hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 19:13


Pitykoo írta:

Hali!
Hil a kábeleket honnan szerezted be? Ugyan olyan színkódú kábelekkel csináltad meg mint a mi benne van?! Előre is köszi!

Szia!
Én úgy emlékszem, nekem csak barna és szürke spagik voltak benne, meg talán fekete is. A vezeték otthon volt korábbi munkából, katonai minőség, tehát rossz nem lehet. Szilikon kábel felejtős, mert a szigetelése eléggé sérülékeny.



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 17:28


hil írta:
osman írta:
hil írta:
osman írta: üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.

leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...

találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?

előre is köszi a választ\válaszokat :}


Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.

Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....



köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült.

Magam csináltam, magamnak és nagyon jóra, tartósra akartam (úgy is sikerült) ezért a látszólag egyszerű munka igen sokáig eltartott, de a jó eredmény mindenért kárpótolt



Hali!
Hil a kábeleket honnan szerezted be? Ugyan olyan színkódú kábelekkel csináltad meg mint a mi benne van?! Előre is köszi!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 17:05


osman írta:
hil írta:
osman írta: üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.

leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...

találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?

előre is köszi a választ\válaszokat :}


Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.

Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....



köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült.

Magam csináltam, magamnak és nagyon jóra, tartósra akartam (úgy is sikerült) ezért a látszólag egyszerű munka igen sokáig eltartott, de a jó eredmény mindenért kárpótolt



osman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz osman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. február 25. csütörtök, 08:00


hil írta:
osman írta: üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.

leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...

találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?

előre is köszi a választ\válaszokat :}


Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.

Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....



köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 24. szerda, 16:27


osman írta: üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.

leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...

találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?

előre is köszi a választ\válaszokat :}


Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.

Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 24. szerda, 16:29

osman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz osman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. február 24. szerda, 14:18


üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.

leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...

találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?

előre is köszi a választ\válaszokat :}



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. február 24. szerda, 08:35


David8985 írta: Sziasztok!
Már jó ideje fura nyikorgó hangot ad ki az utastérben a ventillátor ha alacsony vagy közepes fordulaton megy. Ma reggel már be sem kapcsol vagy is a kijelző mutatja h működik de maga a ventilátor nem pörög. Valószínű h a motorja beadta a kulcsot. A kérdésem az lenne h esetleg valaki cserélt e már vagy szedett e szét e90ben utastér ventilátort. A neten ahogy keresgélek elvileg az anyosüléssel szemben a kesztyűtartó alatt kell lenni. Valaki valami ötlet tipp tanács mindent örömmel meghallgatnék. Köszi szépen.


Szia!

Nekem is nyikorgott, alján leszedtem a potméter és az alsó csapágyperselybe fújtam wd40 et. onnan kézzel meg is tudod forgatni a ventilátort.
De szerintem a potméter adta meg magát azért nem megy. Kb. 40000 Ft a bmw nél. Nincs után gyártott.


David8985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz David8985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. február 23. kedd, 15:28


Sziasztok!
Már jó ideje fura nyikorgó hangot ad ki az utastérben a ventillátor ha alacsony vagy közepes fordulaton megy. Ma reggel már be sem kapcsol vagy is a kijelző mutatja h működik de maga a ventilátor nem pörög. Valószínű h a motorja beadta a kulcsot. A kérdésem az lenne h esetleg valaki cserélt e már vagy szedett e szét e90ben utastér ventilátort. A neten ahogy keresgélek elvileg az anyosüléssel szemben a kesztyűtartó alatt kell lenni. Valaki valami ötlet tipp tanács mindent örömmel meghallgatnék. Köszi szépen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. február 21. vasárnap, 16:45


xmann írta:
viktor írta:
xmann írta:
xmann írta: Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?


Senkinek nincs ötlete?


üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó


Amit még észrevettem hogy hidegen üresbe ha túráztatom pukkadozó hang jön a kipufogóból. ezt csak most vettem észre ma


kihagy az egyik henger. gyújtás diagram vagy minek hívják, megmutatja. Gépre vele.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 21. vasárnap, 16:48

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. február 21. vasárnap, 15:29


viktor írta:
xmann írta:
xmann írta: Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?


Senkinek nincs ötlete?


üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó


Amit még észrevettem hogy hidegen üresbe ha túráztatom pukkadozó hang jön a kipufogóból. ezt csak most vettem észre ma

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. február 21. vasárnap, 14:36


hocila írta: Sziasztok! E61 beázással van gondom. A jobb egy utas ajtónál nagy esőben beszivárog a víz, de nem jövök rá, hogy konkrétan hol van a hiba. Amit látok (vagy látni vélek), hogy az ajtón lévő külső, illetve az ajtónyílásban lévő belső gumitömítés között felgyülemlik, megáll a víz, és amikor eléri azt a szintet, hogy a küszöb fölött át tud szivárogni, akkor a kárpit szépen elvezeti, és tocsogósra ázik először a küszöb mellett a függőleges rész, majd az első lábtér, azután az ülés alatti hátsó lábtér. Ha ilyenkor kinyitom az ajtót, jelentős mennyiségű víz folyik ki a küszöbről, miközben ez a rész a sofőr oldalán száraz szokott maradni.
Az autó nem volt sérülve, a tömítések is sértetlenek. Ha valakinél volt hasolnó és megoldódott, kérem segítsen!
Köszi!


Ilyet az E46-nál az ajtókárpit alatti szigetelés leválása, vagy a kárpitot tartó patentoknál beszivárgó víz okoz. Szerintem hasonló lehet az E6x-nél is, ezt kellene megnézned.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. február 21. vasárnap, 13:26


xmann írta:
xmann írta: Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?


Senkinek nincs ötlete?


üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2006

státusz hocila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. február 21. vasárnap, 12:50


Sziasztok! E61 beázással van gondom. A jobb egy utas ajtónál nagy esőben beszivárog a víz, de nem jövök rá, hogy konkrétan hol van a hiba. Amit látok (vagy látni vélek), hogy az ajtón lévő külső, illetve az ajtónyílásban lévő belső gumitömítés között felgyülemlik, megáll a víz, és amikor eléri azt a szintet, hogy a küszöb fölött át tud szivárogni, akkor a kárpit szépen elvezeti, és tocsogósra ázik először a küszöb mellett a függőleges rész, majd az első lábtér, azután az ülés alatti hátsó lábtér. Ha ilyenkor kinyitom az ajtót, jelentős mennyiségű víz folyik ki a küszöbről, miközben ez a rész a sofőr oldalán száraz szokott maradni.
Az autó nem volt sérülve, a tömítések is sértetlenek. Ha valakinél volt hasolnó és megoldódott, kérem segítsen!
Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. február 21. vasárnap, 12:01


xmann írta: Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?


Senkinek nincs ötlete?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 20. szombat, 21:20


David8985 írta: Sziasztok
Adott egy e90 320d automata.
Mi lehet a gond: meleg motornál indítva az autó leáll ha nem adok neki egy kevéske gázt. De csak meleg motorral van ez a hibajelenség. Valaki esetleg találkozott már hasonló problémával?? Előre is köszi skacok

Vezérmű tengely jeladó szokott ilyet csinálni és hibát sem ír be.