Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 23:47


anubisz írta:
Zolee írta:
Neo954 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szelepszár szimeringnél eheti az olajat. (ha már nem tömít, motorféknél (zárt pillangószelep) vákum van a szívócsőbe, és átszívja a szelep mellett az olajat. gázelvételnél kékes füst)
Az olajfogyasztásnak viszont nincs köze a hidrotőkéhez. (csak akkor cseréltesd, ha rosszak)
Lehet kopott motor (dugattyúgyűrűk kopása) Akkor a gyűrűk miatt marad olaj az égéstérben. (gyorsításnál kékes füst)
Én nem raknák bele más olajat, csak ami belevaló. (még akkor is, ha 700e-t futott)


Megint jellemző a kérdés, a lényeg mindig lemarad.
Mi azt nem tudjuk, hogy használod,menyire pörgeted, mikor,és meddig. Enyém is eszi ha 200 al 160 al használom néha a pályán.
Azt se írtad mikor eszi, mert friss olajat alig eszi, ha már öreg, híg az olaj,jobban eszi. Ha neked már a friss olajat is eszi,nagyobb a baj.
Azt se írtad füstöl,nem füstöl stb...
Eszi az olajat, na. Ha már 18000 nél áll az olaj,azt egy 300 ezer feletti motor hamar benyalja,főleg ha nyomod is neki.És még csak nem is fog füstöt eregetni.


Mivel nincs turbója ezért szerintem 99% a szelepszár szimmering, egy 320ezres motorban még nem kopottak a gyűrűk, ha be volt tartva a 10ezres olajcsere.

Az olajszeparátort is érdemes lenne megnézni ill. cserélni, de ahogy anubisz is írta tudni kéne h füstöl-e v sem...


Hát ha mást nem is, de azt igazolni tudom, ha egy szerelőnek említed,hogy eszi az olajat az E46 od, ez az első amit cseréltetni akarnak. Ha 2 perc lenne kicserélni,még bele is férne, a 40 ropit nem is említve, aztán vagy, vagy.

Sztem korrekt, és normális reakció, ha ezzel kezdi egy szerelő, mintsem h nekiáll szimmeringet, szelepemelőt, ne adj Isten gyűrűsort cserélni, aztán a frissen összerakott motor ugyanúgy eszi az olajat, persze a szaki azért rutinból kicseréli v csak kipucolja az olajszeparátort, összegzés: teljesen feleslegesen meg lett bontva a motorod, síkolva a hengerfejed, cserélve a nevezett alkatrészeid. Mindez 300-500 ezerért, de ez a jobbik eset, mert megszűnt az olajfogyasztás és van egy félig felújított motorod, tehát örülés van! Azonban lehet (sztem nem, de elméletileg igen) rosszabbik eset: nem rutinos a szaki, tehát nem tisztít, nem cserél olajszeparátort, használod az autót és azt veszed észre h megint (még mindig) eszi az olajat, anyázás... visszaviszed gariba, jön a hárítás h a szimeringeket Te vitted, a jobb minőségű gyűrűgarnitúrára várni kellett volna még 1 hetet, de Te kérted h minél előbb legyen kész az autó stb. végtelen történet. ill. véges, mert előbb-utóbb a szaki v egy másik ki fogja cserélni az olajszeparátort és láss csodát megszűnik az olajfogyasztás. Örülsz? Nem annyira, mert idegeskedtél nem keveset, elköltöttél fél millát, de legfőképp azért basz szét az ideg, mert nagyjából feleslegesen lett hozzányúlva a motorodhoz.
A lényeg: tudom h nem kis munka az olajszeparátor cseréje, viszont ilyen futásteljesítménynél (100e-ként cserélni, de legalább tisztítani kellene) simán lehet h eltömődött, v beragadt esetleg elszakadt a membrán, a lehetséges hibaforrások közül még mindig ezt a legegyszerűbb és legolcsóbb megnézni, tisztítani, cserélni én biztos ezzel kezdeném.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 19. csütörtök, 00:04

