státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 13:40


vivaladiesel írta:
funkilaci írta:


Nyomást mérni alig tankkal?
BMW szakszervizben gondolom minden lehetőséget feltártak és mindenféle nyomásokat mértek..mégis semmilyen hibát nem találtak...aztán 1 hét mulva ujra előjött a rejtélyes nem indulás.
Szóval most üzemanyagszivattyúcsere.




A nyomást alig tankkal úgy érti, hogy üzemanyag nyomást kell nézni úgy, hogy csak pár liter üzemanyag van a tankban...
Abban pedig ne legyél biztos, hogy a márkaszervizben mindent végignéztek!





Ezért is vagyok itt h akinek van hozzáértő tanácsa az elmondja.Szerencsére sokan segitettek!
Köszi Mindenkinek!






vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 13:24


funkilaci írta:


Nyomást mérni alig tankkal?
BMW szakszervizben gondolom minden lehetőséget feltártak és mindenféle nyomásokat mértek..mégis semmilyen hibát nem találtak...aztán 1 hét mulva ujra előjött a rejtélyes nem indulás.
Szóval most üzemanyagszivattyúcsere.




A nyomást alig tankkal úgy érti, hogy üzemanyag nyomást kell nézni úgy, hogy csak pár liter üzemanyag van a tankban...
Abban pedig ne legyél biztos, hogy a márkaszervizben mindent végignéztek!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 24. hétfő, 13:24

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 13:23


anubisz írta:
funkilaci írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
funkilaci írta: Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...


ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.


nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?



Nyomást mérni alig tankkal?
BMW szakszervizben gondolom minden lehetőséget feltártak és mindenféle nyomásokat mértek..mégis semmilyen hibát nem találtak...aztán 1 hét mulva ujra előjött a rejtélyes nem indulás.
Szóval most üzemanyagszivattyúcsere.



meg se kérdezted mit néztek rajta? Basszus. Arra a mindent megnézésre azért ne esküdj meg. Látom nem sokat jártál még márkaszervizbe. Többséget be se engedik hátra, csak leadja a kocsit.Egy pár millát ott kell hagyni, hogy csak úgy szó nélkül besétálhass, és ne zavarjanak ki.
Elhiheted én már csak tudom hogy dolgoznak,megjártam egy párszor. hasból mondják mi a hiba, Rutin. ( sokszor bejön, jó párszor meg nem! ) utána jön a csodamasina, ha az se mond semmit,megkérdezgetik egymást, fejvakarás, jönnek a tippek, mind itt, utána győz a lustaság, vagy az időhiány, a többi szerelni való kupac kocsi miatt, és a nem várt mondat ( hát valószínű ez csinálja, ki kéne cserélni ) xxxxx péz plusz áfa.
Évek alatt egyszer se mértem sem üzemanyag nyomást, se kompressziót, mikor szóltam ( minek az )
aztán mégis az AC volt a hibás. ( nem ott jöttek rá ) csak mondták lehet az is.
Ritkán nyúlnak alternatív módszerekhez.
az ilyen extra kéréseket külön ki kell hangsúlyozni, hogy mérjétek meg, ezt nézzétek meg.
És ezt teszik úgy, hogy név szerint ismernek, jattok a zsebbe, néha kis Tokaji Aszuk, Metakszák,és ott állok a kocsi mellet, nézem mit ügyködnek, ( már ha nem fél napos a meló )
Gondolod, ha te odaviszed hogy nézzék meg, és visszasétálsz fél nap múlva, ott tolongott minden szerelő órákon keresztül, és a kocsidat masszírozták?
Nagyon el vagy tévedve. Rákötötték a gépet, azt jóvan, meg beindították párszor.
Ha nem állsz mellettük, csodát ne várj, a lappangó hibák feltárásába.Alkatrész cseréjét
megoldják pillanatok alatt, de ha bujkáló hibára akadnak, kezdődik a ki kéne cserélni, ezt, meg azt.
Csak jóindulatból mondom.
Biztos megnéztek mindent. Nagyon naív felfogás.



Látom előzményeket nem olvastál....
Nem gondoltam h ott tolongtak a szerelők a kocsim körül fél napig..nemtudom mire hergeled magad ennyire...ez 1 próba volt h oda is bevittem...ezen kivűl sok embernek kikértem többek közt itt is a tanácsát...ezért tartunk most az üz szivattyúnál.
Metaxa meg milliók...sajnállak h ilyen tapasztalataid vannak.
Előzmények tudod.....



