YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:54


haka írta:
Jó hát ezért nem suzukit írtam példának
Nekem fordban és peugeotban van jó tapasztalatom, mondjuk fordban 9 éves, az kb egy szinten van csörgés-zörgés szinten, vagyis hát az benzines, szóval kevésbé csörög zörög, mint a bömös és hát még nem vettünk bele extra alkatrészt, ellenben a 1 éves bömössel. Illetve 308-as van most a családban, ami kvázi új, az városi vezetési élményben is elég jót ad. 110-130 ig elég jól húz, pedig valami 92 lovas csak. És sokkal több benne a technika, mint a bömösben, pedig ez sem fullos.
De bemész akár egy nissanba és 4 millárért egy fullos note-ot hozzád vágnak, amiben már tényleg minden van, körben kamera, táblafelismerés sávelhagyás és minden ami létezik manapság. 1,5 évesen 2 milla felett lesz egy kicsivel, ami már annyi lassan, amennyibe fáj a bömös
Szóval ha kényelem és technika kell, akkor szerintem ezek sokkal jobb választások mint a 10 éves gép.
De tudom itt nem ez kell, hisz nekem se az kellett



a család a BMW-m előtt vett H Astra-t. szalonból. nagyon jó volt meg minden. aztán vettem a BMW-t. amíg nem volt M-es kormányom, addig az opelban csak a kormány volt az ami jobban bejött. aztán ha csak vezetni kell az Astrát szinte rosszul vagyok, oylan magasan ülök, hogy tengeri beteg lszek, komoylan rosszul érzem magam. kanyarban billenek a aksztnival, ami érzésre biztonságosnak hat,, pedig lehet nem az, a BMW-nél alig mozdul a aksztni ott én akarok kiesni, tehát az én tehetetlenségem mozdul.
már eleve ahogy áll a bömi a garázsban az ablakon keresztül sokkal jobb benézni, annyira jó érzés, el nem tom mondani, szerintem ezt nem mindenki érzi. rendesen ha diagolok az anyós ülésen is jó ülni. és nem vagyok tengeri beteg, legalsó ülés pozíció. és pedig az enyém nem a legfelszereltebb darab, de mégis oylan extra van benne, amit pl az opelba nincs, pedig az majdnem a legmagasabb szint volt. szóval a mostani autók számomra túl magasak, én nem tudom hogy lehet élvezetes annak vezetése, felfújt xarok. lehet az új pözsó rádiós kilincses, de szar műanyag kilincs, a BMW-két öröm megfogni, és nem kifelé nyílik csak, hanem felfelé is. különleges, masszív. apróságok, de nagy jelentősségűek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:42


haka írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
A használt "öregedő" bimmerem előtt kettő új autót vettem, és nem osztom a véleményed. Pedig a második nem volt "fapados" de igenis van különbség rendesen egy alacsonyabb kategória G Astra és egy E46 között rendesen. Sorolhatnám az illesztésektől, a belső cirmogásáig valami mindig zörgött, széthullott váltó 27ezer km-nél 6mm lötyögtek a féltengelyek minden irányban, a dupla vez.tengely lefogató bilincseknél a 20 db csavarból 18 laza volt kézzel tudtam becsavarni őket még jó, hogy véletlen olvastam a gyári hibáról a nagy hálón. Sorolhatnám.....


azé a géj asztra egy koros az E46-tal...


Mind111 az már csak a múlt, igaz azért rálocsoltam arra is 3 kilót, hogy kinézzen valahogy.


Jó hát ezért nem suzukit írtam példának
Nekem fordban és peugeotban van jó tapasztalatom, mondjuk fordban 9 éves, az kb egy szinten van csörgés-zörgés szinten, vagyis hát az benzines, szóval kevésbé csörög zörög, mint a bömös és hát még nem vettünk bele extra alkatrészt, ellenben a 1 éves bömössel. Illetve 308-as van most a családban, ami kvázi új, az városi vezetési élményben is elég jót ad. 110-130 ig elég jól húz, pedig valami 92 lovas csak. És sokkal több benne a technika, mint a bömösben, pedig ez sem fullos.
De bemész akár egy nissanba és 4 millárért egy fullos note-ot hozzád vágnak, amiben már tényleg minden van, körben kamera, táblafelismerés sávelhagyás és minden ami létezik manapság. 1,5 évesen 2 milla felett lesz egy kicsivel, ami már annyi lassan, amennyibe fáj a bömös
Szóval ha kényelem és technika kell, akkor szerintem ezek sokkal jobb választások mint a 10 éves gép.
De tudom itt nem ez kell, hisz nekem se az kellett




"De tudom itt nem ez kell, hisz nekem se az kellett"

Na itt mondat el a lényeget amiért mi BMW-vel járunk, köszönöm!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:42


haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:

nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.