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 22:20


Zolee írta:
Neo954 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szelepszár szimeringnél eheti az olajat. (ha már nem tömít, motorféknél (zárt pillangószelep) vákum van a szívócsőbe, és átszívja a szelep mellett az olajat. gázelvételnél kékes füst)
Az olajfogyasztásnak viszont nincs köze a hidrotőkéhez. (csak akkor cseréltesd, ha rosszak)
Lehet kopott motor (dugattyúgyűrűk kopása) Akkor a gyűrűk miatt marad olaj az égéstérben. (gyorsításnál kékes füst)
Én nem raknák bele más olajat, csak ami belevaló. (még akkor is, ha 700e-t futott)


Megint jellemző a kérdés, a lényeg mindig lemarad.
Mi azt nem tudjuk, hogy használod,menyire pörgeted, mikor,és meddig. Enyém is eszi ha 200 al 160 al használom néha a pályán.
Azt se írtad mikor eszi, mert friss olajat alig eszi, ha már öreg, híg az olaj,jobban eszi. Ha neked már a friss olajat is eszi,nagyobb a baj.
Azt se írtad füstöl,nem füstöl stb...
Eszi az olajat, na. Ha már 18000 nél áll az olaj,azt egy 300 ezer feletti motor hamar benyalja,főleg ha nyomod is neki.És még csak nem is fog füstöt eregetni.


Mivel nincs turbója ezért szerintem 99% a szelepszár szimmering, egy 320ezres motorban még nem kopottak a gyűrűk, ha be volt tartva a 10ezres olajcsere.

Az olajszeparátort is érdemes lenne megnézni ill. cserélni, de ahogy anubisz is írta tudni kéne h füstöl-e v sem...


Hát ha mást nem is, de azt igazolni tudom, ha egy szerelőnek említed,hogy eszi az olajat az E46 od, ez az első amit cseréltetni akarnak. Ha 2 perc lenne kicserélni,még bele is férne, a 40 ropit nem is említve, aztán vagy, vagy.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 21:56


Neo954 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szelepszár szimeringnél eheti az olajat. (ha már nem tömít, motorféknél (zárt pillangószelep) vákum van a szívócsőbe, és átszívja a szelep mellett az olajat. gázelvételnél kékes füst)
Az olajfogyasztásnak viszont nincs köze a hidrotőkéhez. (csak akkor cseréltesd, ha rosszak)
Lehet kopott motor (dugattyúgyűrűk kopása) Akkor a gyűrűk miatt marad olaj az égéstérben. (gyorsításnál kékes füst)
Én nem raknák bele más olajat, csak ami belevaló. (még akkor is, ha 700e-t futott)


Megint jellemző a kérdés, a lényeg mindig lemarad.
Mi azt nem tudjuk, hogy használod,menyire pörgeted, mikor,és meddig. Enyém is eszi ha 200 al 160 al használom néha a pályán.
Azt se írtad mikor eszi, mert friss olajat alig eszi, ha már öreg, híg az olaj,jobban eszi. Ha neked már a friss olajat is eszi,nagyobb a baj.
Azt se írtad füstöl,nem füstöl stb...
Eszi az olajat, na. Ha már 18000 nél áll az olaj,azt egy 300 ezer feletti motor hamar benyalja,főleg ha nyomod is neki.És még csak nem is fog füstöt eregetni.


Mivel nincs turbója ezért szerintem 99% a szelepszár szimmering, egy 320ezres motorban még nem kopottak a gyűrűk, ha be volt tartva a 10ezres olajcsere.

