xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 08:49


xlzx írta:

megpróbálom holnap kitisztítani a hátsó szenzorokat, hátha az segít valami! ha nem,akkor majd rádugjuk gépre!



na kitisztítottam a szenzorokat, meg is örültem mert beültem a kocsiba,mért a km óra..mentem 3kmt,leállítottam,újra beindítottam majd hibakód sem volt aztán 2 perc múlva visszadobta és elkezdett szarakodni a km óra is. A jobb oldalt megnéztem, ott szerintem a vezetékek is rendben voltak, a balost elfelejtettem na mindegy, valószínüleg az egyik szenzor a ludas. mind2 oldalon azonos a szenzor vagy van balos és jobbos? még akkor ma megrendelném,ha azonos és akkor holnap meg is tudnám csinálni (gondolom csak az egyik kell)

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 02:39


jons írta:
xlzx írta: Hello
Abs talan a jelado miatt. Ez osszefuggesben lehet a km oraval?
Koszonom!


igen. Ha nem jó egy jeladó nincs abs és asc se. Ha a hátsók közül rossz, (nem emlékszem pontosan... jobb hátsó talán) akkor km óra sincs. Kontakt hibának tűnik a gondod, hogy egyszer van egyszer nincs gond. A jeladó csatlakozója egy dobozkában van a kerékjárati ívben elöl. Hátul nem tudom. TIS megmondja. Meg kéne takarítani az érintkezőket és szigetelni a csatlakozásokat.
De egy diag segítene a legtöbbet, mert ez így csak találgatás meg szószaporítás.


köszönöm szépen!

megpróbálom holnap kitisztítani a hátsó szenzorokat, hátha az segít valami! ha nem,akkor majd rádugjuk gépre!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 22:46


xlzx írta: Hello
Abs talan a jelado miatt. Ez osszefuggesben lehet a km oraval?
Koszonom!


igen. Ha nem jó egy jeladó nincs abs és asc se. Ha a hátsók közül rossz, (nem emlékszem pontosan... jobb hátsó talán) akkor km óra sincs. Kontakt hibának tűnik a gondod, hogy egyszer van egyszer nincs gond. A jeladó csatlakozója egy dobozkában van a kerékjárati ívben elöl. Hátul nem tudom. TIS megmondja. Meg kéne takarítani az érintkezőket és szigetelni a csatlakozásokat.
De egy diag segítene a legtöbbet, mert ez így csak találgatás meg szószaporítás.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 21:18


xlzx írta: Hello

Ma olyan tortent hogy bent all a kocso cegnel. Tegnap es ma reggel is minden rendben volt. Most este beultem a kocsoba. Kigyulladt a kiporgesgatlo a kezifeklampa es az abs lampa. Abs nem volt.. es a km ora is szarakodott.furcsan ugralt. Vopt hogy nem is mert. Mentem kicsit majd ujrainditottam az autot. Minden mukodott volt abs es ment a km ora is. Mukodott a kiporgesgatlo es a menetstab is. Majd ket perc mulva ujra kidobta a hibat,azota nem mult el. Mi lehet szerintetek a baj? Abs talan a jelado miatt. Ez osszefuggesben lehet a km oraval?

Koszonom!


szwerinte, a ledes hátsólámpa miatt van

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 21:03


czinege írta:
xlzx írta: Hello

Ma olyan tortent hogy bent all a kocso cegnel. Tegnap es ma reggel is minden rendben volt. Most este beultem a kocsoba. Kigyulladt a kiporgesgatlo a kezifeklampa es az abs lampa. Abs nem volt.. es a km ora is szarakodott.furcsan ugralt. Vopt hogy nem is mert. Mentem kicsit majd ujrainditottam az autot. Minden mukodott volt abs es ment a km ora is. Mukodott a kiporgesgatlo es a menetstab is. Majd ket perc mulva ujra kidobta a hibat,azota nem mult el. Mi lehet szerintetek a baj? Abs talan a jelado miatt. Ez osszefuggesben lehet a km oraval?

Koszonom!


hello!Nekem tavaly csinálta ugyan ezt a hibát,indult rendesen ,de azután világitott minden mint a karácsonyfa,nem ment az auto,le fel ugrált a fordulatszámmérőm,kb 20al tudtam hazamenni!Spanom mondta hogy cseréljek benne akksit,lehet hogy az a szar,kicseréltem és megjavult!Nekem az volt a baj!proba szerencse




Tavalyi az akksi. 90ah-s. Hibatlanul megy az auto,a fordulatszammerovel semmi baj nincs az megy. A km ora ugral neha meg van hogy nem ment..ujrainditottam es utana ment csak ilyen 20alatt ugrandozott.

