anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 23. vasárnap, 17:20


Bizony ezek a kis kontakt hibák sok pénzt el visznek,hol itt hol ott jelez vissza,szerelőre meg költi a pénzt az ember.
Bár nem ide tartozik,de okulás képen.
Élőszőr csak azt éreztem,hogy néha le kapcsolt a tempomatom,utána ki világított minden ami fékkel kapcsolatos, DSC ,abs, stb..gondoltam valami jeladó, de hagytam,utána már olyat csinált hogy kis szűk kanyarba,néha egyedesbe,aktiválta magát a DSC volt hogy 30 al mentem kanyarodtam és be fékezte a kocsit,sokszor éreztem hogy menet közbe fogja a fék a kocsit úgy alig megy.Be be fog a fék,néha ujjibb hiba jelző világítások. Hát van egy mágnes kapcsoló a fékpedál mögött az szált el,és az összes fék rendszer hibát az generálta,és a legdurvább, hogy sokszor fékezést jelzett, holott nem is értem a pedálhoz,és fékezett is az autó. Még szerencse hogy nem 120 al mentem.
Az egész fékrendszert meg bolondította.

Nekem a sárga, még csak félig van a szint a nívó pálcán, már kezd vissza jelezni,mikor le állítom a kocsit. Általában ha hosszabb utat megyek. Nekem a bmw szervizbe azt mondták igen az olajszint érzékelő szokott szarakodni,régebben nekem is azt cserélték,ilyen jellegű hiba miatt.Mondjuk inkább előbb jelezzen,mint soha



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 23. vasárnap, 17:25

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 23. vasárnap, 16:07


SirToma írta: Sziasztok.

Szerdán azt vettem észre, hogy kivillant a sárga olajoskanna jel.
Néztem olajszintet, töltöttem rá 5.5 dl olajat.
De azóta is ha beindítom, után kivillan a sárga olajoskanna pár másodpercre.
Utána eltűnik. Mi a csöcs lehet srácok???


Ha megfelelő az olajszinted, akkor lehet szarakodik a szintjelződ. Nézd meg a csatlakozóját, és ha az is rendben van akkor a legközelebbi olajcserénél szedd ki a szintjelzőt és takarítsd ki.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. január 23. vasárnap, 16:03


Sziasztok.

Szerdán azt vettem észre, hogy kivillant a sárga olajoskanna jel.
Néztem olajszintet, töltöttem rá 5.5 dl olajat.
De azóta is ha beindítom, után kivillan a sárga olajoskanna pár másodpercre.
Utána eltűnik. Mi a csöcs lehet srácok???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1986

státusz Viko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. december 26. vasárnap, 09:19


Nagyon remélem,hogy csak a jeladó rosszalkodik.Tegnap beindítottam,nem világított,úgyhogy el is mentem vele melóba.Este mikor jöttem haza,naná,hogy világított a kis rohadék...Moraj,zörej,kopogás továbbra sincs,viszont a drága kis bömösnek eléggé el lehet fáradva az elektronikája,mivel a középső visszapillantó fölötti kontrollpanel is rendszeresen jelez hülyeségeket,hogy az első,hátsó,vagy féklámpám nem működik,holott semmi bajuk sincs.De elég a találgatásból a szerelő majd(remélhetőleg) megmondja a választ,és remélhetőleg nem kér el 50000Ft-nyi eurót az oaljszivattyuért...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 17:45


Viko írta:
Igen a piros olajoskanna...Sajnos fogalmam sincs,hogy hol kéne megnéznem a jeladót,amit írtál.De remélem annyira nem lehet gáz a helyzet,mivel ez a lámpa az én távollétemben(3 hét) gyulladt ki,amikor az egyik haverom használta a kocsit,és azóta sajnos kapott kb 400km-t,szóval,ha jól következtetek abból amit leírtál,és nem lenne olajnyomás,akkor ennyi idő alatt szépen meghalt volna...De akkor inkább nem használom ,és a két ünnep között felhajtok vmi szerelőt,hogy megnézze.Esetleg vki tud vmi tájékoztató jelegű adattal szolgálni,hogy milyen összegre számíthatok,ha pl az olajszivattyú szállt el,mivel itt Cipruson,annyira nem bízok meg a helyi szakikban,mindenhol megpróbálnak lehúzni...


