státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 21:09


batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Hello!

Egyik haver vett egy 2002 év végi 318d -t, állítása szerint 116 lóerővel illetve adagolós motorral... Létezik? Én úgy tudom a faceliftesbe már common railt tettek...

Tudja vki?


ez engem is érdekelne...
én eddig úgy tudtam, hogy adagolós a 18d, de pont keresztfater kérdezte, és zavarba gyüttem.

az FL 20d-k biztos CR-ek, de nekem az rémlik, hogy a 18d a régi motort kapta meg "butítva".


kicsit utánajártam:

m47d20 adagolós!
e46 318d - 114le 2001-2003
e46 320d és e39 520d 136 le ugye

m47tud20 - commonrail

e46 318d - 114 le 2003-2005
e46 320d - 150 le 2001-2005
x3 2006-ig

szal az ővét pont a váltásnál vették 2002 végén... viszont neki nincs pillangószelep...


Egy ilyet mutatnál?
" m47d20 adagolós!
e46 318d - 114le 2001-2003 "



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 19:50


batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Hello!

Egyik haver vett egy 2002 év végi 318d -t, állítása szerint 116 lóerővel illetve adagolós motorral... Létezik? Én úgy tudom a faceliftesbe már common railt tettek...

Tudja vki?


ez engem is érdekelne...
én eddig úgy tudtam, hogy adagolós a 18d, de pont keresztfater kérdezte, és zavarba gyüttem.

az FL 20d-k biztos CR-ek, de nekem az rémlik, hogy a 18d a régi motort kapta meg "butítva".


kicsit utánajártam:

m47d20 adagolós!
e46 318d - 114le 2001-2003
e46 320d és e39 520d 136 le ugye

m47tud20 - commonrail

e46 318d - 114 le 2003-2005
e46 320d - 150 le 2001-2005
x3 2006-ig

szal az ővét pont a váltásnál vették 2002 végén... viszont neki nincs pillangószelep...


köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 19:47


YELLOW írta:
batigol09 írta: Hello!

Egyik haver vett egy 2002 év végi 318d -t, állítása szerint 116 lóerővel illetve adagolós motorral... Létezik? Én úgy tudom a faceliftesbe már common railt tettek...

Tudja vki?


ez engem is érdekelne...
én eddig úgy tudtam, hogy adagolós a 18d, de pont keresztfater kérdezte, és zavarba gyüttem.

az FL 20d-k biztos CR-ek, de nekem az rémlik, hogy a 18d a régi motort kapta meg "butítva".


kicsit utánajártam:

m47d20 adagolós!
e46 318d - 114le 2001-2003
e46 320d és e39 520d 136 le ugye

m47tud20 - commonrail

e46 318d - 114 le 2003-2005
e46 320d - 150 le 2001-2005
x3 2006-ig

szal az ővét pont a váltásnál vették 2002 végén... viszont neki nincs pillangószelep...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 18:46


batigol09 írta: Hello!

Egyik haver vett egy 2002 év végi 318d -t, állítása szerint 116 lóerővel illetve adagolós motorral... Létezik? Én úgy tudom a faceliftesbe már common railt tettek...

Tudja vki?


ez engem is érdekelne...
én eddig úgy tudtam, hogy adagolós a 18d, de pont keresztfater kérdezte, és zavarba gyüttem.

az FL 20d-k biztos CR-ek, de nekem az rémlik, hogy a 18d a régi motort kapta meg "butítva".

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 18:39


Hello!

Egyik haver vett egy 2002 év végi 318d -t, állítása szerint 116 lóerővel illetve adagolós motorral... Létezik? Én úgy tudom a faceliftesbe már common railt tettek...

Tudja vki?

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:26


valter320d írta:
H2OPOK írta:
H2OPOK írta:
valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!




Szia.

A vizet nem forralja, csak szökik belöle. A hütővizben - ami kijött - fekete olaj volt (mitől?). Ha 100 -200 akkor én többre gondoltam. Jó lenne ha annyiból megusznám!

H2OPOK


E60 szerintem ott megáll! 200 de akkor koccra felújjítva a hengerfej!


Ahogy látom mindenki csak a hengerfej dologra reagált... A kuplungnál a ciripelő hang - a leírásod alapján - a kinyomó-csapágy lesz. Úgyhogy számolj azzal is, hogy a váltót le kell venni.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 23:23


H2OPOK írta:
H2OPOK írta:
valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!




Szia.

A vizet nem forralja, csak szökik belöle. A hütővizben - ami kijött - fekete olaj volt (mitől?). Ha 100 -200 akkor én többre gondoltam. Jó lenne ha annyiból megusznám!

H2OPOK


E60 szerintem ott megáll! 200 de akkor koccra felújjítva a hengerfej!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 11:21


H2OPOK írta:
H2OPOK írta:
valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!




Szia.

A vizet nem forralja, csak szökik belöle. A hütővizben - ami kijött - fekete olaj volt (mitől?). Ha 100 -200 akkor én többre gondoltam. Jó lenne ha annyiból megusznám!

H2OPOK


200 körül bontot jó motrot is kapsz.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 11:15


H2OPOK írta:
valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!




Szia.

A vizet nem forralja, csak szökik belöle. A hütővizben - ami kijött - fekete olaj volt (mitől?). Ha 100 -200 akkor én többre gondoltam. Jó lenne ha annyiból megusznám!

H2OPOK

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 11:10


valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!




valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 10:13


H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz H2OPOK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. április 10. szerda, 08:05


Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Hunor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 14:05


Sziasztok!
a motorszámot keresem a M52-es vanos-os motoron merre találom?

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 20:48


tibi842 írta:
lalada írta:
SirToma írta:
tibi842 írta: Bmw 320d e46 ot melyik váltóval "érdemesebb" választani?
-automata ?
-manuális 5seb. , vagy 6 seb. ?


Szia.

Ha teheted manuális 6 sebességessel.

Üdv:Toma


én is Tomával értek egyet, nekm volt 5-ös is, és az maga a szenvedés, főleg városban.
3-as sok, 4-es kevés. Én nem szerettem a 3-asban erőltetni, és mindig 4-ben raktam, ott meg nehéz tartani az 50-et. A 6-osnak sokkal jobb a kiosztása.


Köszönöm a válaszokat.
Direkt ezért kérdeztem meg, mert pont ezeket olvastam.
Automataváltóról vélemény? ( 5fokozatú tiptronic )



Én automatát akartam venni és szerencsére sikerült is. Nem bántam meg, nagyon szeretem! De én évi 40-50e km-t megyek, tehát kihasználom a kényelmét. Ha javarészt csak városban használnám, akkor csak manuálban gondolkodnék. 100%, hogy a következö is automata lesz!

státusz tibi842

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 18:39


lalada írta:
SirToma írta:
tibi842 írta: Bmw 320d e46 ot melyik váltóval "érdemesebb" választani?
-automata ?
-manuális 5seb. , vagy 6 seb. ?


Szia.

Ha teheted manuális 6 sebességessel.

Üdv:Toma


én is Tomával értek egyet, nekm volt 5-ös is, és az maga a szenvedés, főleg városban.
3-as sok, 4-es kevés. Én nem szerettem a 3-asban erőltetni, és mindig 4-ben raktam, ott meg nehéz tartani az 50-et. A 6-osnak sokkal jobb a kiosztása.


Köszönöm a válaszokat.
Direkt ezért kérdeztem meg, mert pont ezeket olvastam.
Automataváltóról vélemény? ( 5fokozatú tiptronic )