Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 14:28


Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 23:26


jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


sajna nem rémlik múltkor mi volt de ha jó lett akkor jó



Dízel hangja volt, és küldted a te videódat meg egy javítós videót aminek hasonlított a hangja az enyémhez.



Nah, ma megvolt a diag. Hááát nem túl rózsás a helyzet. Kiderült, hogy az autó volt törve vagy furán javítva, mert az autó lökhárítójából hiányzik a hőfokmérő, majd beadta hibásnak a légtömegmérőt és persze, hogy ne legyen gebasz kiírta még az egyes lamdaszondát is.

A lamdaszondának hála szerintetek mi a következmény, teljesítmény stb, mit tapasztalhatok ha meglesz?
Légtömegmérőből használtat érdemes?
A hőmérő szenzort már holnap sztem veszem is meg az nem gond.

Üdv.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 22:04


BalintGizda írta: Valvetronic hiba

Sziasztok!
Van egy E46-os 316Ti-m (Compact), 2001-es, 1.8-as motorral. A motorkód N42.
Valami gond van a Valvetronic rendszerrel, ahogy utánaolvastam, típushibáról lehet szó, mert elég sok infót találtam róla, csak a lényeget nem, hogy lehetne megoldani. Már mindent átkutattam, de semmi megoldás ... Remélem ti tudtok segíteni.
Jelenleg az autó Valvetronic rendszer nélkül rendesen működik, nem világít a műszerfalon az engine lámpa. Az alábbi csatlakozó kihúzásával kikapcsolható a rendszer:

Ha viszont bedugom a csatlakozót az autó nem indul el, és a videón látható a hibajelenség (Így működik a valvetronic nyitott szelepfedél alatt)
https://www.youtube.com/watch?v=Hx3KM4_a634

Idegesít, hogy nem működik rendesen az autó... Találkozott már valaki esetleg ilyen hibával? Ha igen, kérem segítsen!
A baj az, hogy elég sok minden rossz lehet...
Valvetronic szenzor? (Ez van most kihúzva)
A valvetronic motor rossz?
A valvetronic ECU vezérlőmodul rossz?
Vagy valami más...

Az is kérdés, hogy a motort ki lehet-e csak úgy cserélni, vagy külön programozni kell?
Szerintetek gond, ha valvetronic nélkül használom az autót?

Előre is köszönöm a segítséget!



szerintem a motor jó. a vezérlővel lesz gond, vagy pont az érzékelőjével.
ha így használod, elvileg nem gond, de ugye nem optimális, nem ez az üzemszerű állapot. ergó lehet fogyasztás növekedés, nem lesz annyira dinamikus esetleg.
én ahogy olvasgattam az esetekben, amikor ezzel van, akkor a vezérlő a ludas. hogy kell-e programozni? sajnos nem tudom. mármint motorcserénél nem hiszem, de a vezérlőt lehet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz BalintGizda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 18:56


Valvetronic hiba

Sziasztok!
Van egy E46-os 316Ti-m (Compact), 2001-es, 1.8-as motorral. A motorkód N42.
Valami gond van a Valvetronic rendszerrel, ahogy utánaolvastam, típushibáról lehet szó, mert elég sok infót találtam róla, csak a lényeget nem, hogy lehetne megoldani. Már mindent átkutattam, de semmi megoldás ... Remélem ti tudtok segíteni.
Jelenleg az autó Valvetronic rendszer nélkül rendesen működik, nem világít a műszerfalon az engine lámpa. Az alábbi csatlakozó kihúzásával kikapcsolható a rendszer:

Ha viszont bedugom a csatlakozót az autó nem indul el, és a videón látható a hibajelenség (Így működik a valvetronic nyitott szelepfedél alatt)
https://www.youtube.com/watch?v=Hx3KM4_a634

Idegesít, hogy nem működik rendesen az autó... Találkozott már valaki esetleg ilyen hibával? Ha igen, kérem segítsen!
A baj az, hogy elég sok minden rossz lehet...
Valvetronic szenzor? (Ez van most kihúzva)
A valvetronic motor rossz?
A valvetronic ECU vezérlőmodul rossz?
Vagy valami más...

