leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 21:20


anubisz írta:
leportp írta: Ismét egy kérdés remélem tudtok segíteni és jó helyre írok!
Címszavakban a probléma!
Adott egy 2006-os E87-es.Mivel ebben nincs nívópálcája az olajszintet a fedélzeti írja ki.A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben a minimum felett van. Előtte be lett méretve a kocsi a motortér tiszta,nem füstöl rá lett téve gépre és jó értéketeket mutatott.
Most lett vásárolva a kocsi holnap lesz rajta olajcsere kíváncsi vagyok mennyi olaj fog lejönni!Bmw 5W-30-at kap!Közben alapjáraton olyan hang hallatszik mintha hidratőkés lenne.
Az hűtővíz nem fogy.
Ötletek esetleg hová tűnik az olaj és lehet e összefüggésben az enyhe kopogó hang (melegen sem múlik) és az olaj?


Olajnyomás, és az olajszint 2 különböző dolog, most mi is csökken rohamosan? Most,hogy is kellene fogalmazni érthetően?

( A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben )



Helyesbítek!Az olaj szint csökken!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 21:19


leportp írta: Ismét egy kérdés remélem tudtok segíteni és jó helyre írok!
Címszavakban a probléma!
Adott egy 2006-os E87-es.Mivel ebben nincs nívópálcája az olajszintet a fedélzeti írja ki.A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben a minimum felett van. Előtte be lett méretve a kocsi a motortér tiszta,nem füstöl rá lett téve gépre és jó értéketeket mutatott.
Most lett vásárolva a kocsi holnap lesz rajta olajcsere kíváncsi vagyok mennyi olaj fog lejönni!Bmw 5W-30-at kap!Közben alapjáraton olyan hang hallatszik mintha hidratőkés lenne.
Az hűtővíz nem fogy.
Ötletek esetleg hová tűnik az olaj és lehet e összefüggésben az enyhe kopogó hang (melegen sem múlik) és az olaj?


Olajnyomás, és az olajszint 2 különböző dolog, most mi is csökken rohamosan? Most,hogy is kellene fogalmazni érthetően?

( A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben )

leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 21:10


Ismét egy kérdés remélem tudtok segíteni és jó helyre írok!
Címszavakban a probléma!
Adott egy 2006-os E87-es.Mivel ebben nincs nívópálcája az olajszintet a fedélzeti írja ki.A fedélzeti szerint csökken az olajnyomás elég rohamos mértékben a minimum felett van. Előtte be lett méretve a kocsi a motortér tiszta,nem füstöl rá lett téve gépre és jó értéketeket mutatott.
Most lett vásárolva a kocsi holnap lesz rajta olajcsere kíváncsi vagyok mennyi olaj fog lejönni!Bmw 5W-30-at kap!Közben alapjáraton olyan hang hallatszik mintha hidratőkés lenne.
Az hűtővíz nem fogy.
Ötletek esetleg hová tűnik az olaj és lehet e összefüggésben az enyhe kopogó hang (melegen sem múlik) és az olaj?

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 17:45


leportp írta: Sziasztok!
Valaki esetleg nem tudja hogy Bmw e87 be 2007-es évjárat mennyi olajat kell bele tölteni?
Gyári Bmw olaj 5W-30 vagy Castrol?
Köszi a segítséget!


Üdv!