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 21:00


xlzx írta: Hello

Ma olyan tortent hogy bent all a kocso cegnel. Tegnap es ma reggel is minden rendben volt. Most este beultem a kocsoba. Kigyulladt a kiporgesgatlo a kezifeklampa es az abs lampa. Abs nem volt.. es a km ora is szarakodott.furcsan ugralt. Vopt hogy nem is mert. Mentem kicsit majd ujrainditottam az autot. Minden mukodott volt abs es ment a km ora is. Mukodott a kiporgesgatlo es a menetstab is. Majd ket perc mulva ujra kidobta a hibat,azota nem mult el. Mi lehet szerintetek a baj? Abs talan a jelado miatt. Ez osszefuggesben lehet a km oraval?

Koszonom!


hello!Nekem tavaly csinálta ugyan ezt a hibát,indult rendesen ,de azután világitott minden mint a karácsonyfa,nem ment az auto,le fel ugrált a fordulatszámmérőm,kb 20al tudtam hazamenni!Spanom mondta hogy cseréljek benne akksit,lehet hogy az a szar,kicseréltem és megjavult!Nekem az volt a baj!proba szerencse

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 20:25


Hello

Ma olyan tortent hogy bent all a kocso cegnel. Tegnap es ma reggel is minden rendben volt. Most este beultem a kocsoba. Kigyulladt a kiporgesgatlo a kezifeklampa es az abs lampa. Abs nem volt.. es a km ora is szarakodott.furcsan ugralt. Vopt hogy nem is mert. Mentem kicsit majd ujrainditottam az autot. Minden mukodott volt abs es ment a km ora is. Mukodott a kiporgesgatlo es a menetstab is. Majd ket perc mulva ujra kidobta a hibat,azota nem mult el. Mi lehet szerintetek a baj? Abs talan a jelado miatt. Ez osszefuggesben lehet a km oraval?

Koszonom!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 19:47


funkilaci írta:
YELLOW írta:
funkilaci írta: Sziasztok!(Yellow,Tano,Vivaladiesel)

Az autót 3 napja teletankoltam,folyamatosan használom és azóta mindig indul.
Rail nyomás hibának jele sincs.
Ha minden igaz holnapra jön meg a 6os szivattyú..


vagy az, vagy a tankban szivattyú lesz. ez így már tutti. de ugye pont ezt írtam, hogy teletankkal nem jelentkezik, fél alatt meg igen.
ez főleg tuningautóknál gond. aztán azt hiszik a chip szarul lett megírva, meg épp cserélt nagyobb injektort, nagyobb turbót, csak épp az AC maradt a régi és nem érti mér áll meg fél tankkal az autó ha nyomja neki



Igen,pont ezt irtad és lám a telitank igazoltTényleg köszönöm.
Ezek a szivattyúk nem adnak vmi búgó vagy más jellegű hangot ha haldoklanak?-mert nekem ilyen nem túnt fel...
MOst holnap ha a 6ost kicseréljük a régiről meg lehet vhogy állapitani h annak volt baja?

Kösssszi



hülye hangja akkor lesz, amikor már nagyon végét járja, mer mondjuk a motor csapágyazása kopott, mármint az AC-jé.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 19:40


YELLOW írta:
funkilaci írta: Sziasztok!(Yellow,Tano,Vivaladiesel)

Az autót 3 napja teletankoltam,folyamatosan használom és azóta mindig indul.
Rail nyomás hibának jele sincs.
Ha minden igaz holnapra jön meg a 6os szivattyú..


vagy az, vagy a tankban szivattyú lesz. ez így már tutti. de ugye pont ezt írtam, hogy teletankkal nem jelentkezik, fél alatt meg igen.
ez főleg tuningautóknál gond. aztán azt hiszik a chip szarul lett megírva, meg épp cserélt nagyobb injektort, nagyobb turbót, csak épp az AC maradt a régi és nem érti mér áll meg fél tankkal az autó ha nyomja neki



Igen,pont ezt irtad és lám a telitank igazoltTényleg köszönöm.
Ezek a szivattyúk nem adnak vmi búgó vagy más jellegű hangot ha haldoklanak?-mert nekem ilyen nem túnt fel...
MOst holnap ha a 6ost kicseréljük a régiről meg lehet vhogy állapitani h annak volt baja?

