autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2003

státusz attila32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. február 24. szerda, 00:01


Sziasztok! Segitsegre lenne szuksegem 525tds e39.A gond a kovetkezo menet kozben megallt a palyan majd szerelonel ki lett cserelve a magasnyomasu pumpa,aztan a common rail szenzor is,es az auto nem indul megsem,ki lettek veve az injektorok egy darab nem jo de megsincs nyomas a rendszerben.Mi lehet a baj.Koszonom a segitsegeteket elore is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz lekvar1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 11:28


Sziasztok!
2010es évjáratú E91 320d 184le Bmw re keresek egy hatsebességes manuális váltót melynek a kódja: GS6-45DZ-TH5H, Alvázszám: WBAUY11060A876433, Motorszám: N47D20C ha valaki tudna segitenni megköszönném! A lukverc szinkron gyűrű tört el benne...esetleg hibás törött váltó is jó lenne amibe jó a lukverc szinkron gyűrű.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 08:58


tusi_ írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

2006-os E90 316-os autóm van. Imádom, de jó lenne egy erősebb... Eladni semmikép nem szeretném. Az E90 325i motorját nagyon nagy vállalkozás belevarázsolni? Miket kellene még cserélni, a motoron, vezérlő elektronikán, váltón kívül? Futómű, fék?

Köszönöm!


Ezen en is atmentem. Nagyon nem eri meg. Motor, difi, fekek .... A leghuzosabb az elektronika. Eddgi 100% ban azt a valaszt kaptam, hogy el kell adni, es venni egy olyat, amilyet szeretnel. Ha 325i, akkor egy 325i-t.
Olcsobban kijosz, nem beszelve arrol, hogy eladhato a kocsid kesobb. Az ilyen barkacsoltak nem szivesen veszik meg.
De ha mar barkacs, akkor inkabb 330i. Aztan jon a barkacs a 335i-re, majd M3....
Felejtsd el es elvezd a mostanit


Köszönöm!

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 17:00


PetiE90 írta: Sziasztok!

2006-os E90 316-os autóm van. Imádom, de jó lenne egy erősebb... Eladni semmikép nem szeretném. Az E90 325i motorját nagyon nagy vállalkozás belevarázsolni? Miket kellene még cserélni, a motoron, vezérlő elektronikán, váltón kívül? Futómű, fék?

Köszönöm!


Ezen en is atmentem. Nagyon nem eri meg. Motor, difi, fekek .... A leghuzosabb az elektronika. Eddgi 100% ban azt a valaszt kaptam, hogy el kell adni, es venni egy olyat, amilyet szeretnel. Ha 325i, akkor egy 325i-t.
Olcsobban kijosz, nem beszelve arrol, hogy eladhato a kocsid kesobb. Az ilyen barkacsoltak nem szivesen veszik meg.
De ha mar barkacs, akkor inkabb 330i. Aztan jon a barkacs a 335i-re, majd M3....
Felejtsd el es elvezd a mostanit

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 14:00


Sziasztok!

2006-os E90 316-os autóm van. Imádom, de jó lenne egy erősebb... Eladni semmikép nem szeretném. Az E90 325i motorját nagyon nagy vállalkozás belevarázsolni? Miket kellene még cserélni, a motoron, vezérlő elektronikán, váltón kívül? Futómű, fék?

Köszönöm!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 20. szerda, 09:05


Sziszi99 írta:
Sziszi99 írta: Sziasztok!
Keresnék N42B18A kódú motort egy 2002-es 316 ti compact-hoz. Ha valaki tud segíteni,kérem írjon. Köszönöm.


Illetve az volna még a kérdésem, hogy az N42B20-as motor beszerelhető-e ugyan ebbe az autóba? Köszi


Persze,mivel mind a 2 motorral gyärtottäk. Viszont kerdeses,hogy a välto hogyan passzol hozzä,elkepzelhetö,hogy azt is cserelni kell. Illetve ugye 1-2 aprosägot ki kell cserelni mint pl motorvezerlö elektronika. Ha sikerül összehozni akkor 27 loerö,es 25 Nm nyomatek lesz pluszban.

Egyebkent nem kell ilyen esetben 2 hozzäszoläs. Elegendö az elsöt szerkeszteni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Sziszi99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. január 20. szerda, 08:49


Sziszi99 írta: Sziasztok!
Keresnék N42B18A kódú motort egy 2002-es 316 ti compact-hoz. Ha valaki tud segíteni,kérem írjon. Köszönöm.


Illetve az volna még a kérdésem, hogy az N42B20-as motor beszerelhető-e ugyan ebbe az autóba? Köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Sziszi99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. január 20. szerda, 08:30


Sziasztok!
Keresnék N42B18A kódú motort egy 2002-es 316 ti compact-hoz. Ha valaki tud segíteni,kérem írjon. Köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. január 17. vasárnap, 15:27


Sziasztok!

Van egy e46.os 2002.évjáratú 170.lovas benzines paripám.Az elmúlt időben kicsit kevesebbet használom,és a reggeli hideg indításnál dadog a 6.henger párpercig,nem fűstől,nincs büdös szaga...melegen nem csinálja.Van ötletetek?Tapasztalat?

Köszönöm!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. január 02. szombat, 12:09


Hali!
Új év alkalmából valaki valami tipp, ötlet az előző kérdésemhez!?
Köszi!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. december 24. csütörtök, 14:57


Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy az autó gázadásra falst szívó hangod ad, szinte ilyen "cuppanáshoz" hasonlót!
Van tipikus hely ahol szokta ezt a hangod adni és általában az a baj vagy féktisztítóval fújkáljam meg és kiderül?!
Előre is köszönöm!