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 13:05


funkilaci írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
funkilaci írta: Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...


ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.


nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?



Nyomást mérni alig tankkal?
BMW szakszervizben gondolom minden lehetőséget feltártak és mindenféle nyomásokat mértek..mégis semmilyen hibát nem találtak...aztán 1 hét mulva ujra előjött a rejtélyes nem indulás.
Szóval most üzemanyagszivattyúcsere.



meg se kérdezted mit néztek rajta? Basszus. Arra a mindent megnézésre azért ne esküdj meg. Látom nem sokat jártál még márkaszervizbe. Többséget be se engedik hátra, csak leadja a kocsit.Egy pár millát ott kell hagyni, hogy csak úgy szó nélkül besétálhass, és ne zavarjanak ki.
Elhiheted én már csak tudom hogy dolgoznak,megjártam egy párszor. hasból mondják mi a hiba, Rutin. ( sokszor bejön, jó párszor meg nem! ) utána jön a csodamasina, ha az se mond semmit,megkérdezgetik egymást, fejvakarás, jönnek a tippek, mind itt, utána győz a lustaság, vagy az időhiány, a többi szerelni való kupac kocsi miatt, és a nem várt mondat ( hát valószínű ez csinálja, ki kéne cserélni ) xxxxx péz plusz áfa.
Évek alatt egyszer se mértem sem üzemanyag nyomást, se kompressziót, mikor szóltam ( minek az )
aztán mégis az AC volt a hibás. ( nem ott jöttek rá ) csak mondták lehet az is.
Ritkán nyúlnak alternatív módszerekhez.
az ilyen extra kéréseket külön ki kell hangsúlyozni, hogy mérjétek meg, ezt nézzétek meg.
És ezt teszik úgy, hogy név szerint ismernek, jattok a zsebbe, néha kis Tokaji Aszuk, Metakszák,és ott állok a kocsi mellet, nézem mit ügyködnek, ( már ha nem fél napos a meló )
Gondolod, ha te odaviszed hogy nézzék meg, és visszasétálsz fél nap múlva, ott tolongott minden szerelő órákon keresztül, és a kocsidat masszírozták?
Nagyon el vagy tévedve. Rákötötték a gépet, azt jóvan, meg beindították párszor.
Ha nem állsz mellettük, csodát ne várj, a lappangó hibák feltárásába.Alkatrész cseréjét
megoldják pillanatok alatt, de ha bujkáló hibára akadnak, kezdődik a ki kéne cserélni, ezt, meg azt.
Csak jóindulatból mondom.
Biztos megnéztek mindent. Nagyon naív felfogás.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 12:21


anubisz írta:
YELLOW írta:
funkilaci írta: Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...


ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.


nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?



Nyomást mérni alig tankkal?
BMW szakszervizben gondolom minden lehetőséget feltártak és mindenféle nyomásokat mértek..mégis semmilyen hibát nem találtak...aztán 1 hét mulva ujra előjött a rejtélyes nem indulás.
Szóval most üzemanyagszivattyúcsere.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 12:15


anubisz írta:
YELLOW írta:
funkilaci írta: Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...


ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.


nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?


Anubisz! sajnos ma nincs emelt díjas műsor a tv-be pedig én is írni akartam h honnan folyik a vizem.Én mindig a jóslásra hagyatkozom csak után állok aknára és megyek az autó alá szerintem neked is ezt kéne tenned sőt mi elött elindulok elmondok egy imát az imaszőnyegemen h ne kapjak gyorshajtási csekket.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 12:10


YELLOW írta:
funkilaci írta: Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...


ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.


nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 11:58


funkilaci írta: Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...


ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 24. hétfő, 11:54


Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 14:37


czinege írta:
YELLOW írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.


azért nem mert még nem rakták össze és nem 100 a dolog,de nagyon valószinű,szétszedettem darabokra és meglepett amit láttam!Mind a 6 dugattyúm tiszta olaj volt,a gyertyákat ismét kinyirta,a gyűrűsorom teljesen szétégett,ezért volt a kompressziom jo,mert az olaj tömitett a gyűrűk helyett!de biztosat majd csak akkor tudok amikor kész lesz!


de szerintem neked nem ide kellett volna válaszolni. mert ebből azt nem tudjuk neked mi volt a hibajelenség... vagy ugyanaz mint hriazikc-nak?


ja,ugyanaz,ugyan igy kezdődött mint neki!


