfő, 12:38


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 10:05


haka írta: Hali,

Na csak hogy a végét is leírjam a történetnek.
A két "új" csúccsal minden a régi, sőt, most már nem is füstöl a gép és gondolom jobban is fogyaszt!
Az érdekesség ugye, hogy a diag jónak jelezte mind a 4-et, és 2 javíthatatlan volt..
A szerelésről meg annyit csak, hogy a Ricsi úgy szerezte bele a bontottakat egy napon belül, hogy közben be is vizsgáltatta, ne kerüljön bele szar stb. ^^
Ja és a 4 csúcs nem volt összeprogramozva, ami benne volt... És közben a hangján, vagy a teljesítményén nem is érződött...

Lényeg, hogy most már jó


Ja szívott vele rendesen pont ott voltam.



haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 21:37


Hali,

Na csak hogy a végét is leírjam a történetnek.
A két "új" csúccsal minden a régi, sőt, most már nem is füstöl a gép és gondolom jobban is fogyaszt!
Az érdekesség ugye, hogy a diag jónak jelezte mind a 4-et, és 2 javíthatatlan volt..
A szerelésről meg annyit csak, hogy a Ricsi úgy szerezte bele a bontottakat egy napon belül, hogy közben be is vizsgáltatta, ne kerüljön bele szar stb. ^^
Ja és a 4 csúcs nem volt összeprogramozva, ami benne volt... És közben a hangján, vagy a teljesítményén nem is érződött...

Lényeg, hogy most már jó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 18:06


hriazikc írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Mi lehet a baj? Tegnap hazafelé már 2.-ban rángatózott az autó, nem akart húzni. Ma el akartam vele menni itthonról, beindult, majd elkezdett dadogni, rángatózni, majd lefulladt. Kicsit később már be sem indult. Diagnosztika nem talál semmi motorhibát. Mostanában csinált olyat, hogy menetközben feldobta ez EML+DSC+Kézifék lámpákat és visszavette a teljesítményt. Voltam szakinál, aki szintén nem diagnosztizált semmit. Azt javasolta figyeljem a feszültséget, és ha továbbra is fenn áll a probléma, cseréljek akksit. A mostani jelenség (nem indul) nem tudom, hogy összefügghet-e ezzel?! Esetleg akksi baj lehet?

Ha valaki tapasztalt hasonlót, ossza meg legyen szíves a megoldást!

Köszi,
Csabi


ez nem akksi, azt a szakit kerüld el ha rossz az akksi és nem indul akkor csak kattogó hangokat hallasz, és villog a helyzetjelző.
viszont én leszedném az akksi sarukat. majd vissza. előfordulhat, hogy összeakadt valami. hírtelen én üzemanyag, vagy trafóra gondoltam, aztán ahogy írtad a kigyulladást... illetve átnéznám a biztiket. mivel ha rosszalkodik a DSC, az ugye mókol a gázzal is. lehet álló helyben is azt jelet küldi, hogy csúszik az autó, oszt elveszi a gázt.

szóval előbb akksi leköt. addig nézd végig a biztiket (kesztyűtartó kinyit, felül lenyit), aztán vissza a sarukat és próba.




Köszi a tippet, mindenképpen kipróbálom!!!


de azért írd meg, hogy mire jutottál...

hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 17:36


YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Mi lehet a baj? Tegnap hazafelé már 2.-ban rángatózott az autó, nem akart húzni. Ma el akartam vele menni itthonról, beindult, majd elkezdett dadogni, rángatózni, majd lefulladt. Kicsit később már be sem indult. Diagnosztika nem talál semmi motorhibát. Mostanában csinált olyat, hogy menetközben feldobta ez EML+DSC+Kézifék lámpákat és visszavette a teljesítményt. Voltam szakinál, aki szintén nem diagnosztizált semmit. Azt javasolta figyeljem a feszültséget, és ha továbbra is fenn áll a probléma, cseréljek akksit. A mostani jelenség (nem indul) nem tudom, hogy összefügghet-e ezzel?! Esetleg akksi baj lehet?

Ha valaki tapasztalt hasonlót, ossza meg legyen szíves a megoldást!

Köszi,
Csabi


ez nem akksi, azt a szakit kerüld el ha rossz az akksi és nem indul akkor csak kattogó hangokat hallasz, és villog a helyzetjelző.
viszont én leszedném az akksi sarukat. majd vissza. előfordulhat, hogy összeakadt valami. hírtelen én üzemanyag, vagy trafóra gondoltam, aztán ahogy írtad a kigyulladást... illetve átnéznám a biztiket. mivel ha rosszalkodik a DSC, az ugye mókol a gázzal is. lehet álló helyben is azt jelet küldi, hogy csúszik az autó, oszt elveszi a gázt.

szóval előbb akksi leköt. addig nézd végig a biztiket (kesztyűtartó kinyit, felül lenyit), aztán vissza a sarukat és próba.




Köszi a tippet, mindenképpen kipróbálom!!!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 17:24


hriazikc írta: Sziasztok,

Mi lehet a baj? Tegnap hazafelé már 2.-ban rángatózott az autó, nem akart húzni. Ma el akartam vele menni itthonról, beindult, majd elkezdett dadogni, rángatózni, majd lefulladt. Kicsit később már be sem indult. Diagnosztika nem talál semmi motorhibát. Mostanában csinált olyat, hogy menetközben feldobta ez EML+DSC+Kézifék lámpákat és visszavette a teljesítményt. Voltam szakinál, aki szintén nem diagnosztizált semmit. Azt javasolta figyeljem a feszültséget, és ha továbbra is fenn áll a probléma, cseréljek akksit. A mostani jelenség (nem indul) nem tudom, hogy összefügghet-e ezzel?! Esetleg akksi baj lehet?

