anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 09:12


Deliwer írta:
anubisz írta:
Deliwer írta: Sziasztok!

Van egy 316i E46 os 2002 es kis autóm és pár napja mikor mínuszok vannak, nem indul az autó, vagy nagyon nehezen, mintha nem kapna benzint, mikor melegebb az idő gond nélkül beindul, hidegben pedig mikor beindult utána már simán beindul, Mi lehet ennek az oka? Remélem valaki tud ebben segíteni! Előre is Köszönöm:

Deliwer


Szerintem nem kap normálisan benzint. Szerintem AC haldoklik. Nekem is ezt csinálta. Azért a gyertyákat ellenőrizni kell, milyen állapotban vannak. 5 fok alatt már 2x3x kellett indítóznom.


igen, de mikor meleg az idő kb 3 másodperc alatt beindul, és ezért nem értem a dolgot, de a gyertyákat azért meglesem hátha nem kerek ott valami, bár most lettek cserélve nyáron


Lényegtelen, melegbe nekem is indult, meg egész nap, csak reggel nem mikor sokat állt. És a benzin nyomás is 3 bár volt már akkor mikor csak ráadtam a gyújtást.
Szar volt az AC. Reggelre elengedte a nyomást a rendszerbe. Ezt úgy tudod ellenőrizni, ha benzin nyomás mérőt ráteszel, és mérés után rajta hagyod. Ha ejti a nyomást 1,2 óra alatt akkor már szar. Az reggelre semmi nyomás nem lesz a rendszerbe.
Nekem 1,5 bárt engedett el 3 óra alatt.
Üzemanyag szűrőt is érdemes cserélni, ha ezer éve volt, mert az is lehet koszos.
Tesztelni többnyire csak kivéve lehet az AC, de ugye műhely, meg műszerek. Elég alattomos, mert megy még,de már mégse jó. Bevállalni is szívás, mert egy AC azért nem 10 ezer, ha véletlen nem az a baj, akkor szopás.
Legjobb lehetőség,ha tudsz egy bontóst, és beraktok ott egy bontottat,ha azzal simán indul akkor az a gond, mert ugye ha újat veszel,azt már nem fogják visszavenni,vissza cserélni, mert csupa benzin mondjuk egy Bárdiba, vagy ahol vennéd. Én szerintem nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Deliwer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 08:59


anubisz írta:
Deliwer írta: Sziasztok!

Van egy 316i E46 os 2002 es kis autóm és pár napja mikor mínuszok vannak, nem indul az autó, vagy nagyon nehezen, mintha nem kapna benzint, mikor melegebb az idő gond nélkül beindul, hidegben pedig mikor beindult utána már simán beindul, Mi lehet ennek az oka? Remélem valaki tud ebben segíteni! Előre is Köszönöm:

Deliwer


Szerintem nem kap normálisan benzint. Szerintem AC haldoklik. Nekem is ezt csinálta. Azért a gyertyákat ellenőrizni kell, milyen állapotban vannak. 5 fok alatt már 2x3x kellett indítóznom.


igen, de mikor meleg az idő kb 3 másodperc alatt beindul, és ezért nem értem a dolgot, de a gyertyákat azért meglesem hátha nem kerek ott valami, bár most lettek cserélve nyáron

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 08:50


Deliwer írta: Sziasztok!

Van egy 316i E46 os 2002 es kis autóm és pár napja mikor mínuszok vannak, nem indul az autó, vagy nagyon nehezen, mintha nem kapna benzint, mikor melegebb az idő gond nélkül beindul, hidegben pedig mikor beindult utána már simán beindul, Mi lehet ennek az oka? Remélem valaki tud ebben segíteni! Előre is Köszönöm:

Deliwer


Szerintem nem kap normálisan benzint. Szerintem AC haldoklik. Nekem is ezt csinálta. Azért a gyertyákat ellenőrizni kell, milyen állapotban vannak. 5 fok alatt már 2x3x kellett indítóznom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Deliwer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. december 14. vasárnap, 08:45


Sziasztok!

Van egy 316i E46 os 2002 es kis autóm és pár napja mikor mínuszok vannak, nem indul az autó, vagy nagyon nehezen, mintha nem kapna benzint, mikor melegebb az idő gond nélkül beindul, hidegben pedig mikor beindult utána már simán beindul, Mi lehet ennek az oka? Remélem valaki tud ebben segíteni! Előre is Köszönöm:

Deliwer

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 10:08


Coyote írta:
Én már 4 éve cipelek egy szúnyogtetemet a hátsó lámpa oldalában, fogalmam nincs hol ment be, ha se víz, se pára nem jut be.


kész hullaszállító

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 13. szombat, 10:07


zuziq írta:
krissz írta:
anubisz írta:
krissz írta: Hogy a francba kerül a hátsó lámpába víz? Egyszer már cseréltem a búrákat mert el volt törve felül, a mostani két hónap után beázott egy kis esőtől, bezzeg a nagy esőzésekbe semmi baja nem volt. Kis lejtőn állt orral lefele, de ettől nem szabadna beáznia. Mit kezdjek vele? Cseréljem LED-re?


