hocila írta:
YELLOW írta:
hocila írta:
A szerelőhöz azóta is visszajárok egyéb ügyekkel, korrekt és érti a dolgát. A történtekből okulva azt javaslom minden kedves márkatársnak, hogy fontolja meg érdemes-e otthagyni olajcserékre, pollenszűrő cserékre súlyos tízezreket (hosszabb távon százezreket) olyan szerelőnél, aki ha valódi szakértelmet igényló probléma van, cserbenhagy, válaszra sem méltat. Ez nem a reklám helye, de ha valakinek kell a szerelő elérhetősége, privátban szívesen átadom.(Mondjuk nincs rászorulva, hogy kuncsaftokat toborozzak, mert folyamatosan tele van a műhely).
azért van az oldalon Szerviz értékelések menüpont, hogy az emberek megosszák a jó, vagy éppen rossz tapasztalataikat a márkatársakkal.
"érdemes-e otthagyni olajcserékre, pollenszűrő cserékre súlyos tízezreket (hosszabb távon százezreket) olyan szerelőnél, aki ha valódi szakértelmet igényló probléma van, cserbenhagy, válaszra sem méltat."
erre pedig azt mondom (kicsit tovább gondolva, simán valós megeshetőségek alapján), hogy lehet ott hagysz 10ezreket és a ki/le sem lesz cserélve, nem lesz elvégezve a munka. aztán megy a csodálkozás a motor generál miatt.
Antireklámot sem akartam, de ha valaki figyelmesen végigolvassa az általam leírtakat, láthatja, hogy a szervizértékelés menüpont alatt leginkább méltatott szakember volt az, akihez korábban jártam, majd a bajban nem segített. Ezzel szemben a megoldást nyújtó szerviz/szerelő nem is szerepel a listában, pedig Budapesti BMW specialista, kiterjedt ügyfélkörrel.
A második megjegyzéseddel egyetértek, annyival fűszerezve, hogy hiába vettem olyan példányt, aminek a BMW elektronikus rendszere szerint is végig követhető előélete volt, gyakori, 10-15 ezrenkénti olajcserékkel, 200 ezer után kellett neki a motorgenerál. Tehát szinte biztos, hogy nem az történt a márkaszervizben, mint amit ledokumentáltak.
tudom mire gondolsz, mármint a jelenségre. ismerős a szitu. a többség szavával ellentétben, úgyis Te lennél az, akinek biztos egyedüliként nem volt oké. ez amolyan 22-es csapdája. ha leírod a saját eseted, egyrészt neked esnek, jön a feljelentős szöveg, hogy hitelrontás meg stb. hiába van igazad. de kérdem én, hogy azok akik másban csak csalódtak és szerepelnek ezen az oldalon lévő "adatbázisban", akkor rájuk nézve a sok-sok negatív mondjuk tényleg valós kritika nem gáz, hogy szerepel?
ennyi erővel semmi értelme ennek a funkciónak (bár ezt már mondtam), ha csak mindenkiről nyáladzani lehet, mert ellenkező esetben még az lesz a rossz, aki mondjuk átélte, tapasztalta a negatív esetet. nyilván azért tapasztalható, hogy vannak, akik direkt lehúznak másokat, vagy túldícsérnek másokat, akár saját magukat álnéven.
az ember változik, vagy épp lehetett egy rossz napja. ha valaki pont akkor esik be, akkor nem tapasztalhatja a korábbi értékelési szint ellentétjét?
szóval értem mi a szitu, mit érzel.
de a pozitívat attól meg lehet írni!!! attól, hogy nem szerepel még a listában a Te szerelőd, akkor Te leszel az első, aki létrehoz neki egy felületet. csak neked kell megadni az adatokat, legalább a nevét, hol tevékenykedik, esetleg kiadható elérhetőségét.
szerintem őszintén kell megírni. pont ma reggel láttam egy FB csoportban, ahol annyira mondhatni "fizetett nyáladzás" ment valaki részéről, nyilván olcsóbban javítottak neki, hogy majdnem okádtam rajta.
lehet más is jár oda, ahol most Te voltál, aztán hasonló vélemény esetén ő is kedvet kap megírni tapasztalatát. de lehet ő sem tudott valakinek segíteni, aztán rossz szájízzel írna róla később. huhh nem tudom érted-e mit akarok mondani ezzel.
hiába van valaki felsz.pkodva, ha egy idő utén egyre többen csalódnak benne, akkor az úgyis egy elvesztett kuncsaft. aztán többet soha nem viszi oda, mert számára negatív lett a dolog.
szóval, ha a negatív esetet nem akarod leírni, megértem, talán azt mondom jobb is, de a számodra pozitívat miért ne írhatnád meg? én bíztatlak, az másnak segítség.