Elképzelhető az olajnyomás jeladón kívül (és ez lenne a legolcsóbb megoldás), hogy nagyon-nagyon meg lett hajtva az autó és a már kopott tengelyen elfordul az olajszivattyú fogaskereke. (azt hiszem, hogy fogaskerék szivattyú van bennük) Ezért kicsi az olajnyomás. Én így biztosan nem használnám az autómat és (semmi közöm hozzá), de annak a haveromnak biztosan nem adnám kölcsön többé. Ilyen állapotban 400 Km-t menni vele, ez több mint felelőtlenség az autóval szemben!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 14:24


Viko írta:
hil írta:
Viko írta: Sziasztok,nekem egy régi(86os) 320asom van,és a következő lenne a gondom: Ég az olajvisszajelzőlámpa,leellenőriztem az olajszintet,kicsivel a két jel közötti rész felénél volt,rátöltöttem egy litert,most épp a felső jel alatt van,a lámpa indításnál kialszik,majd kb fél 1 perc múlva újra ég.A kocsinak semmi rendellenes hangja sincs,a motor nem melegszik,nem füstöl.A kérdésem,hogy mi okozhatja a hibajelet,és,hogy használható e igy az autó legalább csak rövidebb kb 5 perces távokra,amíg el nem jutok szereklőhöz?


A piros olajoskanna lámpára gondolsz? Meg kéne nézni az olajnyomás jeladót, hogy működik-e! Amennyiben az működik, én nem indítanám be a motort, mert nagy valószínűséggel kicsi vagy nincs olajnyomás a motorban. Ennek sok oka lehet, a teljesség igénye nélkül: olajnyomás határoló, olajszivattyú, dugulás, nagyfokú motor kopottság, esetleg nagyon nem megfelelő olaj.
Az olajnyomás nélkül használt motor nagyfokú károsodást szenved, akár 2 perc alatt is!


Igen a piros olajoskanna...Sajnos fogalmam sincs,hogy hol kéne megnéznem a jeladót,amit írtál.De remélem annyira nem lehet gáz a helyzet,mivel ez a lámpa az én távollétemben(3 hét) gyulladt ki,amikor az egyik haverom használta a kocsit,és azóta sajnos kapott kb 400km-t,szóval,ha jól következtetek abból amit leírtál,és nem lenne olajnyomás,akkor ennyi idő alatt szépen meghalt volna...De akkor inkább nem használom ,és a két ünnep között felhajtok vmi szerelőt,hogy megnézze.Esetleg vki tud vmi tájékoztató jelegű adattal szolgálni,hogy milyen összegre számíthatok,ha pl az olajszivattyú szállt el,mivel itt Cipruson,annyira nem bízok meg a helyi szakikban,mindenhol megpróbálnak lehúzni...



Amennyiben pirosan világít akkor vagy nincs megfelelő olajnyomás vagy az adó meghibásodott! Egyébként ha a motor beindítása után egy perc elteltével nem változik a hangja (kopogás!,furcsa hangok!)akkor valószínűleg jeladó hiba van.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 25. szombat, 14:27

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1986

státusz Viko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 12:25


hil írta:
Viko írta: Sziasztok,nekem egy régi(86os) 320asom van,és a következő lenne a gondom: Ég az olajvisszajelzőlámpa,leellenőriztem az olajszintet,kicsivel a két jel közötti rész felénél volt,rátöltöttem egy litert,most épp a felső jel alatt van,a lámpa indításnál kialszik,majd kb fél 1 perc múlva újra ég.A kocsinak semmi rendellenes hangja sincs,a motor nem melegszik,nem füstöl.A kérdésem,hogy mi okozhatja a hibajelet,és,hogy használható e igy az autó legalább csak rövidebb kb 5 perces távokra,amíg el nem jutok szereklőhöz?


A piros olajoskanna lámpára gondolsz? Meg kéne nézni az olajnyomás jeladót, hogy működik-e! Amennyiben az működik, én nem indítanám be a motort, mert nagy valószínűséggel kicsi vagy nincs olajnyomás a motorban. Ennek sok oka lehet, a teljesség igénye nélkül: olajnyomás határoló, olajszivattyú, dugulás, nagyfokú motor kopottság, esetleg nagyon nem megfelelő olaj.
Az olajnyomás nélkül használt motor nagyfokú károsodást szenved, akár 2 perc alatt is!