Ezt kimondta Neked?!


Több autó után ez a tapasztalatom. Nekem nem szokott semmi gond sem lenni az új, újabb autókkal éveken át. De azt gondolom ez annyira azért nem ritka dolog


oké ez megint egy végtelen vita lenne...

Kérdem én,ha valóban így gondolod miért vettél egy 10 éves véleményed szerint elavult sok probléma lehetőséges,"teljestménnyel" teli e46 20td-t??

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:37


szotakdavid írta:
haka írta:

nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.



Ezt kimondta Neked?!


Több autó után ez a tapasztalatom. Nekem nem szokott semmi gond sem lenni az új, újabb autókkal éveken át. De azt gondolom ez annyira azért nem ritka dolog

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:34


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
A használt "öregedő" bimmerem előtt kettő új autót vettem, és nem osztom a véleményed. Pedig a második nem volt "fapados" de igenis van különbség rendesen egy alacsonyabb kategória G Astra és egy E46 között rendesen. Sorolhatnám az illesztésektől, a belső cirmogásáig valami mindig zörgött, széthullott váltó 27ezer km-nél 6mm lötyögtek a féltengelyek minden irányban, a dupla vez.tengely lefogató bilincseknél a 20 db csavarból 18 laza volt kézzel tudtam becsavarni őket még jó, hogy véletlen olvastam a gyári hibáról a nagy hálón. Sorolhatnám.....


azé a géj asztra egy koros az E46-tal...


Mind111 az már csak a múlt, igaz azért rálocsoltam arra is 3 kilót, hogy kinézzen valahogy.


Jó hát ezért nem suzukit írtam példának
Nekem fordban és peugeotban van jó tapasztalatom, mondjuk fordban 9 éves, az kb egy szinten van csörgés-zörgés szinten, vagyis hát az benzines, szóval kevésbé csörög zörög, mint a bömös és hát még nem vettünk bele extra alkatrészt, ellenben a 1 éves bömössel. Illetve 308-as van most a családban, ami kvázi új, az városi vezetési élményben is elég jót ad. 110-130 ig elég jól húz, pedig valami 92 lovas csak. És sokkal több benne a technika, mint a bömösben, pedig ez sem fullos.
De bemész akár egy nissanba és 4 millárért egy fullos note-ot hozzád vágnak, amiben már tényleg minden van, körben kamera, táblafelismerés sávelhagyás és minden ami létezik manapság. 1,5 évesen 2 milla felett lesz egy kicsivel, ami már annyi lassan, amennyibe fáj a bömös
Szóval ha kényelem és technika kell, akkor szerintem ezek sokkal jobb választások mint a 10 éves gép.
De tudom itt nem ez kell, hisz nekem se az kellett




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 10. vasárnap, 20:35

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:31


szotakdavid írta:
haka írta:

nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.



Ezt kimondta Neked?!


Szerelőm is mesélte, van pár érdekes ember, aki vesz 10en éves bimmert, és csodálkozik, hogy ezt is azt is cserélni kell. Fura nekik, hogy egy több100ezret futott verdán van alkatrész ami csere érett, csak azért mert BMW. Mekkora idióta az ilyen...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:27


haka írta:

nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.



Ezt kimondta Neked?!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:13


YELLOW írta:
Pocses írta:
haka írta:
jons írta:
Biztos ez? Kényelemben meg felszereltségben? Mire gondolsz? Talán egy másik bmw-ről beszélhetünk esetleg.
Egy 18i-nek, vagy 20td-nek milyen teljesítménye van te...


