YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 12:32


anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


már megint nem érti mit írtam!!!

könyörgöm legalább eccer. az oké, hogy próbálta a cserélgetést, de pl nem írta le, hogy előtte törölte-e a hibakódot. kitudja mikori hibakód az? mi van, ha eccer valamiért úgy indult? azért írtam le az én esetem. ha még nincs full meghalva a trafó és jó, akkor nem viszi át a hibát, majd akkor ha megint előjön a hiba. kb most leírtam ugyanazt amit az előbb. nem értem mi nem világos? eleve a kérdező kurvára nem írja le részletesen mi volt. csak hogy hibakód ez vót, meg a trafó cserélgetés nem jött be. jah csak a lényeg kimaradt. ezért kell feltételeznem olyan dolgokat, hogy esetleg nem törölt hibát csere előtt. meddig járt megcserélt trafóval. uhhh...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 12:15


SirToma írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma


Sziasztok.

Na, úgy alakult a dolog, hogy bevittem az autót az Nt autó-hoz, és elvileg felújítás lett volna, de sajnos nem volt már javítható.
Azt mondák, meg volt égve.
Egy új valeo generátor került bele, 71db magyar ezreskébe került a művelet.
gencsi+munkadíj.Segítőkészek voltak, és 1 nap alatt megvolt a javítás.

Ezúton kívánok minden BMW fanatikusnak Kellemes Karácsonyt, és Boldog új évet!!!

Üdv:Seres Tamás "Toma"


Magyarul a generátorod adta a "huhogó" hangot?!

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 11:59


SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma


Sziasztok.

Na, úgy alakult a dolog, hogy bevittem az autót az Nt autó-hoz, és elvileg felújítás lett volna, de sajnos nem volt már javítható.
Azt mondák, meg volt égve.
Egy új valeo generátor került bele, 71db magyar ezreskébe került a művelet.
gencsi+munkadíj.Segítőkészek voltak, és 1 nap alatt megvolt a javítás.

Ezúton kívánok minden BMW fanatikusnak Kellemes Karácsonyt, és Boldog új évet!!!

Üdv:Seres Tamás "Toma"

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 10:49


czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 10:24


anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 08:55


YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 08:50


YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús.


Ez olvastad ugye?
Idézet: A trafó csereberével már próbálkoztam, nem jött be. Maradnak a gyertyák.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 23. vasárnap, 07:18


hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 21:47


hriazikc írta:
czinege írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


hello,én igen sajnos,gyujtáskimaradás van a 4.hengeredben,hát ennek sok oka lehet!Hülyességet meg nem akarok neked irni!Talán a gyertyáid,vagy a trafod!Cseréld fel a trafokat,ha azután másik hengerhez irja akkor az lesz a szar!Ha nem akkor nézd meg a gyertyasort,azt nem árt ha cserélsz benne,attol függ mikor cseréltél!De 1pontosabb diag talán többet tudna mondani!


Köszönöm! A trafó csereberével már próbálkoztam, nem jött be. Maradnak a gyertyák.


Arra a gyertyára még ne vegyél mérget, ez csak azt jelzi, hogy nincs égés a hengerbe, és az lehet még pár dologból. Nem azt írja, hogy szikra nincs. Lehet injektor is stb.. és az se biztos, hogy csak oda ír majd, be, lehet most 5, lehet legközelebb 2, vagy 4 lesz. Persze a gyertyát is illik megnézni, az igaz. Ha nem kap elég üzemanyagot akkor is égéskimaradást ír be.

hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 19:40


czinege írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


hello,én igen sajnos,gyujtáskimaradás van a 4.hengeredben,hát ennek sok oka lehet!Hülyességet meg nem akarok neked irni!Talán a gyertyáid,vagy a trafod!Cseréld fel a trafokat,ha azután másik hengerhez irja akkor az lesz a szar!Ha nem akkor nézd meg a gyertyasort,azt nem árt ha cserélsz benne,attol függ mikor cseréltél!De 1pontosabb diag talán többet tudna mondani!


Köszönöm! A trafó csereberével már próbálkoztam, nem jött be. Maradnak a gyertyák.

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 19:29


hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


hello,én igen sajnos,gyujtáskimaradás van a 4.hengeredben,hát ennek sok oka lehet!Hülyességet meg nem akarok neked irni!Talán a gyertyáid,vagy a trafod!Cseréld fel a trafokat,ha azután másik hengerhez irja akkor az lesz a szar!Ha nem akkor nézd meg a gyertyasort,azt nem árt ha cserélsz benne,attol függ mikor cseréltél!De 1pontosabb diag talán többet tudna mondani!

hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 19:16


Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 15:22


Húú...de jó h mondod...köszi!!
Kérlek szóljatok ha még vmire figyelni kell...még nem csináltam ilyet..



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 15:15


funkilaci írta: És ha kicseréltem 1ből kell is indulnia?
Vagy mire kell figyelni?


Csere után egyből ne indítsd be, hanem néhány alkalommal add rá, hagy ott egy kicsit, majd vedd le a gyújtást. Mivel megbontottad az üzarendszert, egy kicsit járatni kell így a szivattyúkat, hogy légtelenítsen a rendszer.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 15:06


És ha kicseréltem 1ből kell is indulnia?
Vagy mire kell figyelni?