BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 15:18


Darius írta:
BarG írta:
Darius írta:




Nem értek egyet veled.Szep is lenne egy szarfos Opel Astravsl megjelenni egy Packard előadáson.Ellőtte csak BMW-i voltak miert valtana szar opelra,ha az bevalt...?Az ár/érték et a szerviz minosegre ertettem...kinnt azt teszik bele ami bele valo.itthon meg azt ami epp van...hiaba fizeted ki a dragabbat.A haverom kollegái A8al meg Panamerakkal járnak,mert megtehetik,így ő még lefele lóg ki.Az hogy neked az hogy vki BMW el jár az magamutogatast jelent azt csak sajnalni tudom illetve ha igy gondolod akkor miert vagy itt?


Te a saját gondolataidat se tudod értelmezni?!
Ezt írtad: Tudod egy bizonyos szint felett szàmít hogy milyen autód van,nem mindegy hogy mivel jelensz meg,üzleti protokoll.
Kedves kolléga, ez hol szól az ár/érték arányról???
És én azért vagyok itt, mert IGÉNYEM volt a bmw-re, amit én a megszállottság kategóriába sorolok. És igen, amikor valaki bmw-t vesz, aztán meg teszi rá a matador meg wanli gumit, az szín magamutogatás, semmi egyéb. Meg megy a javítás helyett a "drótozzuk meg, Józsikám", mert másra már nincs zsé. Meg ott áll a szerelő udvarán a gép fél évig, mert nincs keret a javítás kifizetésére. De azért meg kellett venni a bmw-t!





Azért egy értő olvasás óra neked sem ártana.
Az ár/érték arány dolgot arra irtam hogy itthon az SI szolgaltatas nem azt jelenti mint Münchenben..Olvasd el még egyszer.Amit a későbbiekben leírtál azzal maximálisan eggyet értek:"Akinek van pénze majomra,annak legyen banánra is".Holott nem értem ennek mi köze a Service Inclusive szolgaltast jellemzo posztomhoz.Megnyugtatlak az 535d-n nem matador van...



Tegnap Szerbiából hazajövet 4.2 audi A8-on Rockstone gumikat láttam, mikor Röszkénél kb 1 óra volt az átkelés...
Kicsit messzire kalandoztunk a motorolajtól a SI kapcsán, egy kicsit túlzásnak tűnik Münchenig menni az olajcseréért. Ha Mustang-om lenne, akkor nekem Detroit-ba kéne vinnem, hogy beleöntsék az Amsoilt?
De ha már van magánszervíz, aki pecsételhet - elfogadottan - szervízkönyvbe, akkor kezd remény lenni, hogy megtörik a szalonok hegemóniája.

Hogy Münchenben mit kap az ember, meg hogy bánnak vele, az egy jó kérdés. Ott lehet, hogy a defektes N47-es motorokat is ingyér cserélik ..... Már ha Hans-ként tekintenek rád. Mert ha Jusuf-ként ....


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 15:11


Darius írta:
BarG írta:
Darius írta:




Nem értek egyet veled.Szep is lenne egy szarfos Opel Astravsl megjelenni egy Packard előadáson.Ellőtte csak BMW-i voltak miert valtana szar opelra,ha az bevalt...?Az ár/érték et a szerviz minosegre ertettem...kinnt azt teszik bele ami bele valo.itthon meg azt ami epp van...hiaba fizeted ki a dragabbat.A haverom kollegái A8al meg Panamerakkal járnak,mert megtehetik,így ő még lefele lóg ki.Az hogy neked az hogy vki BMW el jár az magamutogatast jelent azt csak sajnalni tudom illetve ha igy gondolod akkor miert vagy itt?


