Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. szeptember 21. vasárnap, 23:02


negativ0001 írta:
Furcsa en meg nem lattam szurobe epitett nyomasszabalyozot, de annak is ugyan a lenyege. A szabalyozorol jovo cso a szivotorokba meg, ahonnan eros vakumot kap igy az uzemi benzin-nyomas 2.5Bar, ha pedig beletaposol, akkor a vakum leesik 0 korulire, igy a szabalyozo nem kap vakumot es a rugo jobban ellentart a benzinfolyasnak s igy a nyomas megno 3 bar-ra, tehat tobb benzint adagolnak az injektorok.



A linkelt képen az 1-es alkatrészre nyomásszabályzást is ír - az én N46B20A-mnál is van a benzinszűrőben.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. szeptember 21. vasárnap, 22:57


Bero írta:
Matt3er írta:
Bero írta: Lehet,hogy a 6-os alkatrész volna az a cső? http://de.bmwfans.info/parts-c...separator/


Az nem az a cső. Amit keresel az az üzemanyag nyomásszabályzóból jön, ami a szűrőn van.
http://de.bmwfans.info/parts-c...regulator/


Szia! Köszönöm a segítséget! Ez az üzemanyag nyomászabályzó merre található? Ezen a képen nem túl kivehető,de ez a benzinszűrő? Onnan minek menne a szívócsőbe? Köszi!



Furcsa en meg nem lattam szurobe epitett nyomasszabalyozot, de annak is ugyan a lenyege. A szabalyozorol jovo cso a szivotorokba meg, ahonnan eros vakumot kap igy az uzemi benzin-nyomas 2.5Bar, ha pedig beletaposol, akkor a vakum leesik 0 korulire, igy a szabalyozo nem kap vakumot es a rugo jobban ellentart a benzinfolyasnak s igy a nyomas megno 3 bar-ra, tehat tobb benzint adagolnak az injektorok.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. szeptember 21. vasárnap, 15:40


Megosztom,hátha valakit érdekel később. Adott egy E46 320ci 170 lovas autó. Ez a bizonyos cső elmálott amit írtam. 1-esbe,rükibe szépen nem lehetett elindulni csak dadogott az autó vagy le is fulladt. Kicseréltem ezt a csövet ami a benzinszűrőn van és azóta megjavult az autó,szépen finoman is el lehet indulni vele. Úgyhogy ha valakinek hasonló a problémája megéri megnéznie ezt a csövet

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. szeptember 21. vasárnap, 10:21


Matt3er írta:
Bero írta: Lehet,hogy a 6-os alkatrész volna az a cső? http://de.bmwfans.info/parts-c...separator/


Az nem az a cső. Amit keresel az az üzemanyag nyomásszabályzóból jön, ami a szűrőn van.
http://de.bmwfans.info/parts-c...regulator/


Valaki megtudja mondani miért van ez a cső az üzemanyagszűrőmön? mi funkciója van?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. szeptember 21. vasárnap, 08:54


Tom_Sawyer írta: Ezt rossz helyre írtam, vagy senki nem tud segíteni a kérdésben?

Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

A tanácsotokat illetve a véleményeteket szeretném kérni. Adott egy 320D, 150 lovas, automata. Egy ideje egyre többet eszik városban(most 12-13 liternél tarthatunk) és gázadásnál nagy füstöt ereget.

Ennek fele sem tréfa, gondoltam, és elvittem egy BMW specialista szerelőhöz Debrecenben. A srác tett vele egy kört, körbenézte a kocsit, rádugta a diagra, majd a következőre jutott:

a kocsi jól megy, talán túl jól is, amiből szerinte az következik, hogy valószínű sok üzemanyagot kap. Kifújó hang is jelentkezik. Szerinte a gond az, hogy az intercoolernél a tömítés rossz, ezért ott kifújja az olajat (és a levegőt), ezért légtömegmérő rosszul mér, ezért fogyaszt sokat városban.

Szerinte leső lépésben az intercoolert kell cserélni (de hozzátette, hogy nem biztos, hogy ennyi a gond, de mindenképpen ezzel kell kezdeni).

Szerintetek igaza van? Lehet ez az oka a magas fogyasztásnak? Csatolok egy képet az intercoolerről:





Mindíg a mechanikai hibák kijavításával kell kezdeni. Amíg nincs megcsinálva, addig nincs értelme diagra rakni. (fals értékeket fogsz kapni) Ettől függetlenül, korántsem biztos, hogy csak ez a baja. De sajnos akkor is ezek kijavításával kezdj.