Mikey1985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2009

státusz Mikey1985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. december 21. hétfő, 14:43


Sziasztok e92 325i Lci automata.
A problémám vele hogy hidegen kb 1200as fordulaton kisebb gázadásra az egész autó berezonál, miután egy kicsit bemelegedett a jelenség abba marad. Álló helyzetben P-be vagy N-be rakva ugyanezen a fordulaton nem jelentkezik a rezonálás csak haladva. Viszont szinte biztos hogy a motor felől jön a dolog (sem a váltó sem pedig a hajtás felől).
Szerdára kaptam időpontot a szervizbe addig szívesen venném az ötleteket hogy mivel lehet a gond.

Köszönettel

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 19:58


Jenei írta:

Köszönöm válaszotoket!
Van valami sensor ami jelez ha a lánc nyúlik? Hallotam olyasmit hogy a főtengelyen és a vezérműtengelyen is szokott lenni és ha nagy a két jel közti külömbség akkor jelez hogy baj lesz.
Nehéz kicserélnia láncot? (Suzukin magamnak csináltam)
Nem vagyok autószerelő de gépészmérnöki végzettséggel érzek annyi affinitást hogy megcsináljam.

Szia!
Nem pontos eljárás de valamit azért érezni lehet ebből is: olajbetöltőt leveszed és onnan látni lehet a láncot( balre kell keresni, illetve az autó hátsó része felé). Itt csavihúzóval benyúlva lehet vizslatni a dolgot, ha oldal irányba (mert csak arrafelé tudod mozgatni) nagyon lötyög, akkor erősen ajánlott a csere. A műanyag láncfeszítő alapból fehér, ha nagyon barna, akkor még nem volt, vagy régen volt cserélve.
Ismétlem: ez nem pontos vizsgálat, csak a nagy baj kiszűréásére elégséges!
bye:hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 21. hétfő, 17:03

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Jenei

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 19:48


sutius írta:
hil írta:
Jenei írta: Sziasztok!

E46 316 Touring 316 BMW-m van 1.8 115 LE.
Motor kicsit remeg. Nincs nagy hangaja csak finoman rezegteti magát. Szervízlámpa nem világit. Gyertyákat cseréltem újakkar. Mi lehet a probléma?

Illetve hogyan tudhatom meg hogy jó e még a vezérműláncom?
Nem hallok csörgést de 226000 km van benne meg németországi az auto.
Van szervízkönyve meg állítólag 6 hónapos korától egygazdás volt de a legendáknak nem hiszek.

Amit még nem tudok hogy honnan jön egy rezgő hang a motortérből (szerintem az anyósülés felöli oldalon). 1. és 2. sebbeségi fokozatba alacson fordulatról gyorsítva jelenkezik. nem tűnik lemez hangnak szóval nem tudom mi.

Az a helyzet (és ezért lehet hogy páran megköveznek)de nem tudom milyen tipushibái vannak ezeknek a modelleknek. Azért vettem meg mert tetszik.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Szia!
Lehet, hogy a lánc csörgést nem is fogod hallani, csak a reccs-et. Én az autómat egyből vittem lánccserére (N42B20), mert a német tulaj szerintem nem jó tulaj, kitapossa a belét oszt eladja, szopjon vele más.
Az én autóm számlálója 134KKm-t mutatott (nem hiszek a tündér mesékben), vezetett szervizkönyv, sérülés mentes (és valóban), de az olajszűrő legalább 3 periódust futott, ketté volt törve a házban, kemény mint a beton.
bye:hil




En 138ezer KM utan dobtam ki a vezerlest viszont nekem meg is volt nyulva a lanc...(N42B1



Köszönöm válaszotoket!
Van valami sensor ami jelez ha a lánc nyúlik? Hallotam olyasmit hogy a főtengelyen és a vezérműtengelyen is szokott lenni és ha nagy a két jel közti külömbség akkor jelez hogy baj lesz.
Nehéz kicserélnia láncot? (Suzukin magamnak csináltam)
Nem vagyok autószerelő de gépészmérnöki végzettséggel érzek annyi affinitást hogy megcsináljam.


sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. november 18. szerda, 07:06


hil írta:
Jenei írta: Sziasztok!

E46 316 Touring 316 BMW-m van 1.8 115 LE.
Motor kicsit remeg. Nincs nagy hangaja csak finoman rezegteti magát. Szervízlámpa nem világit. Gyertyákat cseréltem újakkar. Mi lehet a probléma?

Illetve hogyan tudhatom meg hogy jó e még a vezérműláncom?
Nem hallok csörgést de 226000 km van benne meg németországi az auto.
Van szervízkönyve meg állítólag 6 hónapos korától egygazdás volt de a legendáknak nem hiszek.

Amit még nem tudok hogy honnan jön egy rezgő hang a motortérből (szerintem az anyósülés felöli oldalon). 1. és 2. sebbeségi fokozatba alacson fordulatról gyorsítva jelenkezik. nem tűnik lemez hangnak szóval nem tudom mi.

Az a helyzet (és ezért lehet hogy páran megköveznek)de nem tudom milyen tipushibái vannak ezeknek a modelleknek. Azért vettem meg mert tetszik.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Szia!
Lehet, hogy a lánc csörgést nem is fogod hallani, csak a reccs-et. Én az autómat egyből vittem lánccserére (N42B20), mert a német tulaj szerintem nem jó tulaj, kitapossa a belét oszt eladja, szopjon vele más.
Az én autóm számlálója 134KKm-t mutatott (nem hiszek a tündér mesékben), vezetett szervizkönyv, sérülés mentes (és valóban), de az olajszűrő legalább 3 periódust futott, ketté volt törve a házban, kemény mint a beton.
bye:hil




En 138ezer KM utan dobtam ki a vezerlest viszont nekem meg is volt nyulva a lanc...(N42B1