YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. augusztus 22. péntek, 08:13


Bero írta: Sziasztok! Adott egy E46 320ci 170 lovas. alapjáratom nem az igazi,amikor üresben gurulok vagy üresben adok gázt akkor nem áll vissza egyből 800 körüli fordulatra hanem 1000-1200 fordulaton pörög és kis ''gondolkodás'' után visszaáll az eredeti helyére és szépen jár. Minden esetben csinálja. Amiddig gurulok üresben vagy benyomott kuplungal addig végig 1000-1200 az alapjárat és csak akkor áll be a helyére amikor megáll az autó. A gázpedál se reagált minden helyzetben így kicseréltem ez a hiba megoldódni látszik,de az alapjárat nem. Vagy ez normális? Köszi a segítséget!



én nem biztos, hogy aggódnék. mindenképp egy olyan mondja meg a frankót, akinek ilyen mocija, van és ki is próbálta neki, mit csinál.
nem tudom szándékosan van-e ez így megcsinálva vagy létezik-e, de akár elképzelhetőnek tartom. olyan ez mint az újabbaknál, hogy váltásnál nem engedi le a fordulatot. tehát lehet várná, hogy rakd fokozatba, gy nem az alapjáratról kell felépíteni a nyomatékot. amikor megállsz, akkor meg értelem szerűen azért jó, mert tudja, hogy állsz.
amúgy én üresben szinte sosem gurulok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E93
Kivitel: Cabrio
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Andras6800

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. augusztus 22. péntek, 07:55


Bero írta: Sziasztok! Adott egy E46 320ci 170 lovas. alapjáratom nem az igazi,amikor üresben gurulok vagy üresben adok gázt akkor nem áll vissza egyből 800 körüli fordulatra hanem 1000-1200 fordulaton pörög és kis ''gondolkodás'' után visszaáll az eredeti helyére és szépen jár. Minden esetben csinálja. Amiddig gurulok üresben vagy benyomott kuplungal addig végig 1000-1200 az alapjárat és csak akkor áll be a helyére amikor megáll az autó. A gázpedál se reagált minden helyzetben így kicseréltem ez a hiba megoldódni látszik,de az alapjárat nem. Vagy ez normális? Köszi a segítséget!



Szia,

amikor nekem az alapjárat kacsázott fel-le (volt, hogy elpörgött 3000ig a motor álló helyzetben), a lefojtószelep motor cseréje oldott meg a problémát. Lehet érdemes lenne rákukkantani.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 21. csütörtök, 17:44


Sziasztok! Adott egy E46 320ci 170 lovas. alapjáratom nem az igazi,amikor üresben gurulok vagy üresben adok gázt akkor nem áll vissza egyből 800 körüli fordulatra hanem 1000-1200 fordulaton pörög és kis ''gondolkodás'' után visszaáll az eredeti helyére és szépen jár. Minden esetben csinálja. Amiddig gurulok üresben vagy benyomott kuplungal addig végig 1000-1200 az alapjárat és csak akkor áll be a helyére amikor megáll az autó. A gázpedál se reagált minden helyzetben így kicseréltem ez a hiba megoldódni látszik,de az alapjárat nem. Vagy ez normális? Köszi a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 21. csütörtök, 18:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 21:34


jrtom írta:
rece65 írta: Hi!

Hogyan tudom meg hogy amikor véletlenszerűen nem indul az autó akkor a kulcs a hibás vagy az önindító vagy vmi más?
Teljesen random nem indult el az autó tegnap és ma is,tegnap félórán keresztül,ma meg kb 2 percig.
Hiába indítóznék nem csinál semmit.Lámpák világítanak ahogy kell de ha elfordítom a kulcsot akkor nem csinál semmit.Tartalák kulcs-al hiába próbálom mert ezzel is csak néha-néha csinálja....

Mit tanácsoltok?


szia. Sajnos előfordul az önindító hiba. kattanó hangot se hallasz?

Nincs kattanás és semmi más hang sem!
Az ilyen hibákat a legnehezebb kiszűrni!



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 21:26


rece65 írta: Hi!

Hogyan tudom meg hogy amikor véletlenszerűen nem indul az autó akkor a kulcs a hibás vagy az önindító vagy vmi más?
Teljesen random nem indult el az autó tegnap és ma is,tegnap félórán keresztül,ma meg kb 2 percig.
Hiába indítóznék nem csinál semmit.Lámpák világítanak ahogy kell de ha elfordítom a kulcsot akkor nem csinál semmit.Tartalák kulcs-al hiába próbálom mert ezzel is csak néha-néha csinálja....

Mit tanácsoltok?


szia. Sajnos előfordul az önindító hiba. kattanó hangot se hallasz?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 20:58


Hi!