Hát szerintem nem egy 10 éves autó technológiája egyáltalán nem mérhető egy maiéhoz.
Nézz meg egy új nissant, peugeot-ot majdnem hogy bármit és hasonlítsd össze a 10 éves bmw-vel. Ég és föld lesz. De azért ez annyira nem is csoda, hiszem 10 év alatt akkorát fejlődik a világ, hogy csoda, hogy még kereke van az autónak
Kényelem szempontjából is azt gondolom, hogy egy 0-1-2 éves autónak kényelmesebbek az ülései, sokkal jobb, hogy minden új rajta, nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.

Az meg hogy a benzinest sem tolja valaki 2k főlé x ideig elindulás után, hát én tényleg elhiszem, hogy jót tesz neki. De volt eddig már sok autónk és egyiknél sem foglalkoztam ilyesmivel, és sosem éreztem, hogy bármi károm lett volna belőle.

Teljes mértékben megértem, ha valaki olyan, hogy vigyázni akar az értékeire amennyire csak lehet és olyan vagyok hogy élvezni, használni szeretem a tárgyakat és csak annyira vigyázni rájuk, amennyire szükséges, nem jobban, hiszen ezért veszem őket^^


A használt "öregedő" bimmerem előtt kettő új autót vettem, és nem osztom a véleményed. Pedig a második nem volt "fapados" de igenis van különbség rendesen egy alacsonyabb kategória G Astra és egy E46 között rendesen. Sorolhatnám az illesztésektől, a belső cirmogásáig valami mindig zörgött, széthullott váltó 27ezer km-nél 6mm lötyögtek a féltengelyek minden irányban, a dupla vez.tengely lefogató bilincseknél a 20 db csavarból 18 laza volt kézzel tudtam becsavarni őket még jó, hogy véletlen olvastam a gyári hibáról a nagy hálón. Sorolhatnám.....


azé a géj asztra egy koros az E46-tal...


Mind111 az már csak a múlt, igaz azért rálocsoltam arra is 3 kilót, hogy kinézzen valahogy.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:06


Pocses írta:
haka írta:
jons írta:
Biztos ez? Kényelemben meg felszereltségben? Mire gondolsz? Talán egy másik bmw-ről beszélhetünk esetleg.
Egy 18i-nek, vagy 20td-nek milyen teljesítménye van te...


Hát szerintem nem egy 10 éves autó technológiája egyáltalán nem mérhető egy maiéhoz.
Nézz meg egy új nissant, peugeot-ot majdnem hogy bármit és hasonlítsd össze a 10 éves bmw-vel. Ég és föld lesz. De azért ez annyira nem is csoda, hiszem 10 év alatt akkorát fejlődik a világ, hogy csoda, hogy még kereke van az autónak
Kényelem szempontjából is azt gondolom, hogy egy 0-1-2 éves autónak kényelmesebbek az ülései, sokkal jobb, hogy minden új rajta, nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.

Az meg hogy a benzinest sem tolja valaki 2k főlé x ideig elindulás után, hát én tényleg elhiszem, hogy jót tesz neki. De volt eddig már sok autónk és egyiknél sem foglalkoztam ilyesmivel, és sosem éreztem, hogy bármi károm lett volna belőle.

Teljes mértékben megértem, ha valaki olyan, hogy vigyázni akar az értékeire amennyire csak lehet és olyan vagyok hogy élvezni, használni szeretem a tárgyakat és csak annyira vigyázni rájuk, amennyire szükséges, nem jobban, hiszen ezért veszem őket^^


A használt "öregedő" bimmerem előtt kettő új autót vettem, és nem osztom a véleményed. Pedig a második nem volt "fapados" de igenis van különbség rendesen egy alacsonyabb kategória G Astra és egy E46 között rendesen. Sorolhatnám az illesztésektől, a belső cirmogásáig valami mindig zörgött, széthullott váltó 27ezer km-nél 6mm lötyögtek a féltengelyek minden irányban, a dupla vez.tengely lefogató bilincseknél a 20 db csavarból 18 laza volt kézzel tudtam becsavarni őket még jó, hogy véletlen olvastam a gyári hibáról a nagy hálón. Sorolhatnám.....


azé a géj asztra egy koros az E46-tal...

