anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:44


funkilaci írta: Mert mikor leveszem a bilincseket és a szivattyút spriccelni fog az olaj?
Van benne bőven?


ha rugalmas a cső, fogd össze valami szorítóval. Vannak ilyen fogók.
Mint az ereket műtét közben.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 22. szombat, 12:44

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:38


funkilaci írta: Mert mikor leveszem a bilincseket és a szivattyút spriccelni fog az olaj?
Van benne bőven?


Amíg a nyomás meg nem szűnik addig kicsit erősebben ömlik kifelé. Utána már csak folyik a tartály felőli oldalon. Azt addig be kell fognod valamivel vagy dugsz a csőbe valamit... Nem bonyolult, megoldható otthon is.





státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:21


Mert mikor leveszem a bilincseket és a szivattyút spriccelni fog az olaj?
Van benne bőven?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:01


funkilaci írta: Rendben..nyilván igazad van.
Mekkora bontást igényel ennek a beszerelése?
Nagy művelet?


Nem ragaszkodom az igazamhoz. Azért papolok mert ha nem tudsz elindulni egyik irányba sem, nyilvánvaló az egyszerűbb és az olcsóbb (és nem utolsó sorban a legvalószínűbb) oldalról kell megközelíteni a problémát. Nem? De!

Ha van aknád akkor a legegyszerűbb, de ha nincs, akkor sem bonyolult. Megemeled a kocsi bal oldalát. A kocsi alján nagyjából a vezető ülés alatt találsz egy fémlemezt 5-6 csavar tartja. Lemezt leszeded és mögött lesz egy szivattyú és rögtön mellette a szűrő. Bilincseit leszeded és kicseréled a másikra.

Otthon viszonylag könnyedén megoldható. Arra figyelj az emelő ne szakadjon rád és a szemedbe ne spricceljen a gázolaj. Ez a két legkritikusabb pont.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 12:00


Még szerintem én is mondtam már neked a kisnyomásúpumpát.
Egyébként ha emelőn vagy aknán van a kocsi akkor 5 perc a csere, az üza szűrő elött van. Else tudod téveszteni.

funkilaci írta: Rendben..nyilván igazad van.
Mekkora bontást igényel ennek a beszerelése?
Nagy művelet?




státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 11:56


Rendben..nyilván igazad van.
Mekkora bontást igényel a szivattyú beszerelése?
Nagy művelet?
Otthon ezt meg lehet csinálni?
Egyébként még "csak" a hátsó railnyomásszabályzó és egy pár 1000ftos csatlakozó lett kicserélve.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 22. szombat, 11:59

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 11:48


funkilaci írta: Hali!

Na beszéltem a Kaszamesterrel.Van neki ez a nagynyomású szivattyú(6os alkatrész) és el is küldi szivesen..
Elmondtam neki a rail nyomásproblémát.Ő azt mondta ilyenkor nem a rail nyomásszabályozó a probléma(amit mi cseréltünk) hanem vmlyik üzemanyagszivattyú.
Jó hogy 1 másik szerelő meg már a második railnyomás szabályzót cseréltetné ki velem.

Tehát most én mint annyira nem "hozzáértő" döntsem el h melyik szakira hallgassak...
Tanács?


Te Laci.....

Korábban Tano, Vivaladiesel vagy Anubisz (mittoménmár'), jómagam és Kasza Imi is arra próbált rábeszélni, hogy valószínűleg az üzaszivattyúd a gond.

Már egy csomó cuccot kicseréltetek és szervízben is voltál, de a probléma megmaradt.

A 6-os alkatrész pedig nem nagy, hanem kisnyomású...

Most akkor hadd kérdezzem meg - mindenféle rossz szándék nélkül - meddig pöcsölsz még?

Inkább mész azok után akik a diag mindenható szavára esküsznek és még ráköltesz vagy félmilliót a hibafeltárásra vagy veszel egy szűrőt és egy szivattyút pár napra 20-30 ezerért ??? Elsőként railnyomás szabályozó, jaj de mégsem: nagynyomású szivattyú. Jaj de az sem: porlasztók, összes szenzor, közös nyomócső, míg aztán még mindig ott a hiba....

Végül is én nem tartok pisztolyt a fejedhez, elindulhatsz a drágább oldalról is, de szerintem az ülés alatti üzaszivattyú a gyenge láncszem a műanyag belsejével és nem csak olcsóbb a hibafeltárás, ha ott kezded, de még a legegyszerűbb is.

Sőt most jut eszembe asszem Kasza Imi akciósan 10-ért adta még nyár végén a 6-os hosszú üzaszivattyút. Veszel mellé egy új szűrőt 5-10 ezerért (attól függ gyárit vagy utángyárit) és összesen mondjuk egy 20-asból megvan az ami a legvalószínűbb. Aztán ha mégsem akkor nekiállhatsz agyalni mennyit pacsálj rá nagynyomású oldalra...bár erre elég kicsi az esély...








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. december 22. szombat, 11:55


státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 09:18


Hali!