Hogyan tudom meg hogy amikor véletlenszerűen nem indul az autó akkor a kulcs a hibás vagy az önindító vagy vmi más?
Teljesen random nem indult el az autó tegnap és ma is,tegnap félórán keresztül,ma meg kb 2 percig.
Hiába indítóznék nem csinál semmit.Lámpák világítanak ahogy kell de ha elfordítom a kulcsot akkor nem csinál semmit.Tartalák kulcs-al hiába próbálom mert ezzel is csak néha-néha csinálja....

Mit tanácsoltok?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz Rolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 16:40


YELLOW írta:
Rolly írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


kedves Rolly! attól, hogy kismilliószor beteszed a kérdést, még nem fogsz hamarabb választ kapni rá


Három fórumba tettem be, ahová úgy véltem passzol!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 16:13


Rolly írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


kedves Rolly! attól, hogy kismilliószor beteszed a kérdést, még nem fogsz hamarabb választ kapni rá

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz Rolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 15:30


Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz pegnos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 12:02


Sziasztok!

E39 Touringom van 525 tds motorral. Ha bemelegszik az autó, akkor nyikorgó hang jön az adagoló felől. Hogyan lehet orvosolni, mi lehet a konkrét baja?
A másik, dolog, hogy az ablakmosó rendszert szépen barkácsolva átkötötték. Nagyon megköszönném ha lenne róla valakinek egy robbantott ábrája, hogy melyik cső hol megy. Sőt az is segítség lenne ha elárulnátok, melyik tartály tartozik az első illetve a hátsó ablakmosókhoz!

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 11:57


YELLOW írta:
adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.


Ott a válasz a leírásban. A szivattyúd rossz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 09:29


BarG írta:
YELLOW írta:
adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.


Elárulok egy óriási nagy titkot. A motor leállítása után 10 másodperccel eltűnik az üzemanyagnyomás a rendszerből. A nagynyomású is, meg a kisnyomású is. Nem tudom, hogy ki találta ki az erre való hivatkozást, de jó nagyot tévedett vele. Vettem egy elm327 jellegű diagnosztikát és gyönyörűen láthatók az élőadatok menet közben.


nekünk anno az off autó még le is szívta a rendszerből. legalábbis leállítás után ugyanolyan zúgás volt, mint gyújtásnál. én őszintén látom ebben a rációt, anno nem is értettem, ezt a témát. de senki nem cáfolta az ellenkezőjét, így aztán ezen a vonalon maradtam.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 23:50


adamec24 írta:
YELLOW írta:
adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.


A műszakiztató kolléga porlasztófelújításról fecsegett.Lehet benne vmi???Azesetben,amit mondtál,minek a cseréjével számolhatok,ill mennyire összetett a probléma????


Ha elfordítod a kulcsot, akkor be kell indulnia az üzemanyagszivattyúknak, hogy felépítsék a nyomást. Legfőképp a vezető ülés alatti szivattyút hallod, a tankban lévő az csendben van. Ha nem hallod beindulni az ülés alattit, akkor az lehet a baj. Szerencsésebb verzió, mint a csúcscsere, amit lehet, hogy amúgy sem úszol meg.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 23:39


YELLOW írta:
adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.


Elárulok egy óriási nagy titkot. A motor leállítása után 10 másodperccel eltűnik az üzemanyagnyomás a rendszerből. A nagynyomású is, meg a kisnyomású is. Nem tudom, hogy ki találta ki az erre való hivatkozást, de jó nagyot tévedett vele. Vettem egy elm327 jellegű diagnosztikát és gyönyörűen láthatók az élőadatok menet közben.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz adamec24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 21:58


YELLOW írta:
adamec24 írta: Sziasztok!Van egy 320 Cd 2004/11.havi BMW-m.Sajnos az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkeznek indítási gondok,ami a következő megfigyeléseket hordozza magával:Amikor ráadom a gyújtást,előfordul,h az üzemanyagszivattyú nem kezd el zúgni elsőre.Továbbá,ha zúg a szivattyú és ráindítok,miután beröffent a motor,utána le is fullad.Kb 3-10-edjére sikerül beindítani,amikor a motor már egyenletesen jár.Menettulajdonságaiban semmi szokatlan nincs.Aki találkozott már hasonlóval,vagy van sejtése,h mi lehet a probléma,segítsen kérem.Előre is köszönöm!!!


a rendszer elengedi az üzemanyag nyomást, ha sokáig állsz. vagy akár a pumpa része is szarakodhat.


A műszakiztató kolléga porlasztófelújításról fecsegett.Lehet benne vmi???Azesetben,amit mondtál,minek a cseréjével számolhatok,ill mennyire összetett a probléma????