Igen a piros olajoskanna...Sajnos fogalmam sincs,hogy hol kéne megnéznem a jeladót,amit írtál.De remélem annyira nem lehet gáz a helyzet,mivel ez a lámpa az én távollétemben(3 hét) gyulladt ki,amikor az egyik haverom használta a kocsit,és azóta sajnos kapott kb 400km-t,szóval,ha jól következtetek abból amit leírtál,és nem lenne olajnyomás,akkor ennyi idő alatt szépen meghalt volna...De akkor inkább nem használom ,és a két ünnep között felhajtok vmi szerelőt,hogy megnézze.Esetleg vki tud vmi tájékoztató jelegű adattal szolgálni,hogy milyen összegre számíthatok,ha pl az olajszivattyú szállt el,mivel itt Cipruson,annyira nem bízok meg a helyi szakikban,mindenhol megpróbálnak lehúzni...




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 10:38


Viko írta: Sziasztok,nekem egy régi(86os) 320asom van,és a következő lenne a gondom: Ég az olajvisszajelzőlámpa,leellenőriztem az olajszintet,kicsivel a két jel közötti rész felénél volt,rátöltöttem egy litert,most épp a felső jel alatt van,a lámpa indításnál kialszik,majd kb fél 1 perc múlva újra ég.A kocsinak semmi rendellenes hangja sincs,a motor nem melegszik,nem füstöl.A kérdésem,hogy mi okozhatja a hibajelet,és,hogy használható e igy az autó legalább csak rövidebb kb 5 perces távokra,amíg el nem jutok szereklőhöz?


A piros olajoskanna lámpára gondolsz? Meg kéne nézni az olajnyomás jeladót, hogy működik-e! Amennyiben az működik, én nem indítanám be a motort, mert nagy valószínűséggel kicsi vagy nincs olajnyomás a motorban. Ennek sok oka lehet, a teljesség igénye nélkül: olajnyomás határoló, olajszivattyú, dugulás, nagyfokú motor kopottság, esetleg nagyon nem megfelelő olaj.
Az olajnyomás nélkül használt motor nagyfokú károsodást szenved, akár 2 perc alatt is!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1986

státusz Viko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 09:56


Sziasztok,nekem egy régi(86os) 320asom van,és a következő lenne a gondom: Ég az olajvisszajelzőlámpa,leellenőriztem az olajszintet,kicsivel a két jel közötti rész felénél volt,rátöltöttem egy litert,most épp a felső jel alatt van,a lámpa indításnál kialszik,majd kb fél 1 perc múlva újra ég.A kocsinak semmi rendellenes hangja sincs,a motor nem melegszik,nem füstöl.A kérdésem,hogy mi okozhatja a hibajelet,és,hogy használható e igy az autó legalább csak rövidebb kb 5 perces távokra,amíg el nem jutok szereklőhöz?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. december 22. szerda, 22:56


hancurozo írta:
BarG írta:
hancurozo írta:
vsop14 írta: sztem az 5w-s olajok nagy része sem szintetikus, csupán szintetikus technológiával lett előállítva, valami jó minőségű ásványi alapolajból


Az 5w-s olajok vagy szintetikus vagy félszintetikus. 10w-s olaj is van ami szintetikus.
Viszont igazad van, mivel minden (a szintetikus olaj is) ásványi olajból van előallítva (ellenben a közhiedelemmel). "Azokat az olajokat töbszöri lepárlással, finomítással állítják elő." Valószínű, ez látszik meg az árban is.



Hadd szólaljon meg belőlem a vegyész:
természetesen minden olaj visszavezethető az ásványolajra, csakhogy a szintetikus olaj attól szintetikus, hogy a molekuláinak összerakásánál - és ez fontos, hogy összerakást mondunk - kémiai módszereket alkalmazunk. A félszintetikus olajok úgy képződnek, most itt hidrokrakkot értek, hogy hőkezeléssel a kevésbé stabil molekulákat bontjuk, átalakítjuk, egyes elbomlott anyagokat fizikai műveletekkel eltávolítanak belőlük. Az ásványolajok pedig attól maradtak ásványiak, hogy magukat a szénhidrogéneket csak fizikailag - pl lepárlással noszogatják, kémiailag nem. Van néhány szennyeződés, amit kémiailag kiszednek, de maguk a kenést végző molekulák kémiailag nem változnak.
Ez persze erős egyszerűsítés.



