jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 22:04


Akkor még sanszos a tartály maga.

InsectKiller írta:
jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.




InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 22:01


jrtom írta: Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)


A kiegyenlítő tartály alján lévő szenzor cserélve, gyári új BMW teile.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 21:55


Lehet, hogy a szenzor baromkodik vagy a kiegyenlítő tartályban a kis úszó amibe belemegy a szenzor. (nem a piros úszóra gondolok ami kijön a tartáyból)

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 21:36


hil írta:
InsectKiller írta:

Ahha! A légtelenítő csavar el tud b*szódni? Úgy értem, abban van valami kis szelep, vagy akármi is? Mert én azt hittem, h ha majd a kupakot kicserélem, akkor minden jó lesz. De sajna nem lett jó. Szóval először akkor kicserélem a légtelenítő csavarját is, mielőtt a komplett tartályt cserélném...


Szia!
Az csak egy műanyag csavar, ami el tud b.. romlani úgy, hogy tekeréskor a csavarhúzó sliccelés széttörik. Nincsen abban semmi sem. Pár száz pénzért pótolható, én esztergáltam bele aluból, az örök életű.

De mi a bajod a hűtővel???



Hát optikailag semmi baja nincs annak a csavarnak, szépen bele tudom tenni a csavarhúzót és tekerni vele. Viszont a kiegyenlítőn lévő kupak közrejátszik a nyomásszabályzásban ha jól tudom. Na azt cseréltem.
A tünetek: bizonyos sebességtartományban megjelenik a jel, h kevés a folyadékom:

De a szintem jó. Sőt, ha ebből a tartományból kijövök, meg is szűnik a jel. Ha állok nincs jel. De most már ott tartunk, h ha a városba megyek huzamosan 60-al, akkor végig kint van. Megállok lámpánál, eltűnik, majd megint visszajön.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 16. hétfő, 21:37

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 21:22


InsectKiller írta:

Ahha! A légtelenítő csavar el tud b*szódni? Úgy értem, abban van valami kis szelep, vagy akármi is? Mert én azt hittem, h ha majd a kupakot kicserélem, akkor minden jó lesz. De sajna nem lett jó. Szóval először akkor kicserélem a légtelenítő csavarját is, mielőtt a komplett tartályt cserélném...


Szia!
Az csak egy műanyag csavar, ami el tud b.. romlani úgy, hogy tekeréskor a csavarhúzó sliccelés széttörik. Nincsen abban semmi sem. Pár száz pénzért pótolható, én esztergáltam bele aluból, az örök életű.

De mi a bajod a hűtővel???



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 21:15


hil írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!
Az egészséges, hogy járó motornál, ha leveszem a kiegyenlítő tartályról a sapkát, akkor a fagyálló 1 kis lyukon keresztül folyik? Aztán kb 10 sec és abba is hagyja?!
Látott már valaki ilyet?


Szia!
Én úgy tudom, annak úgy kell működnie, sőt a légtelenítő csavart addig kell basztatni, amíg a kis lyukon folyamatosan nem jön a lé.



Ahha! A légtelenítő csavar el tud b*szódni? Úgy értem, abban van valami kis szelep, vagy akármi is? Mert én azt hittem, h ha majd a kupakot kicserélem, akkor minden jó lesz. De sajna nem lett jó. Szóval először akkor kicserélem a légtelenítő csavarját is, mielőtt a komplett tartályt cserélném...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 21:12


InsectKiller írta: Sziasztok!
Az egészséges, hogy járó motornál, ha leveszem a kiegyenlítő tartályról a sapkát, akkor a fagyálló 1 kis lyukon keresztül folyik? Aztán kb 10 sec és abba is hagyja?!
Látott már valaki ilyet?


Szia!
Én úgy tudom, annak úgy kell működnie, sőt a légtelenítő csavart addig kell basztatni, amíg a kis lyukon folyamatosan nem jön a lé.




InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 20:40


Sziasztok!
Az egészséges, hogy járó motornál, ha leveszem a kiegyenlítő tartályról a sapkát, akkor a fagyálló 1 kis lyukon keresztül folyik? Aztán kb 10 sec és abba is hagyja?!
Látott már valaki ilyet?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 17:39


Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.


valaki írta valahol tegnap, vagy előtte, hogy neki az adagolót újra keleltt állítani, és utána kész álom lett. mivel azt írod cserélve lett, így gyanakodnék erre.

Marvin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Marvin

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 16:35


Coyote írta:
Marvin írta:
hancurozo írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.

Gondolom a pillanatnyi fogyasztásmérőd sem megy ki 5.-ben 20L-re. Szerintem légtömegmérő lesz a ludas, de biztosat akkor fogsz tudni, ha menet közben nézitek az érzékelők adatait.
szerk.: Ha kitöltenéd az adatlapod rendesen, lehet lenne egy forumozó a közeledben aki tud segíteni.


A pill. fogy.mérő kimegy 20l-re ha tövig nyomom, sőt, most hétvégén teletankoltam, mentem 550km-t de már csak 1/4-éig van a tartály, ami sokkal nagyobb fogyasztást jelent, mint amivel számoltam. Xintem kb úgy ~100 LE lehet max amit lead a kocsi.
Mivel nem vagyok szaki, sajna nem tudom hogy kéne néznem menet közben az érzékelőket. Mi kell hozzá, menjek el egy állapotfelmérésre leginkább? Azért lenne S.O.S, mert megpróbálnám a kereskedővel megosztani a javítási ktsg.-eket és ugye azt nem húzhatja az ember a vásárlástól sokáig.
Pótlom a hiányosságokat, Köszi!


Ezelőtt is ilyen autód volt?
Ha nem, akkor légyszi magyarázd el, hogy mi alapján érzed, hogy kb. 36 ló hiányzik? A 320D egész dinamikus gép a 150 LE, manuál váltós, sedan változatban.
A tiéd csak 136 lovas, AUTOMATA, ráadásul Touring - természetes, ha lomhábbnak tűnik.

De biztos az, hogy ez hiba? A 290e km nem mond semmit, ha szépen karban volt tartva. A turbo az enyémen is sípol (nekem mondjuk tetszik a hangja), de nem hiszem, hogy gond lenne vele. 290e km-nél meg a 125-130 lóerő természetes dolog, szerintem.

[/quote]
Előtte egy 140LE-s Honda-m volt, és hiába az automata, azt azért érezni lehet h. jelentősen kevesebbet ad le. Vezettem nemrég 140LE-s automata Passatot is pár hónapig, az érezhetően jobban gyorsult ettől. Szóval sajna van hasonlítási alapom, a gond csak az, hogy most ennél fogalmam sincs mi okozhatja a hibát. Erre szeretnék megoldási javaslatokat/tippeket kapni. Lehet hogy maga a turbo a ludas, de nem tudom hogy milyen paraméterek alapján lehetne esetleg azt kizárni. A sokak által dícsért Ricsihez itt a nagytétényi úton elvinném megnézetni, de sajnos a héten még szabin van. Esetleg ismertek más szerelőt aki szintén nem aranyárban tudná megállapítani mi a gond és megjavítani a kocsit?

Köszi!


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 16:29


Marvin írta:
hancurozo írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.

Gondolom a pillanatnyi fogyasztásmérőd sem megy ki 5.-ben 20L-re. Szerintem légtömegmérő lesz a ludas, de biztosat akkor fogsz tudni, ha menet közben nézitek az érzékelők adatait.
szerk.: Ha kitöltenéd az adatlapod rendesen, lehet lenne egy forumozó a közeledben aki tud segíteni.


A pill. fogy.mérő kimegy 20l-re ha tövig nyomom, sőt, most hétvégén teletankoltam, mentem 550km-t de már csak 1/4-éig van a tartály, ami sokkal nagyobb fogyasztást jelent, mint amivel számoltam. Xintem kb úgy ~100 LE lehet max amit lead a kocsi.
Mivel nem vagyok szaki, sajna nem tudom hogy kéne néznem menet közben az érzékelőket. Mi kell hozzá, menjek el egy állapotfelmérésre leginkább? Azért lenne S.O.S, mert megpróbálnám a kereskedővel megosztani a javítási ktsg.-eket és ugye azt nem húzhatja az ember a vásárlástól sokáig.
Pótlom a hiányosságokat, Köszi!