Az is kérdés, hogy a motort ki lehet-e csak úgy cserélni, vagy külön programozni kell?
Szerintetek gond, ha valvetronic nélkül használom az autót?

Előre is köszönöm a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 16. hétfő, 18:57

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 07:02


YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


sajna nem rémlik múltkor mi volt de ha jó lett akkor jó



Dízel hangja volt, és küldted a te videódat meg egy javítós videót aminek hasonlított a hangja az enyémhez.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 05:16


jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


sajna nem rémlik múltkor mi volt de ha jó lett akkor jó

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 00:29


YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Lehet megvan, de biztosat majd reggel mondok, hideg indításnál. Kiszedtem mind a kettő solenoidot. Attorolgettem majd bőven adtam neki egy kis wd40-et. Kétszer is. Most nem csinálta miután visszaraktam. Mentünk asszonykaval egy laza 50 km-t és úgy húzott mint egy rakéta. Köszönöm a tippet. Valszeg ez lehetett. Múltkor küldted nekem a solenoidos videót az alapján csináltam.


jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 15. vasárnap, 19:36


YELLOW írta:
jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.


Hali!

Nem találtam lyukat a kipufogón igazából. Kerestem, de semmi. Műszerfal nem mutat semmit, diag még nem volt, holnap BC programozás lesz, szóval arra ránézünk, hogy dob-e valami hibakódot. Nem tudom elmondani, most mennyire bevagyoksz@rva. Igen az a gond hogy az N40-re érvényes a láncugrás, de akkor halál a motornak. Általában üzemanyag Lukoiltól van 95-ös vagy 98-as. Ezt a játékot vásárlástól kezdve csinálja, de mivel nem értettem és most sem vagyok annyira a motornak hozzáértője nem tűnt fel. Jah és igen, amit mondtál, hideg indításnál sokat durrog ha így megjáratom, de melegen semmi. Nem eszi az olajat sem és húz is ahogy kell. Menet közzben pedig nem lő vissza. Most felemeltem alabujtam és meghallgattam. Gazadasnal csak a kipufogobol jön ki az a hang. Kopogtattam is hátha van benne valaki, de nem rezeg. Az injektor is lehet akkor gond ugye?

Köszönöm a tanácsot, holnap diag és meglátjuk, aztán ha az sem akkor jön Hantos Úr.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. június 15. vasárnap, 20:08

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. június 15. vasárnap, 19:15


jgbobo írta: Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



szerintem nem normális ez a hang. kipuff nincs kilyukadva valahol?
az első videón, elég puffogós az alapjérat is, amiből arra következtetek, hogy az egyik hengerben, mintha ki-ki maradna a robbanás. nincs hibajelzés a műszerfalon? diag?
de akár okozhatja rossz üzemanyag is. ha nincs sok az autóban, járatsd ki, aztán tankolj bele 100-ast OMV-n mondjuk. aztán nézd meg, egy 100km után mi lesz. közben ha úgy van meg is lehet járatni.
mivel oylan motorod van, amire a legjobban jelelmző a lánc ugrás, akár az is lehet, hogy ugrott egyet. viszont ehehz képest a második videó végén elég szép az alapjárat.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 15. vasárnap, 00:33


No itt is lenne egy friss videó. Erről mit gondoltok? My Bömbi sound



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. június 15. vasárnap, 17:35

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 15. vasárnap, 00:33


Halihó!