Ezen nem is vitázok. Amit írtam idézet, és a finomítást is ezért említi. "lepárlással, finomítással"
Én nem akartam belemenni, mert nem vagyok vegyész . (csak felhasználó, akinek tanították az elméletet és akit érdekelt ezért sokat olvasott róla)


Csak a finomítás, lepárlás, desztillálás fizikai műveletek, nem azoktól lesz szintetikus egy olaj, hanem a kémiai reaktoroktól, ahol szintetizálják őket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. december 22. szerda, 22:29


DDT írta:
lacaca írta:
DDT írta:
YELLOW írta:
DDT írta:
okosok, itt tudtok Castrol olajat választani a kocsitokhoz: http://195.82.66.170/castrol/o...x.php?id=1
adios


azé szerintem válogasd meg a szavaid, meg a megszólítást. nem mintha nem lenen igazad az okos jelzővel

de 2db kommenttel azért odafigyelnék az első megnyílvánulásaimra.
amit linkeltél, abban semmi új nincs, hisz mindenki tudja/ismeri a linket

visszaolvasás 4ever

...ez valami szent hely? Szerinted?
Hát, persze, hogy mindenki ismeri az oldalt )
nem kell idegeskedned, ez egy csak 1 fórum. PONT. Sem több, sem kevesebb. Szép álmokat, lazíts, senki nem tör a babérjaidra. Csak 1 fórum, ahol mindenféléket kérdeznek / válaszolnak. Kérdeznek okosakat és még okosabbakat, és vannak okos és még okosabb válaszok. Na, eléggé megválogattam a szavakat? Szerintem rendben van. ennyi











"Tisztelt" DDT Ha te azt gondolod,hogy ez "csak 1 fórum se több se kevesebb" akkor fel kell hogy világosítsalak . Ugyanis ha vetted volna a fáradtságot és arcoskodás helyett visszaolvasgatsz észre vetted volna,hogy itt a klubbtagok nem csak úgy kérdezgetnek meg válaszolgatnak hanem legjobb tudásukat,tapasztalataikat megosztják és lehetőségeik szerint megpróbálnak SEGÍTENI egymásnak !! Az általad leírtakból arra következtetek,hogy ez neked furcsa idegenszerű dolog és úgy látom a tisztelettel is hadilábon állsz ! Végezetül csak annyit-soha nem tudhatod kerülsz-e olyan helyzetbe ,hogy szükséged lehet azok segítségére akikkel most tiszteletlenül ,lekezelően és félvállról "beszélsz"!!!!!!!



Kedves lacaca, köszönöm, hogy felvilágosítottál! Meg nem fordult volna a fejemben, hogy SEGÍTŐ szándékkal megy a kérdez-felelek.
Cserébe megpróbálok én is segíteni kicsit, ha elfogadod: a helyesírással nagyon hadilábon állsz , "ez neked furcsa idegenszerű dolog" )). A jó hír az, hogy ezen lehet segíteni.
És inkább ne következtess, mert a logikával sem állsz jobban, mint a helyesírással! Ezen már nehezebb segíteni...
Tudod: "aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul"
Ha hallgattál volna bölcs maradtál volna.
béke veled

Mindenkitől elnézést! Az "okosok"-at nem a segítőknek, hanem azoknak szántam, akik egy sok milliós autóban (márkától függetlenül) egy gyengébb minőségű motorolajjal akarnak spórolni néhány db ezrest egy olajcserén.
Belátom, hiba volt: mi közöm hozzá, hogy ki, mivel keni a motorját, másrészt vannak akik nem engedhetik meg maguknak a drágább, jobb minőségű olajat, ezért kénytelenek kompromisszumot kötni. Ezért tőlük is elnézést kérek!



Te kis ...... DDT ! A logikai és egyéb képességeket inkább ne feszegesd, mert te már "bemutatkoztál" !! Amennyiben a hozzászólásomban helyesírási hibát találtál,akkor a te ismereteidet kellene frissíteni! Egyébként szívesen összemérném veled logikai és helyesírási képességeimet ,csak egy baj van: olyan mélyre nem tudnék süllyedni hogy egy szinten legyünk!



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 22. szerda, 20:20


BarG írta:
hancurozo írta:
vsop14 írta: sztem az 5w-s olajok nagy része sem szintetikus, csupán szintetikus technológiával lett előállítva, valami jó minőségű ásványi alapolajból


Az 5w-s olajok vagy szintetikus vagy félszintetikus. 10w-s olaj is van ami szintetikus.
Viszont igazad van, mivel minden (a szintetikus olaj is) ásványi olajból van előallítva (ellenben a közhiedelemmel). "Azokat az olajokat töbszöri lepárlással, finomítással állítják elő." Valószínű, ez látszik meg az árban is.



