KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. december 06. vasárnap, 23:09


Lacip írta: Szeretnék segíteni mivel nagyon sok cikk félretájékoztat mindenkit a motorolajokkal kapcsolatban.
Épp erről beszélgettek a ,milyen motorolajat használsz'index fórumon.

Valamelyik agyoniskolázott szerencsétlen idióta, elhintette, hogy a vékony olaj minden autóba jó, mert a 0w40 meg a 10w40 ugyan olyan üzemi hőmérsékleten.
HAZUGSÁG!!!

Sok autó csörög zörög a 0w vagy 5w től, mikor beletöltöd még jó de vezetési stílustól függően egy idő után hangosabb lesz a motor,ha pedig hangos,akkor kopik.
A 10w40 máshogy viselkedik mint az 5w40 melegen is,az adatok nem szolgáltatnak megfelelő információt.

De a legjobb megoldás: Ha az autód gyári ajánlása megengedi,akkor tegyél bele magasabb melegoldali olajat.
10w50,10w60, és egyrészt tovább bírja az olaj, másrészt az autód is szép ceendes lesz.
Mind full szint és sm vagy sn minősítéssel rendelkeznek.
Ezek az olajak is mínusz 30-40 fokig bírják,
A cikkek állandóan a hidegoldallal vannak elfoglalva,mintha a déli sarkon lennénk, de hogy az agyonmarketingezett fos vékony olajuk nem bírja a kiképzést melegen,arról senki nem pofázik.

( aki nem ért egyet, ne is írjon, tartsa meg magának a véleményét,sokan vagyunk akik ezt tapasztalják és vallják, mindenki úgy csinálja ahogy akarja, az én autóm nem fog kapni xw40-et soha,ez biztos)



Tőled sem vennék autót. Szerintem nyitnod kellene egy szervizt a forradalmi ötleteddel. Amolyan norbi update stílusban, csak éppen Lacip update -nek hívnád.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 06. vasárnap, 14:51


Lacip írta: Szeretnék segíteni mivel nagyon sok cikk félretájékoztat mindenkit a motorolajokkal kapcsolatban.
Épp erről beszélgettek a ,milyen motorolajat használsz'index fórumon.

Valamelyik agyoniskolázott szerencsétlen idióta, elhintette, hogy a vékony olaj minden autóba jó, mert a 0w40 meg a 10w40 ugyan olyan üzemi hőmérsékleten.
HAZUGSÁG!!!

Sok autó csörög zörög a 0w vagy 5w től, mikor beletöltöd még jó de vezetési stílustól függően egy idő után hangosabb lesz a motor,ha pedig hangos,akkor kopik.
A 10w40 máshogy viselkedik mint az 5w40 melegen is,az adatok nem szolgáltatnak megfelelő információt.

De a legjobb megoldás: Ha az autód gyári ajánlása megengedi,akkor tegyél bele magasabb melegoldali olajat.
10w50,10w60, és egyrészt tovább bírja az olaj, másrészt az autód is szép ceendes lesz.
Mind full szint és sm vagy sn minősítéssel rendelkeznek.
Ezek az olajak is mínusz 30-40 fokig bírják,
A cikkek állandóan a hidegoldallal vannak elfoglalva,mintha a déli sarkon lennénk, de hogy az agyonmarketingezett fos vékony olajuk nem bírja a kiképzést melegen,arról senki nem pofázik.

( aki nem ért egyet, ne is írjon, tartsa meg magának a véleményét,sokan vagyunk akik ezt tapasztalják és vallják, mindenki úgy csinálja ahogy akarja, az én autóm nem fog kapni xw40-et soha,ez biztos)



nem tartom meg magamnak a véleményem, mert azt nem te mondod meg.
beregisztrálsz, első kommented. azt teszel az autódba (már ha van), amit akarsz.
gondolom, te olajszakértő vagy...
bár az index oldalt hagyjuk, de több az igazság abban, hogy üzemi hőfokon (és itt azonos hőfokot értsünk) közel azonos az olaj viselkedése. az tény, hogy a nagyobb melegoldali viszokozitású olaj nehezebben használódik, viszont jobban fogja az autót, nehezebben dolgozik vele a pumpa, ha nem olyanra van tervezve. az is baromság, hogy a 10w-s olaj -30-40 fokig jó. erről számtalan videó is van. veled kár erről beszélni már látom, de hazsnálj nyugidtan 10w-60-as olajat, sőt a helyedben váltóolajat használnék, 75w-90-et.
a másik, hogy inkább te nem érted. de mind1.

szerk.: de tudod mit? ha nem trollkodás volt a célod, akkor próbálj meggyőzni. érvekkel, tudományosan!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 06. vasárnap, 15:42

státusz Lacip

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. december 06. vasárnap, 14:41


Szeretnék segíteni mivel nagyon sok cikk félretájékoztat mindenkit a motorolajokkal kapcsolatban.
Épp erről beszélgettek a ,milyen motorolajat használsz'index fórumon.