4.3L kell bele!
Én inkább a gyári BMW-t ajánlanám!


leportp
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2006

státusz leportp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 17:36


Sziasztok!
Valaki esetleg nem tudja hogy Bmw e87 be 2007-es évjárat mennyi olajat kell bele tölteni?
Gyári Bmw olaj 5W-30 vagy Castrol?
Köszi a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 09:37


compact írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Ha 7e km alatt megevett 1 litert az valóban nem normális!
Az enyém 80%-ban keményen hajtva van és 15e alatt eszik fél litert kb.!
Az a baj, hogy túl sok a kérdőjel az előző olajcseréddel kapcsolatban, mert nem tudod, hogy milyen olaj és hogy egyáltalán maximumra lett-e töltve!
Egyébként az esetek nagy részében a turbó a ludas, ezt úgy tudod a legegyszerűbben leellenőrizni, hogy a cooler alsó csövét lekötöd és megnézed, hogy van-e benne olaj, esetleg folyik belőle vagy vmi egyéb rendellenes dolog!
Ha így van akkor én azonnal mennék oda ahonnan a turbót vetted, ha nem akkor cseréld le az olajat /BMW, Liqui Moly vagy egyéb értelmes 5W-30 vagy 40-es olajra, castrolt hanyagolnám/ töltsd maximumra és így figyeld majd az olajszintet.




Köszi skacok még1x! 5w 40 -t kapott és meglátjuk mi lesz (4 decit evett 7e alatt nem 1 litert)

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 19:41


batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Ha 7e km alatt megevett 1 litert az valóban nem normális!
Az enyém 80%-ban keményen hajtva van és 15e alatt eszik fél litert kb.!
Az a baj, hogy túl sok a kérdőjel az előző olajcseréddel kapcsolatban, mert nem tudod, hogy milyen olaj és hogy egyáltalán maximumra lett-e töltve!
Egyébként az esetek nagy részében a turbó a ludas, ezt úgy tudod a legegyszerűbben leellenőrizni, hogy a cooler alsó csövét lekötöd és megnézed, hogy van-e benne olaj, esetleg folyik belőle vagy vmi egyéb rendellenes dolog!
Ha így van akkor én azonnal mennék oda ahonnan a turbót vetted, ha nem akkor cseréld le az olajat /BMW, Liqui Moly vagy egyéb értelmes 5W-30 vagy 40-es olajra, castrolt hanyagolnám/ töltsd maximumra és így figyeld majd az olajszintet.





Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 11:15


batigol09 írta:
nickname írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Ez a fogyás nem természetes abban az esetben, ha normálisan használod, de ha sokat van nagy fordulaton akkor elképzelhető bár így sem reális.

Mindenképpen nézesd meg !!!

Ojabol BMW 5W30 Longlife LL-04 használj, GYÁRI bajod nem lehet belőle, bárki bármit mond.





Köszönöm a tanácsokat, akkor kap újat és meglátjuk mi lesz...? Ha továbbra is szökik, azaz 2 olajcsere között fél liter fogyás, akkor mi lehet? Mármint úgy értem elkezdett kopni(rohamosabban) a motor? 11 év után?


Nem olyan vészes az olajfogyásod, hogy ráparázz. Fő olajfogyasztó a turbó szokott lenni, a tengely mellett a szívócsőbe löki az olajat, de írtad, hogy új a turbód, valószínűleg a gyűrűknél megy el, vagy a szelepszárszimeringeknél.
A turbodat le tudod ellenőrizni, ha a szívosor környékén (ahol jobban hozzáférsz) lekötöd az intercoolertől jövő csövet, és megnézed a belső felét mennyire olajos, ha a turbócserekor ki lett takarítva az intercooler akkor nem lehet nagyon olajos a belseje.
Ha mégis az, akkor kérdezz rá a szerelőre aki csinálta.
Illetve nem tudni milyen olaj van benne, van amelyiket jobban szereti csipegetni a motor mint pl nekem a GM 10w40-et 8000km alatt majd egy litert megevett, a BMW-ből meg írtam mennyit fogyott.

Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 11:09


batigol09 írta:
nickname írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Ez a fogyás nem természetes abban az esetben, ha normálisan használod, de ha sokat van nagy fordulaton akkor elképzelhető bár így sem reális.

Mindenképpen nézesd meg !!!

Ojabol BMW 5W30 Longlife LL-04 használj, GYÁRI bajod nem lehet belőle, bárki bármit mond.