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 22:42


Ezt rossz helyre írtam, vagy senki nem tud segíteni a kérdésben?

Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

A tanácsotokat illetve a véleményeteket szeretném kérni. Adott egy 320D, 150 lovas, automata. Egy ideje egyre többet eszik városban(most 12-13 liternél tarthatunk) és gázadásnál nagy füstöt ereget.

Ennek fele sem tréfa, gondoltam, és elvittem egy BMW specialista szerelőhöz Debrecenben. A srác tett vele egy kört, körbenézte a kocsit, rádugta a diagra, majd a következőre jutott:

a kocsi jól megy, talán túl jól is, amiből szerinte az következik, hogy valószínű sok üzemanyagot kap. Kifújó hang is jelentkezik. Szerinte a gond az, hogy az intercoolernél a tömítés rossz, ezért ott kifújja az olajat (és a levegőt), ezért légtömegmérő rosszul mér, ezért fogyaszt sokat városban.

Szerinte leső lépésben az intercoolert kell cserélni (de hozzátette, hogy nem biztos, hogy ennyi a gond, de mindenképpen ezzel kell kezdeni).

Szerintetek igaza van? Lehet ez az oka a magas fogyasztásnak? Csatolok egy képet az intercoolerről:





Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 22:31


Matt3er írta:
Bero írta: Lehet,hogy a 6-os alkatrész volna az a cső? http://de.bmwfans.info/parts-c...separator/


Az nem az a cső. Amit keresel az az üzemanyag nyomásszabályzóból jön, ami a szűrőn van.
http://de.bmwfans.info/parts-c...regulator/


Szia! Köszönöm a segítséget! Ez az üzemanyag nyomászabályzó merre található? Ezen a képen nem túl kivehető,de ez a benzinszűrő? Onnan minek menne a szívócsőbe? Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 20. szombat, 22:36


Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 22:09


Bero írta: Lehet,hogy a 6-os alkatrész volna az a cső? http://de.bmwfans.info/parts-c...separator/


Az nem az a cső. Amit keresel az az üzemanyag nyomásszabályzóból jön, ami a szűrőn van.
http://de.bmwfans.info/parts-c...regulator/

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 19:08


Lehet,hogy a 6-os alkatrész volna az a cső? http://de.bmwfans.info/parts-c...separator/


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 18:43


Sziasztok! Következő a problémám: A légtömegmérőmnél van egy levegő cső kimenet és abből két cső megy ki. Egy felső ami a vastagabb és alatta egy vékonyabb. Az alső vékonyabbat sikerült minden erőfeszítés nélkül kihúznom (gondolom be se volt dugva,mert könnyen kijött). Ennek a csőnek mi a funkciója? Nem találtam meg hogy milyen alkatrész ez és hogy hova megy! Tudnátok segíteni hova dugjam vissza és mi ez a cső? Köszönöm előre is! Bekarikáztam az adott csövet/alkatrészt!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 20. szombat, 18:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 09:49


krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: Most vettem észre, hogy a jobb oldali ajtó bezár ugyan, de nem nyílik se kulccsal, se belső gombbal. Ha meghúzom a belső kilincset kinyílik probléma nélkül. Amikor kinyitom-bezárom kulccsal, olyan mintha nyitna-zárna, de mégsem. Mit csináljak vele, találkozott már valaki ilyennel? Köszi!

szerk.: az automata (15km/h) ajtózáró se csukja be..


először a kontaktokat nézném át. ajtózsanér körül, a GM modulon, leszedni megmozgatni befújni tuner tisztítóval. kiszedni a GM-et és megkocogtatni a relét. ha az után nyílik, akkor relé csere, mert a pogi összeégett.
belső kilinccsel azért tudod nyitni, mert az manuálisan direktbe nyit bowdennel. nem hazsnálja a motort. a többi esetben a kp. zár motorja nyitna, de valahol elvész a delej.


Na jó, de olyan hangja van, mint szokott, mikor kinyitom. Ajtókárpitot vegyem le? Találok valami leírást, ilyet nem igazán csináltam eddig. GM-et hol találom?


nekem a relé volt szar. volt kattanás. csak annyira kevés áram ment át rajta, hogy nem bírta fullra működtetni a motort. még a kis pöckön is lehetett láti, hogy mozdulna. én is gyanakodtam már mindenre, mechanikai szorulásra meg ilyenek. melóhelyen a sok tesztergépbe annyi relé van, ahol mind autós alkatrészek tesztelődnek, hogy elhiheted, vannak olyanok, amik pár ezer kapcsolást bírnak csak. ami 2-3 nap max és csere.
a GM a kesztyűtartó mögött van, le kell venni hozzá.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 00:09


krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: Most vettem észre, hogy a jobb oldali ajtó bezár ugyan, de nem nyílik se kulccsal, se belső gombbal. Ha meghúzom a belső kilincset kinyílik probléma nélkül. Amikor kinyitom-bezárom kulccsal, olyan mintha nyitna-zárna, de mégsem. Mit csináljak vele, találkozott már valaki ilyennel? Köszi!

