bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 15:32


tucsok írta: Sziasztok már régebben irtam hogy akocsim lagzsák problémás konkrétabban ezt irja rückhalt system gestört. nem találtak semmi hibát a vezélö egységekben. azt szeretném kérdezni hogy a Battery Safety Terminals (BST) nek lehet e koze hozzá mert egy nemet forumon olvastam rola de lehet hogy félreértelmeztem.: Köszi


Vagy nics elindítva a rendszeridő valamelyik satellitben ,vagy a SIM U85 hibás, de azt beírná hibának.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 14:57


valter320d írta:
tucsok írta: Sziasztok már régebben irtam hogy akocsim lagzsák problémás konkrétabban ezt irja rückhalt system gestört. nem találtak semmi hibát a vezélö egységekben. azt szeretném kérdezni hogy a Battery Safety Terminals (BST) nek lehet e koze hozzá mert egy nemet forumon olvastam rola de lehet hogy félreértelmeztem.: Köszi


Szia!
Lehet segít valamit!
Nemrég cseréltünk sógorom kocsiján akksit e90 320i visszatettünk mindent és egyböl irta a légzsákot!Na mi lehet nem birtunk rájönni és végül az volt hogy ne volt jó helyre visszadugva az akksin a légzsákinditó.
Volt cserélve akksid?


Igen volt kb 2 honapja és kb 2hete irja ki a hibat neha engedi törölni de vagy azonnal vagy pedig az elso start utann vissza jon


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 14:30


tucsok írta: Sziasztok már régebben irtam hogy akocsim lagzsák problémás konkrétabban ezt irja rückhalt system gestört. nem találtak semmi hibát a vezélö egységekben. azt szeretném kérdezni hogy a Battery Safety Terminals (BST) nek lehet e koze hozzá mert egy nemet forumon olvastam rola de lehet hogy félreértelmeztem.: Köszi


Szia!
Lehet segít valamit!
Nemrég cseréltünk sógorom kocsiján akksit e90 320i visszatettünk mindent és egyböl irta a légzsákot!Na mi lehet nem birtunk rájönni és végül az volt hogy ne volt jó helyre visszadugva az akksin a légzsákinditó.
Volt cserélve akksid?

hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 12:03


szotakdavid írta:
hun_tigoo írta: Sziasztok!
Az autóm hengerfejes volt hegeszteni kellett a hengerfejet, sikoltatni stb...
Elhoztam szerelőtől és most mintha nem kapcsolna a turbo...
Leszedtem motor burkolatot ahogy walter kollégám mondta a turbon a kis szelep mozog szóval kapcsol a levegőszűrőnél levettem a kis csokit ami picit tele volt olajjal megitsztitottam és most hallom a turbot ha rányomok a gázra
Most lesz nemsokára az első utja neki hogy tapasztaljam huz e az auto...
Viszont azt nem tudom hogy befolyásolja e hogy nekem a cooler cső 2 db-ból van összerakva és mellete lehet kifúj a levegő mert picit olajosnak érzem lehet a bilincseket is meg kellen húznom...
Az autó szépen ketyeg
Majd még jelentkezem!


Ha kifúj a turbód erőtlenebb lesz a kocsid!!szerintem ki kéne cserélni a csöveket,de ez nem is olyan ritka eset h több db-ból raknak össze turbó csövet nem egyet láttam mostanság


Én raktam össze igy mert kidörzsölte anno az egyik tarcsa


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 11:55


Sziasztok már régebben irtam hogy akocsim lagzsák problémás konkrétabban ezt irja rückhalt system gestört. nem találtak semmi hibát a vezélö egységekben. azt szeretném kérdezni hogy a Battery Safety Terminals (BST) nek lehet e koze hozzá mert egy nemet forumon olvastam rola de lehet hogy félreértelmeztem.: Köszi