Az olajszeparátort is érdemes lenne megnézni ill. cserélni, de ahogy anubisz is írta tudni kéne h füstöl-e v sem...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 21:35


hil írta:
siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia!
Yellownak igaza van, az N42b20 motor az minden, csak nem egyszerű darab. A szerelő össze téveszthette az M43-al. De ekkorát egy hozzáértő szerelő nem hibázhat, a többit vond le Te.
Olajat csak a gyári előírásút tenném bele, az pedig nem 10w-vel kezdődik!
hil


már ha csak belenéz látszik, hogy nem egyszerű.
ez kb olyan, hogy amikro előszür és utoljára szervízbe vittem, a csávó a rendszerből az enyémnek M42-es motorkódot választott ki, holott a motorszámból tisztán látszik. de ott nézte, hogy M43, vagy M44, legyen M42... mondom fasza, persze akkor még én sem voltam tisztában pontosan. na de egy szervíz.
jah közben idevág, hogy munkatársam dolgozott debiben a magisznál, lehet már írtam róla, mert mintha rémlene, de pont tegnap beszéltünk a témáról, és azt mondta ő amíg ott volt nem volt sumák, lecseréltek mindent, meg amit kellett, de olajat azt kapott ami a nagy hordóban volt, és olykor az mol-os olaj volt.






Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 20:30


anubisz írta:
hancurozo írta:
siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szelepszár szimeringnél eheti az olajat. (ha már nem tömít, motorféknél (zárt pillangószelep) vákum van a szívócsőbe, és átszívja a szelep mellett az olajat. gázelvételnél kékes füst)
Az olajfogyasztásnak viszont nincs köze a hidrotőkéhez. (csak akkor cseréltesd, ha rosszak)
Lehet kopott motor (dugattyúgyűrűk kopása) Akkor a gyűrűk miatt marad olaj az égéstérben. (gyorsításnál kékes füst)
Én nem raknák bele más olajat, csak ami belevaló. (még akkor is, ha 700e-t futott)


Megint jellemző a kérdés, a lényeg mindig lemarad.
Mi azt nem tudjuk, hogy használod,menyire pörgeted, mikor,és meddig. Enyém is eszi ha 200 al 160 al használom néha a pályán.
Azt se írtad mikor eszi, mert friss olajat alig eszi, ha már öreg, híg az olaj,jobban eszi. Ha neked már a friss olajat is eszi,nagyobb a baj.
Azt se írtad füstöl,nem füstöl stb...
Eszi az olajat, na. Ha már 18000 nél áll az olaj,azt egy 300 ezer feletti motor hamar benyalja,főleg ha nyomod is neki.És még csak nem is fog füstöt eregetni.


Mivel nincs turbója ezért szerintem 99% a szelepszár szimmering, egy 320ezres motorban még nem kopottak a gyűrűk, ha be volt tartva a 10ezres olajcsere.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 19:52


hancurozo írta:
siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szelepszár szimeringnél eheti az olajat. (ha már nem tömít, motorféknél (zárt pillangószelep) vákum van a szívócsőbe, és átszívja a szelep mellett az olajat. gázelvételnél kékes füst)
Az olajfogyasztásnak viszont nincs köze a hidrotőkéhez. (csak akkor cseréltesd, ha rosszak)
Lehet kopott motor (dugattyúgyűrűk kopása) Akkor a gyűrűk miatt marad olaj az égéstérben. (gyorsításnál kékes füst)
Én nem raknák bele más olajat, csak ami belevaló. (még akkor is, ha 700e-t futott)


Megint jellemző a kérdés, a lényeg mindig lemarad.
Mi azt nem tudjuk, hogy használod,menyire pörgeted, mikor,és meddig. Enyém is eszi ha 200 al 160 al használom néha a pályán.
Azt se írtad mikor eszi, mert friss olajat alig eszi, ha már öreg, híg az olaj,jobban eszi. Ha neked már a friss olajat is eszi,nagyobb a baj.
Azt se írtad füstöl,nem füstöl stb...
Eszi az olajat, na. Ha már 18000 nél áll az olaj,azt egy 300 ezer feletti motor hamar benyalja,főleg ha nyomod is neki.És még csak nem is fog füstöt eregetni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 19:48


siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia!
Yellownak igaza van, az N42b20 motor az minden, csak nem egyszerű darab. A szerelő össze téveszthette az M43-al. De ekkorát egy hozzáértő szerelő nem hibázhat, a többit vond le Te.
Olajat csak a gyári előírásút tenném bele, az pedig nem 10w-vel kezdődik!
hil