Valamelyik agyoniskolázott szerencsétlen idióta, elhintette, hogy a vékony olaj minden autóba jó, mert a 0w40 meg a 10w40 ugyan olyan üzemi hőmérsékleten.
HAZUGSÁG!!!

Sok autó csörög zörög a 0w vagy 5w től, mikor beletöltöd még jó de vezetési stílustól függően egy idő után hangosabb lesz a motor,ha pedig hangos,akkor kopik.
A 10w40 máshogy viselkedik mint az 5w40 melegen is,az adatok nem szolgáltatnak megfelelő információt.

De a legjobb megoldás: Ha az autód gyári ajánlása megengedi,akkor tegyél bele magasabb melegoldali olajat.
10w50,10w60, és egyrészt tovább bírja az olaj, másrészt az autód is szép ceendes lesz.
Mind full szint és sm vagy sn minősítéssel rendelkeznek.
Ezek az olajak is mínusz 30-40 fokig bírják,
A cikkek állandóan a hidegoldallal vannak elfoglalva,mintha a déli sarkon lennénk, de hogy az agyonmarketingezett fos vékony olajuk nem bírja a kiképzést melegen,arról senki nem pofázik.

( aki nem ért egyet, ne is írjon, tartsa meg magának a véleményét,sokan vagyunk akik ezt tapasztalják és vallják, mindenki úgy csinálja ahogy akarja, az én autóm nem fog kapni xw40-et soha,ez biztos)



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 21:32


tomas írta: ß
szotakdavid írta:
tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


5w 40



Castrol 5w40 full syntetic?



Gyàrit javasolnàm inkàbb!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 20:23


Tomi88 írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


Szia!

A 4 literes motorod kb. 1600-1900 kilométerenként megeszik 1 liter olajat. Ez egyáltalán nem számít soknak, a természetes kopás miatt van (dugattyúgyűrűk, szimeringek, stb). A BMW blokkjai a műszaki megoldások miatt eleve kissé olajfogyasztóak. Két megoldás létezik; pótold ami elfogyott, vagy csinálj hibafeltárást és javítást ami komoly megbontással jár.

Persze a legtöbb szerelő még mindig a Zsiguliból indul ki és jön a "vékony olaj" szöveggel. Azt kell beleönteni amit a gyár előírt, ez független a motorüzemtől, hengerszámtól, elrendezéstől. Minden egyéb olaj valamilyen módon befolyásolja a működést, bár lehet, hogy ezt nem is fogod érzékelni.


azért 160ezernél ne legyen már elkopva egy motor, és csak mert sok gyártó 1000km/1L olajfogyasztást még elfogadhatónak ad meg, az egy nagy baromság. csupán azért van, hogy ne éljenek ilyen miatt garanciális dolgokkal a vásárlók.
persze bizonyos kialakítás miatt a V8 fogyasztósabb, de sor6-ra is mondják. ismerős V8 540i is ette az olajat castrol 10w-40-et hazsnált, azt hiszem. mondtam 5w-30 Eneos. érdekes alig fogyasztott olajat. főleg a korábbihoz képest. nekem szinte 10ezer alatt 1-1,5 deci emgy el, igaz csak egy sor4. meg van a leengedtt olaj mindig. érdekes apám 0km-es autója amikor vette, most sincs benne sok, de az sem eszi az olajat, pedig a könyve 1000km/1L-t ír elfogadhatónak. valószínű, amikor eléri ezt, akkor a motor kopottnak tekinthető. de ez valószínű normális olaj és hazsnálat mellett 500ezer km környékén következik be. én biztos aggódnék ilyen mértékű olajfogyasztás esetén.


Nem azt mondtam, hogy el van kopva, hanem hogy van kopás.
Bizonyos kialakítás miatt? 8 jóval nagyobb hengerfalon, és 32 szelepszáron keresztül tud szökni az olaj. Az a bizonyos kialakítás csak annyit jelent, hogy mindenből több van, több veszteségre van lehetőség.
Írhatsz neki mindenféle mendemondákat, hogy haverom így meg úgy, meg összeesküvés elméletek az autógyártókról. Én tényekkel próbáltam segíteni, úgyhogy ne nekem akard bizonyítani.
Az enyém ezrenként 5-7 decit eszik, de a kocsi hibátlan. Jól fogyaszt, jól megy, a többi nem érdekel. Ha baja lesz olcsóbb beledobni egy bontott motort, mint elkezdeni aggódni és szétszedni. Ja, és próbáltam Eneos, Castrol, Mobil1 olajjal is, semmi különbség...