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 11:43


hun_tigoo írta: Sziasztok!
Az autóm hengerfejes volt hegeszteni kellett a hengerfejet, sikoltatni stb...
Elhoztam szerelőtől és most mintha nem kapcsolna a turbo...
Leszedtem motor burkolatot ahogy walter kollégám mondta a turbon a kis szelep mozog szóval kapcsol a levegőszűrőnél levettem a kis csokit ami picit tele volt olajjal megitsztitottam és most hallom a turbot ha rányomok a gázra
Most lesz nemsokára az első utja neki hogy tapasztaljam huz e az auto...
Viszont azt nem tudom hogy befolyásolja e hogy nekem a cooler cső 2 db-ból van összerakva és mellete lehet kifúj a levegő mert picit olajosnak érzem lehet a bilincseket is meg kellen húznom...
Az autó szépen ketyeg
Majd még jelentkezem!


Ha kifúj a turbód erőtlenebb lesz a kocsid!!szerintem ki kéne cserélni a csöveket,de ez nem is olyan ritka eset h több db-ból raknak össze turbó csövet nem egyet láttam mostanság


hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 11:39


Sziasztok!
Az autóm hengerfejes volt hegeszteni kellett a hengerfejet, sikoltatni stb...
Elhoztam szerelőtől és most mintha nem kapcsolna a turbo...
Leszedtem motor burkolatot ahogy walter kollégám mondta a turbon a kis szelep mozog szóval kapcsol a levegőszűrőnél levettem a kis csokit ami picit tele volt olajjal megitsztitottam és most hallom a turbot ha rányomok a gázra
Most lesz nemsokára az első utja neki hogy tapasztaljam huz e az auto...
Viszont azt nem tudom hogy befolyásolja e hogy nekem a cooler cső 2 db-ból van összerakva és mellete lehet kifúj a levegő mert picit olajosnak érzem lehet a bilincseket is meg kellen húznom...
Az autó szépen ketyeg
Majd még jelentkezem!



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 06:43


jons írta:
xlzx írta:
A csatlakozóból volt kiszakadva a pozitív szál.. ultra nagy szopás volt ott összeforrasztgatni a dolgokat


Még szerencse, hogy nem kellett a jeladót kivenni. Az oda úgy oda van ragadva, hogy öröm kiszedni.
Mindegy örülök, hogy meglett a bajság oka.


kivettem a jeladót,mivel leteszteltem a régit meg amit vettem is!,nem volt olyan vészesen beragadva!

köszönöm a tanácsokat!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 21:04


xlzx írta:
A csatlakozóból volt kiszakadva a pozitív szál.. ultra nagy szopás volt ott összeforrasztgatni a dolgokat


Még szerencse, hogy nem kellett a jeladót kivenni. Az oda úgy oda van ragadva, hogy öröm kiszedni.
Mindegy örülök, hogy meglett a bajság oka.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 18:00


na vettem gyári bontott jeladót,de mint kiderült az enyém és amit vettem is hibátlan. Leteszteltem mindkettőt! Így most van egy gyári jeladóm ami eladó,5 pénzike ha érdekel valakit!


A csatlakozóból volt kiszakadva a pozitív szál.. ultra nagy szopás volt ott összeforrasztgatni a dolgokat, de sikerült megoldanom! Sajnos már volt egyszer buherálva, körbe volt tekerve szigetelőszalaggal...(még jó hogy eddig gyári szervízbe járt csak az autó, ennyit a váci úti wallisról)

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 16:40


jons írta:
xlzx írta:
Diag egyből kiírja hogy mi a bibi?
Néztem,35ezer az abs jeladó új ára..van utángyártott 7ért,meg gyári bontott 5ért!
(csak tudnám mitől van ez.. reggel még jó volt,kint állt a kocsi,aztán meg már nem volt jó.. )


igen a hibás kereket egyből megmondja, ekkor kell a csatlakozást jól megnézni. A szenzor ritkán megy tönkre.
Én széthúztam és minden oldalról, belülről, felülről kifújtam féktisztítóval. Patika tisztára. Majd kinyomtam a két csatlakozó tetejét, ahol a vezetékek mennek bele illetve jönnek ki belőle, szilóval, hogy ne juthasson bele víz. Gyárilag lennie kellene ott valami gumi tömszelencének, de nem volt az én esetemben.
Majd összedugtam és kész.
Esetleg még a ricnis gyűrű amit érzékel a szenzor, lehet elkoszolódva, de az egyszerűbb ez lesz amit leírtam. Próba.