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:05


haka írta:

Más kérdés, hogy akkor mi haszna, mert ugye kényelemben és felszereltségben sehol sincs a 10 éves autó egy mai új gyengébb márkához képest sem, szóval a teljesítmény amiért vesszük szerintem.

Ezen marha jót röhögtem!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 20:04


haka írta:
jons írta:
Biztos ez? Kényelemben meg felszereltségben? Mire gondolsz? Talán egy másik bmw-ről beszélhetünk esetleg.
Egy 18i-nek, vagy 20td-nek milyen teljesítménye van te...


Hát szerintem nem egy 10 éves autó technológiája egyáltalán nem mérhető egy maiéhoz.
Nézz meg egy új nissant, peugeot-ot majdnem hogy bármit és hasonlítsd össze a 10 éves bmw-vel. Ég és föld lesz. De azért ez annyira nem is csoda, hiszem 10 év alatt akkorát fejlődik a világ, hogy csoda, hogy még kereke van az autónak
Kényelem szempontjából is azt gondolom, hogy egy 0-1-2 éves autónak kényelmesebbek az ülései, sokkal jobb, hogy minden új rajta, nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.

Az meg hogy a benzinest sem tolja valaki 2k főlé x ideig elindulás után, hát én tényleg elhiszem, hogy jót tesz neki. De volt eddig már sok autónk és egyiknél sem foglalkoztam ilyesmivel, és sosem éreztem, hogy bármi károm lett volna belőle.

Teljes mértékben megértem, ha valaki olyan, hogy vigyázni akar az értékeire amennyire csak lehet és olyan vagyok hogy élvezni, használni szeretem a tárgyakat és csak annyira vigyázni rájuk, amennyire szükséges, nem jobban, hiszen ezért veszem őket^^


A használt "öregedő" bimmerem előtt kettő új autót vettem, és nem osztom a véleményed. Pedig a második nem volt "fapados" de igenis van különbség rendesen egy alacsonyabb kategória G Astra és egy E46 között rendesen. Sorolhatnám az illesztésektől, a belső cirmogásáig valami mindig zörgött, széthullott váltó 27ezer km-nél 6mm lötyögtek a féltengelyek minden irányban, a dupla vez.tengely lefogató bilincseknél a 20 db csavarból 18 laza volt kézzel tudtam becsavarni őket még jó, hogy véletlen olvastam a gyári hibáról a nagy hálón. Sorolhatnám.....


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 19:52


jons írta:
Biztos ez? Kényelemben meg felszereltségben? Mire gondolsz? Talán egy másik bmw-ről beszélhetünk esetleg.
Egy 18i-nek, vagy 20td-nek milyen teljesítménye van te...


Hát szerintem nem egy 10 éves autó technológiája egyáltalán nem mérhető egy maiéhoz.
Nézz meg egy új nissant, peugeot-ot majdnem hogy bármit és hasonlítsd össze a 10 éves bmw-vel. Ég és föld lesz. De azért ez annyira nem is csoda, hiszem 10 év alatt akkorát fejlődik a világ, hogy csoda, hogy még kereke van az autónak
Kényelem szempontjából is azt gondolom, hogy egy 0-1-2 éves autónak kényelmesebbek az ülései, sokkal jobb, hogy minden új rajta, nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.

Az meg hogy a benzinest sem tolja valaki 2k főlé x ideig elindulás után, hát én tényleg elhiszem, hogy jót tesz neki. De volt eddig már sok autónk és egyiknél sem foglalkoztam ilyesmivel, és sosem éreztem, hogy bármi károm lett volna belőle.

Teljes mértékben megértem, ha valaki olyan, hogy vigyázni akar az értékeire amennyire csak lehet és olyan vagyok hogy élvezni, használni szeretem a tárgyakat és csak annyira vigyázni rájuk, amennyire szükséges, nem jobban, hiszen ezért veszem őket^^

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 11:13


haka írta:
Sokak által sokra tartott szerelők mondták


Hány ilyen majommal találkoztam már...

haka írta:
Egyébként nem hajtom agyon, de nem fogok úgy indulni el egy kereszteződésben, hogy ledudáljon a suzukis, mert nem nyomom 2k főlé a fordulatot.