Te a saját gondolataidat se tudod értelmezni?!
Ezt írtad: Tudod egy bizonyos szint felett szàmít hogy milyen autód van,nem mindegy hogy mivel jelensz meg,üzleti protokoll.
Kedves kolléga, ez hol szól az ár/érték arányról???
És én azért vagyok itt, mert IGÉNYEM volt a bmw-re, amit én a megszállottság kategóriába sorolok. És igen, amikor valaki bmw-t vesz, aztán meg teszi rá a matador meg wanli gumit, az szín magamutogatás, semmi egyéb. Meg megy a javítás helyett a "drótozzuk meg, Józsikám", mert másra már nincs zsé. Meg ott áll a szerelő udvarán a gép fél évig, mert nincs keret a javítás kifizetésére. De azért meg kellett venni a bmw-t!





Azért egy értő olvasás óra neked sem ártana.
Az ár/érték arány dolgot arra irtam hogy itthon az SI szolgaltatas nem azt jelenti mint Münchenben..Olvasd el még egyszer.Amit a későbbiekben leírtál azzal maximálisan eggyet értek:"Akinek van pénze majomra,annak legyen banánra is".Holott nem értem ennek mi köze a Service Inclusive szolgaltast jellemzo posztomhoz.Megnyugtatlak az 535d-n nem matador van...



Részemről a gumi nem tartozik az autó alkatrészei közé, és nálam nem a banán kategóriába sorolható.
Mennyivel jobb egy Michelin papucsos csörgő zörgő, elhanyagolt retkes motorterű BMW?
Szerintem az hogy ki milyen gumit koptat az nem jellemzi a sofőrt.
Ez az én véleményem.
Üdv.:Neo

Ui.: Igen Wanli gumi van az autómon!

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 14:57


BarG írta:
Darius írta:




Nem értek egyet veled.Szep is lenne egy szarfos Opel Astravsl megjelenni egy Packard előadáson.Ellőtte csak BMW-i voltak miert valtana szar opelra,ha az bevalt...?Az ár/érték et a szerviz minosegre ertettem...kinnt azt teszik bele ami bele valo.itthon meg azt ami epp van...hiaba fizeted ki a dragabbat.A haverom kollegái A8al meg Panamerakkal járnak,mert megtehetik,így ő még lefele lóg ki.Az hogy neked az hogy vki BMW el jár az magamutogatast jelent azt csak sajnalni tudom illetve ha igy gondolod akkor miert vagy itt?


Te a saját gondolataidat se tudod értelmezni?!
Ezt írtad: Tudod egy bizonyos szint felett szàmít hogy milyen autód van,nem mindegy hogy mivel jelensz meg,üzleti protokoll.
Kedves kolléga, ez hol szól az ár/érték arányról???
És én azért vagyok itt, mert IGÉNYEM volt a bmw-re, amit én a megszállottság kategóriába sorolok. És igen, amikor valaki bmw-t vesz, aztán meg teszi rá a matador meg wanli gumit, az szín magamutogatás, semmi egyéb. Meg megy a javítás helyett a "drótozzuk meg, Józsikám", mert másra már nincs zsé. Meg ott áll a szerelő udvarán a gép fél évig, mert nincs keret a javítás kifizetésére. De azért meg kellett venni a bmw-t!





Azért egy értő olvasás óra neked sem ártana.
Az ár/érték arány dolgot arra irtam hogy itthon az SI szolgaltatas nem azt jelenti mint Münchenben..Olvasd el még egyszer.Amit a későbbiekben leírtál azzal maximálisan eggyet értek:"Akinek van pénze majomra,annak legyen banánra is".Holott nem értem ennek mi köze a Service Inclusive szolgaltast jellemzo posztomhoz.Megnyugtatlak az 535d-n nem matador van...



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 14:46


Darius írta:




Nem értek egyet veled.Szep is lenne egy szarfos Opel Astravsl megjelenni egy Packard előadáson.Ellőtte csak BMW-i voltak miert valtana szar opelra,ha az bevalt...?Az ár/érték et a szerviz minosegre ertettem...kinnt azt teszik bele ami bele valo.itthon meg azt ami epp van...hiaba fizeted ki a dragabbat.A haverom kollegái A8al meg Panamerakkal járnak,mert megtehetik,így ő még lefele lóg ki.Az hogy neked az hogy vki BMW el jár az magamutogatast jelent azt csak sajnalni tudom illetve ha igy gondolod akkor miert vagy itt?