Sziasztok találtam ilyet ha érdekel akcióba! http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=7365


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 16:35


xlzx írta:
Diag egyből kiírja hogy mi a bibi?
Néztem,35ezer az abs jeladó új ára..van utángyártott 7ért,meg gyári bontott 5ért!
(csak tudnám mitől van ez.. reggel még jó volt,kint állt a kocsi,aztán meg már nem volt jó.. )


igen a hibás kereket egyből megmondja, ekkor kell a csatlakozást jól megnézni. A szenzor ritkán megy tönkre.
Én széthúztam és minden oldalról, belülről, felülről kifújtam féktisztítóval. Patika tisztára. Majd kinyomtam a két csatlakozó tetejét, ahol a vezetékek mennek bele illetve jönnek ki belőle, szilóval, hogy ne juthasson bele víz. Gyárilag lennie kellene ott valami gumi tömszelencének, de nem volt az én esetemben.
Majd összedugtam és kész.
Esetleg még a ricnis gyűrű amit érzékel a szenzor, lehet elkoszolódva, de az egyszerűbb ez lesz amit leírtam. Próba.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sanko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 14:57


xlzx írta:
xlzx írta:

megpróbálom holnap kitisztítani a hátsó szenzorokat, hátha az segít valami! ha nem,akkor majd rádugjuk gépre!



na kitisztítottam a szenzorokat, meg is örültem mert beültem a kocsiba,mért a km óra..mentem 3kmt,leállítottam,újra beindítottam majd hibakód sem volt aztán 2 perc múlva visszadobta és elkezdett szarakodni a km óra is. A jobb oldalt megnéztem, ott szerintem a vezetékek is rendben voltak, a balost elfelejtettem na mindegy, valószínüleg az egyik szenzor a ludas. mind2 oldalon azonos a szenzor vagy van balos és jobbos? még akkor ma megrendelném,ha azonos és akkor holnap meg is tudnám csinálni (gondolom csak az egyik kell)


Szia! A ket hatso jelado egyforma,de a sebessegjelet a bal oldalirol veszi..

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 10:42


jons írta:
xlzx írta:
xlzx írta:

megpróbálom holnap kitisztítani a hátsó szenzorokat, hátha az segít valami! ha nem,akkor majd rádugjuk gépre!

(gondolom csak az egyik kell)


Nem sajnos ez nem lesz ennyire egyszerű. Diag kell, ami megmondja egyrészt melyik, mert oltári szoppendró kicserélni bármelyiket is. Azonkívül egyáltalán nem biztos, hogy a szenzor a gond. Maga a fogadó kábelcsatlakozás is lehet kontaktos(mint nálam bal elöl), azt viszont nem fogja a szenzor csere megoldani.
Diag kell hidd el!


Szoták Dávid kollegánknak van kábele, azt mondta este ráér és akkor rádugjuk... majd kiderül. Remélem csak a szenzor lesz a bibi! Diag egyből kiírja hogy mi a bibi?

Néztem,35ezer az abs jeladó új ára..van utángyártott 7ért,meg gyári bontott 5ért!

(csak tudnám mitől van ez.. reggel még jó volt,kint állt a kocsi,aztán meg már nem volt jó.. )



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 28. péntek, 10:42

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 10:32


xlzx írta:
xlzx írta:

megpróbálom holnap kitisztítani a hátsó szenzorokat, hátha az segít valami! ha nem,akkor majd rádugjuk gépre!

(gondolom csak az egyik kell)


Nem sajnos ez nem lesz ennyire egyszerű. Diag kell, ami megmondja egyrészt melyik, mert oltári szoppendró kicserélni bármelyiket is. Azonkívül egyáltalán nem biztos, hogy a szenzor a gond. Maga a fogadó kábelcsatlakozás is lehet kontaktos(mint nálam bal elöl), azt viszont nem fogja a szenzor csere megoldani.
Diag kell hidd el!