Ezelőtt is ilyen autód volt?
Ha nem, akkor légyszi magyarázd el, hogy mi alapján érzed, hogy kb. 36 ló hiányzik? A 320D egész dinamikus gép a 150 LE, manuál váltós, sedan változatban.
A tiéd csak 136 lovas, AUTOMATA, ráadásul Touring - természetes, ha lomhábbnak tűnik.

De biztos az, hogy ez hiba? A 290e km nem mond semmit, ha szépen karban volt tartva. A turbo az enyémen is sípol (nekem mondjuk tetszik a hangja), de nem hiszem, hogy gond lenne vele. 290e km-nél meg a 125-130 lóerő természetes dolog, szerintem.

Marvin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Marvin

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 16:06


hancurozo írta:
Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.

Gondolom a pillanatnyi fogyasztásmérőd sem megy ki 5.-ben 20L-re. Szerintem légtömegmérő lesz a ludas, de biztosat akkor fogsz tudni, ha menet közben nézitek az érzékelők adatait.
szerk.: Ha kitöltenéd az adatlapod rendesen, lehet lenne egy forumozó a közeledben aki tud segíteni.


A pill. fogy.mérő kimegy 20l-re ha tövig nyomom, sőt, most hétvégén teletankoltam, mentem 550km-t de már csak 1/4-éig van a tartály, ami sokkal nagyobb fogyasztást jelent, mint amivel számoltam. Xintem kb úgy ~100 LE lehet max amit lead a kocsi.
Mivel nem vagyok szaki, sajna nem tudom hogy kéne néznem menet közben az érzékelőket. Mi kell hozzá, menjek el egy állapotfelmérésre leginkább? Azért lenne S.O.S, mert megpróbálnám a kereskedővel megosztani a javítási ktsg.-eket és ugye azt nem húzhatja az ember a vásárlástól sokáig.
Pótlom a hiányosságokat, Köszi!


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 16:00


Marvin írta: Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.

Gondolom a pillanatnyi fogyasztásmérőd sem megy ki 5.-ben 20L-re. Szerintem légtömegmérő lesz a ludas, de biztosat akkor fogsz tudni, ha menet közben nézitek az érzékelők adatait.
szerk.: Ha kitöltenéd az adatlapod rendesen, lehet lenne egy forumozó a közeledben aki tud segíteni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 16. hétfő, 16:02

Marvin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Marvin

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 15:49


Sziasztok!

Először is Üdv mindenkinek, "nagelneu" vagyok az oldalon.
Ezután a lényeg: 4 napja vettem egy 2001/6 320d touring kombit, auto váltóval. A kocsiban már van 290e KM, de mondták h új adagoló, akksi, szervizkonyves.... állapota tényleg jónak mondható.
De.
Valamiért a kocsi nagyon lassúnak érződik, 100%-ra nem adja le a 136 LE-t, még nagyobb fordulatszámon sem, a lassú gyorsulásról nem is beszélve. A turboja alapból is kicsit hangosabb szerintem, mint lennie kelleneg, de ezt hétvégén megnéztük és valószínűleg csak a levegőcső tömítőgyűrűje szorul cserére.
Mit gondoltok, mi okozhatja a teljesítmény-vesztést:::

Segítségeteket előre is Köszönöm!

Marvin

P.S: Megvárnám mit 5leteltek és csak utána fognék bele egy szervízelésbe/szakvéleményeztetésbe valamelyik szerelőnél.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. július 15. vasárnap, 19:16


jrtom írta: Szia!

Valszeg az átvezetőkábelkötegben eltörtek a vezetékek. Jobb oldali zsanérban mennek.

tucsok írta: Sziasztok van egy olyan problemam hogy a akocsim csomagtartojy csak a kulcsal nyilik, kézi nyitasra nem reagáll. mi okozhatja ezt a gondot.A tipus E60 530d evjárat 2004: Köszi





köszi a tippet majd magnézem.