Nem is értem a kérdést, logikus,hogy valahol be engedi. ahol össze van sajtolva. Húzd át valami szilikonos tömítő pasztával.


Kiszedem, átnézem, de őrületbe kerget ez az egész. Más nem jár így?


Nekem a ledbe egy bogár mászott és döglött bele, és nem párásodik



Én már 4 éve cipelek egy szúnyogtetemet a hátsó lámpa oldalában, fogalmam nincs hol ment be, ha se víz, se pára nem jut be.


zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 23:19


krissz írta:
anubisz írta:
krissz írta: Hogy a francba kerül a hátsó lámpába víz? Egyszer már cseréltem a búrákat mert el volt törve felül, a mostani két hónap után beázott egy kis esőtől, bezzeg a nagy esőzésekbe semmi baja nem volt. Kis lejtőn állt orral lefele, de ettől nem szabadna beáznia. Mit kezdjek vele? Cseréljem LED-re?


Nem is értem a kérdést, logikus,hogy valahol be engedi. ahol össze van sajtolva. Húzd át valami szilikonos tömítő pasztával.


Kiszedem, átnézem, de őrületbe kerget ez az egész. Más nem jár így?


Nekem a ledbe egy bogár mászott és döglött bele, és nem párásodik




krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 22:39


anubisz írta:
krissz írta: Hogy a francba kerül a hátsó lámpába víz? Egyszer már cseréltem a búrákat mert el volt törve felül, a mostani két hónap után beázott egy kis esőtől, bezzeg a nagy esőzésekbe semmi baja nem volt. Kis lejtőn állt orral lefele, de ettől nem szabadna beáznia. Mit kezdjek vele? Cseréljem LED-re?


Nem is értem a kérdést, logikus,hogy valahol be engedi. ahol össze van sajtolva. Húzd át valami szilikonos tömítő pasztával.


Kiszedem, átnézem, de őrületbe kerget ez az egész. Más nem jár így?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 13:59


krissz írta: Hogy a francba kerül a hátsó lámpába víz? Egyszer már cseréltem a búrákat mert el volt törve felül, a mostani két hónap után beázott egy kis esőtől, bezzeg a nagy esőzésekbe semmi baja nem volt. Kis lejtőn állt orral lefele, de ettől nem szabadna beáznia. Mit kezdjek vele? Cseréljem LED-re?


Nem is értem a kérdést, logikus,hogy valahol be engedi. ahol össze van sajtolva. Húzd át valami szilikonos tömítő pasztával.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 10:39


Hogy a francba kerül a hátsó lámpába víz? Egyszer már cseréltem a búrákat mert el volt törve felül, a mostani két hónap után beázott egy kis esőtől, bezzeg a nagy esőzésekbe semmi baja nem volt. Kis lejtőn állt orral lefele, de ettől nem szabadna beáznia. Mit kezdjek vele? Cseréljem LED-re?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Kertesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 10:02


Sziasztok
korábban már kaptam hasznos hozzászólást itt így szeretném véleményeteket kérni.E46 318 D ( 2005 ). Azt vettem észre hogy az autó egyáltalán nem húz ( turbó nem tölt ) és a fogyasztás is 2l-el megugrott. Ha volt már hasonló tapasztalatotok kérlek irjátok meg hogyan hárult el a hiba.Amire én gyanakszom első körben a turbócső ami egyszer lett hegesztve..Illetve ha Sopron környékén tudnátok ajánlani jó szerelőt / diagnosztikust akkro meg is tudnám nézetni.

köszönet!!
Attila

Belo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz Belo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 09:44


Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Belo írta: Kedves Márkatársak!

SEGÍTÉSÉG! Röviden leírnám az elmúlt 4 hónapban folyamatosan tartó problémámat!
Autó : E46 1.8 benzin compact , 2003 évj.

A probléma elég érdekes. Az autó fullad, néha nem reagál a gázadásra és menet közben is van, hogy folyamatos gázadásnál ránt egyet és utána megy tovább. Amikor az autó "nem jól működik" alapjáraton kicsi gézadásra fullad a fordulat nagyon lassan ereszkedik vissza és ilyenkor menet közben 3500 fordulatig nagyon lomha , 3500 felett rendesen húz. Mielőtt leírnátok, hogy LÉGTÖMEGMÉRŐ a baj jeleznem , hogy a MÁSODIK, GYÁRI légtömegmérő van benne.
Az autó 1 hónapot volt autóvillamossági szerelőnél valamint 3 hetet volt a RACK AUTO (BMW) -ben Budaörsön. Az autóvillamossági szerelő relét cserélt, az akksi alatt lévő "főmodul" cserélte, de semmi... :/
A RACK-nál frissítették a létező összes frissíthető dolgot az autón szelepházat takarítottak és kijelentették, hogy "ne haragudjak de nem tudják mi lehet a baj, szerintük jól működik, hibát nem tárol a computer" :O!!