én először megírtam neki, hogy 5w-40-et tegyen bele. és nem azért, mert a zsigás autószerelők is egy mondják. én pont ez ellen vagyok, amíg csak lehet a vékony olaj javasolt. de itt egy V8-ról van szó. nem egy kisköbcentis dízelről. 160ezer km-nél nem kellene, hogy bárhol is sökjön az olaj ilyen mértékben, ha V8 ha nem, ha dupla annyi a szelep, meg egyéb, akkor sem. ha meg a BMW 0w-30-at ír elő, akkor annak elég jó illesztésű motornak kell lennie. vagy az akkor nem annyi mérföld, mint amit ír. mindegy én 5w-40-et tennék bele.

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 20:02


YELLOW írta:
Tomi88 írta:
tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


Szia!

A 4 literes motorod kb. 1600-1900 kilométerenként megeszik 1 liter olajat. Ez egyáltalán nem számít soknak, a természetes kopás miatt van (dugattyúgyűrűk, szimeringek, stb). A BMW blokkjai a műszaki megoldások miatt eleve kissé olajfogyasztóak. Két megoldás létezik; pótold ami elfogyott, vagy csinálj hibafeltárást és javítást ami komoly megbontással jár.

Persze a legtöbb szerelő még mindig a Zsiguliból indul ki és jön a "vékony olaj" szöveggel. Azt kell beleönteni amit a gyár előírt, ez független a motorüzemtől, hengerszámtól, elrendezéstől. Minden egyéb olaj valamilyen módon befolyásolja a működést, bár lehet, hogy ezt nem is fogod érzékelni.


azért 160ezernél ne legyen már elkopva egy motor, és csak mert sok gyártó 1000km/1L olajfogyasztást még elfogadhatónak ad meg, az egy nagy baromság. csupán azért van, hogy ne éljenek ilyen miatt garanciális dolgokkal a vásárlók.
persze bizonyos kialakítás miatt a V8 fogyasztósabb, de sor6-ra is mondják. ismerős V8 540i is ette az olajat castrol 10w-40-et hazsnált, azt hiszem. mondtam 5w-30 Eneos. érdekes alig fogyasztott olajat. főleg a korábbihoz képest. nekem szinte 10ezer alatt 1-1,5 deci emgy el, igaz csak egy sor4. meg van a leengedtt olaj mindig. érdekes apám 0km-es autója amikor vette, most sincs benne sok, de az sem eszi az olajat, pedig a könyve 1000km/1L-t ír elfogadhatónak. valószínű, amikor eléri ezt, akkor a motor kopottnak tekinthető. de ez valószínű normális olaj és hazsnálat mellett 500ezer km környékén következik be. én biztos aggódnék ilyen mértékű olajfogyasztás esetén.


Nem azt mondtam, hogy el van kopva, hanem hogy van kopás.
Bizonyos kialakítás miatt? 8 jóval nagyobb hengerfalon, és 32 szelepszáron keresztül tud szökni az olaj. Az a bizonyos kialakítás csak annyit jelent, hogy mindenből több van, több veszteségre van lehetőség.
Írhatsz neki mindenféle mendemondákat, hogy haverom így meg úgy, meg összeesküvés elméletek az autógyártókról. Én tényekkel próbáltam segíteni, úgyhogy ne nekem akard bizonyítani.
Az enyém ezrenként 5-7 decit eszik, de a kocsi hibátlan. Jól fogyaszt, jól megy, a többi nem érdekel. Ha baja lesz olcsóbb beledobni egy bontott motort, mint elkezdeni aggódni és szétszedni. Ja, és próbáltam Eneos, Castrol, Mobil1 olajjal is, semmi különbség...

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 740i
Évjárat: 2007

státusz tomas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 18:01


ß
szotakdavid írta:
tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


5w 40



Castrol 5w40 full syntetic?




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 16:50


tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


5w 40



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 05. szombat, 16:51

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 16:21


Tomi88 írta:
tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


Szia!

A 4 literes motorod kb. 1600-1900 kilométerenként megeszik 1 liter olajat. Ez egyáltalán nem számít soknak, a természetes kopás miatt van (dugattyúgyűrűk, szimeringek, stb). A BMW blokkjai a műszaki megoldások miatt eleve kissé olajfogyasztóak. Két megoldás létezik; pótold ami elfogyott, vagy csinálj hibafeltárást és javítást ami komoly megbontással jár.