Ismét fordulnék hozzátok egy kis segítségért.
Főként az tudna nekem segíteni akinek benzines E46-os 316i-s bömbije van pl YELLOW.
A probléma amiért elkezdtem aggódni, hogy kollégám felhívta a figyelmem arra, hogy amikor megjárattuk kicsit a motorját 3-4 ezer környékén kb. akkor hallatszik kattogás a kipufogóból, olyan fémes hang ami kattan. Mint amikor a Ladáknak utánagyújtás van vagy amikor egy izomautónak láng és robbanás jön a kipufogóból. Na ugyan ez, csak nekem láng és füst nélkül. Decemberben vettem az autót ez azóta van ez a jelenség, én nem tulajdonítottam/tulajdonítok nagy jelentőséget, de nagyon szeretem a bömöst és ha ez baj lehet akkor kérdés, hogy mi lehet és mi a megoldás?
Holnap tudok feltölteni videót róla ha így esetleg nem egyértelmű, múltkor YELLOW-al ilyen módon kommunikáltunk. Most csak ilyet sikerült mert épp dolgozok. Hallani, hogy 19-23 között van a hang. Nyugtassatok meg, hogy ez normális.

Videó: Youtube

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv. Gabi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 15. vasárnap, 01:50

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. június 13. péntek, 10:54


Hi!E39 525tds-nél DDE lámpa menetközben kivillan erőtlen lesz a kocsi majd elalszik a lampa minden oke.Mitől csinálhatja?

petrolaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz petrolaszlo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 11:03


Levi46 írta:
petrolaszlo írta: Sziasztok! Újdonsült BMW tulaj és tag vagyok. Első hibája ez az autónak: az indítással nincs gond, gázadásra megtorpan, majd egészen 4000 felett kezd el húzni de ott is csak dadogva, eddig az EGR szelep hibájára gondoltunk, takarítása megtörtént dolgozik szépen de még mindig ugyanezt csinálja, furcsa hangokat nem vettem észre. Az autó amiről szó van 320D. A tapasztalatokat és válaszokat előre is köszönöm.


Szanj ra időt és olvasd vegig a 320d motor topikot, sok hasznos infot talalsz!
A megvétel utáni kötelező szervíz megvolt? (Olaj, összes szűrő, karter gáz is, egr-t jol tetted h kitakaritottad!) Még annyit ha hosszú távon tervezel az autoval megéri egyes alkatrészekből megvenni a gyárit sokkal jobb minőség! ha kell tudok ajanlani ahol jo aron hozzajutsz!
Üdv



Igen-igen bújtam is eleget a topikot, de ezekre a hibákra szinte mindig az EGR szelep volt a hibás, a szűrők cseréje még nem történt meg, de nem hiszem, hogy az ennyire befolyásolná ezeket a tényezőket?! Vagy igen?!


Levi46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Levi46

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. június 11. szerda, 16:54


petrolaszlo írta: Sziasztok! Újdonsült BMW tulaj és tag vagyok. Első hibája ez az autónak: az indítással nincs gond, gázadásra megtorpan, majd egészen 4000 felett kezd el húzni de ott is csak dadogva, eddig az EGR szelep hibájára gondoltunk, takarítása megtörtént dolgozik szépen de még mindig ugyanezt csinálja, furcsa hangokat nem vettem észre. Az autó amiről szó van 320D. A tapasztalatokat és válaszokat előre is köszönöm.


Szanj ra időt és olvasd vegig a 320d motor topikot, sok hasznos infot talalsz!
A megvétel utáni kötelező szervíz megvolt? (Olaj, összes szűrő, karter gáz is, egr-t jol tetted h kitakaritottad!) Még annyit ha hosszú távon tervezel az autoval megéri egyes alkatrészekből megvenni a gyárit sokkal jobb minőség! ha kell tudok ajanlani ahol jo aron hozzajutsz!
Üdv

petrolaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz petrolaszlo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. június 11. szerda, 13:44


Sziasztok! Újdonsült BMW tulaj és tag vagyok. Első hibája ez az autónak: az indítással nincs gond, gázadásra megtorpan, majd egészen 4000 felett kezd el húzni de ott is csak dadogva, eddig az EGR szelep hibájára gondoltunk, takarítása megtörtént dolgozik szépen de még mindig ugyanezt csinálja, furcsa hangokat nem vettem észre. Az autó amiről szó van 320D. A tapasztalatokat és válaszokat előre is köszönöm.