autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Sasi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. november 17. csütörtök, 13:35


Sziasztok!
Előre is elnézést kérek ha rossz helyre írok!
Segítségeteket szeretném kérni vagy bármi jó ötletet jól jönne.
Maga a hiba jelenség :
Hideg indításkor az EML lámpa minden napos látványosság a műszerfalon és a sebesség korlátozás ( ilyenkor újra indítom várok 1-2 percet és minden okés ),de ezt csak addig csinálja amíg az üzemi hőfokot el nem éri a motor.
Voltam vele szervizben de most nem oda mentem ahova eddig is jártam (nem akarom megnevezni)
és a diagnosztika ezek lettek az új helyen:
2760 szekunder levegő befecskendező rendszer ( hengersor 1 )
2738 katalizátor ,hengersor 1
285E Variálható bütykös tengely vezérlés : elektronikus vezérlő egység belő hiba
2865 változtatható szelepvezérlés ,szükségfutás üzemmód teljesítménykorlátozás
27B8 kiegyenlítő nyomás szenzor ,valószínűsíthető hiba
Azt mondták hogy a vvt ecu csere ...ez csinálja a hibát katalizátornál is.
itthon ez 60ezer ,de ebayen csak 10-15ezer ( persze nem vihetek alkatrészt semelyik szervizbe se )
Felvettem a kapcsolatot a régi nagy szervizzel ahova jártam ,hogy mi véleményük ezekről a hibákról ,de persze azt mondták hogy majd ők megcsinálják a diagnosztikát mert ők jobban értenek hozzá. ( ezt se értem ,hogy van két különböző diagnosztika???)
Nagyon sok kinti fórumokat olvastam ugyan ezzel a hibákkal és az ecu csere meg oldotta.
Az tiszta számomra ,hogy az ecu számának meg kell egyeznie a vásárolt ecu számával .
Csak az nem tiszta ,hogy ha egyezik az ecu száma akkor csak kiveszem a régit és feldugom a vásárolt ecu-t ????
Vagy programozni kell? vagy csak akkor kell programozni ha nem egyezik az ecu számok?? És láttam olyan ecu szettet ,hogy adnak hozzá kulcsot és zárat stb...ez csak akkor kell ha nem egyezik az ecu szám?? nem értem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 14:20


batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.


Oke koszonom. Kiprobalom.


Hello. Kiprobaltam rendesen inditottam es indult is ahogy eddig. Akkor most??


de most mit próbáltál ki? a normál indítást, vagy a 3x gyújtásos témát?


bocsi, normálisan indítottam, nem csináltam 3x -i gyújtást... szóval akkor nem tudom mi lehet(ett)


kérdés, hogy kevesebbet állt-e az autó az indítás előtt, mint akkor, amikor rosszul indult? mert lehet időbe telik mire elejti a nyomást.
de találgatás helyett célszerűbb valahova elvinni. tudom nehéz jó szakembert találni, akiben meg is lehet bízni.
illetve úgy is nehéz, ha az embernek szüksége van az autóra mindig.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 14:13


YELLOW írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.


Oke koszonom. Kiprobalom.


Hello. Kiprobaltam rendesen inditottam es indult is ahogy eddig. Akkor most??


de most mit próbáltál ki? a normál indítást, vagy a 3x gyújtásos témát?


bocsi, normálisan indítottam, nem csináltam 3x -i gyújtást... szóval akkor nem tudom mi lehet(ett)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 11:15


batigol09 írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.


Oke koszonom. Kiprobalom.


Hello. Kiprobaltam rendesen inditottam es indult is ahogy eddig. Akkor most??


de most mit próbáltál ki? a normál indítást, vagy a 3x gyújtásos témát?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 10:09


batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.


Oke koszonom. Kiprobalom.


Hello. Kiprobaltam rendesen inditottam es indult is ahogy eddig. Akkor most??

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 23:09


Sziasztok!
M52B20 motor mióta ilyen 4-5 fokok vannak ezt a hangot produkálja alapjárat közeli fordulaton.
Miután megmelegszik nem csinálja. Szíjak újak, continental, a tárcsákat átmozgattam cserénél, egyik sem morgott zörgött csörgött.
A fordulatszám óvatos emelésével a nyiszogás is gyorsul.
Mi lehet ez?

https://www.youtube.com/watch?v=voCr1UClrag

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 20:13


YELLOW írta:
batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.