Ezért mondják, írják mindenűt, kompr. kell mérni, mondtam én is, persze sokan mondják minek. Mondták ezt már BMW szervizbe is. Az sem árt ilyenkor ha legalább belenéz a hengerbe az ember, a gyertyajáraton keresztül, egy erős lámpával, ha van endoszkóp még jobb, szinte minden műhelybe van. ha belenéznek egyből látták volna, hogy lucsog minden belül. Én belenéztem az enyémbe, lámpával is láttam, hogy szép tiszta a dugók felszíne. Én kérdeztem érdemes egy ilyen motort felbujtani, ha szétkopik? Azt mondta lófaszt, kell bele hozni egy bontottat kintről. Bár nem tudom menyi egy komplett felújítás, de fél milla biztos van, bár csak tipp. Ha meg valamit rosszul állítanak össze, vagy el, na utána kezdődik a pokoljárás.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 14:24


SirToma írta:
szotakdavid írta:
SirToma írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma






Sziasztok.

Na, úgy alakult a dolog, hogy bevittem az autót az Nt autó-hoz, és elvileg felújítás lett volna, de sajnos nem volt már javítható.
Azt mondák, meg volt égve.
Egy új valeo generátor került bele, 71db magyar ezreskébe került a művelet.
gencsi+munkadíj.Segítőkészek voltak, és 1 nap alatt megvolt a javítás.

Ezúton kívánok minden BMW fanatikusnak Kellemes Karácsonyt, és Boldog új évet!!!

Üdv:Seres Tamás "Toma"


Magyarul a generátorod adta a "huhogó" hangot?!


Igen, belülről nekem huhogó hangnak tűnt, kívülről ilyen élesebb hang, és fordulatszámmal arányosan nőtt.



Hát nem csoda, hogy megégett, nem semmit melegedhetett, ha szétfosta magát a csapágy, szinte fém a fémen.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 13:04


szotakdavid írta:
SirToma írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma






Sziasztok.

Na, úgy alakult a dolog, hogy bevittem az autót az Nt autó-hoz, és elvileg felújítás lett volna, de sajnos nem volt már javítható.
Azt mondák, meg volt égve.
Egy új valeo generátor került bele, 71db magyar ezreskébe került a művelet.
gencsi+munkadíj.Segítőkészek voltak, és 1 nap alatt megvolt a javítás.

Ezúton kívánok minden BMW fanatikusnak Kellemes Karácsonyt, és Boldog új évet!!!

Üdv:Seres Tamás "Toma"


Magyarul a generátorod adta a "huhogó" hangot?!


Igen, belülről nekem huhogó hangnak tűnt, kívülről ilyen élesebb hang, és fordulatszámmal arányosan nőtt.



czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 12:54


YELLOW írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.


azért nem mert még nem rakták össze és nem 100 a dolog,de nagyon valószinű,szétszedettem darabokra és meglepett amit láttam!Mind a 6 dugattyúm tiszta olaj volt,a gyertyákat ismét kinyirta,a gyűrűsorom teljesen szétégett,ezért volt a kompressziom jo,mert az olaj tömitett a gyűrűk helyett!de biztosat majd csak akkor tudok amikor kész lesz!


de szerintem neked nem ide kellett volna válaszolni. mert ebből azt nem tudjuk neked mi volt a hibajelenség... vagy ugyanaz mint hriazikc-nak?


ja,ugyanaz,ugyan igy kezdődött mint neki!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 12:52


czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.


azért nem mert még nem rakták össze és nem 100 a dolog,de nagyon valószinű,szétszedettem darabokra és meglepett amit láttam!Mind a 6 dugattyúm tiszta olaj volt,a gyertyákat ismét kinyirta,a gyűrűsorom teljesen szétégett,ezért volt a kompressziom jo,mert az olaj tömitett a gyűrűk helyett!de biztosat majd csak akkor tudok amikor kész lesz!


de szerintem neked nem ide kellett volna válaszolni. mert ebből azt nem tudjuk neked mi volt a hibajelenség... vagy ugyanaz mint hriazikc-nak?

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 12:50


anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.


azért nem mert még nem rakták össze és nem 100 a dolog,de nagyon valószinű,szétszedettem darabokra és meglepett amit láttam!Mind a 6 dugattyúm tiszta olaj volt,a gyertyákat ismét kinyirta,a gyűrűsorom teljesen szétégett,ezért volt a kompressziom jo,mert az olaj tömitett a gyűrűk helyett!de biztosat majd csak akkor tudok amikor kész lesz!