Te a saját gondolataidat se tudod értelmezni?!
Ezt írtad: Tudod egy bizonyos szint felett szàmít hogy milyen autód van,nem mindegy hogy mivel jelensz meg,üzleti protokoll.
Kedves kolléga, ez hol szól az ár/érték arányról???
És én azért vagyok itt, mert IGÉNYEM volt a bmw-re, amit én a megszállottság kategóriába sorolok. És igen, amikor valaki bmw-t vesz, aztán meg teszi rá a matador meg wanli gumit, az szín magamutogatás, semmi egyéb. Meg megy a javítás helyett a "drótozzuk meg, Józsikám", mert másra már nincs zsé. Meg ott áll a szerelő udvarán a gép fél évig, mert nincs keret a javítás kifizetésére. De azért meg kellett venni a bmw-t!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. január 05. vasárnap, 14:48

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 14:33


Nagyon csúnya világ lesz itt, mire ki lesz dobálva az összes idézethalom amit kreáltok

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 14:20


BarG írta:
Darius írta:
Neo954 írta:
haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura





BMWFanatics érted?!

Viccet félretéve, én személy szerint úgy állok a dologhoz, hogy az autóm mindig megbízható legyen, és soha ne hagyjon cserbe bármilyen világégés is van.
Ennek megfelelően ha előjön rajta valami hiba, akkor azt úgy akarom megjavítani, hogy többet ne jöjjön elő.
Az olaj meg nem játék, mert ha kikönyököl a hajtókar mondjuk az nem épp szép látvány, és akkor már nem kell aggódni, hogy pl. a feleség hogy megy a boltba a gyerek meg az oviba.

Üdv.:Neo



Teljesen megertem a baratom aki "nős és 2 gyereke van" mert nem azert fizetett ki 10-en x milliot a 535dre főleg SI csomaggal hogy az itthoni kókány márkaszervíznek nevezett BMW kereskedések kárt tegyenek az autójában.Ez nem fanatizmus kérdése pusztán üzletemberként a legjobb ár/érték arànyt válassza.Az hogy münchenbe jár meg jó kirándulás az asszonynak és a gyerekeknek is.



Szerintem meg, aki ár/érték arányban gondolkodik, az sose vesz bmw-t! Az megáll a vw golf meg opel astra szinten, akkor mozdul tovább, ha 120kg vagy 190cm, esetleg pakolási mániája van vagy 2-nél több gyereke. Bmq, audi, merci az vagy megszállottságot jelent, vagy kifelé megmutatkozási igényt, hogy lám nekem mim van, mire telik.

Nagyon jól tudom, hogy a régebben nekem adott márkaszervizes olajat a szervíz nem 8000-ért szerezte be, hanem 2500-ért. Annyiért már netes boltban is lehet venni, csak erre majd jön a HAMISÍTOTT! felkiáltás. Amire meg úgyse tudunk mit mondani, mert nincs otthon egy olajlaborunk.



Nem értek egyet veled.Tudod egy bizonyos szint felett szàmít hogy milyen autód van,nem mindegy hogy mivel jelensz meg,üzleti protokoll.Szep is lenne egy szarfos Opel Astravsl megjelenni egy Packard előadáson.Ellőtte csak BMW-i voltak miert valtana szar opelra,ha az bevalt...?Az ár/érték et a szerviz minosegre ertettem...kinnt azt teszik bele ami bele valo.itthon meg azt ami epp van...hiaba fizeted ki a dragabbat.A haverom kollegái A8al meg Panamerakkal járnak,mert megtehetik,így ő még lefele lóg ki.Az hogy neked az hogy vki BMW el jár az magamutogatast jelent azt csak sajnalni tudom illetve ha igy gondolod akkor miert vagy itt?


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 14:16


BarG írta:

Szerintem meg, aki ár/érték arányban gondolkodik, az sose vesz bmw-t!