Én amíg nem meleg a motor nem nyomom 2k fölé és ráadásul az enyém benzin.
Messzemenőkig leszarom ki dudál le.
Pesten ez egyébként is veszélyes játék, mert nem tudni ki van az autóban, amire dudálnak. Én úgy vettem észre nem nagyon dudálgatnak az emberek vagy a bmw-re nem szoktak inkább?

De ezek a dolgok már csak meggyőződésről való beszélgetések, nem akarok vitát/flamet generálni nem azért írtam le.

haka írta:
Más kérdés, hogy akkor mi haszna, mert ugye kényelemben és felszereltségben sehol sincs a 10 éves autó egy mai új gyengébb márkához képest sem, szóval a teljesítmény amiért vesszük szerintem.


Biztos ez? Kényelemben meg felszereltségben? Mire gondolsz? Talán egy másik bmw-ről beszélhetünk esetleg.
Egy 18i-nek, vagy 20td-nek milyen teljesítménye van te...

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 10. vasárnap, 11:19

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 10:59


YELLOW írta:
4k főlé ne tolld a dízelt? fasza szakember lehetett... nem kell 30-cal menni hármasban, de ugye ez attól függ, hogy emnynit mész a városban, vagy csak abban mész-e. én már úgy tolom, hogy hidegen, ha 50-es tempo a max, pl városban, akkor negyedik fokozat felé nem váltok, lényeg az hirtelen terhelni nem kell a motort, de menni kell vle, nem helyben járatni, mert lassabban melegszik. van egy videóm garázsban indítom 3 perc után ér ki a kék mezőből. menet közben 3 perc alatt már szinte középen van a mutató. pedig óvatosan megyek vele olyankor. munkahelyen látom, ugye 12 órát dolgozunk, aztán hidegekben sokan 10 percig helyben járatják az autót, közben bagóznak, jó ürügy, de az autónak nem hiszem, hogy jó.


Sokak által sokra tartott szerelők mondták
De amúgy eddig nem tapasztaltam, hogy baj lenne azzal, hogy normálisan használom. Biztosan nem fogok 50-el menni, negyed órát akármi is történik ez miatt
Egyébként nem hajtom agyon, de nem fogok úgy indulni el egy kereszteződésben, hogy ledudáljon a suzukis, mert nem nyomom 2k főlé a fordulatot.

Kicsit én is úgy érzem sokan fordítva látják ezt az autó van érted vagy te az autódért dolgot.
Nem azért veszek számomra nagyobb teljesítményű autót, hogy úgy használjam mint az előző 106-osomat
Egyébként biztos igazatok van, ha kevésbé használod, kevésbé kopik.
Más kérdés, hogy akkor mi haszna, mert ugye kényelemben és felszereltségben sehol sincs a 10 éves autó egy mai új gyengébb márkához képest sem, szóval a teljesítmény amiért vesszük szerintem.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 10:52


Neo954 írta: Sziasztok!

Jó ez az eszmefuttatás.
Részemről: Nekem öreg dieselem van, rengeteg rémtörténet van a neten a TDS motorokról, és van nagyon sok ismerősöm is akiknek 25TDS-e van (E34,E36,E39) mindegyik már megélt jó néhány dolgot.
Én azt az infót kaptam tőlük, hogy amíg nem áll középen a víz addig 2000 max, de ami még fontosabb, ha megküldöd az autót hagyni kell visszahűlni üzemi hőfokra, mert a forró motor leállítása egyenlő a halállal (blokkban felforr a víz mivel megáll a cirkuláció, és szétnyomja a tömítéseket, rosszabb esetben elreped a hengerfej).
Úgyhogy én inkább elszívok egy cigit indulás előtt, had ketyeregjen, aztán míg be nem áll a víz addig ésszel, utána meg lehet vele menni mind állat.
Ami nálam jó, hogy kb 1700-nál dobja a következő fokozatot a váltó így simán megyek 60-70-el ha kell 2000 alatt.
Leállításnál már eleve nem pörgetem szét, miután beérek a cél-lakott területre, aztán parkolok, összeszedem a motyómat, lekapcsolgatok minden elektromos kütyüt és csak utána állítom le.

Üdv.:Neo



Külön kell választani az előkamrás és a c.r. motorokat. Míg az előbbit ajánlott kicsit járatni, melegíteni indulás előtt, addig utóbbit felesleges és akár káros is ...