Oke koszonom. Kiprobalom.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:05


batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


akár. bár lehet az utóbbi hozzászólásod után, hogy az üzemanyag nyomás nem oké.
ha holnap reggel megint csinálja, akkor holnapután próbáld meg, hogy 3x ráadod a gyújtást, de amikor gyújtást adsz várj 2-3 sec-et. és majd csak a 3. gyújtásráadás után indíts. ha akkor nem produkálja reggel, akkor az AC engedi vissza az üzemanyagot. nem tartja a nyomást.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 18:17


YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.


Köszi. Ez ma reggel volt. Delutan nem produkàlta. Kivancsi vagyok holnap reggelre..
Es ezt hogy kell elképzelni? Az egyik henger késöbb ébred??


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 16:42


batigol09 írta: Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!


szerintem az egyik henger nem indul el. diaggal ki kellene olvasni.
esetleg főtengely jeladó kontakt probléma is lehet. vagy akár több más is, de azt élő adatból lehetne vizsgálni, milyen hőmérsékletet mér a beszívott levegőnek, mennyiségét stb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 14:54


Sziasztok!

(1.8 is m44) Ma reggel indítotoma kocsit és az alapjárat 500 és 1000 között ingadozik miközben dadog a motor. Hagyom járni es nagyjából 1 perc után beáll minden ahogy kell és megy. Szerintetek hol kezdjem a probléma keresését ill. mik lehetnek? Hangsúlyozom nem maradandó a hiba csak az elején csinálja. köszönöm szépen!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 16:18


lantaibenko írta: üdv!
1999-es bmw 320d-m van (136 LE) Az autó szerintem nem úgy húz mint régebben (1 évvel ezelőtt) Rá lett dugva diagnosztikára és egy hibakódot talált, az pedig a következő volt: töltő levegőnyomás probléma. Mivel én laikus vagyok az autókhoz ezért írtam ebbe a fórumba a ti segítségeteket kérve, hogy ez a hibakód konkrétan mit jelent, milyen alkatrésszel van kapcsolatba, és a javíttatása mennyire lenne zsebbenyúlós.

Segítségeteket előre is köszönöm.


Ahogy Yellow is írta, ez több dologtól lehet. Végig kell nézni mind a vákumos rendszert, a geometria állítást, és a nyomás alatt lévő részeket is. Nekem pl. most kellett cserélnem a turbótól az intercoolerhez menő csövet (bontottan 4k volt szerencsére), mert az IC csatlakozás előtt ki volt repedve. A hibakód nekem is ezt dobta, de ugye attól még ki kell szűrni, hogy mi a pontos oka.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 11:39


lantaibenko írta: üdv!
1999-es bmw 320d-m van (136 LE) Az autó szerintem nem úgy húz mint régebben (1 évvel ezelőtt) Rá lett dugva diagnosztikára és egy hibakódot talált, az pedig a következő volt: töltő levegőnyomás probléma. Mivel én laikus vagyok az autókhoz ezért írtam ebbe a fórumba a ti segítségeteket kérve, hogy ez a hibakód konkrétan mit jelent, milyen alkatrésszel van kapcsolatba, és a javíttatása mennyire lenne zsebbenyúlós.

Segítségeteket előre is köszönöm.


ez lehet több minden is. de legnagyobb esély szerintem a turbo geometria állítóra lesz, hogy rossz. ez vákuum-os nálad és mechanikus. lehet meg van szorulva a karja, vagy bármi.
ha jól mozog, akkor a szenzor is lehet rossz, és mivel nem jól mér, nem jól ad anyagot sem.
egyébként gondolom valami univerzális diag volt ez amivel olvastátok. a biztos, mindig BMW diag én csak ezt tudom mondani.
én mindenképp a turbó környékét nézném át.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz lantaibenko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 11:35


üdv!
1999-es bmw 320d-m van (136 LE) Az autó szerintem nem úgy húz mint régebben (1 évvel ezelőtt) Rá lett dugva diagnosztikára és egy hibakódot talált, az pedig a következő volt: töltő levegőnyomás probléma. Mivel én laikus vagyok az autókhoz ezért írtam ebbe a fórumba a ti segítségeteket kérve, hogy ez a hibakód konkrétan mit jelent, milyen alkatrésszel van kapcsolatba, és a javíttatása mennyire lenne zsebbenyúlós.

Segítségeteket előre is köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 12. szombat, 21:32


Andor írta: Üdv!!!
Van egy 320d e46 2001-es 136-le nehezen indul van,hogy addig kell tekertetni hogy lemerül az aksi ,de van amikor elsőre indul függetlenül attól higed/meleg a motor. ha beindul füstöl!!!!
Volt már valakinél hasonló????


diag + élőadat, mint találgatni