Ezzel nem értek egyet! Manapság egy E36-ot fél milla alatt is lehet venni. Ez azért eléggé jó ár/érték arány szerintem. Oké, hogy idős gépek, és biztos lesz hibája is jópár, de ha apránként rendbe teszed akkor lesz egy jó autód, és nem fog anyagilag leépíteni.

Én a 6 henger miatt döntöttem a BMW mellett, nem bántam meg!

Üdv.:Neo


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 14:05


Darius írta:
Neo954 írta:
haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura





BMWFanatics érted?!

Viccet félretéve, én személy szerint úgy állok a dologhoz, hogy az autóm mindig megbízható legyen, és soha ne hagyjon cserbe bármilyen világégés is van.
Ennek megfelelően ha előjön rajta valami hiba, akkor azt úgy akarom megjavítani, hogy többet ne jöjjön elő.
Az olaj meg nem játék, mert ha kikönyököl a hajtókar mondjuk az nem épp szép látvány, és akkor már nem kell aggódni, hogy pl. a feleség hogy megy a boltba a gyerek meg az oviba.

Üdv.:Neo



Teljesen megertem a baratom aki "nős és 2 gyereke van" mert nem azert fizetett ki 10-en x milliot a 535dre főleg SI csomaggal hogy az itthoni kókány márkaszervíznek nevezett BMW kereskedések kárt tegyenek az autójában.Ez nem fanatizmus kérdése pusztán üzletemberként a legjobb ár/érték arànyt válassza.Az hogy münchenbe jár meg jó kirándulás az asszonynak és a gyerekeknek is.



Szerintem meg, aki ár/érték arányban gondolkodik, az sose vesz bmw-t! Az megáll a vw golf meg opel astra szinten, akkor mozdul tovább, ha 120kg vagy 190cm, esetleg pakolási mániája van vagy 2-nél több gyereke. Bmq, audi, merci az vagy megszállottságot jelent, vagy kifelé megmutatkozási igényt, hogy lám nekem mim van, mire telik.

Nagyon jól tudom, hogy a régebben nekem adott márkaszervizes olajat a szervíz nem 8000-ért szerezte be, hanem 2500-ért. Annyiért már netes boltban is lehet venni, csak erre majd jön a HAMISÍTOTT! felkiáltás. Amire meg úgyse tudunk mit mondani, mert nincs otthon egy olajlaborunk.

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 13:52


Neo954 írta:
haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura





BMWFanatics érted?!

Viccet félretéve, én személy szerint úgy állok a dologhoz, hogy az autóm mindig megbízható legyen, és soha ne hagyjon cserbe bármilyen világégés is van.
Ennek megfelelően ha előjön rajta valami hiba, akkor azt úgy akarom megjavítani, hogy többet ne jöjjön elő.
Az olaj meg nem játék, mert ha kikönyököl a hajtókar mondjuk az nem épp szép látvány, és akkor már nem kell aggódni, hogy pl. a feleség hogy megy a boltba a gyerek meg az oviba.

Üdv.:Neo



Teljesen megertem a baratom aki "nős és 2 gyereke van" mert nem azert fizetett ki 10-en x milliot a 535dre főleg SI csomaggal hogy az itthoni kókány márkaszervíznek nevezett BMW kereskedések kárt tegyenek az autójában.Ez nem fanatizmus kérdése pusztán üzletemberként a legjobb ár/érték arànyt válassza.Az hogy münchenbe jár meg jó kirándulás az asszonynak és a gyerekeknek is.



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 13:32


haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura


BMWFanatics érted?!

Viccet félretéve, én személy szerint úgy állok a dologhoz, hogy az autóm mindig megbízható legyen, és soha ne hagyjon cserbe bármilyen világégés is van.
Ennek megfelelően ha előjön rajta valami hiba, akkor azt úgy akarom megjavítani, hogy többet ne jöjjön elő.
Az olaj meg nem játék, mert ha kikönyököl a hajtókar mondjuk az nem épp szép látvány, és akkor már nem kell aggódni, hogy pl. a feleség hogy megy a boltba a gyerek meg az oviba.