Kösssszi






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 19:15


funkilaci írta: Sziasztok!(Yellow,Tano,Vivaladiesel)

Az autót 3 napja teletankoltam,folyamatosan használom és azóta mindig indul.
Rail nyomás hibának jele sincs.
Ha minden igaz holnapra jön meg a 6os szivattyú..


vagy az, vagy a tankban szivattyú lesz. ez így már tutti. de ugye pont ezt írtam, hogy teletankkal nem jelentkezik, fél alatt meg igen.
ez főleg tuningautóknál gond. aztán azt hiszik a chip szarul lett megírva, meg épp cserélt nagyobb injektort, nagyobb turbót, csak épp az AC maradt a régi és nem érti mér áll meg fél tankkal az autó ha nyomja neki

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 17:08


Sziasztok!(Yellow,Tano,Vivaladiesel)

Az autót 3 napja teletankoltam,folyamatosan használom és azóta mindig indul.
Rail nyomás hibának jele sincs.
Ha minden igaz holnapra jön meg a 6os szivattyú..


medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 14:48


Sziasztok!

Vasárnap volt egy bazi nagy ónos eső áradat a környéken (gondolom más is tapasztalta... ) és azóta "szorul" a gázpedálom.
Nem bírok kis gázt adni neki, mert úgymond "ki kell roppantani" 10-ből 9-szer, mert akad!

Iszonyat zavaró. Ötlet esetleg amivel meg tudnám oldani a problémát? Szilikon spray? Vagy rugó csere?

Köszönöm!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 15:58


Tano írta:
Milo írta: Sziasztok.
Érdeklödnék hogy vki találkozott e olyan gonddal 320d-nél hogy 1000-2000 es fordulat közt padlo gáz mellett alig gyorsul az autó,2200 tol meg megindul,ezt néha néha érzékelem nem minden esetben.Motor diagnosztika turbonyomás szab szelep hibát írt ki,ki lett törölve de ujra beírta.Ez lehet a gondja,ettöl csinálhatja?fogyasztásom viszont 8 L alá nem akar menni


Igen, ettől csinálhat ilyet. De nem biztos, hogy pont ez az oka. Lehet akár vákumcsó repedt, vagy a geometria ragad, és csak közvetetten következtet a szelep hibájára a vezérlés. A szelepet le tudod ellenőrizni úgy, hogy kicseréled az EGR ugyanilyen szelepével. Ha úgy is fennáll a jelenség, akkor nem a szeleppel lesz a gond.


Köszönöm szépen a segítséget.Holnap állunk neki egyik barátommal,mindent szétszedünk a szívocsonktól kezdve a turbo,szelepek,hogy ahol kox lerakodás van mindent kitakarítani.Elvileg ettöl akkor megoldódik a probléma és a fogyasztásom is csökkenni fog.
Remélem tényleg így lesz és semmi komolyabb gond.....

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 15:54


Milo írta: Sziasztok.
Érdeklödnék hogy vki találkozott e olyan gonddal 320d-nél hogy 1000-2000 es fordulat közt padlo gáz mellett alig gyorsul az autó,2200 tol meg megindul,ezt néha néha érzékelem nem minden esetben.Motor diagnosztika turbonyomás szab szelep hibát írt ki,ki lett törölve de ujra beírta.Ez lehet a gondja,ettöl csinálhatja?fogyasztásom viszont 8 L alá nem akar menni


Igen, ettől csinálhat ilyet. De nem biztos, hogy pont ez az oka. Lehet akár vákumcsó repedt, vagy a geometria ragad, és csak közvetetten következtet a szelep hibájára a vezérlés. A szelepet le tudod ellenőrizni úgy, hogy kicseréled az EGR ugyanilyen szelepével. Ha úgy is fennáll a jelenség, akkor nem a szeleppel lesz a gond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 15:31


Sziasztok.
Érdeklödnék hogy vki találkozott e olyan gonddal 320d-nél hogy 1000-2000 es fordulat közt padlo gáz mellett alig gyorsul az autó,2200 tol meg megindul,ezt néha néha érzékelem nem minden esetben.Motor diagnosztika turbonyomás szab szelep hibát írt ki,ki lett törölve de ujra beírta.Ez lehet a gondja,ettöl csinálhatja?fogyasztásom viszont 8 L alá nem akar menni