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. december 18. szerda, 19:49


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 19:31


siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


Szelepszár szimeringnél eheti az olajat. (ha már nem tömít, motorféknél (zárt pillangószelep) vákum van a szívócsőbe, és átszívja a szelep mellett az olajat. gázelvételnél kékes füst)
Az olajfogyasztásnak viszont nincs köze a hidrotőkéhez. (csak akkor cseréltesd, ha rosszak)
Lehet kopott motor (dugattyúgyűrűk kopása) Akkor a gyűrűk miatt marad olaj az égéstérben. (gyorsításnál kékes füst)
Én nem raknák bele más olajat, csak ami belevaló. (még akkor is, ha 700e-t futott)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 18:35


siki68 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.


ez jó sokat elment már. viszont ehhez a szerelőhöz ne vidd többet, mert pont nem egy egyszerű motor ez... valószínű összekeveri a régi 18i-vel ami valóban egyszerű.
abban lehet igaza, hogy szelepszár szimmering, de ennyit nem enne azon keresztül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz siki68

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 18:25


Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es 318i 143 lóerős autóm. Az utóbbi félévben elkezdte enni az olajat.Már 600-800 kilóméterenként utána kell töltenem.Egy szerelő azt mondta,hogy ez egy egyszerű,de nagyon tartós motor,csak a szelepszár tömítéseket és esetleg a hidrotőkét kell cserélni. Javasolta azt is,hogy az 5-30-as olajat esetleg kicsit vastagabbra cserélné. Ez lehet a gond? Az autóban egyébként 320.000km van.Segítségeteket előre is köszönöm.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 08. vasárnap, 02:11


leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta: Ismét egy kérdés remélem tudtok segíteni és jó helyre írok!
Címszavakban a probléma!
Adott egy 2006-os E87-es.Mivel ebben nincs nívópálcája az olajszintet a fedélzeti írja ki.A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben a minimum felett van. Előtte be lett méretve a kocsi a motortér tiszta,nem füstöl rá lett téve gépre és jó értéketeket mutatott.
Most lett vásárolva a kocsi holnap lesz rajta olajcsere kíváncsi vagyok mennyi olaj fog lejönni!Bmw 5W-30-at kap!Közben alapjáraton olyan hang hallatszik mintha hidratőkés lenne.
Az hűtővíz nem fogy.
Ötletek esetleg hová tűnik az olaj és lehet e összefüggésben az enyhe kopogó hang (melegen sem múlik) és az olaj?


Olajnyomás, és az olajszint 2 különböző dolog, most mi is csökken rohamosan? Most,hogy is kellene fogalmazni érthetően?

( A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben )



Helyesbítek!Az olaj szint csökken!


Most vettétek a kocsit, így hogyan lehet rálátásod az átlagos olajfogyasztásra? Vagy meg se néztétek az olajszintet mikor megvettétek? Gondolom nem 2 nap alatt evett meg 2 litert. Én ha kocsit veszek egyből olajat cserélek. Ki tudja mi van benne.


Megnéztük az olajat és majdnem maxon volt,semmilyen hang nem hallatszott akkor sőt be is vizsgáltattuk a kocsit előtte papír van mindenről.Közben mivel lizinges volt a kocsi 1 hete vártunk a törzskönyvre most sikerült átírni.1 hét alatt kb 500 km szóval nem tudom hogy ennyi km alatt hová tűnt az olaj belőle.....mivel az olaj is csak most jött meg így most kerül sor a cserére.



Ha kenési problémára gyanakszunk legelső,hogy olajnyomás mérést végzünk.Főleg, ha csattog is valami már valahol a motorba, mert lehet nem megfelelő az olajnyomás, vagy az olaj. Ezt olvasd el ha van időd figyelmesen,mind a 2 oldalt, ebben a kérdésedre a válaszok 90% megtalálod.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2


Köszönöm a segítséget,remélem holnap választ kapok a dolgokra...de bízom benne hogy az olajcsere megoldja a dolgokat.


