davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 20:50


HallO! Olyan problémám van, hogy alapjáraton relé zúgást hallok a motortérből pontosabban a generátor felől. Indítás után fél percel folyamatosan csinálja míg le nem állítom a kocsit. Ez a legújabb tünet amihez fingom sincs. Valakinek ötlet? Köszönöm a segítséget

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2000

státusz kakszy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 17:25


Sziasztok!Van egy 530d bmw kombi 2000.11. havi autóm egy kérdésem lenne gondol az autó egyet és nem indul de van amikor 3 hónapig nem csinálja van amikor meg egy héten kétszer egy kis várás után meg magától pöc röff indul tesomnak is ugyanez a baja csak neki többet csinálja az övé 525d és manuális az enyém automata sztem valami típus hiba lehet csak nemtudja meg mondani senki hogy mi ez ha valaki találkozott ilyennel kérlek titeket segítsetek!Elvileg gázolaj csövek rendbe,szivatyúk is teker rendesen szóval nemtom!Kérlek titeket ha valaki tud S.O.S.-be segítsen nagyon sürgős lenne!!!!!!!!!!!!


státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 20:44


Sziasztok!

A 6os üzemanyagszivattyú cseréje úgy tűnik megoldotta a problémát.Kb 1 hónapja figyelgetem és már negyed tanknál is indul elsőre
Köszönöm Uraim a jóindulatú segítségeket!

Funky

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 17:27


szotakdavid írta:
Adagoló gyanús a dolog szerintem.


Nem csak szerinted. Az idexes tds topic tele van ilyennel.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 16:45


teki723 írta: Sziasztok!

Néztem ma egy eladó 318tds-t, és az volt vele a gondom hogy kicsit nehezebben indult, pedig már meleg volt a motorja.
Kb 2 mp-ig indítózta és utána röffent be ha nem izzítottam sokáig.
Ha sokáig izzítottam akkor tekerte vagy 5 mp-ig és utána indult.
Ez természetes ennél a motornál vagy valami nem okés?
Van valami ötletetek?
Köszi a választ előre is!
teki


Adagoló gyanús a dolog szerintem.

teki723
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz teki723

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 16:13


Sziasztok!

Néztem ma egy eladó 318tds-t, és az volt vele a gondom hogy kicsit nehezebben indult, pedig már meleg volt a motorja.
Kb 2 mp-ig indítózta és utána röffent be ha nem izzítottam sokáig.
Ha sokáig izzítottam akkor tekerte vagy 5 mp-ig és utána indult.
Ez természetes ennél a motornál vagy valami nem okés?
Van valami ötletetek?
Köszi a választ előre is!
teki

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:24


maddog írta: reggel első indítás nehézkes, főleg ha rohadt hideg van éjjel, néha kb hatodjára indul be de néha elsőre..ha be is indul a fordulat esik ezer alá majd fullad, ilyenkor kis gázfröccsökkel tudom "életben" tartani, 10mp után már rendes az alapjárat, addig remeg a kocsi és szar hangja is van. mi lehet a baj? olyan mintha kihagyna egy henger


Lambdaszonda fűtés vagy fals levegő gyanús.Ha nem ír a lambdára hibát,akkor DIS-sel le kellene futtatni egy keverékképzési tesztet,vagy féktisztító fújkálás a szívó csöveknél és a szívósor környékén.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1996

státusz maddog

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:22


dankoj írta:
maddog írta: reggel első indítás nehézkes, főleg ha rohadt hideg van éjjel, néha kb hatodjára indul be de néha elsőre..ha be is indul a fordulat esik ezer alá majd fullad, ilyenkor kis gázfröccsökkel tudom "életben" tartani, 10mp után már rendes az alapjárat, addig remeg a kocsi és szar hangja is van. mi lehet a baj? olyan mintha kihagyna egy henger


Szia! Nekem ugyanez a szitu! Csak annyi, hogy nekem 2. indításra pöpec a gép! Rádugtuk számítógépre semmi hiba! De engem is érdekelne mitől lehet ez a dolog!


Szia! Neked lehet ac pumpa, mert nemjut annyi benzin elsőre, nekem az a baj hogy néha gázadással sem indul be csak hatodjára..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:19


maddog írta: reggel első indítás nehézkes, főleg ha rohadt hideg van éjjel, néha kb hatodjára indul be de néha elsőre..ha be is indul a fordulat esik ezer alá majd fullad, ilyenkor kis gázfröccsökkel tudom "életben" tartani, 10mp után már rendes az alapjárat, addig remeg a kocsi és szar hangja is van. mi lehet a baj? olyan mintha kihagyna egy henger


Szia! Nekem ugyanez a szitu! Csak annyi, hogy nekem 2. indításra pöpec a gép! Rádugtuk számítógépre semmi hiba! De engem is érdekelne mitől lehet ez a dolog!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 1996

státusz maddog

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:10


reggel első indítás nehézkes, főleg ha rohadt hideg van éjjel, néha kb hatodjára indul be de néha elsőre..ha be is indul a fordulat esik ezer alá majd fullad, ilyenkor kis gázfröccsökkel tudom "életben" tartani, 10mp után már rendes az alapjárat, addig remeg a kocsi és szar hangja is van. mi lehet a baj? olyan mintha kihagyna egy henger

HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2013. február 01. péntek, 17:27


Sziasztok!
Valaki nem tudja hogy a 7800-as hibakód, minek a hibája?(e46 320d)
Mert annyit kiír hogy belső kommunikációs hiba,de konkrétan hogy mié aszt nem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 01. péntek, 18:06

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 22. kedd, 04:18


Tomika0118 írta: sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy véletlenül elütöttem egy kutyust és szét tört az első lökhárítóm ezzel még nem is lenne probléma mert már vettem lökhárítót és már a fényező csinálja csak sajnos ott alul van egy intercooler hűtő ami elferdült mert a tartója is eltört ezt mint nem hozzáértő mondom a szerelő azt mondta hogy menjek vele és majd ki derül hogy jó e vagy nem én azt szeretném megtudni hogy hogyan tudom meg hogy jó e vagy nem mert nem szeretném hogy ez miatt valami más is tönkre menjen menet közbe pl. turbó vagy valami igazából nem értek hozzá. 530d.. segítséget előre is köszi!