szerk.: az automata (15km/h) ajtózáró se csukja be..


először a kontaktokat nézném át. ajtózsanér körül, a GM modulon, leszedni megmozgatni befújni tuner tisztítóval. kiszedni a GM-et és megkocogtatni a relét. ha az után nyílik, akkor relé csere, mert a pogi összeégett.
belső kilinccsel azért tudod nyitni, mert az manuálisan direktbe nyit bowdennel. nem hazsnálja a motort. a többi esetben a kp. zár motorja nyitna, de valahol elvész a delej.


Na jó, de olyan hangja van, mint szokott, mikor kinyitom. Ajtókárpitot vegyem le? Találok valami leírást, ilyet nem igazán csináltam eddig. GM-et hol találom?


Így kell elképzelni a dolgot, csak jobboldalt. Video


krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 23:12


YELLOW írta:
krissz írta: Most vettem észre, hogy a jobb oldali ajtó bezár ugyan, de nem nyílik se kulccsal, se belső gombbal. Ha meghúzom a belső kilincset kinyílik probléma nélkül. Amikor kinyitom-bezárom kulccsal, olyan mintha nyitna-zárna, de mégsem. Mit csináljak vele, találkozott már valaki ilyennel? Köszi!

szerk.: az automata (15km/h) ajtózáró se csukja be..


először a kontaktokat nézném át. ajtózsanér körül, a GM modulon, leszedni megmozgatni befújni tuner tisztítóval. kiszedni a GM-et és megkocogtatni a relét. ha az után nyílik, akkor relé csere, mert a pogi összeégett.
belső kilinccsel azért tudod nyitni, mert az manuálisan direktbe nyit bowdennel. nem hazsnálja a motort. a többi esetben a kp. zár motorja nyitna, de valahol elvész a delej.


Na jó, de olyan hangja van, mint szokott, mikor kinyitom. Ajtókárpitot vegyem le? Találok valami leírást, ilyet nem igazán csináltam eddig. GM-et hol találom?

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 22:57


Sziasztok!

A tanácsotokat illetve a véleményeteket szeretném kérni. Adott egy 320D, 150 lovas, automata. Egy ideje egyre többet eszik városban(most 12-13 liternél tarthatunk) és gázadásnál nagy füstöt ereget.

Ennek fele sem tréfa, gondoltam, és elvittem egy BMW specialista szerelőhöz Debrecenben. A srác tett vele egy kört, körbenézte a kocsit, rádugta a diagra, majd a következőre jutott:

a kocsi jól megy, talán túl jól is, amiből szerinte az következik, hogy valószínű sok üzemanyagot kap. Kifújó hang is jelentkezik. Szerinte a gond az, hogy az intercoolernél a tömítés rossz, ezért ott kifújja az olajat (és a levegőt), ezért légtömegmérő rosszul mér, ezért fogyaszt sokat városban.

Szerinte leső lépésben az intercoolert kell cserélni (de hozzátette, hogy nem biztos, hogy ennyi a gond, de mindenképpen ezzel kell kezdeni).

Szerintetek igaza van? Lehet ez az oka a magas fogyasztásnak? Csatolok egy képet az intercoolerről:



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2014. szeptember 19. péntek, 22:29


krissz írta: Most vettem észre, hogy a jobb oldali ajtó bezár ugyan, de nem nyílik se kulccsal, se belső gombbal. Ha meghúzom a belső kilincset kinyílik probléma nélkül. Amikor kinyitom-bezárom kulccsal, olyan mintha nyitna-zárna, de mégsem. Mit csináljak vele, találkozott már valaki ilyennel? Köszi!

szerk.: az automata (15km/h) ajtózáró se csukja be..


először a kontaktokat nézném át. ajtózsanér körül, a GM modulon, leszedni megmozgatni befújni tuner tisztítóval. kiszedni a GM-et és megkocogtatni a relét. ha az után nyílik, akkor relé csere, mert a pogi összeégett.
belső kilinccsel azért tudod nyitni, mert az manuálisan direktbe nyit bowdennel. nem hazsnálja a motort. a többi esetben a kp. zár motorja nyitna, de valahol elvész a delej.