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 13:31


haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura


Na most aki ezt olvassa és már gyereke is van jót röhög pláne ha még unokája is mint nekem. Ezek csak használati tárgyak amik Nekünk fanoknak tetszenek.
Akinek pedig még nincs gyereke, majd ha lesz, Ő-Ők is tudni fogják ennyi.
Ettől függetlenül a véleményem: "Vannak az autók és a BMW."

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 13:19


Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura


Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 05. vasárnap, 10:50


bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:

Osztán azzal mi van, hogy a garancia időn belül a szervíz INGYENES? Tehát egy fityóka többlet haszon nem lesz a gyakoribb olajcseréből! Persze ki lehet húzatni a Service inclusive pontot, de értelmes ember ilyet nem tesz, még ha nem is kötelezi rá semmi. Ha te fogsz ki egy balul sikerült példányt, ez az egyetlen mentsvár, hogy talán nem hagy a bmw a slamasztikában, néhány év harcolás után. Ha a garis szervizeket kihagyod, akkor eleve vesztettél, a legelső percben.



Az SI nincs ingyen! És emelkedik az ára is ezzel a lépéssel.

A Méltányosságról annyit, hogy szinte egy büdös vasat sem fognak kifizetni, tudom mert dolgoztam ilyen helyen. Végigszervizelt, magyarpiacos E92 M3 motorcsere semennyi támogatást nem kapott. Vagy a sok láncszakadt végig szervizelt kocsi sem.

Garis szervizt mi is csinálunk, a BMW rendszerébe rögzített elektronikus szervizkönyvvel, pecsételve számlával.

Márkaszerviz egyvalamire jó: Garis alkatrészcserére!



Igen, a service inclusive-ért fizetni kell, bár nem túl sokat. Ha elhagyom ezt az opciót, akkor 107e Ft-tal lesz kisebb a számla. És tényleg, az előbb rosszul írtam, a SI Plus, amiben benne van az olaj +egyéb kopó anyagok ára is, azért még szép 444,2Ft-ot kell leszurkolni, tehát sajnos nincs ingyen. Viszont most, hogy számolgatok, lehet, hogy megéri az SI Plus is. 100e km-ig van 6db szervíz. Durván 550e Ft, hogy nem hagyom el, meg megveszem a kopó anyagokat előre. Ez kb 90e Ft/szervíz. Anno 120-140 környékén fizettem a kötelező szervizekért. 8000Ft/liter olaj és egyéb nyalánkságok miatt, nem tudom, hogy normalizálódott-e a helyzet azóta. Nem tudom, mi egyebet tartalmaz még a "kopó alkatrész" kategória. Ja és előre kifizeti a vevő a 3 év szervizeit (nálam, 30ekm/év miatt), valamint ha kiszeretsz a boltból, ahol vetted, akkor úszhat a maradék pénz/szervíz - jó paranoiásan nem fogják az olajadat lecserélni.

Anno nekem kifizetődött a brutál drága márkaszervizes járás, mert gari időn túl cserélték a két oldali kéder gumimat, ami akkor vagy 160e Ft lett volna, meg a ground modult, ami szintén nem két fillér. De ez inkább szerencse kérdése, biztosan nem lehet rá építeni. Meg aztán az a szalon be is zárt, ahol ez történt. Szóval jó kapcsolatokat lehet építeni optimális esetben, ahol talán többet is kaphatsz, mint ami a kötelező minimum. De ez nem tuti.

Szóval Ti tudtok garanciális szervízt csinálni, amit elfogad a bmw?

Amúgy a bmw-ről, mint cégről, igen lesújtó a véleményem, az egyetlen szerencséjük, hogy a többi is pont olyan kutyaütő, mint ők. Meg talán a fejlesztőiket nem nyomják el annyira, mint mások, a garanciális irányvonalat meghatározókat kéne fellógatni néhány órácskára csak.