Majd most figyeld,amíg friss az olaj. Amikor már túl hígul jobban eszi. 10 után már érezhetően.

leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 23:16


anubisz írta:
leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta: Ismét egy kérdés remélem tudtok segíteni és jó helyre írok!
Címszavakban a probléma!
Adott egy 2006-os E87-es.Mivel ebben nincs nívópálcája az olajszintet a fedélzeti írja ki.A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben a minimum felett van. Előtte be lett méretve a kocsi a motortér tiszta,nem füstöl rá lett téve gépre és jó értéketeket mutatott.
Most lett vásárolva a kocsi holnap lesz rajta olajcsere kíváncsi vagyok mennyi olaj fog lejönni!Bmw 5W-30-at kap!Közben alapjáraton olyan hang hallatszik mintha hidratőkés lenne.
Az hűtővíz nem fogy.
Ötletek esetleg hová tűnik az olaj és lehet e összefüggésben az enyhe kopogó hang (melegen sem múlik) és az olaj?


Olajnyomás, és az olajszint 2 különböző dolog, most mi is csökken rohamosan? Most,hogy is kellene fogalmazni érthetően?

( A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben )



Helyesbítek!Az olaj szint csökken!


Most vettétek a kocsit, így hogyan lehet rálátásod az átlagos olajfogyasztásra? Vagy meg se néztétek az olajszintet mikor megvettétek? Gondolom nem 2 nap alatt evett meg 2 litert. Én ha kocsit veszek egyből olajat cserélek. Ki tudja mi van benne.


Megnéztük az olajat és majdnem maxon volt,semmilyen hang nem hallatszott akkor sőt be is vizsgáltattuk a kocsit előtte papír van mindenről.Közben mivel lizinges volt a kocsi 1 hete vártunk a törzskönyvre most sikerült átírni.1 hét alatt kb 500 km szóval nem tudom hogy ennyi km alatt hová tűnt az olaj belőle.....mivel az olaj is csak most jött meg így most kerül sor a cserére.



Ha kenési problémára gyanakszunk legelső,hogy olajnyomás mérést végzünk.Főleg, ha csattog is valami már valahol a motorba, mert lehet nem megfelelő az olajnyomás, vagy az olaj. Ezt olvasd el ha van időd figyelmesen,mind a 2 oldalt, ebben a kérdésedre a válaszok 90% megtalálod.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2


Köszönöm a segítséget,remélem holnap választ kapok a dolgokra...de bízom benne hogy az olajcsere megoldja a dolgokat.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 21:47


leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta: Ismét egy kérdés remélem tudtok segíteni és jó helyre írok!
Címszavakban a probléma!
Adott egy 2006-os E87-es.Mivel ebben nincs nívópálcája az olajszintet a fedélzeti írja ki.A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben a minimum felett van. Előtte be lett méretve a kocsi a motortér tiszta,nem füstöl rá lett téve gépre és jó értéketeket mutatott.
Most lett vásárolva a kocsi holnap lesz rajta olajcsere kíváncsi vagyok mennyi olaj fog lejönni!Bmw 5W-30-at kap!Közben alapjáraton olyan hang hallatszik mintha hidratőkés lenne.
Az hűtővíz nem fogy.
Ötletek esetleg hová tűnik az olaj és lehet e összefüggésben az enyhe kopogó hang (melegen sem múlik) és az olaj?


Olajnyomás, és az olajszint 2 különböző dolog, most mi is csökken rohamosan? Most,hogy is kellene fogalmazni érthetően?

( A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben )



Helyesbítek!Az olaj szint csökken!


Most vettétek a kocsit, így hogyan lehet rálátásod az átlagos olajfogyasztásra? Vagy meg se néztétek az olajszintet mikor megvettétek? Gondolom nem 2 nap alatt evett meg 2 litert. Én ha kocsit veszek egyből olajat cserélek. Ki tudja mi van benne.