Hadd szólaljon meg belőlem a vegyész:
természetesen minden olaj visszavezethető az ásványolajra, csakhogy a szintetikus olaj attól szintetikus, hogy a molekuláinak összerakásánál - és ez fontos, hogy összerakást mondunk - kémiai módszereket alkalmazunk. A félszintetikus olajok úgy képződnek, most itt hidrokrakkot értek, hogy hőkezeléssel a kevésbé stabil molekulákat bontjuk, átalakítjuk, egyes elbomlott anyagokat fizikai műveletekkel eltávolítanak belőlük. Az ásványolajok pedig attól maradtak ásványiak, hogy magukat a szénhidrogéneket csak fizikailag - pl lepárlással noszogatják, kémiailag nem. Van néhány szennyeződés, amit kémiailag kiszednek, de maguk a kenést végző molekulák kémiailag nem változnak.
Ez persze erős egyszerűsítés.



Ezen nem is vitázok. Amit írtam idézet, és a finomítást is ezért említi. "lepárlással, finomítással"
Én nem akartam belemenni, mert nem vagyok vegyész . (csak felhasználó, akinek tanították az elméletet és akit érdekelt ezért sokat olvasott róla)

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. december 22. szerda, 19:14


hancurozo írta:
vsop14 írta: sztem az 5w-s olajok nagy része sem szintetikus, csupán szintetikus technológiával lett előállítva, valami jó minőségű ásványi alapolajból


Az 5w-s olajok vagy szintetikus vagy félszintetikus. 10w-s olaj is van ami szintetikus.
Viszont igazad van, mivel minden (a szintetikus olaj is) ásványi olajból van előallítva (ellenben a közhiedelemmel). "Azokat az olajokat töbszöri lepárlással, finomítással állítják elő." Valószínű, ez látszik meg az árban is.



Hadd szólaljon meg belőlem a vegyész:
természetesen minden olaj visszavezethető az ásványolajra, csakhogy a szintetikus olaj attól szintetikus, hogy a molekuláinak összerakásánál - és ez fontos, hogy összerakást mondunk - kémiai módszereket alkalmazunk. A félszintetikus olajok úgy képződnek, most itt hidrokrakkot értek, hogy hőkezeléssel a kevésbé stabil molekulákat bontjuk, átalakítjuk, egyes elbomlott anyagokat fizikai műveletekkel eltávolítanak belőlük. Az ásványolajok pedig attól maradtak ásványiak, hogy magukat a szénhidrogéneket csak fizikailag - pl lepárlással noszogatják, kémiailag nem. Van néhány szennyeződés, amit kémiailag kiszednek, de maguk a kenést végző molekulák kémiailag nem változnak.
Ez persze erős egyszerűsítés.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2010. december 22. szerda, 17:41


ihorvath írta: Urak!

Közönöm a tanácsokat. Ez történt: Vettem egy liter ugyanolyan olajat, ami benne van az autómba (BMW SAE 10w40), utántöltöttem. Ezzel addig járok így, amíg el nem érem a 10 ezer km-es ciklust, vagyis még maximum 3000 km-et. Ezután olajcsere lesz, és a BMW 5w30ast fogom beletenni.

Lehet hogy habosodna másféle olajtól, lehet hogy nem... De ezt nem az én autómon szeretném kipróbálni. Az ötletem hülye volt.

Az autószerelőm elbaszta az olajat bele, ez tény, de igazából az én autóm, nekem is illett volna tudnom, hogy milyen olaj kell bele, tehát ezt az affért az én hibámnak tudom be. Tanultam belőle, remélem hogy 10 000 km-es 10w40 használat mellett nem esett baja a motornak.

Köszi mégegyszer mindenkinek!


szerintem ne várd meg a 3000 km-t... azt mondtad azé kell mert mész valahova, én a valahova után rögtön cserélném, ha valóban fontos az autód.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Vendég2

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. december 22. szerda, 10:32


Urak!

Közönöm a tanácsokat. Ez történt: Vettem egy liter ugyanolyan olajat, ami benne van az autómba (BMW SAE 10w40), utántöltöttem. Ezzel addig járok így, amíg el nem érem a 10 ezer km-es ciklust, vagyis még maximum 3000 km-et. Ezután olajcsere lesz, és a BMW 5w30ast fogom beletenni.

Lehet hogy habosodna másféle olajtól, lehet hogy nem... De ezt nem az én autómon szeretném kipróbálni. Az ötletem hülye volt.

Az autószerelőm elbaszta az olajat bele, ez tény, de igazából az én autóm, nekem is illett volna tudnom, hogy milyen olaj kell bele, tehát ezt az affért az én hibámnak tudom be. Tanultam belőle, remélem hogy 10 000 km-es 10w40 használat mellett nem esett baja a motornak.

Köszi mégegyszer mindenkinek!