Az olaj beszerzési ára bent nem 8000 Ft, a SI-nél a gyárnak fizetsz, a márkaszerviznek alig van rajta valami haszna, ezért is van az, hogy a 8 liter az nem 8 liter

Ha garanciában cserélnek pl olajszűrőházat, az olajat és a szűrőt Neked kell kifizetned 8000 Ft-os áron. Korrekt...

Igen, tudunk és csinálunk is garis szervizt ami benne van a BMW rendszerében, megjelenik a szerviztörténetben.



Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 22:05


BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:

Osztán azzal mi van, hogy a garancia időn belül a szervíz INGYENES? Tehát egy fityóka többlet haszon nem lesz a gyakoribb olajcseréből! Persze ki lehet húzatni a Service inclusive pontot, de értelmes ember ilyet nem tesz, még ha nem is kötelezi rá semmi. Ha te fogsz ki egy balul sikerült példányt, ez az egyetlen mentsvár, hogy talán nem hagy a bmw a slamasztikában, néhány év harcolás után. Ha a garis szervizeket kihagyod, akkor eleve vesztettél, a legelső percben.



Az SI nincs ingyen! És emelkedik az ára is ezzel a lépéssel.

A Méltányosságról annyit, hogy szinte egy büdös vasat sem fognak kifizetni, tudom mert dolgoztam ilyen helyen. Végigszervizelt, magyarpiacos E92 M3 motorcsere semennyi támogatást nem kapott. Vagy a sok láncszakadt végig szervizelt kocsi sem.

Garis szervizt mi is csinálunk, a BMW rendszerébe rögzített elektronikus szervizkönyvvel, pecsételve számlával.

Márkaszerviz egyvalamire jó: Garis alkatrészcserére!



Igen, a service inclusive-ért fizetni kell, bár nem túl sokat. Ha elhagyom ezt az opciót, akkor 107e Ft-tal lesz kisebb a számla. És tényleg, az előbb rosszul írtam, a SI Plus, amiben benne van az olaj +egyéb kopó anyagok ára is, azért még szép 444,2Ft-ot kell leszurkolni, tehát sajnos nincs ingyen. Viszont most, hogy számolgatok, lehet, hogy megéri az SI Plus is. 100e km-ig van 6db szervíz. Durván 550e Ft, hogy nem hagyom el, meg megveszem a kopó anyagokat előre. Ez kb 90e Ft/szervíz. Anno 120-140 környékén fizettem a kötelező szervizekért. 8000Ft/liter olaj és egyéb nyalánkságok miatt, nem tudom, hogy normalizálódott-e a helyzet azóta. Nem tudom, mi egyebet tartalmaz még a "kopó alkatrész" kategória. Ja és előre kifizeti a vevő a 3 év szervizeit (nálam, 30ekm/év miatt), valamint ha kiszeretsz a boltból, ahol vetted, akkor úszhat a maradék pénz/szervíz - jó paranoiásan nem fogják az olajadat lecserélni.

Anno nekem kifizetődött a brutál drága márkaszervizes járás, mert gari időn túl cserélték a két oldali kéder gumimat, ami akkor vagy 160e Ft lett volna, meg a ground modult, ami szintén nem két fillér. De ez inkább szerencse kérdése, biztosan nem lehet rá építeni. Meg aztán az a szalon be is zárt, ahol ez történt. Szóval jó kapcsolatokat lehet építeni optimális esetben, ahol talán többet is kaphatsz, mint ami a kötelező minimum. De ez nem tuti.

Szóval Ti tudtok garanciális szervízt csinálni, amit elfogad a bmw?

Amúgy a bmw-ről, mint cégről, igen lesújtó a véleményem, az egyetlen szerencséjük, hogy a többi is pont olyan kutyaütő, mint ők. Meg talán a fejlesztőiket nem nyomják el annyira, mint mások, a garanciális irányvonalat meghatározókat kéne fellógatni néhány órácskára csak.