Köszönöm a tanácsokat, akkor kap újat és meglátjuk mi lesz...? Ha továbbra is szökik, azaz 2 olajcsere között fél liter fogyás, akkor mi lehet? Mármint úgy értem elkezdett kopni(rohamosabban) a motor? 11 év után?


Ne aggódj, ez abszolút nem sok csak csipegeti az olajat. Ha litereket megzabálna 1000 km en akkor kellene aggódnod.
Lehet elcsepeg valahol less alá, mint nekem is. Tavasszal "orvosolva" lesz.

Ja, és szerintem is felejtős az a 150ezres futásteljesítmény.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 25. hétfő, 11:14

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 11:03


nickname írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Ez a fogyás nem természetes abban az esetben, ha normálisan használod, de ha sokat van nagy fordulaton akkor elképzelhető bár így sem reális.

Mindenképpen nézesd meg !!!

Ojabol BMW 5W30 Longlife LL-04 használj, GYÁRI bajod nem lehet belőle, bárki bármit mond.





Köszönöm a tanácsokat, akkor kap újat és meglátjuk mi lesz...? Ha továbbra is szökik, azaz 2 olajcsere között fél liter fogyás, akkor mi lehet? Mármint úgy értem elkezdett kopni(rohamosabban) a motor? 11 év után?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 10:36


batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Ez a fogyás nem természetes abban az esetben, ha normálisan használod, de ha sokat van nagy fordulaton akkor elképzelhető bár így sem reális.

Mindenképpen nézesd meg !!!

Ojabol BMW 5W30 Longlife LL-04 használj, GYÁRI bajod nem lehet belőle, bárki bármit mond.





státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 10:17


batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


A km valótlannak tűnik, de mindenképpen 5w30, gyáriban 2200 / l és szűrőt is adok jó árban mellé, ha aktuális keress pü.-ben ...



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 10:16


batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Nekem eddig bevállt a BMW LL-04 5w30 , kb. 4000 km és most olyan 1 deci hiányzik belőle.
Hogy ne gyulladjon ki az olajszint lámpád, tessék sűrűbben ellenőrizni a szintet.
Nem sok idő, és előbb észreveszed ha valami nem stimmel a motortérben!
Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 10:00


MattM325 írta:
batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Lényeg, hogy 5w30 esetleg 0w40 és tudja a LL04-t. Érdekes, hogy csak minimumnál gyulladt ki a lámpa, nagyjából a felénél ki kéne. Elviekben normális az olajfogyasztás, de nem az a jellemző. Lehet, hogy a tiédben jók a csúcsok és nem löki tele gázolajjal a motorolajat.


Igen, nekem is kb a fele szintnél jelez be a sárga kanna. Az meg kb fél lityi olajat jelent.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 09:50


batigol09 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autóm 2.0 d "órában" 150e, 2003 as évj. Kigyulladt a sárga olaj lámpa. Az olajszint minimumon volt, úgy hogy június elején volt olajcsere. (7 ezer km -t menetem kb azóta)
4 deci kellett bele, hogy középre álljon ismét a nívó. Azt szeretném kérdezni, h (tudom örök dilemma) milyen olajat tegyek bele? Nem hiszem hogy normális 2 olajcsere között 1 liter olajfogyasztás 11 éves autónál... vagy igen? Sajnos nem tudom milyen olajat kaptam júniusban, mert turbo felujítással egybekötött volt, nem én vettem hozzá.

köszönöm előre is


Sziasztok!

Tud valaki segíteni? Ki milyen olakra esküszik?


Lényeg, hogy 5w30 esetleg 0w40 és tudja a LL04-t. Érdekes, hogy csak minimumnál gyulladt ki a lámpa, nagyjából a felénél ki kéne. Elviekben normális az olajfogyasztás, de nem az a jellemző. Lehet, hogy a tiédben jók a csúcsok és nem löki tele gázolajjal a motorolajat.