Megnéztük az olajat és majdnem maxon volt,semmilyen hang nem hallatszott akkor sőt be is vizsgáltattuk a kocsit előtte papír van mindenről.Közben mivel lizinges volt a kocsi 1 hete vártunk a törzskönyvre most sikerült átírni.1 hét alatt kb 500 km szóval nem tudom hogy ennyi km alatt hová tűnt az olaj belőle.....mivel az olaj is csak most jött meg így most kerül sor a cserére.



Ha kenési problémára gyanakszunk legelső,hogy olajnyomás mérést végzünk.Főleg, ha csattog is valami már valahol a motorba, mert lehet nem megfelelő az olajnyomás, vagy az olaj. Ezt olvasd el ha van időd figyelmesen,mind a 2 oldalt, ebben a kérdésedre a válaszok 90% megtalálod.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 21:40


anubisz írta:
leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta: Ismét egy kérdés remélem tudtok segíteni és jó helyre írok!
Címszavakban a probléma!
Adott egy 2006-os E87-es.Mivel ebben nincs nívópálcája az olajszintet a fedélzeti írja ki.A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben a minimum felett van. Előtte be lett méretve a kocsi a motortér tiszta,nem füstöl rá lett téve gépre és jó értéketeket mutatott.
Most lett vásárolva a kocsi holnap lesz rajta olajcsere kíváncsi vagyok mennyi olaj fog lejönni!Bmw 5W-30-at kap!Közben alapjáraton olyan hang hallatszik mintha hidratőkés lenne.
Az hűtővíz nem fogy.
Ötletek esetleg hová tűnik az olaj és lehet e összefüggésben az enyhe kopogó hang (melegen sem múlik) és az olaj?


Olajnyomás, és az olajszint 2 különböző dolog, most mi is csökken rohamosan? Most,hogy is kellene fogalmazni érthetően?

( A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben )



Helyesbítek!Az olaj szint csökken!


Most vettétek a kocsit, így hogyan lehet rálátásod az átlagos olajfogyasztásra? Vagy meg se néztétek az olajszintet mikor megvettétek? Gondolom nem 2 nap alatt evett meg 2 litert. Én ha kocsit veszek egyből olajat cserélek. Ki tudja mi van benne.


Megnéztük az olajat és majdnem maxon volt,semmilyen hang nem hallatszott akkor sőt be is vizsgáltattuk a kocsit előtte papír van mindenről.Közben mivel lizinges volt a kocsi 1 hete vártunk a törzskönyvre most sikerült átírni.1 hét alatt kb 500 km szóval nem tudom hogy ennyi km alatt hová tűnt az olaj belőle.....mivel az olaj is csak most jött meg így most kerül sor a cserére.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 21:34


leportp írta:
anubisz írta:
leportp írta: Ismét egy kérdés remélem tudtok segíteni és jó helyre írok!
Címszavakban a probléma!
Adott egy 2006-os E87-es.Mivel ebben nincs nívópálcája az olajszintet a fedélzeti írja ki.A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben a minimum felett van. Előtte be lett méretve a kocsi a motortér tiszta,nem füstöl rá lett téve gépre és jó értéketeket mutatott.
Most lett vásárolva a kocsi holnap lesz rajta olajcsere kíváncsi vagyok mennyi olaj fog lejönni!Bmw 5W-30-at kap!Közben alapjáraton olyan hang hallatszik mintha hidratőkés lenne.
Az hűtővíz nem fogy.
Ötletek esetleg hová tűnik az olaj és lehet e összefüggésben az enyhe kopogó hang (melegen sem múlik) és az olaj?


Olajnyomás, és az olajszint 2 különböző dolog, most mi is csökken rohamosan? Most,hogy is kellene fogalmazni érthetően?

( A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben )



Helyesbítek!Az olaj szint csökken!


Most vettétek a kocsit, így hogyan lehet rálátásod az átlagos olajfogyasztásra? Vagy meg se néztétek az olajszintet mikor megvettétek? Gondolom nem 2 nap alatt evett meg 2 litert. Én ha kocsit veszek egyből olajat cserélek. Ki tudja mi van benne.