Ami elég érdekes az az, hogy amikor az autó a fent említett hibákat produkálja, leállítom és az akksi mellett lévő kis fekete dobozba menő vezetéketek megmozgatom majd újra beindítom akkor hibátlanul működik (egy ideig). A dobozba menő vezetéketek megnézettem, nincs szakadás, semmi hiba! :O

Szóval Kedves BMW Guruk nagyon hálás lennék ha valaki tudna nekem ebben segíteni!




Ide vidd el, meg fogják találni a hibát. Nem ajánlanám,ha nem tudnám. Ezzel kellett volna kezdened, és nem költöttél volna vagyonokat masszírozós szervizekbe. Ide már vitettem 320 D mert nem indult, 3 szervizbe bontották darabokra!!! kicseréltek minden faszt, még a váltót is leszedték, mert valami jeladót cseréltek, de az eredeti motor elektronikát is cseréltették, másikra ( használtra ) végül el lett ide vitetve trélerrel,úgy, hogy lecsavarozva a szívósor, stb. 9 kor nekiálltak este 7 kor kész volt, azóta kutya baja.
Elmondanám !! az aksitól vezető egyik vezeték ami ment a motor elektronikához, el volt korrodálva, és nem ment át annyi fesz rajta ami kellett volna a motor vezérlő elektronikának. Mivel nem kapott elég szuflát így nem is igazán akart dolgozni.
Kontakt javítás. Senki nem találta a hibát, ezek kimértek mindent. Előtte máshol darabokra bontottak mindent, kicserélték a fél autót. Ennyi.
Persze nem 20 ezerért dolgoznak, de 3 ember kereste a hibát 9 től estig. 80 ezer volt
előtte másfél hónapig állt a kocsi a szerelőknél, beindítani se tudták,csak bontották az alvázig.
Odamentünk érte másnap,pőccre indult,azóta kutya baja.Lehet osztani,szorozni,kinek mi éri meg !!!
http://www.injektor.hu/
Én ennyit tudtam ezzel kapcsolatban segíteni.


Csatlakoznék! Ugyanezt a túrát végigjártam, 8 darab szerelő húzott le kisebb nagyobb összegekkel azért, hogy közöljék hogy nem tudják mi a baja az autónak (ez még az előző autóm volt). Az érdiek egy délelőtt alatt megoldották hibafeltárással, alkatrész beszerzéssel- és beszereléssel együtt. Zseniálisak!





Köszönöm a segítséget! Szerintem akkor teszek egy utolsó próbát hátha....
Még egyszer köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 09:20


borosadam írta: Sziasztok,

n42b18 motorral kapcsolatban kérném a segítségeteket (316 '02 e46).
~220e km van benne, szerintem jó állapotban van, mégis figyelmes lettem egy dörmögő hangra, ami csak akkor jelentkezik, ha a fordulatszám esik (sebességben és üresben pörgetve is) 2800-3000 fordulattartományban. Ez a jelenség már mikor megvettem 30e km-el ezelőtt is megvolt, de enyhébben. Amit észrevettem, hogy hidegen egyátalán nem tapasztalható, gondolom itt közrejátszik, hogy az olaj viszkozitása még nagyobb.
Először lánc feszességi problémára gyanakodtam, ezért azt tervezem, hogy a láncfeszítőt kicserélem, mert nem nagy tétel.
A 'dörmögés' úgy hallom, hogy a tűzfal körüli helyről jön, de lehet h. csak az utastérből hallgatva csalóka.
Valaki találkozott már ilyennel?

köszi,

ádám


nem teljesen értem miylen dörmögésre gondolsz. egy videófelvételt nem tudsz csinálni? valahova lentre a lábtérbe tartva a telefont, vagy ahonnan jobban hallani. így nem tudom. de szerintem a hajtásnak van hangja, kardán, diffi stb. ami részben normális egy szintig.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz borosadam

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 09:16


Sziasztok,

n42b18 motorral kapcsolatban kérném a segítségeteket (316 '02 e46).
~220e km van benne, szerintem jó állapotban van, mégis figyelmes lettem egy dörmögő hangra, ami csak akkor jelentkezik, ha a fordulatszám esik (sebességben és üresben pörgetve is) 2800-3000 fordulattartományban. Ez a jelenség már mikor megvettem 30e km-el ezelőtt is megvolt, de enyhébben. Amit észrevettem, hogy hidegen egyátalán nem tapasztalható, gondolom itt közrejátszik, hogy az olaj viszkozitása még nagyobb.
Először lánc feszességi problémára gyanakodtam, ezért azt tervezem, hogy a láncfeszítőt kicserélem, mert nem nagy tétel.
A 'dörmögés' úgy hallom, hogy a tűzfal körüli helyről jön, de lehet h. csak az utastérből hallgatva csalóka.
Valaki találkozott már ilyennel?

köszi,

ádám

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 11. csütörtök, 20:32


adamtomi95 írta:
borosadam írta:
Medvedisznoman írta:
Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.


Hardy tárcsa?


Az húzós lesz



Hopp erre elfelejtettem reagálni. Nem olyan drága az, 20körül van a lemförder. Az ilyen kis kiadásoknak már örülök.