Ha valaki tapasztalt hasonlót, ossza meg legyen szíves a megoldást!

Köszi,
Csabi


ez nem akksi, azt a szakit kerüld el ha rossz az akksi és nem indul akkor csak kattogó hangokat hallasz, és villog a helyzetjelző.
viszont én leszedném az akksi sarukat. majd vissza. előfordulhat, hogy összeakadt valami. hírtelen én üzemanyag, vagy trafóra gondoltam, aztán ahogy írtad a kigyulladást... illetve átnéznám a biztiket. mivel ha rosszalkodik a DSC, az ugye mókol a gázzal is. lehet álló helyben is azt jelet küldi, hogy csúszik az autó, oszt elveszi a gázt.

szóval előbb akksi leköt. addig nézd végig a biztiket (kesztyűtartó kinyit, felül lenyit), aztán vissza a sarukat és próba.

hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 16:57


Sziasztok,

Mi lehet a baj? Tegnap hazafelé már 2.-ban rángatózott az autó, nem akart húzni. Ma el akartam vele menni itthonról, beindult, majd elkezdett dadogni, rángatózni, majd lefulladt. Kicsit később már be sem indult. Diagnosztika nem talál semmi motorhibát. Mostanában csinált olyat, hogy menetközben feldobta ez EML+DSC+Kézifék lámpákat és visszavette a teljesítményt. Voltam szakinál, aki szintén nem diagnosztizált semmit. Azt javasolta figyeljem a feszültséget, és ha továbbra is fenn áll a probléma, cseréljek akksit. A mostani jelenség (nem indul) nem tudom, hogy összefügghet-e ezzel?! Esetleg akksi baj lehet?

Ha valaki tapasztalt hasonlót, ossza meg legyen szíves a megoldást!

Köszi,
Csabi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 12:01


magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta: Sziasztok segitségetekre volna szükségem tegnap óta nem indul a kocsi csak teker és mikor gyujtásra teszem akkor egy folytába búg valami. Máskor is bugott inditás előtt de pármásodperc után elhalkult. tipus e46 320d 2003


hát ez AC pumpa lesz. AZért búg folyamatosan, mert nem képes a nyomást megtartani, ezt tartom valószínűnek.
csak egy apró kérdés, mert megszólnak megint. most nincs véletlen túl kevés üzemanyag a tankban?


kb 10 liter. De tegnap délután kitekertem a nyakát bugott játszottam a gázzal és be indult leállitottam utána inditottam egyböl járt kb alapjáraton 10 percet megált utána megint csak bugott


mondjuk enekd van az ülés alatt a kasztni alján is a szűrőnél egymásik pumpa is. lehet az a kakás. de ez gyanús, hogy pumpa, én 90%-ot merek neki adni. hogy melyik, azt meg szerelő megmondja, mert gondolom üzemanyag nyomást úgysem tudsz mérni. mondjuk anniyt lehet, hogy ráadod a gyújtást, hogy búgjon, aztán alányulsz az autónak a pumpához. ha azon érzed, hogy az dolgozna iylen szarul, akkor az a rossz. a másikat meg a hátsó ülés felszedve tudod kifülelni jobban.


De mostha hozok bele kb 30 litert akkor szerinted életre keltem hogy a szerelőig elvigyem?




ha hozol bele 30-at, nem lesz gáz. utána nyugodtan lehet szerelőhöz vinni, mert a tankból nem folyik ki. viszont ha 30 literrel beröffen, akkor már tutti 100%, hogy a pumpa az. sokat segít az üzemanyag súly (nyomása) a rendszernek. ha gyenge a pumpa, és kevés az anyag, akkor kezd el bukdácsolni. szóval egy próbát megér, de ha be is indul mihamarabb a rossz pumpát cserélni kell, mert egyszer megáll menet közben, akkor tréler.

szerk.: na meg persze az ülés alatti szűrő is lehet eldugulva, de ezt nyomás méréssel lehet szűrő előtt és után mérni mondjuk. ha nem tudni mikor volt cserélve érdemes azt is cserélni.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 21. szombat, 12:10

magnat200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz magnat200

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 11:58


YELLOW írta:
magnat200 írta:
YELLOW írta:
magnat200 írta: Sziasztok segitségetekre volna szükségem tegnap óta nem indul a kocsi csak teker és mikor gyujtásra teszem akkor egy folytába búg valami. Máskor is bugott inditás előtt de pármásodperc után elhalkult. tipus e46 320d 2003


hát ez AC pumpa lesz. AZért búg folyamatosan, mert nem képes a nyomást megtartani, ezt tartom valószínűnek.
csak egy apró kérdés, mert megszólnak megint. most nincs véletlen túl kevés üzemanyag a tankban?


kb 10 liter. De tegnap délután kitekertem a nyakát bugott játszottam a gázzal és be indult leállitottam utána inditottam egyböl járt kb alapjáraton 10 percet megált utána megint csak bugott


mondjuk enekd van az ülés alatt a kasztni alján is a szűrőnél egymásik pumpa is. lehet az a kakás. de ez gyanús, hogy pumpa, én 90%-ot merek neki adni. hogy melyik, azt meg szerelő megmondja, mert gondolom üzemanyag nyomást úgysem tudsz mérni. mondjuk anniyt lehet, hogy ráadod a gyújtást, hogy búgjon, aztán alányulsz az autónak a pumpához. ha azon érzed, hogy az dolgozna iylen szarul, akkor az a rossz. a másikat meg a hátsó ülés felszedve tudod kifülelni jobban.


De mostha hozok bele kb 30 litert akkor szerinted életre keltem hogy a szerelőig elvigyem?