BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
hil írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
Ugyanez a hibajelenségem van N43-as motornál de nekem más hibakódot dob be. 2-3 -as henger gyújtás kimaradás. 5-6 szor újraindítom és jó. Sikerült azóta valamit vele csinálni ?
N43-ban nincs Valvetronic. neked valószínű trafó probléma lesz. a másik tipikus hiba az injektorok. + gyertyákat is érdemes cserélni.
nem ehhez a hibához tartozik, de a NOx szenzorra is készülhetsz.
és mivel ez egy direkt befecskendezéses motor, lehet a szelepeknél van koxszolódás, és nem zárnak jól. attól lehet alapjárat és rángatásos probléma.
Pár indítást követően teljesen megjavul. Illetve meleg motornál is tökéletes. Ez szűkíti valamennyiben a dolgokat szerinted?
Amúgy köszönöm a gyors és segítőkész választ.
persze szűkíti. a gyújtótrafó ilyen. vagy hidegen rossz, vagy melegen. nekem más a motor, de ez volt nekem is hidegen. fél évkülönbséggel hidegen nem indult az egyik henger. majd 3 eset után, gyertyacsere után 150km-rel indulás után 500 m múlva kifingott végleg az egyik trafó. én cseréltem mind a négyet, mert sorra tönkre ment volna. voltak szériahibás trafók.
havernak N43 van, azért írtam amit, mert már végigment ezeken.
Huh elég konkrétnak hangzik a dolog. Nagyon szépen köszönöm a segítséged, a napokba kipróbálom aztán majd visszaírok, hogy mi volt.
Köszönöm még egyszer.
Sziasztok,
bocs, hogy belevaú, de nem lehet, hogy az M43-as (és nem N43) motorról szól az értekezés???
Szia. N43B16 a motor amiről én kérdeztem.
Amúgy a 2-3 -as henger trafóját felcserélhetem az 1-4-essel ? Igazából azok egyformák és így tutira kijönne a hibakóddal nem ?
jaja, cseréld meg őket. átviszi-e a hibákat az 1-4-be.
én tudtam, hogy N43 a téma biztosan.
Szép jó reggelt!
Megtörtént a művelet. A szerelés közben kiderült a gyári gyertyákkal futott az autó. Természetesen iszonyatos állapotban voltak, ezért cserélve lettek. A hiba eltűnt, így már nem volt hibakód amit be kellett volna dobnia. Szóval jó helyen volt keresve a hiba és ezért nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Mindenesetre a trafós cserét sem feledem el, és mivel a 4 trafó drága, ennek árát biztosan félrerakom most, ha később bekövetkezne.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hamar meg lett a hiba forrása.
a haver akit említettem, az is megvette a gyertyákat. majd cserélte a trafót, injektort. csak nem az igazi. oszt kiderült a gyertyák még a csomagtartóban vannak, mert nincs kulcs hozzá. LOL
az új gyertya lehet ad majd a trafóknak, ha azok már el vannak gyengülve. szóval ha megint hasonló gond lesz, akkor valószínűleg trafó hiba lesz.
Mindenképpen számítani fogok rá a jövőben és tuti sok időt spórol ez így meg, hogy keressük a gond okát Köszönöm a gyors válaszokat, rendes Tőled.
Sziasztok! Csak, ha bárkinek hasonló problémája lesz a jövőben, up to date legyen a történet: eddig tartott a szép story. Visszatért a hiba, sárga jelzés nélkül ugyan, de alacsony fordulaton megint dadog. Kevésbé érezni, de határozottan erőtlen és dadog. Semmi hibakód. Annyi változott még, ha menet közben üresbe rakom a kocsit, akkor a fordulatszám leesik 500 alá, beremeg, elveszi klímát és hirtelen felrántja 800-ra. Majd mintha semmi nem történt volna megy tovább.
Lehet bejön amit mondasz
és mind a 4-et cserélnem kell mégis
csak fájó az a 100 000
Majd megírom mi történt. Sziasztok