Az olaj beszerzési ára bent nem 8000 Ft, a SI-nél a gyárnak fizetsz, a márkaszerviznek alig van rajta valami haszna, ezért is van az, hogy a 8 liter az nem 8 liter

Ha garanciában cserélnek pl olajszűrőházat, az olajat és a szűrőt Neked kell kifizetned 8000 Ft-os áron. Korrekt...

Igen, tudunk és csinálunk is garis szervizt ami benne van a BMW rendszerében, megjelenik a szerviztörténetben.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. január 04. szombat, 21:37


bmw320d4 írta:
BarG írta:

Osztán azzal mi van, hogy a garancia időn belül a szervíz INGYENES? Tehát egy fityóka többlet haszon nem lesz a gyakoribb olajcseréből! Persze ki lehet húzatni a Service inclusive pontot, de értelmes ember ilyet nem tesz, még ha nem is kötelezi rá semmi. Ha te fogsz ki egy balul sikerült példányt, ez az egyetlen mentsvár, hogy talán nem hagy a bmw a slamasztikában, néhány év harcolás után. Ha a garis szervizeket kihagyod, akkor eleve vesztettél, a legelső percben.



Az SI nincs ingyen! És emelkedik az ára is ezzel a lépéssel.

A Méltányosságról annyit, hogy szinte egy büdös vasat sem fognak kifizetni, tudom mert dolgoztam ilyen helyen. Végigszervizelt, magyarpiacos E92 M3 motorcsere semennyi támogatást nem kapott. Vagy a sok láncszakadt végig szervizelt kocsi sem.

Garis szervizt mi is csinálunk, a BMW rendszerébe rögzített elektronikus szervizkönyvvel, pecsételve számlával.

Márkaszerviz egyvalamire jó: Garis alkatrészcserére!



Igen, a service inclusive-ért fizetni kell, bár nem túl sokat. Ha elhagyom ezt az opciót, akkor 107e Ft-tal lesz kisebb a számla. És tényleg, az előbb rosszul írtam, a SI Plus, amiben benne van az olaj +egyéb kopó anyagok ára is, azért még szép 444,2Ft-ot kell leszurkolni, tehát sajnos nincs ingyen. Viszont most, hogy számolgatok, lehet, hogy megéri az SI Plus is. 100e km-ig van 6db szervíz. Durván 550e Ft, hogy nem hagyom el, meg megveszem a kopó anyagokat előre. Ez kb 90e Ft/szervíz. Anno 120-140 környékén fizettem a kötelező szervizekért. 8000Ft/liter olaj és egyéb nyalánkságok miatt, nem tudom, hogy normalizálódott-e a helyzet azóta. Nem tudom, mi egyebet tartalmaz még a "kopó alkatrész" kategória. Ja és előre kifizeti a vevő a 3 év szervizeit (nálam, 30ekm/év miatt), valamint ha kiszeretsz a boltból, ahol vetted, akkor úszhat a maradék pénz/szervíz - jó paranoiásan nem fogják az olajadat lecserélni.

Anno nekem kifizetődött a brutál drága márkaszervizes járás, mert gari időn túl cserélték a két oldali kéder gumimat, ami akkor vagy 160e Ft lett volna, meg a ground modult, ami szintén nem két fillér. De ez inkább szerencse kérdése, biztosan nem lehet rá építeni. Meg aztán az a szalon be is zárt, ahol ez történt. Szóval jó kapcsolatokat lehet építeni optimális esetben, ahol talán többet is kaphatsz, mint ami a kötelező minimum. De ez nem tuti.

Szóval Ti tudtok garanciális szervízt csinálni, amit elfogad a bmw?

Amúgy a bmw-ről, mint cégről, igen lesújtó a véleményem, az egyetlen szerencséjük, hogy a többi is pont olyan kutyaütő, mint ők. Meg talán a fejlesztőiket nem nyomják el annyira, mint mások, a garanciális irányvonalat meghatározókat kéne fellógatni néhány órácskára csak.