Na hali!
Újabb gondom akadt. Így kezdődött. A kocsiból egyre jobban elkezdett fogyni az olaj.
Aztán már látható is volta kocsi alatt az olajfolt. Úgy voltam vele, hogy majd megnézetem.
Közben ránéztem a vízszintre is és 1 litert rá kellett töltenem./másfél éve nem volt rátöltve/. Viszont a mai nap mentem a kocsival és kigyulladt a sárga olajos lámpa.
Mondom félreállok, töltök rá egy kicsit. A motorháztetőt felemelve gondoltam kihúzom a nívót hogy tényleg kevés e az olaj és hát kicsapott belőle az olaj és forrt, rotyogott az egész a csőben és köpködött össze vissza mindent.
Gyorsan visszanyomtam a pálcát!
Hazaérve megnéztem és ott is forrt ugye meg viszont a hűtővíz betöltő melletti vastag vízcső kő kemény volt! Elkezdtem keresni a hibát. A vizet és olajat leengettem, hogy megnézzem keveredtek e, de nem látszott rajta, hogy igen. Aztán vissza az egész és újra próba. Üzem meleg motornál megint forrt a nívónál az olaj viszont a lenti visszatérő hűtőcsövem hideg volt ezért kivettem a termosztátot megnézni. Próba. És a visszatérő is meleg volt rendesen,cső nem keményedett viszont a forrás megmaradt. Aztán megnéztem a kartercsöveket. Ha a fenti csövet lehúztam ami látszik a videón akkor nem forrt semmi hangot nem adott, amint visszadugtam forrt és nyomta kifele az olajat. Karterszűrő ki, tisztítása, csövek ki és tisztítása, majd össze az egész. Sajna a gond megmaradt bár egy kicsivel enyhébb lett a bugyogása! Valaki tapasztalat vagy ötlet, hogy mi lehet ez?!
Hengerfej vagy valami az olaj karterban eldugult?! Ja és olajnyomás van megnéztem azt is...
https://www.youtube.com/watch?v=ZcNxDxbKdT4