Na beszéltem a Kaszamesterrel.Van neki ez a nagynyomású szivattyú(6os alkatrész) és el is küldi szivesen..
Elmondtam neki a rail nyomásproblémát.Ő azt mondta ilyenkor nem a rail nyomásszabályozó a probléma(amit mi cseréltünk) hanem vmlyik üzemanyagszivattyú.
Jó hogy 1 másik szerelő meg már a második railnyomás szabályzót cseréltetné ki velem.

Tehát most én mint annyira nem "hozzáértő" döntsem el h melyik szakira hallgassak...
Tanács?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 08:37


Magnus írta: Hali,

Van valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a gond, ha nem tudom vezérelni a tükröket a kapcsolóval, ezt úgy vettem észre, hogy hátramenetben mindig lehajtja a tükröt automatikusan akkor is, ha a kapcsoló a másik oldalon van( ebből kifolyólag én kapcsoló hibára gondolok).

Próbáltam azért egy akkusaru le-fel tesztet, utána két percig jó volt, aztán ujra semmi, ez lehet véletlen is akár, de jobb ha leírom

Hallott valaki valami hasonlót?

Apró dolog, de baromira idegesít, hogy nem jó valami az autón


Ha az ülésmemóriát használod, akkor beállítja a tükröket az eltárolt üléshelyzettel?
Csak mert ha igen, akkor a grundmodul és a tükrök memóriamoduljai jók, illetve az 57 számú 5 A-s biztosítékod is frankó és akkor csak a tükörkapcsoló lehet a hibás.





Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 01:23


Hali,

Van valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a gond, ha nem tudom vezérelni a tükröket a kapcsolóval, ezt úgy vettem észre, hogy hátramenetben mindig lehajtja a tükröt automatikusan akkor is, ha a kapcsoló a másik oldalon van( ebből kifolyólag én kapcsoló hibára gondolok).

Próbáltam azért egy akkusaru le-fel tesztet, utána két percig jó volt, aztán ujra semmi, ez lehet véletlen is akár, de jobb ha leírom

Hallott valaki valami hasonlót?

Apró dolog, de baromira idegesít, hogy nem jó valami az autón

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 00:35


szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi

Jolvan,meglsem majd akkor INPA-val. kössz
Lehúzott ablaknál menj vele egy gyors kört,ha a légtömegmérő nem jön össze ha hallasz porszívó hangot a csöveknél keresd a hibát ha nem jó akkor vékony vákum csöveket nézzd át ami a turbo vezérlő szelepre mennek.



Oké de ha ezután sem lesz jo, van még valami amit átkéne néznem?


Inpaval lehet turbo nyomást nézni ha gondolod nézz rá arra is!

Jó ötlet, csak azt nemtudom, hogy mennyinek kell lennia nyomásnak.


a másik gépemen van minden ilyen szar amin épp haldoklik,de a facelift elöttinél a szívósornál van egy jeladó a beáramló légmennyiséget lehet nézni. a Normális töltés 0.8 és 1 bar között van.




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 00:32


vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi


Lehúzott ablaknál menj vele egy gyors kört,ha a légtömegmérő nem jön össze ha hallasz porszívó hangot a csöveknél keresd a hibát ha nem jó akkor vékony vákum csöveket nézzd át ami a turbo vezérlő szelepre mennek.



Oké de ha ezután sem lesz jo, van még valami amit átkéne néznem?


Inpaval lehet turbo nyomást nézni ha gondolod nézz rá arra is!

Jó ötlet, csak azt nemtudom, hogy mennyinek kell lennia nyomásnak.


a másik gépemen van minden ilyen szar amin épp haldoklik,de a facelift elöttinél a szívósornál van egy jeladó a beáramló légmennyiséget lehet nézni. a Normális töltés 0.8 és 1 bar között van.

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 00:27


szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi


Lehúzott ablaknál menj vele egy gyors kört,ha a légtömegmérő nem jön össze ha hallasz porszívó hangot a csöveknél keresd a hibát ha nem jó akkor vékony vákum csöveket nézzd át ami a turbo vezérlő szelepre mennek.



Oké de ha ezután sem lesz jo, van még valami amit átkéne néznem?


Inpaval lehet turbo nyomást nézni ha gondolod nézz rá arra is!

Jó ötlet, csak azt nemtudom, hogy mennyinek kell lennia nyomásnak.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 00:25


vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi


Lehúzott ablaknál menj vele egy gyors kört,ha a légtömegmérő nem jön össze ha hallasz porszívó hangot a csöveknél keresd a hibát ha nem jó akkor vékony vákum csöveket nézzd át ami a turbo vezérlő szelepre mennek.



Oké de ha ezután sem lesz jo, van még valami amit átkéne néznem?


Inpaval lehet turbo nyomást nézni ha gondolod nézz rá arra is!

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 00:21


szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi


Lehúzott ablaknál menj vele egy gyors kört,ha a légtömegmérő nem jön össze ha hallasz porszívó hangot a csöveknél keresd a hibát ha nem jó akkor vékony vákum csöveket nézzd át ami a turbo vezérlő szelepre mennek.


Oké de ha ezután sem lesz jo, van még valami amit átkéne néznem?