Ha kilyukadt az IC hűtőd, akkor elszökik ott a levegő, erőtlenebb lesz majd az autó. Ahol kifúj, ott majd némi nyoma is lesz.

Tomika0118
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Tomika0118

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. január 21. hétfő, 22:18


sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy véletlenül elütöttem egy kutyust és szét tört az első lökhárítóm ezzel még nem is lenne probléma mert már vettem lökhárítót és már a fényező csinálja csak sajnos ott alul van egy intercooler hűtő ami elferdült mert a tartója is eltört ezt mint nem hozzáértő mondom a szerelő azt mondta hogy menjek vele és majd ki derül hogy jó e vagy nem én azt szeretném megtudni hogy hogyan tudom meg hogy jó e vagy nem mert nem szeretném hogy ez miatt valami más is tönkre menjen menet közbe pl. turbó vagy valami igazából nem értek hozzá. 530d.. segítséget előre is köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 21. hétfő, 21:43


orszi írta:
anubisz írta:
orszi írta:
orszi írta:
xlzx írta:
orszi írta: Halihó!
Kérdezem mi lehet az oka hogy a bal oldali első ülésnél deréktámaszt nem tudom leengedni és a kapcsoló visszintes hátsó részét megnyomva hallom, hogy kattog valami talán a szelep de nem lesz a dudor kissebb mig a jobb oldalinál ez funkció működik és fel tudom fujni és le is tudom engedni.Nem régen vettem a gépet 2005-ös touring és még csak most ismerkedem vele ha valaki tud segíteni megköszönöm.



ki van ülve az ülésed és kilyukadt a gerinctámaszod..nálam ugyanez van


Köszönöm az infót, de azért nem tudom leengedni mert kilyukadt a gerinctámasz? mit lehet kezdeni vele miként lehet megjavítíni ha egyáltalán javítható.

Sikerült megállapítani a hibát ami úgy néz ki,hogy a gerinctámasz elektromos szelepe elromlott és így nem tudja a levegőt elengedni az egyik balonból. Kérdésem estleg van-e valakinek ilyen szelep a birtokában aminek a száma 7160372 0510G2110B1423B. Három cső megy rá és egy négy polusú csatlakozó.





azért ez durva volt ki van lukadva azért nem tudom leengedni, mert lukas?

amúgy baráti ára van, csak 25000 pézecske remélem az enyém nem szarik be.

amúgy így néz ki a száma. 52-10-7-160-372 lehet kicsit megfújkálnám valami elektronika tisztító spray-vel, jó keményen minden lukon, és hagynám kiszáradni. Lehet feléledne.

Köszönöm a választ és a pontos számát de én csak annyit láttam rajta amit leírtam sajnos a spray-jal való próbálkozás nem jött be és akkor megnézettem egy műszerésszel aki megmérte és azt mondta,hogy szakadt az egyik tekercs. Esetleg tudsz címet ahol be lehet szerezni.



nézd, ami új, azt itt néztem, de nem akarok senkit preferálni.
http://www.schmiedmann.hu/52-1...reses.aspx

elég sovány a felhozatal, nem is látok máshol,aki meg komplett ülést ad el, az nem fogja kiszerelni belőle, hogy eladja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz orszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. január 21. hétfő, 21:33


anubisz írta:
orszi írta:
orszi írta:
xlzx írta:
orszi írta: Halihó!
Kérdezem mi lehet az oka hogy a bal oldali első ülésnél deréktámaszt nem tudom leengedni és a kapcsoló visszintes hátsó részét megnyomva hallom, hogy kattog valami talán a szelep de nem lesz a dudor kissebb mig a jobb oldalinál ez funkció működik és fel tudom fujni és le is tudom engedni.Nem régen vettem a gépet 2005-ös touring és még csak most ismerkedem vele ha valaki tud segíteni megköszönöm.



ki van ülve az ülésed és kilyukadt a gerinctámaszod..nálam ugyanez van


Köszönöm az infót, de azért nem tudom leengedni mert kilyukadt a gerinctámasz? mit lehet kezdeni vele miként lehet megjavítíni ha egyáltalán javítható.

Sikerült megállapítani a hibát ami úgy néz ki,hogy a gerinctámasz elektromos szelepe elromlott és így nem tudja a levegőt elengedni az egyik balonból. Kérdésem estleg van-e valakinek ilyen szelep a birtokában aminek a száma 7160372 0510G2110B1423B. Három cső megy rá és egy négy polusú csatlakozó.





azért ez durva volt ki van lukadva azért nem tudom leengedni, mert lukas?

amúgy baráti ára van, csak 25000 pézecske remélem az enyém nem szarik be.

amúgy így néz ki a száma. 52-10-7-160-372 lehet kicsit megfújkálnám valami elektronika tisztító spray-vel, jó keményen minden lukon, és hagynám kiszáradni. Lehet feléledne.

Köszönöm a választ és a pontos számát de én csak annyit láttam rajta amit leírtam sajnos a spray-jal való próbálkozás nem jött be és akkor megnézettem egy műszerésszel aki megmérte és azt mondta,hogy szakadt az egyik tekercs. Esetleg tudsz címet ahol be lehet szerezni.