Persze a legtöbb szerelő még mindig a Zsiguliból indul ki és jön a "vékony olaj" szöveggel. Azt kell beleönteni amit a gyár előírt, ez független a motorüzemtől, hengerszámtól, elrendezéstől. Minden egyéb olaj valamilyen módon befolyásolja a működést, bár lehet, hogy ezt nem is fogod érzékelni.


azért 160ezernél ne legyen már elkopva egy motor, és csak mert sok gyártó 1000km/1L olajfogyasztást még elfogadhatónak ad meg, az egy nagy baromság. csupán azért van, hogy ne éljenek ilyen miatt garanciális dolgokkal a vásárlók.
persze bizonyos kialakítás miatt a V8 fogyasztósabb, de sor6-ra is mondják. ismerős V8 540i is ette az olajat castrol 10w-40-et hazsnált, azt hiszem. mondtam 5w-30 Eneos. érdekes alig fogyasztott olajat. főleg a korábbihoz képest. nekem szinte 10ezer alatt 1-1,5 deci emgy el, igaz csak egy sor4. meg van a leengedtt olaj mindig. érdekes apám 0km-es autója amikor vette, most sincs benne sok, de az sem eszi az olajat, pedig a könyve 1000km/1L-t ír elfogadhatónak. valószínű, amikor eléri ezt, akkor a motor kopottnak tekinthető. de ez valószínű normális olaj és hazsnálat mellett 500ezer km környékén következik be. én biztos aggódnék ilyen mértékű olajfogyasztás esetén.

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 16:03


tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


Szia!

A 4 literes motorod kb. 1600-1900 kilométerenként megeszik 1 liter olajat. Ez egyáltalán nem számít soknak, a természetes kopás miatt van (dugattyúgyűrűk, szimeringek, stb). A BMW blokkjai a műszaki megoldások miatt eleve kissé olajfogyasztóak. Két megoldás létezik; pótold ami elfogyott, vagy csinálj hibafeltárást és javítást ami komoly megbontással jár.

Persze a legtöbb szerelő még mindig a Zsiguliból indul ki és jön a "vékony olaj" szöveggel. Azt kell beleönteni amit a gyár előírt, ez független a motorüzemtől, hengerszámtól, elrendezéstől. Minden egyéb olaj valamilyen módon befolyásolja a működést, bár lehet, hogy ezt nem is fogod érzékelni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 14:54


tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


számomra fura, hogy 0w-30-at ad meg a könyv. oké "új" motor, de ekkora motorba V8-ba 5w-40 a belevaló. én azt ajánlom, hogy 5w-40-et tegyél bele, de úgy, hogy cseréld le, tehát ne azt öntögesd hozzá. ha utána is eszi, akkor lehet gond. ha 5-6ezer mls alatt eszik meg 1 liter olajat, az nem gond feltétlen.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 740i
Évjárat: 2007

státusz tomas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 14:24


Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. november 13. péntek, 13:36


Cunti írta: Sziasztok!
e36 320i-be milyen olajat kéne raknom? 10w-40 vagy 5w-40 illetve hány liter?
Az a helyzet, hogy kb. 3 hónapja vettem meg az autót akkor néztem olaj szintet megfelelő volt, azóta olyan 3000-4000 km mentem vele ha nem többet és tegnap mikor megnéztem minimum alatt volt.Nem tudom, hogy előtte milyen volt benne
Előre is köszönöm a segítséget



10W40 jó bele

Vásárlás után amúgy is illik olajat cserélni hiszen nem tudhatod hogy mi van benne és mióta, illetve lehet hogy azt mondta az előző tulaj hogy kicserélte de csak a számlálót nullázta le ??

Csak akkor lehetsz biztos ha te teszed bele a frisset



Cunti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1994

státusz Cunti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. november 13. péntek, 09:05


Sziasztok!
e36 320i-be milyen olajat kéne raknom? 10w-40 vagy 5w-40 illetve hány liter?
Az a helyzet, hogy kb. 3 hónapja vettem meg az autót akkor néztem olaj szintet megfelelő volt, azóta olyan 3000-4000 km mentem vele ha nem többet és tegnap mikor megnéztem minimum alatt volt.Nem tudom, hogy előtte milyen volt benne
Előre is köszönöm a segítséget



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 13. péntek, 09:05

státusz trafordo27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2015. november 07. szombat, 21:35


hil írta:
trafordo27 írta: Sziasztok!

Mit tudtok a Mobil 1 olajról? Mit mondott róla az ismerösöd?
Köszi elöre is!

Szia!
Nekem jó a tapasztalatom vele Y tanácsára használom, teljes megelégedéssel. A Xadot soha többé nem tenném bele (2x volt) először mert ajánlották, másodszorra mert nem hittem, hogy annyira szar. Okozott is bajt, pl lerakódás a gyertyákon, amitől kis fordulaton rángatás volt az eredmény.
bye:hil


Szia!

Köszönöm a válaszod!
Üdv.: G.