funkilaci írta:
Hali!
Na beszéltem a Kaszamesterrel.Van neki ez a nagynyomású szivattyú(6os alkatrész) és el is küldi szivesen..
Elmondtam neki a rail nyomásproblémát.Ő azt mondta ilyenkor nem a rail nyomásszabályozó a probléma(amit mi cseréltünk) hanem vmlyik üzemanyagszivattyú.
Jó hogy 1 másik szerelő meg már a második railnyomás szabályzót cseréltetné ki velem.
Tehát most én mint annyira nem "hozzáértő" döntsem el h melyik szakira hallgassak...
Tanács?
Te Laci.....
Korábban Tano, Vivaladiesel vagy Anubisz (mittoménmár'), jómagam és Kasza Imi is arra próbált rábeszélni, hogy valószínűleg az üzaszivattyúd a gond.
Már egy csomó cuccot kicseréltetek és szervízben is voltál, de a probléma megmaradt.
A 6-os alkatrész pedig nem nagy, hanem kisnyomású...
Most akkor hadd kérdezzem meg - mindenféle rossz szándék nélkül - meddig pöcsölsz még?
Inkább mész azok után akik a diag mindenható szavára esküsznek és még ráköltesz vagy félmilliót a hibafeltárásra vagy veszel egy szűrőt és egy szivattyút pár napra 20-30 ezerért ??? Elsőként railnyomás szabályozó, jaj de mégsem: nagynyomású szivattyú. Jaj de az sem: porlasztók, összes szenzor, közös nyomócső, míg aztán még mindig ott a hiba....
Végül is én nem tartok pisztolyt a fejedhez, elindulhatsz a drágább oldalról is, de szerintem az ülés alatti üzaszivattyú a gyenge láncszem a műanyag belsejével és nem csak olcsóbb a hibafeltárás, ha ott kezded, de még a legegyszerűbb is.
Sőt most jut eszembe asszem Kasza Imi akciósan 10-ért adta még nyár végén a 6-os hosszú üzaszivattyút. Veszel mellé egy új szűrőt 5-10 ezerért (attól függ gyárit vagy utángyárit) és összesen mondjuk egy 20-asból megvan az ami a legvalószínűbb. Aztán ha mégsem akkor nekiállhatsz agyalni mennyit pacsálj rá nagynyomású oldalra...bár erre elég kicsi az esély...
Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. december 22. szombat, 11:55